bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velký výkonový propad
5.7.2011 v 23:23
Ahoj, nový přírůstek do rodiny, bylo mi řečeno že to má výkonový propad a podle toho se odvíjela i cena motorky. Motor je po generálce (prodávající je jeden z nejlepších kámošů a není třeba mu nevěřit), ale mezi 5 a 8 tisíci se motorka chová naprosto nevypočitatelně - propadne se výkon, někdy zabere, jindy nezabere, je to loterie, je to velice nepříjemný třeba v zatáčce, když jedu naklopenej a nemám tušení jestli to najednou dostane kopanec do zadního kola a zabere...

Tyhle stroje jdou zcela mimo mě, vyznám se jen v jawě. Proto bych potřeboval poradit, odkud se má tenhle problém začít rozmotávat? Jestli začít seříděním karbeců? Nebo na co nejdřív sáhnout?
Cena byla fakt solidní a prodávající mě rovnou upozornil, že tohle si musim vyřešit sám, že on neví odkud vítr fouká a už to nehodlá řešit. Je udělaná generálka, klika, ventily, všechno má najeto něco jen přes 500 km. Prosím poraďte odkud začít.

Naposledy editováno 16.08.2011 22:25:42

Velký výkonový propad

5.7.2011 v 23:57 | Nahoru | #1
Můžu kecat, ale šel bych postupně od sání přez karbecy. Vypadá to že se dusí a buďto nemá co dejchat nebo co žrát.

Velký výkonový propad

6.7.2011 v 00:04 | Nahoru | #2
Dělá to v těch otáčkách něco na místě na neutrál?

Zkotroloval bych elektriku kolem svíček a cívek, pokud to dělá jen při tahu tak vše v karbecích a okolo co se týká podtlaku.

Velký výkonový propad

6.7.2011 v 01:11 | Nahoru | #3
neni na tom laďák?

Velký výkonový propad

6.7.2011 v 08:28 | Nahoru | #4
karby, presne jak nademnou - neni tam ladak nahodou??

Velký výkonový propad

6.7.2011 v 08:30 | Nahoru | #5
Jako první zkontrolovat podtlakové membány, co zvedají šoupátka.. Jako druhé netěsnosti na sání.



Naposledy editováno 06.07.2011 08:39:01

2 reakcí na tento příspěvek Velký výkonový propad

6.7.2011 v 08:49 | Nahoru | #6
Je to zvláštní, kdysi jsem o FZ750 snil, plakáty FZ750 jsem měl vytapetovaný celý pokoj.. Dneska působí nejen velice úsměvně, ale nevzal bych si ji ani zadarmo. Leda aby stála v obyváku jako dekorace

Konkrétně ale jen v těhle barvách



Velký výkonový propad

6.7.2011 v 10:10 | Nahoru | #7
Na neutrál taky nejde vytočit, mez těma 5 a 7 tisíci to blbne na všechny kvalty, včetně neutrálu.

(reakce na) Velký výkonový propad

6.7.2011 v 10:31 | Nahoru | #8

c.j. píše: Je to zvláštní, kdysi jsem o FZ750 snil, plakáty FZ750 jsem měl vytapetovaný celý pokoj.. Dneska působí nejen velice úsměvně, ale nevzal bych si ji ani zadarmo. Leda aby stála v obyváku jako dekorace

Konkrétně ale jen v těhle barvách




c.j. -me se porad libi,byla to moje prvni japonska motorka pred 13 lety,raketa jak svina kdyz jsem na ni vlezl z jawky az na to shaneni pneu na ten super rozmer rafku,ja ji mel v origo cerveno-bila,udelal jsem na ni svoje prvni stopie rad na ni vzpominam

Velký výkonový propad

6.7.2011 v 12:20 | Nahoru | #9
Byl by nědne rozkres? Abych věděl kde ty díly co mi radíte hledat?

Velký výkonový propad

6.7.2011 v 12:54 | Nahoru | #10
http://www.cmsnl.com/search/?q=FZ750

Pokud to někdy dělá a někdy ne tak hledej něco poškozeného, netěsného, uvolněneného

Velký výkonový propad

6.7.2011 v 14:55 | Nahoru | #11
nj 4 karburátory vedle sebe to chce někoho hodně šikovnýho naaldit takovej stroj není žádná sranda je možný ,že ti v tom pásmu výfuk ochudil směs proto to nemá výkon v tom spektru otáček já to mám zase od volnoběhu po 4tis.ot mi kucká ,že by mě z toho nejradši zhodila ,ale pak se chytne a je to v pohodě

Velký výkonový propad

6.7.2011 v 15:07 | Nahoru | #12
Čistě náhodou nejede sem tam na méně válců ? Kdysi jsem měl nějakou zkušenost s FZ400 a tam šlo o výměnu všech kabelů.

