globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdy - co bude mít větší přínos
 
15.2.2011 v 17:42
mame s kamaradem takovou debatu, a nejsme si vubec jisti.. tak se radsi zeptame zkusenejsich..
mame oba jednokoutoucove predni brzdy s dvoupistkovym trmenem (ja brembo, on nissin, ale to nehraje roli).. nebrzdi nam to spatne, ale znate to, co neubrzdis, to neukecas..

tak premyslime co bude mit na brzdeni vetsi efekt (jak na "razantnost" brzdeni, tzn jak moc to bude brzdit, tak na davkovatelnost brzd).. jesli pancerova hadice (ja uz ji tam teda mam, ale to taky ted nehraje roli), a nebo vymena dvoupistku za ctyrpistkovy trmen..
jak to vidite vy?
Anketa: Tak co prospěje víc??
Pancéřka
23%
6
Čtyřpístek
77%
20
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 17:47 | Nahoru | #1
Neni jednoznacna odpoved. Vetsi pocet pistku nezarucuje sam o sobe vubec nic. Podivej se na Suzuci 6ti pisty Tokico.
Pokud bude jejich plocha vetsi, budes mit se stejnou pumpou vetsi hydraulicky prevod cili mensi ovladaci silu, lepsi davkovatelnost ale take delsi chod. Take se bude vice projevovat vzrustajici teplota. Tak at si neskripnete prsty

Ja bych zustal u toho co funguje, nebo to vzal uplne z gruntu vcetne pumpy.

Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 17:49 | Nahoru | #2
Když jsem u ZXR750 vyměnil gumofky za pancéřové tak začalo být brzdění radost,brzda celkově ztvrdla a nebylo potřeba takové síly. Takže za mě na tak lehkou motku jakou máš by určitě postačila jen hadička

Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 17:53 | Nahoru | #3
mám pancíř,jinou pumpu a je to trochu lepčejší

Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:00 | Nahoru | #4
Suveréně nejlíp bude brzdit, když vychytáš správnej materiál kotouče a brzdových destiček a dostaneš nejvetší možej součinitel tření a nebo tam namontovat brzdy z KTM RC8 protože to je zatím to nej (co se brzd týký), co jsem kdy okusil. Třebá já mám 6-pístky (co asi vzpomínal Dawe02) a brzdí to na pi.u

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:01 | Nahoru | #5

Dawe02 píše: Neni jednoznacna odpoved. Vetsi pocet pistku nezarucuje sam o sobe vubec nic. Podivej se na Suzuci 6ti pisty Tokico.



no konkretne jsme se bavili o Nissinech z Firestorma (stejne mel treba i blejd 954)..

pancerka by mela ty negativa (delsi chod, teplota) trochu eliminovat, ne? na moji masine uz pancerka je, kamos si ji taky asi bude davat.. + ja budu pravdepodobne davat vetsi kotouc..

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:02 | Nahoru | #6
A jaký používáte destičky?Jinak pancéřovky mají něco do sebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:05 | Nahoru | #7

xtezeto píše: A jaký používáte destičky?Jinak pancéřovky mají něco do sebe.


jezdím měkký od zlocha a

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:06 | Nahoru | #8
Čtyřpístek, pokud není přímo určenej na motárdy tam ani nenarveš, nevleze se kvůli drátům.

Tobě by nejvíc pomohl 320mm kotouč! Jednoznačně.

(reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:09 | Nahoru | #9
Dědek.de> já jezdím Delta braking a taky spokojenost.

(reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:12 | Nahoru | #10

Cosmogagy píše: no konkretne jsme se bavili o Nissinech z Firestorma (stejne mel treba i blejd 954)..

pancerka by mela ty negativa (delsi chod, teplota) trochu eliminovat, ne? na moji masine uz pancerka je, kamos si ji taky asi bude davat.. + ja budu pravdepodobne davat vetsi kotouc..


Mám na prodej kdyby jsi měl zájem, oba třmeny za 1500 Kč.

(reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:13 | Nahoru | #11

Vespa píše: Čtyřpístek, pokud není přímo určenej na motárdy tam ani nenarveš, nevleze se kvůli drátům.

Tobě by nejvíc pomohl 320mm kotouč! Jednoznačně.



jj vim ze kotouc by byl nejlepsi investice a urcite az budu do brzd investovat tak prvne do nej...
je to jen takova teoreticka debata, co bude mit vetsi efekt

(reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:43 | Nahoru | #12
Cosmogagy> opletene hadice jsou opravdu poznat jen kdyz mas uz tak dobry brzdovy system - udela se 'tvrdy' nepruzici konec chodu.
Ale eliminovat dlouhy chod packy vyplivajici z nevhodneho prevodu opravdu neumi.

Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 18:51 | Nahoru | #13
nasadil bych 4pístek + panceřka a něakou racing směs na destičky. se to nezda ale ta směs uděla taky svoje

Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 21:01 | Nahoru | #14
Ty pístky podle mě moc roli nehrajou, moje 6ti pístky jak zmínil Dawe (ne)brzdí
Hodně jde poznat výměna brzdových destiček, moje brzdy po koupi nic nebrzdily, výměnou za osvědčené destičky to hodně pomohlo, jak na účnku, tak na jedovatosti zakousnutí brzd (i když pořád to brzdí na hovno a tak měním i pumpu a tak )

2 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 23:02 | Nahoru | #15
Nova pumpa, trmen a kotouc a budes to mit jak vymeneny, Beringer dela komplet kity, chtej za ne kolem 1600 dollaru



Naposledy editováno 15.02.2011 23:03:11

Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 23:13 | Nahoru | #16
Já bych nasadil desky s "měkčím" materiálem + originální kotouč pokud s tím jezdíte po normálních cestách... Minimální cena úpravy, a zlepšení poznáš...

Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 23:22 | Nahoru | #17
už sem ti to psal vedle a stale si myslim, že 320 mm kotouč plus čtyřpístek je nejlepší volba mám čtyřpístek Brembo s ax. pumpou a normalni hadici a brzdim dvěma prsty i když budeš ten dvoupíst ladit nikdy se asi nedostaneš na sériovej 4p + 320 kotouč

pancéřku bych řešil pokud by to zahřátý vadlo, jinak to dle mě nemá moc smysl a utavit tu klasic hadici aby se mi páčka propadala dalo kurna práci

dvoupístek+270tka může sice brzdit dobře ale kor když ti to lita 160 tak bych byl radši v téhle oblasti klidnej mít tam pořádný náčiní

Beringer je docela dobrá stylovka ale jetý 6-tipístek Nissin+ rad. pumpa+ pancéřka a dvoje desky kupoval kámoš za 6 litrů

Naposledy editováno 15.02.2011 23:22:57

(reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 23:26 | Nahoru | #18
Uvalak> tak ono se není čemu divit... můj Braking stojí osmičku, Brembo pumpa kolem 6ti myslim, hadice dvojku, desky 500 myslim+ třmen a seš v tom za dvacku jak nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 23:36 | Nahoru | #19

Uvalak píše: Nova pumpa, trmen a kotouc a budes to mit jak vymeneny...



To nebude jak vymeneny, ale skutecne vymeneny!

Brzdy - co bude mít větší přínos

15.2.2011 v 23:38 | Nahoru | #20
Pančířka si myslím že je na silnici úplně na nic, u ní jde hlavně o to, že při dlouhodobém intenzivním brzdění a následném zahřátí brzdové kapaliny se nebude pod vlivem těch teplot roztahovat, u endura bude si myslím ten vliv naprosto minimální... Větší roli bude hrát pumpa a rozměr kotouče, hodně důležitej je taky stav destiček a kapaliny, ale hlavně použité destičky - tam může být pak ten rozdíl až neskutečnej! Taky si to chce pohlídat, aby ti tam třeba netekl olej z tlumiče, i když on se z toho pak zas odpaří... No ale každopádně si myslím, že ten čtyřpístek má určitě svůj smysl , obecně bych řekl že na to má skoro největší vliv!

Třeba když porovnám GS500 vs. M600, kde GS500 má dva kotouče a dvoupístky, a Monster má jeden kotouč a čtyřpístek, tak mi příjde že ten Monster brzdí mnohem lépe! Ale těžko říct zase, možná že je to tím, že má větší kotouč, brzdič Brembo, jinou pumpu a lepší destičky , ale každopádně brzdí líp a možná i proto je tak spečenej do modra...

