paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První "nehoda"
23.6.2011 v 20:12
Zdravim,

mám řídičský průkaz 8 dní a dnes jsem měl první nehodu. Najížděl jsem do zatáčky a na krajnici parkovalo auto. Já ho chtěl objet, ale nevšiml jsem si auta co vyjíždělo za ním ( proti mě ). Stiskl jsem přední brzdu, což vedlo k uklouznutí předního kola. Já spadl na pravou stranu. Praštil jsem se do hlavy o asfalt, pecka to tedy byla, ale jsem vděčný své helmě, jinak bych teď nejspíš ležel v nemocnici. Mám pěkně odřenou dlaň na pravé ruce, naražený pravý bok a škrábance podél pravé nohy. Páčka na přední brzdu se zlomila úplně. Žádné jiné poruchy jsem na své motorce nenašel.

Blbec jsem si nevzal rukavice. Říkal jsem si, že když jedu jenom kousek, nebudu si je přece nandavat a hned zase sundavat.. Pche!

Moje chyba.. měl jsem být opatrnější.. ale jak se říká: "Člověk se naučí řídit až tehdy, kdy poprvé nabourá" a můžete si být jistí, že ode dneška si pozor dávat budu.

Situace:

Naposledy editováno 23.06.2011 20:15:18

23.6.2011 v 20:18 | Nahoru | #1
Hlavně,že jsi celej.Než se oženíš tak se ti to zahojí a příště si dáš bacha. Předvídat,předvídat a kam nevidím tak opatrně.

23.6.2011 v 20:23 | Nahoru | #2
Jezdit tě naučej jen odjetý kilometry... na páčku se vyprdni, to jsou nahraditelný drobnosti, i bike je nahraditelnej, ale dobitý tělo je špatný...

Příště opatrnějc a trochu myslet, ať to jezdí!

23.6.2011 v 20:29 | Nahoru | #3
no to horší ještě přijde, ale snad budeš lépa oděn..... Dopadl jsi dobře, hlavně aby jsi se z toho poučil. Jdi do motoškoly, naučí tě skutečně ovládat motku

23.6.2011 v 21:24 | Nahoru | #4
To si šikovný ... tak snad sis to vybral na pár let dopředu

23.6.2011 v 21:28 | Nahoru | #5
Čili jsi podle nákresu normální sebevrah Noty máš pár dní, tož si zatím akorát pamatuj že kam nevidíš tam neletíš, že jedeš na tolik kolik máš rozhled a ubrzdíš nebo vyhneš se, hlavně nevymýšlej podobné pyčoviny - takových jsou už plné krchovy. Jinak jak říkali kluci, předvídat, předvídat a učit se, zkoušet... časem (po 10, 20, 30 tisíci) v provozu to už bude rutina, neboj

23.6.2011 v 21:43 | Nahoru | #6

ale jak se říká: "Člověk se naučí řídit až tehdy, kdy poprvé nabourá"

Nevim teda, kdo ti takovou kokotinu řek, ale jestli se tím budeš řídit, tak jsi na nejlepší cestu dojezdit sezonu ve futrálu... Je rozdíl umět řídit a umět jezdit, ale serme na slovíčka - dávej bacha a předvídej za všechny, i za ty co nevidíš. Ono se kolikrát stane, že ti to tam někdo pošle úplně nečekaně a nestačíš říct ani "do piče" a je malér na světě, pokud nebudeš vědět jak zareagovat. Každopádně plnit bobříka odvahy 8 dní po získání papírů je docela "odvaha"...

24.6.2011 v 09:17 | Nahoru | #7
jako po 8 dnech jsi to pokřtil celkem brzy dopadl jsi ještě dobŕe, ber rukavic nikdy, to už víš, no dej se dokupy , mašinu taky a šup jezdit kilometry !!! to jediný potřebuješ

24.6.2011 v 09:22 | Nahoru | #8
nezlob se, ale jezdit stylem bud to vyjde nebo ne....
a ale jak se říká: "Člověk se naučí řídit až tehdy, kdy poprvé nabourá" toto je tedy pekna kokotina. to se vidi malo..

24.6.2011 v 09:29 | Nahoru | #9
Pády "na přední brzdu" jsou u začátečníků obvyklé (taky jsem to na 125 ccm kvůli přebrždění poprvé položil ). Ale každý takový pád je pro něco dobrý - pokud se z něj poučíš. Já jsem třeba od té doby přední kolo nikdy nepřebrzdil natolik, abych spadl. Vždy když mě to podjede, tak brzdu opatrně pustím a kolo se mi zase chytne. No a ty rukavice - kup si na léto nějaké dobře odvětrané, ať v nich můžeš jezdit i při vysokých teplotách. Rukavice jsou stejně jako přilba základ, protože po pádu jdeš většinou na dlaně, lokty a kolena .

24.6.2011 v 10:44 | Nahoru | #10
Já se preventivně raději potím jak prase, než toho pak v lepším případě pár měsíců litovat. Hlavně, že se ti nic vážného nestalo a rodiče ti moto nezakážou

27.6.2011 v 18:32 | Nahoru | #11
Ty tady píšeš první nehoda,jako by jich mělo být více ......já jen doufám,že to byla zároveň i nehoda poslední
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Dobíjení Marauder 125 Suzuki VZ 125 Marauder dejv2001 2 9.10.2022 v 12:22 Johny_Servis
Suzi VZ 125 Suzuki VZ 125 Marauder Pomaluuu 0 7.7.2017 v 18:49 Pomaluuu
ake presuvadlo po meste aj mimo Yamaha YBR 125, Honda XL 125V Varadero, Aprilia RS 1... Laderlappen 17 29.3.2017 v 16:52 mito7
Suzuki marauder GZ 125...po přidání... Suzuki VZ 125 Marauder Skokan1 0 6.6.2016 v 16:15 Skokan1