bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?
27.5.2011 v 19:51
Zdar lidi,

měl bych na ty techničtěji odborné jednu otázku. Jak docílit toho, aby sytič držel nějaký-určitý počet otáček? Respektive jak ho nastavit, aby držel otáček víc?
Když ho před nastartováním nebo i po nastartování vytáhnu, aby plnil svoji funkci, tak se podle zvuku (skoro) nic neděje. V praxi to vypadá tak, že nastartuju a buď musím moto polehounku projet a po chvilce ježdění je to zahřátý na optimum a nebo prostě chvilu držim trošku plynu aby se to zahřálo a nechcíplo to - prostě jak kdyby tam nebyl :/
Budu rád za vaše nápady, připomínky a tipy.

Díky a bahnu zdar!

Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

27.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #1
zvedni si volnoběžné otáčky, nějaké kolečko nebo šroubek nahoře na motoru

1 reakcí na tento příspěvek Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

27.5.2011 v 22:14 | Nahoru | #2
Já to dělám tak, že tam dam sytič(bez toho to nechytne ani nahodou) ale aby to nechciplo tak to s nim protocim tak 3-4x na 4-5tis (nebo cca 30sec) a pak ho vypnu a uz to jede na volnoveh samo... a nez si zajdu pro helmu co mam vedle a dam si budnu tak je temer zahrato... ;) (mam nsr 125 rok 97) a prvnich 5min co jedu to moc netocim a ono se to zahreje uplne
A aby byli u sytice jine otacky nez je volnobeh normalne tak to netusim jak...

Naposledy editováno 27.05.2011 22:15:57

1 reakcí na tento příspěvek Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

27.5.2011 v 22:35 | Nahoru | #3
Nějak mi uniká smysl, čeho chceš vlastně dosáhnout? Sytič není od toho, aby "držel nějaké otáčky"! Sytič slouží pouze k tomu, aby obohatil směs pro lepší start za studena a dál není potřeba. Jestli se sytičem jde nastartovat, tak je to OK. Jestli se nic neděje a nastartovat nejde, je třeba odstranit příčinu. Pokud nastartuješ tak je jasné, že moto musíš zahřívat a sytič pak stahovat. Jo a každou mašinu je zapotřebí zahřát než pojede optimálně jak má Volnoběžné otáčky se nastavují jinde, ale ty se hlavně nastavují na už optimálně běžícím a řádně prohřátém motoru, jinak to nemá smysl Jebat po startu na šroub volnoběhu, po chvíli až se zase zahřeje, potom po jízdě když ji trochu nakládáš a tak furt dokola. jak je občas někde též k vidění, je zase pitomost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

27.5.2011 v 23:03 | Nahoru | #4

dj_hroch píše: Nějak mi uniká smysl, čeho chceš vlastně dosáhnout? Sytič není od toho, aby "držel nějaké otáčky"! Sytič slouží pouze k tomu, aby obohatil směs pro lepší start za studena a dál není potřeba. Jestli se sytičem jde nastartovat, tak je to OK. Jestli se nic neděje a nastartovat nejde, je třeba odstranit příčinu. Pokud nastartuješ tak je jasné, že moto musíš zahřívat a sytič pak stahovat. Jo a každou mašinu je zapotřebí zahřát než pojede optimálně jak má Volnoběžné otáčky se nastavují jinde, ale ty se hlavně nastavují na už optimálně běžícím a řádně prohřátém motoru, jinak to nemá smysl Jebat po startu na šroub volnoběhu, po chvíli až se zase zahřeje, potom po jízdě když ji trochu nakládáš a tak furt dokola. jak je občas někde též k vidění, je zase pitomost.



Původně mě napadlo to, co psal Snorri, že bych si zvedl volnoběžný otáčky, ale to bych s tím štelovátkem kroutil pořád.
Jde mi o to, že moto jde nastartovat, ale musím mu pomoct trošku plynem. Byť jen uplně trošičku a chce to mít cit, aby se to nepřechlastalo, tak tomu musim krapec pomoct, páč mě přijde, že jinak by to nechytlo. Takdle mi to chytá většinou napoprvý, ale jak říkám, musím pak držet trochu plynu na neutrál a nebo hneďka jet, páč kdybych nedržel trochu plynu na zahřátí (nebo nejel), tak ať se sytičem nebo bez, tak motor by chcípl, páč je studené.
Měl jsem za to, že sytič by měl nějak obohatit směs, respektive zvednout otáčky na nějakou hranici, kdy by šlo dost směsi přes karbec a motor neměl tendenci v nízkých otáčkách chípnout. O todle mi jde, jestli si už rozumíme. Nepřijde mi to jako něco zásadního, ale tak nějak jsem si říkal, že by to určitě mělo jít nějak zrpavit ne?
Ono by to bylo o dost pohodlnější vyvízt motku z garáže, nastartovat se sytičem, nechat ju zahřát se (přes sytič), mezitím se oblíct, nastrojit do plné polní a pak dojit, vypnout sytič a tramtadadadá! Hurá do pole, lesa nebo na louky

(reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

27.5.2011 v 23:04 | Nahoru | #5
Pohořelda> Tak zkusit to možu, ale nemyslím si, že by todlo bylo nějaký řešení. Obzvlášť, když máš NSR, což je klasiké cvajtakt ne? :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

27.5.2011 v 23:20 | Nahoru | #6
crasherx> Ano, obohatí směs, takže potom lépe chytá Na otáčky to primárně nemá vliv, ty se zvednoujako vedlejší jev až když se motor trochu prohřeje, ale to je jedno. Zkoušel jsi vyčistit všechny trysky a jestli se klapky otvírají jak mají a sytič pracuje správně? Čas od času je potřeba trochu pročistit, vše rozebrat a zkontrolovat a seřídit A ono také každý kus podle stavu se startuje jinak, některý motor chce sytič bez plynu a nic nedělat, některý třeba trochu mu pomáhat plynem, svět není ideální a teoretický

Pokud ti přijde že nepracuje, pomůže když přicpeš přívod vzduchu? To udělá efekt podobný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

28.5.2011 v 09:40 | Nahoru | #7
dj_hroch> sytic zrejme funguje kdyz nastartuje.masina taky funguje. proc cistit karbec ?

na suze uz nevim zda to bylo na RM dvoutaktu nebo na RMZ 4taktu jsem mel sytic- to tahlo sytice- otocne a tim otacenim s presne delalo to co chces ty - stelovaly otacky. ale moc bych to neresil...

(reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

28.5.2011 v 18:46 | Nahoru | #8
Miras87> Zajimavý, až přestane pršet, tak to pudu prubnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

28.5.2011 v 18:49 | Nahoru | #9

dj_hroch píše: crasherx> Ano, obohatí směs, takže potom lépe chytá Na otáčky to primárně nemá vliv, ty se zvednoujako vedlejší jev až když se motor trochu prohřeje, ale to je jedno. Zkoušel jsi vyčistit všechny trysky a jestli se klapky otvírají jak mají a sytič pracuje správně? Čas od času je potřeba trochu pročistit, vše rozebrat a zkontrolovat a seřídit A ono také každý kus podle stavu se startuje jinak, některý motor chce sytič bez plynu a nic nedělat, některý třeba trochu mu pomáhat plynem, svět není ideální a teoretický

Pokud ti přijde že nepracuje, pomůže když přicpeš přívod vzduchu? To udělá efekt podobný.



Karbec a trysky sme čistili nedávno. Byly krapec špinavý, ale to je tak cca měsíc, max dva měsíce zpět. Za tu doby by se to nějak extrémě zanýst nemělo... snad Todle si nechám až jako poslední možnost, páč vytáhnout z tama karbec je práca na půl dňa
Přívodem vzduchu myslíš prostě dat něco kolem air filtru? Už aby přestalo pršet, kdybych to zkoušel doma, tak by mě asi pěkně hnali

(reakce na) Sytič - jak nastavit, aby držel správný otáčky?

31.5.2011 v 14:53 | Nahoru | #10
crasherx> Přicpávat sání je kravina, jak bys to chtěl dělat? To musí chodit samo aniž bys s něčím kvedlal nebo ucpával či pootáčel. Prostě ju zahřej, pak bez sytiče a bez plynu nastav volnoběh šroubkem volnoběžných otáček (viz manuál). Až bude studená, tak zkus nastartovat na sytič. S plynem nebo bez, na tom by zas tak nemělo záležet, ale až poběží, musí držet vyšší volnoběh. Pokud nedrží, povytáhni táhlo sytiče a otáčej s ním tak, aby se ten volnoběh zlepšil. Má to celý asi 20 otáček rozsahu, to by mělo stačit každýmu Esli nereaguje, musíš rozdělat a vyčistit karbec. Podle typu karburátoru může mít ještě vliv bohatost směsi, ale ne na každým to jde seřídit. 1 zub na jehle může být moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Teče benzin z karburátoru KTM EXC 250 Radek199 7 5.10.2023 v 15:26 Radek199
Jakou motorku KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM Duke 200 Zrustyyy 13 30.9.2023 v 19:15 papiboy


TOPlist