Naposledy editováno 15.02.2011 23:40:03

(reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

16.2.2011 v 00:03 | Nahoru | #21

Dawe02 píše: To nebude jak vymeneny, ale skutecne vymeneny!


tjn, ale asi nejlepsi reseni, ten kotouc a brzdic to chce stejne a nechat k tomu nakou vydechlou pumpu by byl nesmysl jinak tohle resi snad kazdej co si predelal enduro na SM, rika si, ze 2 pistek a malej kotouc staci, pak se parkrat svezou na trati a kotouc se po par kolech div neroztejka, tak zacinaj laborovat a bud to dopadne kaufem takovyhodle kitu, nebo koupi pravy SM

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos

16.2.2011 v 10:34 | Nahoru | #22
Dawe02 a spol.> takže pokud chci eliminovat dlouhý chod páčky (jinak jsem s brzdným účinkem spokojený a žádné zásahy do brzdiče, pumpy apod. zatím neplánuju) a její "necitlivost" (je to asi na zvyku, na minulé motorce [tam jsem pancíře měl] brzda brzdila ostře už po zmáčknutí páčky o malý kousíček a páčka byla krásně "tvrdá" - to mně vyhovovalo, ale tady prostě mačkám, mačkám o světelné roky, pořád nic a najednou už zase brzdím na max. a páčku mám přilepenou na zbývajících prstech), tak s tímto pancířka pomoct nemusí?...

mám v plánu ježdění na okruhu, a když už teď zastudena zmáčknu páčku při ostrém brždění až k prstům, tak co to udělá po pár kolech na okruhu?...už kvůli tomuto tam tu pancířku dám, ale myslel jsem, že to zároveň pomůže i proti tomu dlouhému chodu a té "gumovitosti"...

(reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

16.2.2011 v 14:51 | Nahoru | #23
Miši> to asi nebude hadicí, mě se ještě nestalo že bych zastudena promáčkl až k řidítku at bych rval sebevíc rukou k řidítku/prstům nezmáčkl i dvěma prstama zabrzdím na krev

tohle je bez na dlouhou trat, ale o tom ti vic povi Dawe02 nicméně bych prvně šel po kapalině, odvzdušnění a nebo to můžou bejt myslím i sjetý desky

a nemaj suzuki takový to kolečko? moc teda nevím k čemu a jak moc velký účinek to má ale zkusil bych tím pohejbat myslim že sou tam čísla 1-6

3 reakcí na tento příspěvek Brzdy - co bude mít větší přínos

16.2.2011 v 15:12 | Nahoru | #24
Lion> to kolečko tam nemám...s tou brzdovkou by to nemusela být špatná poznámka ..protože kolem víčka nádobky na brzdovku jsem měl kdysi trochu kapaliny vyteklé, takže buď jí tam mohlo být moc nebo je něco "špatně"...

každopádně teď to stojí fakt za prd, viz. video...radost z brždění velice žádná ...

(reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

16.2.2011 v 21:11 | Nahoru | #25
Miši> to se mi nezdá, takhle by to chodit asi nemělo... je více věcí, bud málo kapaliny nebo bubliny, sjetý desky a i to těsnění kolem pístku popraskaný?

(reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

16.2.2011 v 21:16 | Nahoru | #26
Miši> tu moto neznam, ale to bude neco zasadniho spatne. Mas tam vzduch, nebo nestandartni packa...
Silou dotlacim upne kazdou packu na riditko, ale ty jednim prstem jdes snad pres 70% chodu...

Brzdy - co bude mít větší přínos

17.2.2011 v 08:16 | Nahoru | #27
možná silné prsty ...ale ne..páčka je origo, kapaliny je dost, desky jsou v pohodě, těsnění pumpy i celý zbytek brzd. systému je jako nový...
každopádně mě lehce znepokojují dvě bublinky, kterých jsem si dnes všiml, co se drží u "okýnka" nádobky na brzdovku ...
takže to asi udělám všechno při jednom...pořídím tu pancířku, protože do ní bych stejně šel, zase tolik peněz to není a nechci riskovat, že s tou seriovou hadicí budou po pár kolech nějak problémy a teda logicky se při tom teda vymění brzdovka, odvzdušní a vyměním to těsnění víčka nádobky na brzdovku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

17.2.2011 v 08:39 | Nahoru | #28

Miši píše: každopádně teď to stojí fakt za prd, viz. video...radost z brždění velice žádná ...

Na DR-Z muzes mit tak akorat radost z brzdeni provozu

Brzdy - co bude mít větší přínos

17.2.2011 v 08:45 | Nahoru | #29
Já mam pumpu asi Nissin MCBR19, pancéřky a zlatý bremba a "stačilo" vyměnit kotouče + desky...jo a taky občas brzdovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy - co bude mít větší přínos

17.2.2011 v 10:18 | Nahoru | #30

Uvalak píše: Na DR-Z muzes mit tak akorat radost z brzdeni provozu



čéčé ty si chytrý jak to Šalamounovo hovno
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist