Téma: jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?
čau kluci mam 2faroše z nemecka rv96 a 98. V 96 je dynojet potřebuju pomoct to natriskovat ku nejlepšímu.takže napište V jakem zařezu je jehla a jake mate trisky a nejlepe kolik mate koní,jestli jste se nechavali měřit.Rad bych ho nabrousil tak poradte at vim kde začit.KN mam ale byla tam 122 hlavní tryska a jehla dynojetu byla na 4zařezu od zhora.Popišu prubeh chodu dal sem plnej šel sem na řiditka jakou to mnelo díru a najednou vylítla po zadnim apak už to šlo nebyl sem na brzde nevim kolik tam je koní ale chci zvíšit vykon a uklidnit stavající pruběh akcelerace dikes
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

27.2.2011 v 20:41 | Nahoru | #1
nejlepe kolik mate koní,jestli jste se nechavali měřit.

Ja jednoho,menuje se Ryzák,jo-dvacet čísel a pět průměr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

27.2.2011 v 20:52 | Nahoru | #2
titusa> neví evidentne na co sem se ptal.ty se doma nudíš a maš rychlího kompa di ven

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

28.2.2011 v 11:29 | Nahoru | #3
měl jsem taky dynojet a mělo to hladkej průběh, jak to bylo poladěný bohužel nevím, a moto je už prodaná..

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

28.2.2011 v 13:18 | Nahoru | #4
Do konce týdne budu mít jednoho na servisu, tak až rozhodím karbce tak ti dám vedět co v nich je

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

28.2.2011 v 13:58 | Nahoru | #5
speedovich - jezdil jsem 2 blejdy 98cky a ten natriskovanej sel o dost lip...tedy samo kdyz si s nema jen na plnej plyn....kdo neda plnej plyn jede mu vse stejne.
Lip se zbirala od spodu a na vrsku sla dobre agresivneji.

ale je to asi 5let co si to pamatuji...

2 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

28.2.2011 v 14:28 | Nahoru | #6
tříska se používá na zapálení ohně
tryska se používá pro dávkování paliva.

Nechci rýpat, ale máš-li natřískovanou Hondu, už bych radši trysky neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

28.2.2011 v 14:34 | Nahoru | #7
VlastíkPlamínek> ok priste se polepsim a trisky tam nebudu rvat...ty patri do kamen

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

28.2.2011 v 14:35 | Nahoru | #8

z-x-r píše: VlastíkPlamínek> ok priste se polepsim a trisky tam nebudu rvat...ty patri do kamen



mě pobavila představa natřískovaný Hondy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

28.2.2011 v 14:38 | Nahoru | #9

speedovich píše: titusa> neví evidentne na co sem se ptal.ty se doma nudíš a maš rychlího kompa di ven



na to , že máš 32 roků,píšeš jak KOKOD ze zvláštní školy!!!

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

28.2.2011 v 16:36 | Nahoru | #10
_Dina_> jak kdo chce ja potřeboval poradit abych to mel rychlejc. běham tady od motorky ke kompu a koukam že kvuli nekterejm to snad kurva nema cenu ani zapinat a čekat.Zdar jak svina kucí.Ještě zkontroluju v rychlosti diakritiku

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

28.2.2011 v 17:36 | Nahoru | #11
A jak to je s tema šoupatama?Kde se ma vrtat ta dirka?kvuli vyrovnani tlaku?vym že když to bylo bez filtrboxu tak tam při plnym plynu šoupata střihala,prostě nebyli u vrchu a ani v klidu.Ten kdo tam ten dynojet daval asi nevěděl co dělá.Dal tam DJ122 a jehly byli moc vysoko.V té originalní verzi jsou trysky Kehein120.A dočet jsem se že DJ122 je Keihen130.Tudíž to střílí a ma to pytel je to věčně ulitý a jdou do haje svíčky.Mam tady ještě DJ116 DJ118 DJ120 a DJ122.Skusím to s DJ116 a jehly dam na druhej od vrchu.Pak se ješte šteluje bohatost že?je to ten mosaznej šroubek na křížák na každym karbci ze spod?S tím sem nehejbal ale kdoví,kdo jo.tak třeba víte nekdo zakladní nastavení počet otočení?cbr 900 rv96 SC33

2 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

1.3.2011 v 16:15 | Nahoru | #12
vsetko co pude vyšrůbuj na to co to dá, triski vindej, upni na ponk a vyvrtaj v nich aspoň tak 2 mm důru, ale i 3 mm , pude pak vic od spodu.
Jehli sou jasní , poslední pořez.
Jo a soupata ty taky vyvrtej, pamatuj co díra to kůň !!!

