globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Novej Tuňák
14.4.2011 v 11:16




Paráda...A je to o víc než kilo levnější než Ducati SF, takže máme asi rozhodnuto
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 17:17 | Nahoru | #61
RichardK> Ten SF jde točit víc než do 9,5, myslim že spíš tak do 11,5....a navíc nevím o moc problémech, které by tento model provázely. Tuono je určitě super bike, všechno je na něm super, jen 1 věc je hrozná a moc nejde překousnout a to je ten design...sorry.

(reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 17:47 | Nahoru | #62
RichardK> Já nejel ani na jedný,tak si ani nic nemyslim.Každopádně dle všech informací bych čekal u Tuona lepší každodenní použitelnost a u SF vostřejší chování.SF je určitě hezčí,každopádně asi sem úchyl,protože mě se líbí i ten Tuňák.
Měl sem štěstí,že sem se moh svýzt na "lehce" poupravený 848 s řetězovkou -1/+3 a to už si myslim smysl má.
Jinak já osobně bych chvilku přemejšlel a pak si objednal nový Corsaro



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 20:14 | Nahoru | #63

dakarista píše: ale SF nema tak vychytanou elektroniku jako Tuono. To zatim predvedlo nejlepsi co se seriove montuje.



To jsem si myslel taky, až do doby, než jsem okusil "nejvychytanější elektroniku světa" na MULTISTRADĚ 1200S. Na píču. Pořád si zvykat na novou motorku, hlídat si, aby zvolený režim odpovídal jízdnímu nasazení, k čemu to všechnou. Jednou se to houpe enjede to, potom se to nehoupe a jede to jak divý a vlastně po každém přepnutí čudlíku se musíš i ty "přenastavit" n anovou mootrku. Jinak se potápí předek při tvrdých brzdách, jiná je odezva na plyn, což mě sralo hlavně při předjíždění. V tomto měl SF navrch.Když na to nemáš, tak na to nelez. Já chápu, že MTS je univerzál, ale mě to zkrátka na 100% nesedlo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 20:21 | Nahoru | #64
drippera> Nezlob se na me dippero, ale ty si to dycky umis zduvodnit presne tak jak potrebujes.

(reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 20:23 | Nahoru | #65

dejf. píše: pylot> presne. Myslim, ze kolikrat sou trochu "tupejsi" brzdy, ktery se lip davkujou, uzivatelsky prijemnejsi.
Pac pochybuju, ze vetsina lidi ty brzdy (napr z toho SF) dokaze na 100% vyuzit.

edit: tim "vyuzit" sem samozrejme nemyslel to, ze flokujou do plnejch kazdou vyjizdku 50x...
Ale to, ze s tim neumej brzdit v takovy mire, kdy takovy brzdy zacnou mit smysl. Proste nevyuzijou ten potencial, kterej maj...



Dávkovatelnost byla právě u monoblocků vynikající! Stačil lehonký pvel a začaly brzdit, potom stačilo vyvinout minimální tlak a ten se lineárně přenášel do brzd. Ovšem s obrovskou silou. Stisk destiček byl neuvěřitelnej a nejsem jediný, kdo se povozil na SF a od té doby tvrdí, že ostatní motorky "nebrzdí". Na Triupmhovi, Tuonu, MTS1200S jsme prostě tu páčku musel MAČKAT!!!! abych dosáhl stejného účinku. Nemluvě o krozovce, kdy si to pelášíte 178km/h do kopce ve dvou a zapomenete na zatáčku a vezmete za to odprvadu tvrdě. MONOBLOCKY se zakousnou,motorka zaboří přední gumu do asfaltua stojíte na fleku. Na ne-monolock (Triumph i MTS) mačkám a mačkám a motorka se stále hrne do předu. Takový subjektivní pocit. Prost ěj eto radost,mačkat radiální pumpu a vytlačovat pístky ze třmenů z jednoho kusu..

(reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 20:24 | Nahoru | #66

pylot píše: drippera> Nezlob se na me dippero, ale ty si to dycky umis zduvodnit presne tak jak potrebujes.


...nezlobím. Já vím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 22:47 | Nahoru | #67
drippera> Tuono V4r nemá aktivní podvozek, ale jen ovládání motoru. El.plyn chodí celkem pěkně, bez pytlů či mrtvého chodu. Normální člověk to asi ani nepozná. Tuono ma tři mapy,
R,S a T. Jezdím asi 90% na T. Trakce má osum stupňů, jezdím nejčastěji na 2.(vyšší číslo=větší zásah el. řízení motoru, nula=vypnuto). Mapy i nastavení trakce jde nastavovat za jízdy. O proti konkurenci má tuono dva gyroskopy. Takže pozná úhel náklonu a úhel zvedání kola.Proto jde asi už v náklonu dát dřív "fullgas" a dohnat ostatní na ss litrech.Zvedání kola jde nastavit ve třech stupních. Jezdím na střed(2), protože má tuono dlouhé kvalty a zvedání kola se děje pro mě ve vysokých rychlostech, ve kterých nestojím o "drškopád". funkci rychlostart jsem ještě nepoužil a asi ani nikdy nepoužiju,je to zbytečnost. Pokud má na to někdo koule, jde vše vypnout. Já zatim ne (jsem srab), i když jsem to samozřejmně vyzkoušel. Myslím, že pro mě je elektronika přínosem a rychle jsem si na ní po překonání počáteční nedůvěry zvyknul.Také byla zadarmo,přesněji-bez příplatku,tak proč ne? Holt vývoj asi člověk nezarazí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

6.11.2012 v 01:16 | Nahoru | #68
RichardK> tak todle jsem nel presne na mysli. A Dripera hned vytahuje jine veci.

Drippera> Nebavil jsem se o aktivnim podvozku, ale o kotrole motoru a rizeni trakce.. Presne jak psal majitel, Tuono ma gyroskopy a podle toho ridi trakci, zvedani kola a ten jejich start... Ostatni systemy pracuji na principu ABS, coz neni uplne OK. Ono je neco jineho ridit trakci ve velkem naklonu a neco jineho v malem. A to bez gyroskopu nepoznas jaky ma naklon. To je jedna dobre udelana vec co se aprilii povedla a predbehla konkurenci.

(reakce na) Novej Tuňák

6.11.2012 v 14:39 | Nahoru | #69
dakarista> No joo, vždyť já netvrdím že to "JE" špatný.

(reakce na) Novej Tuňák

3.2.2013 v 17:43 | Nahoru | #70
RichardK> Lepšie by som to určite nevystihol. Ja dávam T (track) len na okruh, S (sport) totiž pri normálnej jazde spolu s elektronický plynom menej cuká; voda, chlad R (road) ide automaticky. Zlé skúsenosti s Launch control som mal na okruhu dovtedy, kým som nezistil ako sa to zapína, pri hobby pretekoch je to teraz zjavná výhoda. Na rýchloradení spolu s elektronickým plynom som skoro pohorel, lebo som bol zrazu v každej zátačke skôr a rýchlejšie!
Ja sa na tej motorke stále smejem do prilby, fantastické vozenie.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Olej pro Tuono v4 Aprilia Tuono V4R 6vik9 5 3.3.2021 v 13:08 marvinnrv
aprilia tuono v4 Aprilia Tuono V4R petrtruhlar 5 25.7.2020 v 23:50 Dusanekrsv4
Co si vybrat Suzuki GSX-R 750, Ducati Hypermotard 1100/1100S, BMW... ThePauli 7 31.7.2019 v 15:47 neznamyScooterD
Kontrolka service Aprilia Tuono V4R JollyJoker 7 7.3.2019 v 08:44 JollyJoker
Kvalitní Aprilia servis Aprilia Tuono V4R 6vik9 4 4.2.2019 v 18:41 6vik9


TOPlist