Paolo_brno2 vloženo: wemoto.cz hamlet2 Přidat reklamu

Téma: membrány do karbu tourmaX
6.7.2011 v 00:16
Zdarec,
máte někdo zkušenosti s membránama do karburátoru TOURMAX ? jestli to není nějakej šmejd ?

origo na DR BIG 800 stojí cca 700-800/kus a od TOURMAXU jen cca 400kus.

díky

membrány do karbu tourmaX

6.7.2011 v 08:47 | Nahoru | #1
S tema membranama zkusenost nemam, ale co jsem zatim kupoval od tourmaxu tak to byl presne shodny dil s prvovyrobou pouze baleny pod jinou znackou. Ale jestli to plati o te membrane nevim.

membrány do karbu tourmaX

3.2.2015 v 01:20 | Nahoru | #2
Mám prdlou membránu, ten Tourmax je good?

membrány do karbu tourmaX

3.2.2015 v 01:22 | Nahoru | #3
Mám prdlou membránu, ten Tourmax je good?

1 reakcí na tento příspěvek membrány do karbu tourmaX

3.2.2015 v 09:16 | Nahoru | #4
...Tourmax je v pohodě, dodává díly i do prvovýroby, neboj se toho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) membrány do karbu tourmaX

11.2.2015 v 21:35 | Nahoru | #5

Filous píše: ...Tourmax je v pohodě, dodává díly i do prvovýroby, neboj se toho...



A všechny gumičky do kapce? Kde? A když tam budu dávat laďák tak jaký trisky, potřeboval bych poradce, kterej nemá Suzuki ceny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) membrány do karbu tourmaX

12.2.2015 v 08:32 | Nahoru | #6

AthosWilwood píše: A všechny gumičky do kapce? Kde? A když tam budu dávat laďák tak jaký trisky, potřeboval bych poradce, kterej nemá Suzuki ceny



...repas sadu do karbce zkus pohledat tady ...a jaký trysky??? ...takhle na sucho ti nikdo neporadí, záleží i na tom, co je to za lauf...slož to s originálama, přidej mu na volnoběžný bohatosti, projeď to do pořádnýho ohřátí a až budeš dojíždět domu, vypni zapalování za jízdy a poté zkontroluj barvu svíček...podle toho případně na brzdu...a nebude to jen o trysce, ale hlavně o změně jehly...každopádně pokud je na Bigu možná změna polohy jehly (nevim z hlavy, musel bych se podivat v dílně do manuálu), mohlo by pomoct i zvednutí jehly...a na rovinu, 99% lidí po montáži otevřený koncovky přetryskování neřeší, jen se to v rámci možností původního osazení karbce naladí do přijatelnýho stavu...

P.S. ...Straky??? ...skorokrajan???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) membrány do karbu tourmaX

21.2.2015 v 14:04 | Nahoru | #7
Filous> Díky za odpověď, šel jsem do originálu ze strachu o kvalitu.
Membrána 811,- těsnění poklopu 200,- a gumičky a malou trisku co jsem oprcal stovkové položky.
Big má 5 poloh jehly.
Krajani jsme no, ty tam máš přímo dva odborníky Suzuky, uvedené ceny od Dvořáka.
Bohatost směsy je předepsaná od utažení 1 a 1/2 otáčky, já tam měl 1 a 3/4. Když to utahuješ nebo povoluješ, tak se dostáváš kam? Druhej karbec je bohatost zavíčkovanej, tam se vrtat budem či nikoliv? Je tam dirka, za kterou to vydoluju? Přepínám
Našel jsem na netu leštěnej nerez vejfuk Škorpion agresor za 4,4 a v modrým titanu za 6, na modrým bigovi by to mohla být nádhera. Touto výměnou bych ušetřil spoustu kg, protože origo výfuk je rozdvojen a i to rozdvojení je hrozně moc materiálu. Jen jsem někde četl, že příjdu o takový šustivý zvuk z originálů.

Díky za další odpověď

(reakce na) membrány do karbu tourmaX

21.2.2015 v 18:14 | Nahoru | #8
AthosWilwood>

... ...u Dvořáka mechanikuju ...jo, origo dílama nic nezkazíš ...ale já už je tady na M.cz nikomu ani nenabízím, protože většinou na to každej reaguje tak , že jako jestli nejsem blázen, nakupovat originály ...k dotazum...se sériovým laufem nastav bohatost dle manuálu na 1 1/2 otáčky od utažení, s 1 3/4 nic neskazíš...s otevřeným laufem na 2 až 2 1/2, záleží na laufu, jde o to, abys docílil hladkýho volnoběhu a plynulý reakce na plyn od volnoběhu...bohatost musíš udělat na obou karbcích, tzn. ta záslepka je jen gumová krytka, kterou vydloubneš...co se týká jehly, tak v sérii bývá na 3tím zářezu, kdyš namontuješ otevřenou koncovku, posuň jehlu o zářez výš...výběr koncovky je na tobě, každýmu se líbí něco jinýho, ale Scorpion není špatná volba ...a na šustivej zvuk se vyser, místo něj dostaneš pořádný bublání ...co tam máš dál???

