bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Video: RD500 V4
FÝRUNTCVANCIKŠTUNDENKLASIK...



TA PRESTAVBA JE SICE ZVERSTVO (A TO DOST) ALE DESIGNOVE TOMU MOC NEUBLIZILA..

ty šoulátka jsou suprovy... jak malo staci aby to hodne rvalo..

a jeste borec nakonec

[/quote]


Naposledy editováno 21.01.2011 22:11:00
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Video: RD500 V4

20.1.2011 v 01:07 | Nahoru | #31

RomanSS píše: To musí být masakr!



tý vole... zasraný hippíci... se asi posrali fkine ne?

Video: RD500 V4

20.1.2011 v 01:08 | Nahoru | #32
húúústý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: RD500 V4

20.1.2011 v 16:33 | Nahoru | #33

R1PYCO píše: no kolik to ma vykon.. niormalni bezny prodejni modely zase takovy stada nemeli ne? dnesni litry maji vic nez 2x a ani hmotnost proti nim nemluvi.. takze pro me je to hlavne kultovka, krasnej kus dnes bizarni techniky a ten ctyrvalec docela pekne zvoni... bral bych to mit doma a obcas tomu protahnout brka... kdyz by se vedelo urcite ze nedele bude krasen nebo tak..

No tak papírově devadesát koní zase tolik neni to je pravda ale on papírovej výkon je jedna věc,reakce na plyn věc druhá,na sicničním 2T pullitru sem sice nejel ale jel sem na KX 500 a ta taky na to že má papírově "jen" 65 koní což je jen asi o 10 koní víc než 250 2T nebo 450 4T tak ten zátah je oproti nim neskutečnej,a že už 450 bo 250 2t tahaj festově,jo zpět k silníčním no když se podívaš na ty starší 2 T tak to papírově tolik neoslní ale co sem koukal na novější 2T 500 třeba tušim bimota 500 v-due(byla to nějaká ostřejší verze) sem někde četl že má při hmotnosti 150 kg výkon 150 koní což je pokud vim lepší poměr než maj dnešní litry takže tam to pak pusobí obdivuhodně i papírovejma hodnotama

2 reakcí na tento příspěvek Video: RD500 V4

20.1.2011 v 23:33 | Nahoru | #34
Natom už musím něco umět co?

(reakce na) Video: RD500 V4

21.1.2011 v 00:42 | Nahoru | #35

dareckov píše: Natom už musím něco umět co?



kdo umi umi..kdo neumi cumi...

(reakce na) Video: RD500 V4

21.1.2011 v 10:16 | Nahoru | #36
dareckov> vubec ne, jen tam musim porad srat dost plynu, aby se to dobre mazalo

Video: RD500 V4

21.1.2011 v 12:28 | Nahoru | #37
nadhera, neco takovyho by mely tovarny postavit v dnesni dobe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: RD500 V4

21.1.2011 v 15:03 | Nahoru | #38

JardaDKZ píše: No tak papírově devadesát koní zase tolik neni to je pravda ale on papírovej výkon je jedna věc,reakce na plyn věc druhá,na sicničním 2T pullitru sem sice nejel ale jel sem na KX 500 a ta taky na to že má papírově "jen" 65 koní což je jen asi o 10 koní víc než 250 2T nebo 450 4T tak ten zátah je oproti nim neskutečnej,a že už 450 bo 250 2t tahaj festově,jo zpět k silníčním no když se podívaš na ty starší 2 T tak to papírově tolik neoslní ale co sem koukal na novější 2T 500 třeba tušim bimota 500 v-due(byla to nějaká ostřejší verze) sem někde četl že má při hmotnosti 150 kg výkon 150 koní což je pokud vim lepší poměr než maj dnešní litry takže tam to pak pusobí obdivuhodně i papírovejma hodnotama



to je vsecko pekny... ja na tom nikdy nejel.. takze muzu jen kejvat nebo krcit ramenama.. kazdopadne ta bimotka kdyz vezmes jeji cenovku a pridelas ji na litrovej 4takt... tak se dostanes uplne jinam taky.. vykonem i hmotnosti...

nerikam to abych znevazil 2T ale nemam rad kdyz nekdo demonizuje nejakou techniku ktera ve skutecnosti je "ve vsem" horsi nez to co je "pro blbecky" jak treba ja bezne k dostani...

