TA PRESTAVBA JE SICE ZVERSTVO (A TO DOST) ALE DESIGNOVE TOMU MOC NEUBLIZILA..
ty šoulátka jsou suprovy... jak malo staci aby to hodne rvalo..
a jeste borec nakonec
[/quote]
Naposledy editováno 21.01.2011 22:11:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: RD500 V4
R1PYCO píše: no kolik to ma vykon.. niormalni bezny prodejni modely zase takovy stada nemeli ne? dnesni litry maji vic nez 2x a ani hmotnost proti nim nemluvi.. takze pro me je to hlavne kultovka, krasnej kus dnes bizarni techniky a ten ctyrvalec docela pekne zvoni... bral bych to mit doma a obcas tomu protahnout brka... kdyz by se vedelo urcite ze nedele bude krasen nebo tak..
No tak papírově devadesát koní zase tolik neni to je pravda ale on papírovej výkon je jedna věc,reakce na plyn věc druhá,na sicničním 2T pullitru sem sice nejel ale jel sem na KX 500 a ta taky na to že má papírově "jen" 65 koní což je jen asi o 10 koní víc než 250 2T nebo 450 4T tak ten zátah je oproti nim neskutečnej,a že už 450 bo 250 2t tahaj festově,jo zpět k silníčním no když se podívaš na ty starší 2 T tak to papírově tolik neoslní ale co sem koukal na novější 2T 500 třeba tušim bimota 500 v-due(byla to nějaká ostřejší verze) sem někde četl že má při hmotnosti 150 kg výkon 150 koní což je pokud vim lepší poměr než maj dnešní litry takže tam to pak pusobí obdivuhodně i papírovejma hodnotama2 reakcí na tento příspěvek Video: RD500 V4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: RD500 V4
JardaDKZ píše: No tak papírově devadesát koní zase tolik neni to je pravda ale on papírovej výkon je jedna věc,reakce na plyn věc druhá,na sicničním 2T pullitru sem sice nejel ale jel sem na KX 500 a ta taky na to že má papírově "jen" 65 koní což je jen asi o 10 koní víc než 250 2T nebo 450 4T tak ten zátah je oproti nim neskutečnej,a že už 450 bo 250 2t tahaj festově,jo zpět k silníčním no když se podívaš na ty starší 2 T tak to papírově tolik neoslní ale co sem koukal na novější 2T 500 třeba tušim bimota 500 v-due(byla to nějaká ostřejší verze) sem někde četl že má při hmotnosti 150 kg výkon 150 koní což je pokud vim lepší poměr než maj dnešní litry takže tam to pak pusobí obdivuhodně i papírovejma hodnotama
to je vsecko pekny... ja na tom nikdy nejel.. takze muzu jen kejvat nebo krcit ramenama.. kazdopadne ta bimotka kdyz vezmes jeji cenovku a pridelas ji na litrovej 4takt... tak se dostanes uplne jinam taky.. vykonem i hmotnosti...
nerikam to abych znevazil 2T ale nemam rad kdyz nekdo demonizuje nejakou techniku ktera ve skutecnosti je "ve vsem" horsi nez to co je "pro blbecky" jak treba ja bezne k dostani...
po prvnim otestovani asi na 500 km V2 litra proste proti 4valci nejede.. a ted se kocham nadeji, ze az se udela pekne, ze najdu nejakej jinej rezim jezdeni nez to co me bavilo na 4 vcalci / ve kterym bude to V2 aspon stejne zabavny a stejne dobry.. no zabavny to V2 je.. ale neni stejne dobry ani stejne efektivni / se mi zda... a mam obavu ze bych si myslel to samy i 2T 500... dokazu si predstavit mit to doma misto nabytku, pro ste jako kousek na kterej se chodis koukat a pro radost to nekde vyvezes kdyz je pekne ven.. abys vyhnal pavouky.. ale co.. keci keci keci.. dokud se na tom nesvezes... takze proste jen vyjadruju pocity ktery top ve me vyvolava...
R1PYCO píše: to je vsecko pekny... ja na tom nikdy nejel.. takze muzu jen kejvat nebo krcit ramenama.. kazdopadne ta bimotka kdyz vezmes jeji cenovku a pridelas ji na litrovej 4takt... tak se dostanes uplne jinam taky.. vykonem i hmotnosti...
nerikam to abych znevazil 2T ale nemam rad kdyz nekdo demonizuje nejakou techniku ktera ve skutecnosti je "ve vsem" horsi nez to co je "pro blbecky" jak treba ja bezne k dostani...
po prvnim otestovani asi na 500 km V2 litra proste proti 4valci nejede.. a ted se kocham nadeji, ze az se udela pekne, ze najdu nejakej jinej rezim jezdeni nez to co me bavilo na 4 vcalci / ve kterym bude to V2 aspon stejne zabavny a stejne dobry.. no zabavny to V2 je.. ale neni stejne dobry ani stejne efektivni / se mi zda... a mam obavu ze bych si myslel to samy i 2T 500... dokazu si predstavit mit to doma misto nabytku, pro ste jako kousek na kterej se chodis koukat a pro radost to nekde vyvezes kdyz je pekne ven.. abys vyhnal pavouky.. ale co.. keci keci keci.. dokud se na tom nesvezes... takze proste jen vyjadruju pocity ktery top ve me vyvolava...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35274 | Dnes v 08:26 Veverčák |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | Včera v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R | Yamahatorr | 2 | 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr |