Téma: Novej Tuňák
14.4.2011 v 11:16
Paráda...A je to o víc než kilo levnější než Ducati SF, takže máme asi rozhodnuto
1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák
To snad po prednim ani nejede
1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák
No v tý žlutý to zas až tak hnusný neni, jako v té šedé
1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák
To si nemůžu koupit, takhle bych jezdit neuměl :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Dave81> To nikdo z nás....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Horten píše: Dave81> To nikdo z nás....
Já mám hlavně strach z toho, že bych na to sednul, a zapomněl, že to neumim
2 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák
Paráda, udělaj k tomu ABS? Takovéto řešení se již v praxi osvědčilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Najt_Rajdr> Já myslím, že tam bude všechno včetně abs, prostě celej ten jejich APRC!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Sefo> ABS tam není, jenom trakce, lounch control a wheele systém. A tak to má být
1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák
hmm...je to hnus, jak je RSV4 krasna (az na lauf) tak tohle je humac
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Londoner> Máš pravdu, je to hnusný. Ještě hnusnější, než starej Tuňák. Ale pokud to bude fungovat (a to nejspíš bude), tak je to jasná volba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Horten píše: Londoner> Máš pravdu, je to hnusný. Ještě hnusnější, než starej Tuňák. Ale pokud to bude fungovat (a to nejspíš bude), tak je to jasná volba.
ale no tak to ze to pojede je jasny, ale kdyz si muzu vybrat motku co jede a je pekna tak proc brat tu hnusnou ze jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Horten píše: Sefo> ABS tam není, jenom trakce, lounch control a wheele systém. A tak to má být
Jediný, co bych bral je ta TC, jinak jsou to močky. To už bych si přišel jak na plejstu :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Londoner> No protože ta, co je pěkná stojí o 116.000,- víc. Nejsem úplnej žebrák, ale motorku mám cca na dva roky a to mi příjde kurva rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Sefo> Já jsem zvědavej na ten lounch control, to by mohla bejt prdel. A ten systém proti zvedání předního kola mý bejt vymakanej. Třeba na BMW RR ti to prostě nedovolí zvednout přední kolo, ale tady si nastavíš tři stupně jak vysoko ti to kolo půjde. To mi přijde celkem cool
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Horten> Tak ten launch kontrol fakt moc nechápu. To pak popírá jakékoliv zlepšování se. Prostě dáš LC a máš to pořád stejnej rozjezd. No a to wheelie control...o tom si myslim tak nějak to stejný. Podle mě v naháči to nemá co dělat!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Sefo> Svým způsobem máš samozřejmě pravdu, já taky vždycky tvrdil, že to v pořádný motorce nemá co dělat. Ale za prvé to všechno jde vypnout a za druhé, ty dnešní motorky už jsou fakt hrozně rychlé. Já sebekriticky uznávám, že stávající Tuňák je motorka, u které jsem dosáhl maxima svých možností. Ale chci jezdit ještě rychleji. A drtivá většina normálních smrtelníků je s elektronikou prostě rychlejší. Je to jako u auta. Mám 335i cabrio a pokud úplně vypnu trakci, tak jsem prostě pomalejší. A to i na suchu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Horten> Tak rychlejší asi budeš no, ale jde o to, jestli tě to i bude víc bavit.
Já třeba teď co jezdim na 1098, tak bych určitě ocenil tu kontrolu trakce, protože těch koní je tam fakt už hodně, toho se celkem bojim. Ale launch kontrol bych nevyužil nikdy, wheelie taky ne. Ale trakci schvaluji
Já třeba teď co jezdim na 1098, tak bych určitě ocenil tu kontrolu trakce, protože těch koní je tam fakt už hodně, toho se celkem bojim. Ale launch kontrol bych nevyužil nikdy, wheelie taky ne. Ale trakci schvaluji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Sefo> Já to vidím tak, že trakci vzužiju v provozu a ten zbytek jenom na okruhu a jenom při závodu. Prostě je fajn, když při výjezdu můžeš dát plnej a neomezuje tě to, že si musíš hlídat zvedání kola. V provozu naopak chci mít přední kolo co nejčastěji ve vzduchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Horten> Až bude, tak se ozvi! Projedem to :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Sefo> Letos určitě ne. Příští rok určitě jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák
Horten píše: Londoner> No protože ta, co je pěkná stojí o 116.000,- víc. Nejsem úplnej žebrák, ale motorku mám cca na dva roky a to mi příjde kurva rozdíl
ja ale nemyslel SF - ten je sice hezci, ale taky hnusnej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej pro Tuono v4 Aprilia Tuono V4R | 6vik9 | 5 | 3.3.2021 v 13:08 marvinnrv |
aprilia tuono v4 Aprilia Tuono V4R | petrtruhlar | 5 | 25.7.2020 v 23:50 Dusanekrsv4 |
Co si vybrat Suzuki GSX-R 750, Ducati Hypermotard 1100/1100S, BMW... | ThePauli | 7 | 31.7.2019 v 15:47 neznamyScooterD |
Kontrolka service Aprilia Tuono V4R | JollyJoker | 7 | 7.3.2019 v 08:44 JollyJoker |
Kvalitní Aprilia servis Aprilia Tuono V4R | 6vik9 | 4 | 4.2.2019 v 18:41 6vik9 |