globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jarní start
24.3.2011 v 18:54
Čauky opět prosím o radu. Klasika po zimě - nechtěla chytnout svíčky ven a ulitý. Tak jsem dal nový NGK vypustil karburátory dal nový benzín a teď co dál. Mám zaplavit karburátory ,ale nevím jak dlouho to mám pustit aby byli zaplaveny a aby se mi to nepřechcalo. A co pak mám tam napíchnout baterku z auta nebo nechat baterku z motorky která se mi zdá že je už nic moc i když je nabitá. A pak jak sytič nebo bez sytiče a točit a točit dokud nechytne nebo se mi svíčky zase uchčijou a budu moct dávat další. Je to moje první slušnejší motorka tak sory za tak blby dotazy ,ale ty co jsem už měl tak vždy na jaře v pohodě nastartovali. Předem všem Dík

1 reakcí na tento příspěvek Jarní start

24.3.2011 v 18:56 | Nahoru | #1
na kohoutu bys měl mít polohu PRI, dej to na ní a tahle poloha se postará o zaplavení karbců.
Startuj se sytičem a bez plynu, klidně můžeš přes kabely, nic se nestane a nebudeš zbytečně trápit baterku (kterou bych potom stejně pro jistotu dal nabít na nabíječku)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jarní start

24.3.2011 v 19:08 | Nahoru | #2

dva_hrnce píše: na kohoutu bys měl mít polohu PRI, dej to na ní a tahle poloha se postará o zaplavení karbců.
Startuj se sytičem a bez plynu, klidně můžeš přes kabely, nic se nestane a nebudeš zbytečně trápit baterku (kterou bych potom stejně pro jistotu dal nabít na nabíječku)



To jo ale jak dlouho je mám zaplavovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jarní start

24.3.2011 v 19:20 | Nahoru | #3
Kelím> dokud nechytne

já kdysi na tuhle polohu i nevědomky jezdil a nic se nestalo..

akorát musíš mít v poho karbce, jinak zaplavíš i motor

Jarní start

24.3.2011 v 19:51 | Nahoru | #4
karburátory mají takovou kouzelnou věcičku, říká se jí plovák na kterém je jehlový ventil a ten při zaplavení plovákové komory uzavře přívod paliva takže pokud máš plovák s jehlou v pořádku tak to nepřeplavíš

Naposledy editováno 24.03.2011 20:19:54

2 reakcí na tento příspěvek Jarní start

24.3.2011 v 20:19 | Nahoru | #5
proč bys při každým přechlastání měnil svíčky?

(reakce na) Jarní start

24.3.2011 v 20:21 | Nahoru | #6
memphis.unv> protože nikdy nejel na jawce a nikdy se v ní nehrabal, pak nemůže vědět jak to všechno funguje na ostatních motorkách.

(reakce na) Jarní start

24.3.2011 v 20:24 | Nahoru | #7
memphis.unv> ony ty engékáčka prej občas přestanou fungovat, když je člověk uleje..

1 reakcí na tento příspěvek Jarní start

24.3.2011 v 22:15 | Nahoru | #8
kecy

(reakce na) Jarní start

24.3.2011 v 22:36 | Nahoru | #9
hollas> já tomu taky moc nevěřím, ale takový názory se tu čas od času objeví..

Jarní start

25.3.2011 v 07:08 | Nahoru | #10
Je fakt že jsem už dvě sady NGKček zabil, ale tam bylo více věcí proč se to stalo, když se ti párkrát zachčijou a vyčistíš je tak je to v pohodě...

(reakce na) Jarní start

25.3.2011 v 12:21 | Nahoru | #11
Kelím> vse spatne...priste si dej pred zimou vervu od benziny a nemusis davat zadnej novej benal..Dale dobre nabij baterku a dale...naplav karbeci a dale vytlac tu tvoji mrdku na VEELIKEJ kopec. Pak se odstrc a za 2kval a uvidis pod kopcem budes vrcet a nic neulijes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jarní start

25.3.2011 v 12:25 | Nahoru | #12

dva_hrnce píše: Kelím> dokud nechytne

já kdysi na tuhle polohu i nevědomky jezdil a nic se nestalo..

akorát musíš mít v poho karbce, jinak zaplavíš i motor


Tak jsem zjistil minulou zimu, že jsem je v pořádku neměl, benzín sahal až po výpustné víko oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jarní start

25.3.2011 v 12:36 | Nahoru | #13
Bludevil> jj, to je hned, kor u Suzuki je to nějaká epidemie, kámoš se sradoj 750 to samý..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jarní start

25.3.2011 v 12:39 | Nahoru | #14

dva_hrnce píše: Bludevil> jj, to je hned, kor u Suzuki je to nějaká epidemie, kámoš se sradoj 750 to samý..


Ještě že mám srada se stříkačkou

(reakce na) Jarní start

25.3.2011 v 12:42 | Nahoru | #15
Bludevil> to jo, to by mělo tenhle problém eliminovat..

a až budeš měnit za to cenduro, ozvi se, když mi necháš srádě za dobrou, možná bych to na sezónu vzal..

Jarní start

26.3.2011 v 16:38 | Nahoru | #16
Tak moje obavy se nenaplnili. Zaplavil jsem karbce a na první brnknutí chytla . Tak to není žádná sračka. Teď už jeno počasí a jde se na to. Všem dík za rady

Jarní start

19.10.2013 v 18:49 | Nahoru | #17

Jarní start

22.2.2014 v 18:20 | Nahoru | #18





tak sem dnes udelal menší rozborku.... vymena oleje, a tedmne čeká přední vydle repas.. teče olej a zadní pneu 150/80R16 jak je to z vydlema zvladnu to nak sam doma nebo radeji servis... tak nak si vše delam sam ale zde nevim aby mne neco nepřekvapilo... a jaké gufera mám koupit najdou si j ev krámu nebo je třeba nejdrive vyndat a pak hledat po kramech... nebo stačí zmeřit chrom trubky??

Jarní start

22.6.2014 v 12:26 | Nahoru | #19
Zdravím, podle barevného provedení tipuji, že máš r.v. 94. Já jsem si to nechal udělat v dílně včetně výměny oleje a je to sakra znát. Stálo mě to i s prací cca. 2 tis. Každopádně jsem si neobjednával díly v originálním servisu Suzuki. Cena dílů na tuto motorku je neskutečně vysoká. Např. blinkr za 2 400kč a na mašinu, která je r.v. 2000 stojí 800 kč i s kabely. A co mě dalo zabrat než jsem sehnal nové přední plexi. No tahle motorka je atypická, takže se repliky nedělají. Sem tam občas najdu na netu rozetu, řetěz, různé těsnění a to je vše.

Kdyby jsi potřeboval něco probrat, dej vědět. Ať se daří

Naposledy editováno 22.06.2014 12:29:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
po stani 14 dni a hůře startuje, dl... Suzuki GSX 1100 F mholik 5 9.10.2023 v 09:39 krokoš
Hledám servis pro Suzuki GSX1100F K... Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 1100S Katana Bert-Jawatesty 2 15.4.2023 v 08:02 2stroke
nejde sahara gsxr 1000 k1 Suzuki GSX 1100 F perak89 8 21.7.2020 v 13:06 jarykurejs
Nefunkční přední brzda Suzuki GSX 1100 F Saňař 2 30.6.2020 v 09:17 Kohlstein
Zvýšení řídítek Suzuki GSX 1100 F Saňař 2 20.8.2019 v 22:12 GL1


TOPlist