1 reakcí na tento příspěvek membrány do karbu tourmaX

25.2.2015 v 10:24 | Nahoru | #9
Velký dík profesionálovi, který je ochotný radit domácímu kutilovi

No ta záslepka na bohatost u druhýho karbce mi moc gumová nepřišla, je v ní u prostřed dírka, ale půjde ven. A nebylo by dobrý je nastavit jak píšeš a pak se u Vás stavit, aby jste mi změřili průtoky vzduchu?

A k laďáku KN filtr nebo to je zbytečný?

Já moto stejně budu muset někam strčit, spojku, rozvodový a napínací řetěz asi sám vyměnit nezvládnu. Plus nastavit ventily. Jen bych u toho ze zvědavostních důvodů byl

(reakce na) membrány do karbu tourmaX

27.2.2015 v 21:50 | Nahoru | #10
AthosWilwood>

...nevím co myslíš "změřením průtoku vzduchu", tuhle operaci neumim ...pokud chceš mít 100% jistotu ideálního nastavení, budeš muset na brzdu a brzdit, měřit a ladit podle výstupů z lambdy...my v dílně brzdu nemáme takže s tím ti taky nepomůžu, ale najdi si tady Murkina a s ním se případně domluv...na druhou stranu, pokud nehoníš koně a výkon, dá se to nastavit i bez brzdy, tipuju že tak 10% lidí po instalaci laďáku brzdí a ladí, zbytek na to sere...co se týká KNka u tvý motorky, tak z mýho pohledu žádná výhoda, jen větší problém s naladěním, jediná výhoda je ta, že je ten filtr v podstatě na furt...no a servis kterej potřebuješ by nebyl problém udělat, nevadí mi ani když je se mnou někdo chvíli v dílně, většinou když dělám něco na počkání, tak tam zákazníka nechám, ale u většího servisu, kterej na počkání není, což je tvůj případ, mám rád svůj klid a nechci se nechat rozptylovat dotazama proč tohle a tamto a jak funguje tohle a co si myslíš o tamtom, prostě mě to rozptyluje, nejsem ve svým tempu a není to dobrý...

1 reakcí na tento příspěvek membrány do karbu tourmaX

1.3.2015 v 02:03 | Nahoru | #11
Měření průtoku vzduchu jsem viděl u historiků aut, když tam měl někdo karburátory a ke každýmu nátrubku přiložil budíček, který vlastně plně dosedl a měřil u všech nátrubků průtok vzduchu.

Nic co vlastním na brzdu nikdy nevkročí, chudák motor

Výfuk jsem si vyhlídnul tento. Budu muset ještě sehnat nebo nechat vyrobit svod.

http://motorky.bazos...modry-jediny-kus.php

Jsem zvědavej pak na ten tlukot toho osmikila

(reakce na) membrány do karbu tourmaX

1.3.2015 v 18:11 | Nahoru | #12
AthosWilwood>

...takže v podstatě synchronizovali karburátory...u motorek se to dělá trochu jinak, tohle je u mašin dost nepraktická metoda...proč myslíš, že brzdou motoru ubližuješ??? ...v podstatě simuluješ jízdu s využitím maximálního potenciálu motoru, jen za jízdy to tak nevnímáš, mám rád svou mašinu, ale taky jí točím do červenýho a proháním jí po dromech, kde dostane napít, motor je na to stavěnej, furt lepší jí takhle protáhnout než jí za studena nahnat do vomezovače a zastřílet si do laufu jako některý "borci" na srazech ...a lauf??? ...pokud se ti líbí, jdi do něj...

membrány do karbu tourmaX

2.3.2015 v 22:12 | Nahoru | #13
Ok ok ok
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdy Suzuki DR 800 Big PepanTDR 5 3.9.2017 v 17:56 PepanTDR
Údaj ve velkém TP "zatížení náprav... Suzuki DR 800 Big VeFeRčák 2 3.4.2017 v 13:55 VeFeRčák
Stahovák rotoru DR-Big Suzuki DR 800 Big vonBahnhof 3 3.3.2017 v 15:25 vonBahnhof
Prosba vačka a vahadla Suzuki DR 800 Big Butroš 10 10.2.2017 v 19:29 Schiny
Kde koupit nové vačky Suzuki DR 800 Big Butroš 26 27.12.2016 v 15:52 Schiny

TOPlist