Téma: CB 1000R z Francie - stažený výkon na 100 PS
24.6.2011 v 11:14
Dovezl jsem si CBčko z Francie, a je od výroby stažené na 100koní.Máte někdo zkušenost s tím co obnáší otevření na plný výkon 92kw? U starších motorek (CBR1100XX) stačilo vytánout restriktory ze sání.Do cbčka se mi nechce jen tak na slepo rozvrtávat.
Předem díky za info
Předem díky za info
1 reakcí na tento příspěvek CB 1000R z Francie - stažený výkon na 100 PS
zdarec bando ,
Něco k tomuto případu ..
též mám hondu cb1000r řešíl jsem taky takový problám
po koupi cbčka jsem vyhodil sériový výfuk + Katt , nahradíl jsem akrapovičem + KaN filtr
asi každý víte že po takové upravě by to chtělo trošku vyladit , protože se motor nechová nejlíp kolísají otačky , atd ..
tak jsem koupil dynojet commander V5 cena okolo 10tis , a nechal v nokamotu v hondě v HK naladit ... na brzdě mě zjistili ze více jak 105 koní z toho nedostanou protože zjistili též že motorka je pro FRANCOUZSKÝ trh vyroben , a uškrcená řídící jednotka na 100 koní mě málem omyli , vůbec jsem neměl tušení o tom
takže řešení abych z toho dostal FULL GAS bylo zajet do Přelouče a nechat si udělat laditelnou řídící jednotku , a naladit znova :)))
řeknu vám motorka je ted uplně o ničem jiným než s tím originálním vysavačem ... a těžkým katalizatorem pod motorkou
ps : kdyby měl někdo zájem o DYNOJET POWERCOMANDER v5 NA CB1000R PÍŠTE je nový naladěný na akrapovic puvodní cena 9 000 kč ... nechám za polovic nebo dohoda , najeto asi 20 km , jen ozkoušeno ... poté vyměněn za ignitech
tel 736243395 email d.olda@seznam.cz
je mi líto aby se mě to válelo doma ....
Něco k tomuto případu ..
též mám hondu cb1000r řešíl jsem taky takový problám
po koupi cbčka jsem vyhodil sériový výfuk + Katt , nahradíl jsem akrapovičem + KaN filtr
asi každý víte že po takové upravě by to chtělo trošku vyladit , protože se motor nechová nejlíp kolísají otačky , atd ..
tak jsem koupil dynojet commander V5 cena okolo 10tis , a nechal v nokamotu v hondě v HK naladit ... na brzdě mě zjistili ze více jak 105 koní z toho nedostanou protože zjistili též že motorka je pro FRANCOUZSKÝ trh vyroben , a uškrcená řídící jednotka na 100 koní mě málem omyli , vůbec jsem neměl tušení o tom
takže řešení abych z toho dostal FULL GAS bylo zajet do Přelouče a nechat si udělat laditelnou řídící jednotku , a naladit znova :)))
řeknu vám motorka je ted uplně o ničem jiným než s tím originálním vysavačem ... a těžkým katalizatorem pod motorkou
ps : kdyby měl někdo zájem o DYNOJET POWERCOMANDER v5 NA CB1000R PÍŠTE je nový naladěný na akrapovic puvodní cena 9 000 kč ... nechám za polovic nebo dohoda , najeto asi 20 km , jen ozkoušeno ... poté vyměněn za ignitech
tel 736243395 email d.olda@seznam.cz
je mi líto aby se mě to válelo doma ....
Nazdar tiež mam cb 78kw vymenil som tie restriktory filter kn power comander 5 dekat a ixill ale to pojde preč uz je doma arrow tunder s dekat.
Rozdiel po vymene tychto vecí ten istý usek start z miesta v povodnom stave rychlosť od 195 do 204kmh podla startu a maximálka 230 ani o km viac! Po vymene menovaných vecí ten isty úsek od 218 do 223kmh podla štartu a maximálka 252kmh. Nebol som stym na brzde a na pocit tam nejaká extra citelná zmena nieje ale na údajoch to je jasné ale teraz neviem či som len trocha zdvihol výkon alebo to môže mať tych origo 92kw? Ešte to porovnám ked tam hodím ten arrow. Dakujem za pripadné postrehy a skúsenosti!
Rozdiel po vymene tychto vecí ten istý usek start z miesta v povodnom stave rychlosť od 195 do 204kmh podla startu a maximálka 230 ani o km viac! Po vymene menovaných vecí ten isty úsek od 218 do 223kmh podla štartu a maximálka 252kmh. Nebol som stym na brzde a na pocit tam nejaká extra citelná zmena nieje ale na údajoch to je jasné ale teraz neviem či som len trocha zdvihol výkon alebo to môže mať tych origo 92kw? Ešte to porovnám ked tam hodím ten arrow. Dakujem za pripadné postrehy a skúsenosti!
Nazdar tiež mam cb 78kw vymenil som tie restriktory filter kn,power comander 5,dekat a ixill ale to pojde preč uz je doma arrow tunder s dekat.
Rozdiel po vymene tychto vecí ten istý usek start z miesta v povodnom stave rychlosť od 195 do 204kmh podla startu a maximálka 230 ani o km viac! Po vymene menovaných vecí ten isty úsek od 218 do 223kmh podla štartu a maximálka 252kmh. Nebol som stym na brzde a na pocit tam nejaká extra citelná zmena nieje ale na údajoch to je jasné ale teraz neviem či som len trocha zdvihol výkon alebo to môže mať tych origo 92kw? Ešte to porovnám ked tam hodím ten arrow. Dakujem za pripadné postrehy a skúsenosti!
Více na: http://www.motorkar.../?t=111093&pgr=2
Copyright © Motorkari.cz
Rozdiel po vymene tychto vecí ten istý usek start z miesta v povodnom stave rychlosť od 195 do 204kmh podla startu a maximálka 230 ani o km viac! Po vymene menovaných vecí ten isty úsek od 218 do 223kmh podla štartu a maximálka 252kmh. Nebol som stym na brzde a na pocit tam nejaká extra citelná zmena nieje ale na údajoch to je jasné ale teraz neviem či som len trocha zdvihol výkon alebo to môže mať tych origo 92kw? Ešte to porovnám ked tam hodím ten arrow. Dakujem za pripadné postrehy a skúsenosti!
Více na: http://www.motorkar.../?t=111093&pgr=2
Copyright © Motorkari.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R | JARYN82 | 17 | 27.12.2023 v 13:44 Niki76 |
Jakou motorku si mám vybrat Hondu C... Honda CB 1000R | VFR | 13 | 18.12.2023 v 22:12 storeman |
CB 1000R a její elektronika - zkuše... Honda CB 1000R | WildOne | 15 | 27.10.2023 v 22:10 PetrL3 |
Vymena retezovky Honda CB 1000R | sepuca | 14 | 5.8.2023 v 00:25 fincek |