mame oba jednokoutoucove predni brzdy s dvoupistkovym trmenem (ja brembo, on nissin, ale to nehraje roli).. nebrzdi nam to spatne, ale znate to, co neubrzdis, to neukecas..
tak premyslime co bude mit na brzdeni vetsi efekt (jak na "razantnost" brzdeni, tzn jak moc to bude brzdit, tak na davkovatelnost brzd).. jesli pancerova hadice (ja uz ji tam teda mam, ale to taky ted nehraje roli), a nebo vymena dvoupistku za ctyrpistkovy trmen..
jak to vidite vy?
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos
Pokud bude jejich plocha vetsi, budes mit se stejnou pumpou vetsi hydraulicky prevod cili mensi ovladaci silu, lepsi davkovatelnost ale take delsi chod. Take se bude vice projevovat vzrustajici teplota. Tak at si neskripnete prsty
Ja bych zustal u toho co funguje, nebo to vzal uplne z gruntu vcetne pumpy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos
Dawe02 píše: Neni jednoznacna odpoved. Vetsi pocet pistku nezarucuje sam o sobe vubec nic. Podivej se na Suzuci 6ti pisty Tokico.
no konkretne jsme se bavili o Nissinech z Firestorma (stejne mel treba i blejd 954)..
pancerka by mela ty negativa (delsi chod, teplota) trochu eliminovat, ne? na moji masine uz pancerka je, kamos si ji taky asi bude davat.. + ja budu pravdepodobne davat vetsi kotouc..
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos
xtezeto píše: A jaký používáte destičky?Jinak pancéřovky mají něco do sebe.
jezdím měkký od zlocha a
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos
Tobě by nejvíc pomohl 320mm kotouč! Jednoznačně.
Cosmogagy píše: no konkretne jsme se bavili o Nissinech z Firestorma (stejne mel treba i blejd 954)..
pancerka by mela ty negativa (delsi chod, teplota) trochu eliminovat, ne? na moji masine uz pancerka je, kamos si ji taky asi bude davat.. + ja budu pravdepodobne davat vetsi kotouc..
Mám na prodej kdyby jsi měl zájem, oba třmeny za 1500 Kč.
Vespa píše: Čtyřpístek, pokud není přímo určenej na motárdy tam ani nenarveš, nevleze se kvůli drátům.
Tobě by nejvíc pomohl 320mm kotouč! Jednoznačně.
jj vim ze kotouc by byl nejlepsi investice a urcite az budu do brzd investovat tak prvne do nej...
je to jen takova teoreticka debata, co bude mit vetsi efekt
Hodně jde poznat výměna brzdových destiček, moje brzdy po koupi nic nebrzdily, výměnou za osvědčené destičky to hodně pomohlo, jak na účnku, tak na jedovatosti zakousnutí brzd (i když pořád to brzdí na hovno a tak měním i pumpu a tak )
2 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos
pancéřku bych řešil pokud by to zahřátý vadlo, jinak to dle mě nemá moc smysl a utavit tu klasic hadici aby se mi páčka propadala dalo kurna práci
dvoupístek+270tka může sice brzdit dobře ale kor když ti to lita 160 tak bych byl radši v téhle oblasti klidnej mít tam pořádný náčiní
Beringer je docela dobrá stylovka ale jetý 6-tipístek Nissin+ rad. pumpa+ pancéřka a dvoje desky kupoval kámoš za 6 litrů
Naposledy editováno 15.02.2011 23:22:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos
Uvalak píše: Nova pumpa, trmen a kotouc a budes to mit jak vymeneny...
To nebude jak vymeneny, ale skutecne vymeneny!
Třeba když porovnám GS500 vs. M600, kde GS500 má dva kotouče a dvoupístky, a Monster má jeden kotouč a čtyřpístek, tak mi příjde že ten Monster brzdí mnohem lépe! Ale těžko říct zase, možná že je to tím, že má větší kotouč, brzdič Brembo, jinou pumpu a lepší destičky , ale každopádně brzdí líp a možná i proto je tak spečenej do modra...
Naposledy editováno 15.02.2011 23:40:03
Dawe02 píše: To nebude jak vymeneny, ale skutecne vymeneny!
tjn, ale asi nejlepsi reseni, ten kotouc a brzdic to chce stejne a nechat k tomu nakou vydechlou pumpu by byl nesmysl jinak tohle resi snad kazdej co si predelal enduro na SM, rika si, ze 2 pistek a malej kotouc staci, pak se parkrat svezou na trati a kotouc se po par kolech div neroztejka, tak zacinaj laborovat a bud to dopadne kaufem takovyhodle kitu, nebo koupi pravy SM
1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos
mám v plánu ježdění na okruhu, a když už teď zastudena zmáčknu páčku při ostrém brždění až k prstům, tak co to udělá po pár kolech na okruhu?...už kvůli tomuto tam tu pancířku dám, ale myslel jsem, že to zároveň pomůže i proti tomu dlouhému chodu a té "gumovitosti"...
tohle je bez na dlouhou trat, ale o tom ti vic povi Dawe02 nicméně bych prvně šel po kapalině, odvzdušnění a nebo to můžou bejt myslím i sjetý desky
a nemaj suzuki takový to kolečko? moc teda nevím k čemu a jak moc velký účinek to má ale zkusil bych tím pohejbat myslim že sou tam čísla 1-6
3 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos
každopádně teď to stojí fakt za prd, viz. video...radost z brždění velice žádná ...
každopádně mě lehce znepokojují dvě bublinky, kterých jsem si dnes všiml, co se drží u "okýnka" nádobky na brzdovku ...
takže to asi udělám všechno při jednom...pořídím tu pancířku, protože do ní bych stejně šel, zase tolik peněz to není a nechci riskovat, že s tou seriovou hadicí budou po pár kolech nějak problémy a teda logicky se při tom teda vymění brzdovka, odvzdušní a vyměním to těsnění víčka nádobky na brzdovku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos
Miši píše: každopádně teď to stojí fakt za prd, viz. video...radost z brždění velice žádná ...
Na DR-Z muzes mit tak akorat radost z brzdeni provozu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos
Uvalak píše: Na DR-Z muzes mit tak akorat radost z brzdeni provozu
čéčé ty si chytrý jak to Šalamounovo hovno