bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy
Krasavice Daytona 900 se mi líbí už hodně dlouho a na podzim bych si jí rád dovez "z rajchu". Protože ale u nás je to celkem vzácnost a informace o bolestech těhle motorek, myšleno hlavně motor(treba vyvazovaky, zivotnost vsech koponent atd.) a nějaký další drobností(protože ostatní nevyrábí Triumph), na internetu se moc nevyskytujou. Jde mi o to, abych věděl předem známý problémy, jestli se neco kazi atd. a nenachytal se u konkretního kusu pro kterej pojedu. ...kdesi jsem vycet, ze jsou slabsi u prvnich serii volnobezky starteru, ale nemam si to jak overit.

1 reakcí na tento příspěvek Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

26.5.2011 v 20:44 | Nahoru | #1
Krásná je...ale u těch starších modelů bych se bál ceny dílů a dostupnost.Ale je to TRIUMPH!!!

Naposledy editováno 26.05.2011 20:45:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

26.5.2011 v 20:52 | Nahoru | #2
Iwas> Tak taticek Masaryk pry rikal ze dulezite hlavne "nebat se a nekrast", takze s tema dilama by se to vzdycky nejak vyresilo, na moje XJ taky novy jdou sehnat akorat spotrebni veci a ostatni je vec nakupu neceho na dily. Nehoda je jasnej problem, ale jde mi hlavne o ty postrehy ...jinak vzhled a hlavne zvuk, to jsou hrozne silny magnety, proc ten trivalec proste chci

(reakce na) Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

26.5.2011 v 21:12 | Nahoru | #3
paráda

1 reakcí na tento příspěvek Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

Skvělá odpověď, děkuji! 26.5.2011 v 21:13 | Nahoru | #4
opravdu první ročníky(91-2) byly hodně slabší na elektro,jinak mechanicky jsou motory extra robusní,jen trošku háklivé na "uvaření" (mají mokré vložky jako stará škodovka)
Jinak průběh výkonu je ůžasnej =stará škola váha se blíží střední lokomotívě s vysokým těžištěm a když natankuješ nádrž(25lit.)tak manipulace při parkování chce CHlapa
Při koupi kontroluj přední ůchyty motoru na hlavě-při ráně rády praskají, a bacha! kapoty jsou ze "silono-plastu" nejdou teplem svařit!!!
Jinak to co máš na foto je druhá evoluce=17ka zad.kolo,větší př brzdy a opticky odlehčené podsedlové plasty

(reakce na) Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

26.5.2011 v 21:15 | Nahoru | #5
Jindra650>jo a dílů z bouraček je v "D" poměrně dost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

26.5.2011 v 21:43 | Nahoru | #6

PETARDAK píše: opravdu první ročníky(91-2) byly hodně slabší na elektro,jinak mechanicky jsou motory extra robusní,jen trošku háklivé na "uvaření" (mají mokré vložky jako stará škodovka)
Jinak průběh výkonu je ůžasnej =stará škola váha se blíží střední lokomotívě s vysokým těžištěm a když natankuješ nádrž(25lit.)tak manipulace při parkování chce CHlapa
Při koupi kontroluj přední ůchyty motoru na hlavě-při ráně rády praskají, a bacha! kapoty jsou ze "silono-plastu" nejdou teplem svařit!!!
Jinak to co máš na foto je druhá evoluce=17ka zad.kolo,větší př brzdy a opticky odlehčené podsedlové plasty

no, chci jednoznacne tuhle generaci(1993-95), na mokry vlozky jsem koukal a rikal si, ze to ze strany zivotnosti bude dobry, zadnej nicasil ...XJcko ma natankovany 230kg, takze toho se tolik nebojim, staci kdyz doslapnu na cely nohy ...jinak dik, neco takovyho me zajima, cos psal

Naposledy editováno 26.05.2011 21:44:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

26.5.2011 v 21:51 | Nahoru | #7
Jindra650>Tohle má natankovaný přes 26O a fakt"ku.va" vysoko těžiště Motor je pomník, nad ním rám z jediné stovky roury a nad ním banda na 25l!!! Ale je to MOTOCYKL

p.s. na podzim jsem u jednoho měnil motor a ještě teď mě bolí záda

Naposledy editováno 26.05.2011 21:52:37

(reakce na) Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

26.5.2011 v 21:56 | Nahoru | #8
PETARDAK> ok takze vlastne takovy FJcko, to je tak torchu podobny, akorat to je teda nizky, ale na miste se taky nesmi nechat moc naklopit ...no chci ji, takze tohle je ten nejmensi problem, spis otazka zvyku ...hlavni je si myslim nenadelat do bot uz koupi

...ten motor je takova anglicka palena poctiva cihla a na tu rouru jsem docela cumel no

Naposledy editováno 26.05.2011 21:57:56

(reakce na) Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

2.6.2011 v 16:54 | Nahoru | #9

PETARDAK píše: Jindra650>Tohle má natankovaný přes 26O a fakt"ku.va" vysoko těžiště Motor je pomník, nad ním rám z jediné stovky roury a nad ním banda na 25l!!! Ale je to MOTOCYKL

p.s. na podzim jsem u jednoho měnil motor a ještě teď mě bolí záda



u novějších je to těžiště o trochu lepčí, ale i tak je vysoko
o váze motoru se radši ani nebudu bavit

Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

6.6.2011 v 14:28 | Nahoru | #10
Kdyby mel jeste nekdo touhu si poridit taky nejakou peknou Daytonku, tak jsem nasel peknou recenzi jako ojetiny TADY

Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

18.8.2011 v 22:50 | Nahoru | #11
Tak se nakonec jedna jedina Daytonka v ceskych luzich a hajich na prodej nasla ....ale mam ja tu smulu zapotrebi? Ta jedina a relativne pekna, v modry metalize ma ale tu vadu, ze v motoru rachoti jak v mlynici a z pravyho laufu jde kour jak z parni lokomotivy ....boha jeho ...proc!? To nemohla bejt v cajku

Daytona 900 1993 - Zkušenosti, klepy, postřehy

11.9.2011 v 20:32 | Nahoru | #12
Tak a je to doma ...diky za rady a vsem, kdo touzi po neokoukany svizny motorce vrele doporucuju Daytonu, okruhovka to sice neni, ale charizma ma na rozdavani!
[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph - z jakého typu tato kola? Triumph Daytona 1200 laďa-prášil 5 13.12.2017 v 22:17 laďa-prášil


TOPlist