bmw_r1300gs_cartec





Téma: KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
 
18.1.2011 v 18:18
Jelikož jsem si nedávno pořídil KTM 450 EXC, dovolím si založit toto vlákno o různých radách, tipech a prostě cokoli koho napadne kolem KTM 450 EXC asi hlavně starší modely kolem roku 04. Něco podobného jsmě měli s kamarádama co vlstní KLX 650 a docela se to osvědčilo.Toto by mělo by sloužit majitelům KTM a těm, co se chtějí něco konkrétního o této motce dozvědět,...samozřejmě ani nějaký ten off-topic není problém.Vím, že se tu toho o Kátě probíralo dost,....ale hledat v tom množstí různých vláken teď něco konkrétního, je docela peklo. Tak jsem si říkal, že tady by to bylo všechno pěkně na jednom místě. Je jasný, že je tu na fóru ke stažení manuál, ale někdy je potřeba probrat konkrétní rady a zkušenosti.

Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.

Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?

Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?

A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.



Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

6.10.2012 v 19:49 | Nahoru | #451
To zavěšení je v pohodě ale mě vrtá hlavou ten motor ...co to je za hybrid,je to kateemka ale nějak zrcadlově,na pravé straně je přece spojka a na levé zapalko ,řetěz. kolečko,vodní pumpa.To si snad někdo spíš hrál na počítači ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

11.10.2012 v 15:55 | Nahoru | #452
Lámu si hlavu nad ovládáním spojky -po nějakém čase jsem se konečně dokopal k tomu, abych vyměnil kapalinu ve spojce( magura -minerál olej). "Nouzově" jsem ji měl naplněnou minerálním olejem pro zahradní 4T sekačky, spojka chodila normálně, jen páčka potřebovala větší sílu (dáno hustotou oleje). Po výměně za minerální olej do spojky jde páčka zlehka, ale myslím, že spojka nevystavuje tak, jak předtím. Řazení je provázeno silným zaklapnutím, přeřazení/vyřazení na místě prakticky nejde (před výměnou šlo výrazně lépe). Jako jediná příčina mě napadá, že během výměny se ovládání "lehce " zavzdušnilo...? Kapalinu jsem měnil "shora" -naplnění nádržky, a postupné vytlačení původní kapaliny přes odvzdušnění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

11.10.2012 v 16:28 | Nahoru | #453
Tank>

Musíš protlačit kapalinu ze zdola nahoru. Jinak ti to bude dělat pořád. Taky jsem s tim zápasil, jde celekm blbě i zezdola, ale když se povede tak to chodí dobře.

Jinak je možno klidně používat normální stolní olej. Kámoš na něj jezdí léta, nic jinýho do spojky nedává a šlape pořád jak má

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

11.10.2012 v 18:24 | Nahoru | #454
Carel>
Takže vyřešeno -příčina úplně banální . Včera už večer nebylo úplně teplo, olej v motoru/převodovce byl pěkně vystydlý. A trouba (já) "mechanik" si to neuvědomil...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

25.11.2013 v 18:28 | Nahoru | #455
zdarec chlapi chcu se zeptat na ktm exc 450 se dá dat spínací skřínka?:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

25.11.2013 v 20:34 | Nahoru | #456
Jakub86> spínačku můžeš dát na každou motorku, ale tady to nebude mít asi žádnej efekt. Leda bys tu spínačku přidělal nějak bytelně, aby se zespod nedaly utrhnout dráty a spojit. U týhle motorky to bude o jednom drátu o tlačítka startéru

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

25.11.2013 v 21:40 | Nahoru | #457

LuVo píše: Jakub86> spínačku můžeš dát na každou motorku, ale tady to nebude mít asi žádnej efekt. Leda bys tu spínačku přidělal nějak bytelně, aby se zespod nedaly utrhnout dráty a spojit. U týhle motorky to bude o jednom drátu o tlačítka startéru



Spíš bych řešil tlačítko chcípáku. Protože když budeš řešit startér, nakopneš to kickem.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

26.11.2013 v 20:13 | Nahoru | #458
Mas pravdu, úplně jsem zapomněl ma kick. Ale pokud se nepletu, tak ten chcipak je tlačítko, který vlastně jen zkratuje zapálil tím, ze ho drzis delší dobu. Když ho zmacknul jen lehce a hned pustím, tak motorka jen vynechá.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

26.11.2013 v 20:17 | Nahoru | #459

LuVo píše: Mas pravdu, úplně jsem zapomněl ma kick. Ale pokud se nepletu, tak ten chcipak je tlačítko, který vlastně jen zkratuje zapálil tím, ze ho drzis delší dobu. Když ho zmacknul jen lehce a hned pustím, tak motorka jen vynechá.



No a v čem je problém? V zamknutém stavu to bude zkratovat (sepnuté kontakty) a odemčeném budou rozpojené kontakty. Ideální by byla spínačka, se spojenými kontakty v odemčeném stavu (startér) i zamčeném stavu (chcípák).