Sorry ale na to ani nejde jinak reagovat, a až ti to nepojede vůbec tak tady neplakej

Naposledy editováno 01.03.2011 16:16:11

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

1.3.2011 v 16:43 | Nahoru | #13
Jurawood>hoši vy ste fakt nemocny.tady nekdo neco příště napíše.Ještě pro tebe mam dvoje karburatory.jedny sou origo v poho a druhy sou s nedodelanym dynojetem.nevim jestli se tam ty dírky zalepujou nebo převrtavaj.je forum od toho aby si lidi pomahali??ste motorkaři??proto nejezdim na srazy protože to je sama herečka.dyt na to nic psat nemusíš když víš stejny hovno jak ja.maš babu na brzdě?mam ruce a mozek a co nevim na to se zeptam ale ne tady KUNDY

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

1.3.2011 v 16:55 | Nahoru | #14
Bez toho kosočtverce prosím. Děkuji.

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

1.3.2011 v 17:02 | Nahoru | #15

VlastíkPlamínek píše: tříska se používá na zapálení ohně
tryska se používá pro dávkování paliva.

Nechci rýpat, ale máš-li natřískovanou Hondu, už bych radši trysky neřešil.



Ty jsi 3.14ča Plamínku,počkej až chytneš ducmor,pak se ti tu budou smát Hondaři a už to budeš mít na talíři furt...a vůbec zkus radši "To štěně"

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

1.3.2011 v 18:47 | Nahoru | #16
VlastíkPlamínek> sory ale nektery lidi si takovy oslovení zaslouží a když Dino píše KOKOD tak ja přište napišu KUNTY .sme kujva chlapi ne???Ja bych konečne rad videl naký čísla trysek ,vejšky jehel a vykonovy křivky na blejdech.DIKY

2 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 07:19 | Nahoru | #17
Copak to jde? Tryska 125 - 145, tryska 130 146 koní...

Každý motor je jiný, má jinak sežízené ventily a časování, má jinak zakarbonované talířky ventilů a díky tomu se rozhodí průplach motoru.. každý má jiný výfuk, jiný filtr a jinak zanesený.. Každý jezdí v jiné nadmořské výšce, při jiných teplotách, motorka vyladěná z vysočiny pojede jinak než z údolí.
Navíc si napsal pouze že chceš aby jela líp- to znamená co? Menší spotřeba, klidnější a vyrovnanější průběh krouťáku? nebo raději ať je klidně doskákanej ale ať je ho za každou cenu ve všech otáčkách co nejvíc.. chceš to na všechny polohy plynu nebo jen na plnej plyn?
Jakou máš průměrnou teplotu motoru pro kterou chceš ladit? Kdy ti otvírá a přivírá termostat.. atd atd

Jestli to dobře jede tak se v tom nevrtej, a nebo pokud si se rozhod do toho vidět, gratuluji, pěkný koníček, ale začni literturou a teorií

Naposledy editováno 02.03.2011 07:25:55

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 07:33 | Nahoru | #18
jo kamo sem spokojenej s origo nastavenim.ale ta druha řada je nedodelana tak už to neřeš.Motorku sem si postavil sam tak si ji natryskuji taktež sam.a neřikej mi že tam maš karbon,ja leju motorex.diky ale tydle rady to sou plky to je hrozny.montažní přiručku nemam a nepotřebuju ji spoliham na rozum hoši mam uši ,dřiv brzda taky nebyla.
NAPOSLEDY mam dvě řady karbcu.S originalama nechci nic delat.druha řada neni hotova proto sem tu psal tak už se proberte a napište neco rozumnyho

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 07:39 | Nahoru | #19
ty hele podstatna vec ten muj motor ma najeto 3000km.a tam fakt karbon neni.kdo leje mogul ten ho asi ma.zakladní nastaveni budou na 135koní stejny chci upravy na karburaci.již sem pochopil že kdo ma víc koní je lepší,nedivim se že je to tu tak jak to je.

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 07:46 | Nahoru | #20
raději už nic psát nebudu, vidím že seš nějaký vyšší liga

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 07:48 | Nahoru | #21
Jurawood> hele blade muže mít 135KONí jenom díky sřízeni smesi otevřenemu vyfuku a saní.prubeh chci samoplynulej o spotřebu mi na motu nejde,mam streeta +5zubu na rozete jezdim skoro jen po zadním protože mě nebavi lítat 200.chci aby měla vetši sílu furt mi to nestači asi si koupim busu a přestanu vysírat

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 08:01 | Nahoru | #22
mischa638>diky,si z mala ochotnych,doufam že tam bude mit dynojet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 09:24 | Nahoru | #23

Jurawood píše: raději už nic psát nebudu, vidím že seš nějaký vyšší liga



čím víc trysek tím víc adidas,
čím víc děr v šoupátku tím víc racing
čím víc KN filtrů a "laďáků" tím víc respect
čím víc repsol, tím víc speed,
čím víc 100oktanový benzín, tím víc krouťák,
čím složitější a komplexní uprava, tím líp to dělat na koleni.