Velký výkonový propad

11.7.2011 v 09:06 | Nahoru | #13
No ve čtvrtek dokonce zdechla a už nenaskočila, když už tak chytl podle mě tak jeden, max dva válce, ale neudržela se a chcípla. Volal jsem si odtahovku, a když za hodinu přijela, motorka najednou chytla, tak jsem nakonec jel domů přecejen po ose, ale už jsem ji netočil přes těch 5 tis, bál jsem se abych dojel.

Jinak ten propad je tam pořád, není to tak že by to někdy dělalo a někdy ne. Tohle zřejmě sám dělat nebudu, budu to muset někomu dát.

Velký výkonový propad

11.7.2011 v 09:32 | Nahoru | #14
Prvně bych se podíval jestli není zanesenej palivovej kohout (filtr), zkontroloval vzduchovej a pak vyčistil karburátory a zkontroloval membrány. Teda spíš bych řekl servisákovi ať to udělá.

e: a asi bych koupil pro jistotu svíčky a vyměnil aspoň kabely - lepší by bylo i fajfky.

Naposledy editováno 11.07.2011 09:34:27

Velký výkonový propad

15.7.2011 v 11:59 | Nahoru | #15
určitě palivo, tipoval bych rozházený karbece, - udělat : vyčištění, hladiny, zkontrolovat membrány, pozice jehel, těsnost přírub difuzorů a cesta paliva z nádrže do karbíků....neboj se toho, jsou to fakt primitivní karbece, zvládne to každej, kdo kuchal jawu...koukni na netu na manuál a jdi do toho...a hlavně, jako první, zahoď vduchovej filtr a kup novej...ať ti kdokoliv říkal že a jak je novej...motor zásadně šteluj na novým filtru...

(reakce na) Velký výkonový propad

30.9.2012 v 09:20 | Nahoru | #16
c.j.> Když se Ti nelíbí, nech být. Já jsem s ní spokojenej a to Velmi s Velkým V. Jezdím a jezdím a jezdím. V létě v zimě, pořád. A nezklamala a nikdy. S každým strojem se šofér musí zžít. Což s pomluvama nikdy nepůjde. Stejně tak každému sedne něco jiného. FZ 750 je prostě klasika. Umí cestovat, umí závodit. Jen ten odskok ve výkonu prostě má. U mě stačí vyčíhat, jakou má zrovna náladu a pokud jedu rychleji, pak dřív podřazovat a nebo opačně nechat ji v klídku na nižších otáčkách. Super zátah má ale až za 9tis. otáček. Pak to opravdu stojí za to. Přeju moc krásných kilometrů bez nehody a poruch. Sony.

1 reakcí na tento příspěvek Velký výkonový propad

30.9.2012 v 09:55 | Nahoru | #17
Ne že se mi nelíbí, naopak, v těhle barvách je k sežrání.

Nemám rád nové superbiky, ale miluju tyhle staré klasiky, koukám po olejové GSXR, YZF 750 (jedná krásná je teď v inzerci, ale těch peněz..)

Chtěl jsem už kdysi FZ750 (nakonec byly GPZ 400 a 600), jenže průser je v tom, že téměř všechny jsou ve stavu před smrtí, nejen FZ, ale všechny tyhle staré biky.. Už jsem se takhle 2x spálil, takže když vidím v inzerci neodolatelnou cenu 20tis, tak se tomu směju a takovou bych nechtěl ani zadarmo, tak jsem to myslel. Najít nějakou zachovalou, v původních barvách, to by byla jiná

(reakce na) Velký výkonový propad

14.4.2013 v 22:20 | Nahoru | #18
c.j.> Jo, tahle je krásná. Já tu svou pořídil za super směšných 13 tis........ Najeto mám sám cca 45 tis. Tedy zaplacená mockrát. Údržba? 4x pneu, 2x oleje a řetězovka, 1x svíčky a zahodil jsem airbox. Spotřeba podle stylu od 5 do 7,5 l/100km. Najel jsem to za sezónu, takže nestíhám poiřádnou údržbu. Ona si ostatně sama řekne, když něco chce. Tyhle starý stroje nemaj chybu a maj duši. Moc dlouho koukám po silnější, ale rozloučit se neumím. Prostě je to pro mne to nej...................... FZ 750 Yamaha.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 murila 1 8.5.2022 v 18:13 gerrik
Nesvieti mi kontrolka zaradeného ne... Yamaha FZ 750 murila 0 8.5.2022 v 18:12 murila
Yamaha fz 750 1986, univerzální bud... Yamaha FZ 750 TomKonrad 4 30.5.2021 v 11:52 TomKonrad
Yamaha fz 750 1986 Yamaha FZ 750 TomKonrad 3 1.5.2021 v 12:47 KajošR1
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER


TOPlist