po prvnim otestovani asi na 500 km V2 litra proste proti 4valci nejede.. a ted se kocham nadeji, ze az se udela pekne, ze najdu nejakej jinej rezim jezdeni nez to co me bavilo na 4 vcalci / ve kterym bude to V2 aspon stejne zabavny a stejne dobry.. no zabavny to V2 je.. ale neni stejne dobry ani stejne efektivni / se mi zda... a mam obavu ze bych si myslel to samy i 2T 500... dokazu si predstavit mit to doma misto nabytku, pro ste jako kousek na kterej se chodis koukat a pro radost to nekde vyvezes kdyz je pekne ven.. abys vyhnal pavouky.. ale co.. keci keci keci.. dokud se na tom nesvezes... takze proste jen vyjadruju pocity ktery top ve me vyvolava...

(reakce na) Video: RD500 V4

21.1.2011 v 16:05 | Nahoru | #39
RomanSS> Nemalej mazeček!!!

Video: RD500 V4

21.1.2011 v 17:16 | Nahoru | #40
Jo kdo umí na 2taktu je frajer

(reakce na) Video: RD500 V4

21.1.2011 v 22:12 | Nahoru | #41
RomanSS> ..jsem to soupnuljeste nahoru.,..

Video: RD500 V4

22.1.2011 v 10:46 | Nahoru | #42
Ty jo ..když se otevře přívěra tak to musí bejt docela mazec

(reakce na) Video: RD500 V4

23.1.2011 v 18:50 | Nahoru | #43

R1PYCO píše: to je vsecko pekny... ja na tom nikdy nejel.. takze muzu jen kejvat nebo krcit ramenama.. kazdopadne ta bimotka kdyz vezmes jeji cenovku a pridelas ji na litrovej 4takt... tak se dostanes uplne jinam taky.. vykonem i hmotnosti...

nerikam to abych znevazil 2T ale nemam rad kdyz nekdo demonizuje nejakou techniku ktera ve skutecnosti je "ve vsem" horsi nez to co je "pro blbecky" jak treba ja bezne k dostani...

po prvnim otestovani asi na 500 km V2 litra proste proti 4valci nejede.. a ted se kocham nadeji, ze az se udela pekne, ze najdu nejakej jinej rezim jezdeni nez to co me bavilo na 4 vcalci / ve kterym bude to V2 aspon stejne zabavny a stejne dobry.. no zabavny to V2 je.. ale neni stejne dobry ani stejne efektivni / se mi zda... a mam obavu ze bych si myslel to samy i 2T 500... dokazu si predstavit mit to doma misto nabytku, pro ste jako kousek na kterej se chodis koukat a pro radost to nekde vyvezes kdyz je pekne ven.. abys vyhnal pavouky.. ale co.. keci keci keci.. dokud se na tom nesvezes... takze proste jen vyjadruju pocity ktery top ve me vyvolava...

ano,chápu co myslíš,prostě každýmu sedne jiná motorka,jinej počet válců atd... ale když si vezmu třeba motokrosové motorky tak mě taky připadá když se projedu na 2T 125 tak že je pocitově o dost rychlejší 250 4T i když to tak neni(ty motorky jsou co jsem viděl takřka stejně rychlé na sprintu,i když na trati má samozřejmě díky vyššímu krouťáku výhodu 250 že se nemusí tak často řadit..)ten 4T je takovej lineární,kultivovanej kdežto ten 2T to je nic nic pak to najednopu štěkne a letíš kupředu..tak si řikám proč by to u supersportovních mašin nebylo stejně při srovnání 500 2T a 1000 4T jinak rychlostně to podle mě bude asi stejný- trocha teoretizování- v MGP když se ještě jezdily 2T půllitry tak měli výkon sem koukal kolem 190-200 koní a váhu 130 kg,dnešní 1000 4t mají výkon kolem 230 koní a váhu kolem 150 tam to poměrem výkon/hmotnost vychází více méně nastejno tam už to bude spíš jak jsem řikal o způsobu jakým je výkon servírován..

Video: RD500 V4

25.9.2012 v 14:48 | Nahoru | #44
Měl jsem 2 sezony RD 350 (první Japan moto po MZ 250, paráda,), kluk co to ode mne koupil se na tom rozbil....., tu RD 500 měl mechanik z Hradce Králové - co jsem za nim jezdil s RD 350 a směnil ji za XJ 600 (když se tam vysype motor-je finančně vymalováno), to je motorka pro fajnšmekry!!!!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35274 Dnes v 08:26 Veverčák
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 Včera v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr


TOPlist