Nevím co tě překvapuje - toto se opakuje stále dokola. Ať už je to CBR125R s K&N a "laďákem" co jede 150km/h, nebo je to letitý CBR900RR kde se Dynojet do odladit doma od klávesnice.

A čím jednoduše a polopaticky se budeš snažit laikovi vysvětlit, že tudy cesta nevede, tím sprostějších urážek a napadání se dočkáš.

Zkrátka smutný příběh

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 09:53 | Nahoru | #24
to mi chcete říct že na brzdě maj 60 stupnu jak v lete,nebo déšt? a že dokažou menit tlak větru před motorkou při změně rychlosti???kluci to je jen zhruba,lež a diagramy.maj tam teplotu jak v dílně a motorka stojí na místě .neexistuje ventilator kterej umi měnit rychlost větru jako při zrychlení.kdo tomu rozumí nema čas sem jít,radit kdo neví prudí.mluvim o tom s mechanikem kterej to videl.psal sem co vim.Ano neladim motorku do deště i když je vlhko líp jede že?tak čaute páni laikove sme všichni celej život se učíme

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 15:59 | Nahoru | #25
speedovich> Těžko ti někdo řekne přesnou velikost trysek pro tvoji konkrétní moto, protože... , ale to se ti snažil vysvětlit Jurawood a ten ví co mluví. Hodně štěstí při ladění, ale myslím si, že prachy a hlavně čas u toho neušetříš.

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

2.3.2011 v 21:42 | Nahoru | #26
tak to mi snad pomuže

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 09:09 | Nahoru | #27
kromě teploty vzduchu která se směsí u karbecu pěkně zamává.
Je tu ještě teplota motoru&karbeců, příruby a to všechno zásadně mění odpar.
Když jedu na silnici, mám teplotu na jaře jsem rád za 60st.. v létě cca 80-85 a na okruhu srada peču stále na 95-97stupňů.
Příklad pro moji motorku podzim za 5 minut po startu motoru (směs při akceleraci 15,5:1-už pocítím pokles výkonu, sem tam to má snahu už i cuknout), léto delší svižná jízda (ustálím se na 12,3-13:1 - ideál jede jako pila) , okruh i když jsem vždycky v peněžence chudej tak směs po prvních kolečkách jede mezi 12-12,5:1), i koncovka výfuku už je černější
Píšu potřetí, jestli ti to jede, nelez do toho!!

Naposledy editováno 04.03.2011 09:13:37

jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 09:59 | Nahoru | #28
speedovich: kloudnej ladic ma vetraky o dostatecnym vykonu aby to uchladili ... to ze na to nekdo fouka jednim malym vetrakem je fakt, ale ne kazdej kdo ma brzdu je "ladic". simulace naporoveho sani je celkem bezna zalazitost (tzn simulace pretlaku pred moto)

jo a jurawood je asi jeden z mala kdo tu ma o upravach karbcu jak teoreticke znalosti tak vyzkousel jakej ma jaka zmena na karbci vliv - provadel mereni dataloggem s sirokopasmovou lambdou... ver tomu ze od ucha naladit takovejhle 4 valec neni zadna legrace. ano v dobach kdy brzdy nebyly tak se ladilo od ucha, ale dokazalo to par lidi s neskutecnejma zkusenostma, hodiny a hodiny pokusu a omylu...

(reakce na) jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 10:00 | Nahoru | #29

VlastíkPlamínek píše: čím víc trysek tím víc adidas,
čím víc děr v šoupátku tím víc racing
čím víc KN filtrů a "laďáků" tím víc respect
čím víc repsol, tím víc speed,
čím víc 100oktanový benzín, tím víc krouťák,
čím složitější a komplexní uprava, tím líp to dělat na koleni.

Nevím co tě překvapuje - toto se opakuje stále dokola. Ať už je to CBR125R s K&N a "laďákem" co jede 150km/h, nebo je to letitý CBR900RR kde se Dynojet do odladit doma od klávesnice.

A čím jednoduše a polopaticky se budeš snažit laikovi vysvětlit, že tudy cesta nevede, tím sprostějších urážek a napadání se dočkáš.

Zkrátka smutný příběh



tohle se ti povedlo

1 reakcí na tento příspěvek jak mate natriskovanou Hondu cbr900rr?

4.3.2011 v 11:04 | Nahoru | #30
Z dynojetu sem si stahnul navod a to mi snad pomuže.Dik za komentaře.A ty karbce co sou s nedodelanym Dynem mam hodit do koše,dik
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
dnešní zážitek Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 16 Dnes v 12:44 rucko
Plná moc Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 10 Včera v 18:26 foxdive
Zadni tlumic [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade sooho 49 14.11.2017 v 23:26 Gahan37
CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade M4rť4s 33 11.11.2017 v 18:32 M4rť4s
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 43 9.11.2017 v 08:22 mischa638

TOPlist