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

26.11.2013 v 21:47 | Nahoru | #460
Poslední dobou my to nemyslí...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

12.1.2015 v 20:13 | Nahoru | #461
Nemá někdo na prodej rotor a stator na EXC 450 00-2007 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

12.1.2015 v 20:20 | Nahoru | #462
c.j.> asi bych našel ze 450sx,ale stator bude asi jiný a rotor nevím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

12.1.2015 v 20:33 | Nahoru | #463
Dolph-cz> Díky, ale SX to má fakt jiné, i jiné průměry děr statorua rotor je taky jiný.. Lehce se mi sklouzla a i přes masivní CRD kryt motoru se to opřelo o víko, které trošičku prasklo a dnes mi volal ze servisu, že rotor je ťuknutý a vydřelo to trochu i cívky. Ale zatím ještě ani neměřil jestli jsou cívky OK, modlím se aby to bylo OK

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

12.1.2015 v 20:39 | Nahoru | #464
c.j.> no to je pech.
víko máš?to bych možná našel taky...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

12.1.2015 v 21:30 | Nahoru | #465
Ty máš zásoby Víko musí být taky pro EXC, SX má jiné uchycení statoru. Ale víko už mám nové. Jen paseka pod víkem to poněkud zkomplikovala

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

12.1.2015 v 22:01 | Nahoru | #466
c.j.>

kdysi jsem kupoval celý motor na 450sx a něco mi ještě zbylo...

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

12.1.2015 v 22:04 | Nahoru | #467
No výhlevodě budu potřebovat nový válec a přední vidle WP 48mm

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

12.1.2015 v 22:08 | Nahoru | #468


válec ti ještě vydrží fest a vidle taky

to dříve změníš stroj-pokrok nezastavíš a ty nové jsou přece jen obratnější...i když tolik nevydrží.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

17.2.2015 v 18:44 | Nahoru | #469
Zdar chlapcí Neměl byste doma někdo vejfuk na EXCčko? Mam 450 03, ale co sem tak pokoukával, tak je asi i u novějších stejnej...každopádně chtěl bych asi spíš originál, ale kdyby byl nějakej laďáček za dobře, tak bysme se možná taky dohodli, díkec

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.2.2015 v 09:37 | Nahoru | #470
Ond.k.> Zdarec mam tu original exc vyfuk.
Problem je v tom ze ze stuntu ma uplne ubrouseny to zakonceni a tak dela vetsi bordel nez origo.
Ale kdyz das vatu ktera tam neni a poladis ho trosku tak bude cajk.
Nechal bych ho za postovny ;) a mam tu mraky dilu na exc ;)



1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.2.2015 v 09:40 | Nahoru | #471
Ahoj potrebuji radu,
Daval nekdo uz podlozky pod predni pruziny ?
Kam a o kolik vypodlozit ? Pocitam ze hned pod to horni víčko vidlice a dal bych na zacatek treba 1cm ?
Mam titanove podlozky a nebo duralove muzu je tam dat nebo sehnat jiny ?

Naposledy editováno 18.02.2015 09:41:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

18.2.2015 v 19:06 | Nahoru | #472

ktm525smerák píše: Ahoj potrebuji radu,
Daval nekdo uz podlozky pod predni pruziny ?
Kam a o kolik vypodlozit ? Pocitam ze hned pod to horni víčko vidlice a dal bych na zacatek treba 1cm ?
Mam titanove podlozky a nebo duralove muzu je tam dat nebo sehnat jiny ?


je to to k ničemu...osobní zkušenost.
pokud tam máš standartní pružiny na 85 kg(takže na 75kg kluka+ 10kg výstroj) a vážíš více,tak prostě nic jiného nepomůže,než koupit tvrdší pružiny-na odpovídající hmotnost.
veškeré ladění a pod. je k hovnu,pružina je prostě základ.

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

19.2.2015 v 22:49 | Nahoru | #473
Dolph-cz> dekuju

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

20.2.2015 v 20:15 | Nahoru | #474
zdarec, zkusím se zeptat tady :) Už dlouho se potýkám s problémem špatných otáček, viz. video ... pořád jsem nepřišel na to, co by to dělalo. Udělal jsem pro to všechno možny, kompletně jsem rozebral karbec a vyčistil ho v ultrazvuku, zdála se popraskaná guma příruby - vyměnil jsem, zkoušel jsem jinou volnoběžnou trysku, zkoušel jsem posouvat jehlu, dal jsem novou trysku s kolečkem pro lepší štelování bohatosti, lanka se nesekají ... všechno štelování bohatosti bezvýznamné... prostě už nevím co by to mohlo dělat a už mě napadá jen prostě nějak vychozenej, vychlastanej karbec ...někdo mi taky radil že by to mohly dělat prý posunuté rozvody, ale moc se mě to nezdá ... nesetkal se někdo s něčím podobným a nebyla by ještě nějaká rada před tím, než bych to opravdu musel hodit do servisu? Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

21.2.2015 v 17:18 | Nahoru | #475
Kubajz_02> výška hladiny je v pořádku?

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

21.2.2015 v 17:40 | Nahoru | #476

Dolph-cz píše: Kubajz_02> výška hladiny je v pořádku?



joo tak to nevím, jak se to zjišťuje? :)

KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

21.2.2015 v 17:52 | Nahoru | #477
že by tady?



KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

21.2.2015 v 20:16 | Nahoru | #478
jo,to je ventil na benzín....

1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

22.2.2015 v 16:43 | Nahoru | #479
A co tohle prosakování a protíkání od akcelerační pumpy? To zřejmě není dobré

(reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.

23.2.2015 v 18:53 | Nahoru | #480
Kubajz_02>



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist