Téma: Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape
Zdar draci, mam dotaz ohledne bezkontaktu vape na pionýra ... Už mám dost věčného lazení předstihu. Má s timdle zápalkem nekdo zkusenosti? Jako co výkon(síla, max rychlost..) Díky za všechny odpovědi.

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

9.8.2011 v 14:03 | Nahoru | #1
No já ti nevim,ale u mejho pincka se ladil předstih asi tak naposledy před 15 lety

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

9.8.2011 v 17:03 | Nahoru | #2
Přesně tak taky si nepamatuju že bych na to šahal. Základem je mít kladívka původní, ty z dnešní novovýroby jsou napytel.

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

9.8.2011 v 17:11 | Nahoru | #3
...Stavíš závoďáka nebo co?

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

9.8.2011 v 20:16 | Nahoru | #4
To dával soused do staďáka, bez úprav, a je to dobrý, pokud chceš závodit...

Na obyč ježdění je to zbytečný, pokud se ti to doma válí a nestálo tě to peníze, tak to dej!

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

9.8.2011 v 22:47 | Nahoru | #5
No jo dokud sem na to nešáh já odborník tak to jezdilo dobře a nic se štelovat nemuselo. Rozšteloval sem to protoze sem musel delat generálku motoru takže celý magneto vyndaný, a ted u toho trávim celý odpoledne lazením výkonu... ted mi jeste shorely cívky od světel takže, sem musel nastavovat vzdálenosti cívek od rotoru, a nejsem si tak uplne jistej jestli je to všechno nastavený dobře.. No ale kdyby to zvedlo výkon tak bych do toho snad i šel, nejvíc mě žere že mě natře soused na simsonovi dřív na rovinkách nikdy neměl šanci, +jeste jak je to neseřízený tak to nejak moc žere A taky by mi udělalo radost vyhrát fichtl cup co se koná kosek od nás :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

10.8.2011 v 11:37 | Nahoru | #6
Firepilot> Tak když s tím máš takový plány, tak do toho investuj, ale raději bych vzal motor a dal si ho udělat někomu, kdo se s tím zabývá, samotný zapalování bude málo, je to pakjedno s druhým. Já dal za uděláni motoru na staďáka tři litry a dává nějakých 93km/h

(reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

10.8.2011 v 12:30 | Nahoru | #7
motodawe> za 3000 bych koupil tak maximálně to zapalování... ale 93km/h je dost slušný .. co ti s tim vsechno delali? a kdo ti ty upravy delal? :)

Naposledy editováno 10.08.2011 12:34:05

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

10.8.2011 v 12:55 | Nahoru | #8
Ze cvikova to máš docela daleko. Soused staví vyloženě závoďáka a už v něm má třicet, zvok to má jak kroska a lítá mu to, jak svina. Já to mám spíš jen na ježdění.

Udělal na tom výbrus a nějaký ty jejich finty, žádný velký úpravy. Právě, že to zapalko je dost drahý a jen tím to nekončí. Tady kolem jičína je dost lidí, co se tím zabývají, taky se tu ten fichtl cup jezdí na bejvalým Prachovským okruhu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

10.8.2011 v 13:15 | Nahoru | #9
motodawe> jj o výbrusu sem taky přemejšlel jenže to je 1000km zajíždění takže než ten výkon pořádně otestuješ tak to docela trvá... přemejšlel sem tak 0 6 výbrusu přece jenom kdybych to nekdy zadřel aby se to jeste dalo opravit .. ale me příde že vytáhnout z toho 90 je az az :) jinak o nejakejch tech fintách bys vedel? já tam zatim koupil sportovní vzducháč a to skoro poznat nebylo no v kopcích trochu větší síla ale skoro neznatelný. Asi jeste necham udelat ten vybrus no, ale koukal sem ze prodavaj 60ccm kity tak jestli by se nevyplatilo spíš to, no nevim... Rozhodne az budu trochu pri penezích tak jako 1. pořídim to zápalko.

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

Skvělá odpověď, děkuji! 10.8.2011 v 15:12 | Nahoru | #10
Mám tam válec, kterej se dá vymodelovat na sedmdesátku. Ta rychlost je to neberpečná, brzdy out, celej bajk je takovej nemocnej. Přesně netuším, ale můžu se popta, já do toho zas až tak nevidím. Budu mu dávat dělat i druhej motor, jeden chci mít v origu a druhej trochu našláplej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

10.8.2011 v 21:48 | Nahoru | #11
Firepilot> až to budeš mít cajk tak se ozvi. Jestli ty kunratice u cvikova jsou ty co myslím (u novýho boru. O jiných nevím) tak tam jezdím na modrým mustangu takže si mě tam musel potkat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

10.8.2011 v 21:57 | Nahoru | #12
nerjan> jo ozvu, no nejakyho mustaga sem tu parkrat videl..

(reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

10.8.2011 v 22:04 | Nahoru | #13
Firepilot> je modrej a ve vsi jedinej(nebo o jiným nevím). A poznáš ho podle řidítek. Takový se na něm nevidí

Naposledy editováno 10.08.2011 22:10:51

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

10.8.2011 v 22:24 | Nahoru | #14
...no jak to tak pročítám... Máš se ještě hodně co učit hochu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

10.8.2011 v 23:06 | Nahoru | #15
Android.wr> no to já vím, proč si myslíš že se ptám? :)

(reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

12.11.2011 v 23:12 | Nahoru | #16
Firepilot> Ahoj draku, Vape zapalování jsem do Fichtla namontoval asi před rokem, od té doby jsem najel skoro 1000 km a můžu jen doporučit. Je to úplně jiná liga- motor lépe startuje, běží pravidelněji a má lepší křivku výkonu (pokud se tak o Pincku dá hovořit). Důležitá věc- Fichtl SVÍTÍ. Známý "Dachliho efekt", když chceš večer vidět na cestu, musíš přidat plyn, je pryč, Pionýr svítí i na volnoběh. Chod motoru s Vape bych přirovnal k Simsonu. Určitě doporučuji .

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

11.1.2012 v 20:11 | Nahoru | #17
Ahoj,
nechal jsem si udelat GO motoru a u te prilezitosti namontovat i VAPE (stejne mel jsem spalene civky). Zadne jine specialni upravy nemam a na motobrzde mi namerili skoro 5HP

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

25.8.2012 v 13:39 | Nahoru | #18
Zdarec, ale mam problem. Kdyz je motor zahraty, tak nenastartuju. Musim roztlacit a pak hned chytne. No a taky mi nejak nefunguje klakson a svetla zaroven. Klakson bez svetel facha. Nejaky TIP? Diky.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

25.8.2012 v 18:09 | Nahoru | #19
nevím co furt všeci mate s tim vape,to je taky problém to naštelovat?Našteluješ to raz,a pak jenom jezdíš.Dat do fichtla 3000 jenom za zapalovaní mi přijde trochu ujete,a ještě výsledek bude oproti dobře naštelovaných kladívkách naprosto stejný.Na všech svých motocyklech mám klasické kontakty a v životě bych si tam nedal zbytečnost jako je vape.dej to někomu,kdo tomu rozumí,ať ti to našteluje a máš klid.

Naposledy editováno 25.08.2012 18:23:10

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

26.8.2012 v 16:05 | Nahoru | #20
No s tim VAPE jsem se asi trochu unahlil. Mel jsem popalene civky a VAPE vsichni chvalili, tak jsem do nej sel.
Nechci to davat nekomu sestelovat, chci se to naucit sam a to je i duvod proc se tady ptam. Ptam se tech co s tim maji zkusenosti. Tvoje rada je sice zalozena na logickem zakladu, ale pro me nema zadnou hodnotu. Presto diky za tvuj nazor.

(reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

26.8.2012 v 21:03 | Nahoru | #21

MimoCZ píše: No s tim VAPE jsem se asi trochu unahlil. Mel jsem popalene civky a VAPE vsichni chvalili, tak jsem do nej sel.
Nechci to davat nekomu sestelovat, chci se to naucit sam a to je i duvod proc se tady ptam. Ptam se tech co s tim maji zkusenosti. Tvoje rada je sice zalozena na logickem zakladu, ale pro me nema zadnou hodnotu. Presto diky za tvuj nazor.


no ja sem myslel naštelovat kladívka ale to je jedno,to že ti nestartuje za tepla nemusí být v zapalování ale v karburátoru.Nastav trochu nižší hladinu.

(reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

26.8.2012 v 21:10 | Nahoru | #22
MimoCZ> a ještě ta odpověď nebyla k tobě ale k tomu,co to téma založil.Tak sorry.

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

3.10.2012 v 16:41 | Nahoru | #23
já jsem koupil VAPE na devadesátku a lahoda :) sice bylo třeba upravovat elektriku aby to svítilo jak má, hlavně sehnat 15w žárovku do předního světla byl pomalu nadlidský úkol ale hlavně spolehlivost , starty a i výkon se zvedly :) ale kupoval jsem to hlavně proto, že origo zapalování na devadesátce zlobí ... hodně :(

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

13.9.2013 v 13:52 | Nahoru | #24

Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

5.1.2015 v 13:33 | Nahoru | #25
]

Naposledy editováno 05.01.2015 15:28:13

(reakce na) Jawa 50 Pionýr Bezkontaktní zapalování Vape

18.10.2015 v 14:19 | Nahoru | #26
dostal94> Sice chápu co si chtěl tím příspěvkem říct, ale a borci se ptají na Vape jaký jsou zkušnosti, protože ne vždycky de to kontaktní zapalování opravit.

Dám svůj příklad. Měl sem fechtla na kterým sem jezdil v pubertě. Často byli problémy buď že se něco ucpalo (kohout, karbec atd.) ale hlavně v tom zapalování. Porvé se mi uvolnila váčka (šroub co ho drží měl stržený závit). Opravil sem a jezdil dál, pak po 2 letech se mi stalo něco podobného a ztratil se i ten kolík co drží váčku v magnetu a protože sem měl už auto přestal sem několik let jezdit. Loni sem si řekl že mi to přišlo líto, tak sem fechtla celýho zrenovoval ale to zapalování zlobilo furt. Ladil sem to přesně podle návodu



koupil novou váčku, kladivka protože byl sjetý pertinax a kondík. Fichtl jezdil ale stejně to dost kouřilo, žralo to víc a hlavně furt byla černá svíčka. Několíkrát sem ten předstih a odtrh nastavoval znovu ale bez efektu, koupil sem i nový karbec, protože ten starý měl díru a když sem ji zacínoval, tak to jemně prosakovalo ale i nový karbec nepomohl, ani upravit hladinu v karbecu či dat na jinou rysku jehlu. Byl sem tak zoufalý že sem to zkoušel naladit i na pařezu jestli to fakt dělám dobře, ale tam to šlo ok. Nakonec sem přišel na to, že to magneto na klikovce trochu háže při otáčkách, ale škrká to o plíšky statoru ale jenom ve vyšších otáčkách. Magneto se už nedělá, tak bych musel sehnat nějaký použitý a plus (cca. 500 odhaduju ) k tomu i nový stator když měl podřený plechy od cívek (cca 1100) tak než dávat 1600 tak sem koupil VAPE. A udělal sem moc dobře, problémy jsou pryč, spotřeba klasika, svíčka čistá, nikde nic nepíská (váčka co se musela furt mazat).

Zkušenosti s VAPE jsou takový, že fichtl kráně chytá ani není na start páku nějak moc vyvíjet tlak. Táhne to kráně od spodu, a jede to dost plynuleji. Max rychlost se ti nezvýší nebo ne o moc výrazněji. Ale chod motoru je nebe a dudy. Montáž byla úplně snadná, nic nebylo třeba upravovat krásně to padlo do karteru. Je pravda, že cena je opravdu vysoká za zapalování. Ale stojí to za to. Možná by mohli víc přizpůsobit na pionýra, dát delší šrouby na uchycení statoru, kratší kabel atd.(mohl bych ho zakrátit ale kdybych se to náhodou reklamovalo aby nebyli problémy). A ta cívka by taky mohla být líp vyrobena (tvar a uchycení) a možná by k tomu mohli dát rovnou stabilizátor když to ničí žárovky (zatím ho tam nemám a žárovky OK) a taky ten klakson to sotva utáhne, resp. když zatroubím míň svítí žárovky. Jako má to mouchy, mohlo by to být lepší za ty prachy ale VAPE je celkově super věc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 50 , 19-ti zubé kolečko v přev... Jawa 50/21 Pionýr JawaJezdec 10 3.2.2016 v 19:53 ja1
Knížka Jawa 50 pionýr Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/555 Pionýr, Jawa 50/21 Pi... chalupskyv 13 3.2.2016 v 12:17 sardel
Jawa 21 nastartuje Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr ales799 5 2.2.2016 v 19:56 ales799
Karburátor PHGB-21mm s ručním sytičem Jawa 50/21 Pionýr stepa_jawa 13 30.1.2016 v 23:12 alesmoto
Pionier nedá sa nactavit predzápal [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr Andrej2000 43 22.1.2016 v 20:10 jawa350Basic

TOPlist