Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Musíš protlačit kapalinu ze zdola nahoru. Jinak ti to bude dělat pořád. Taky jsem s tim zápasil, jde celekm blbě i zezdola, ale když se povede tak to chodí dobře.
Jinak je možno klidně používat normální stolní olej. Kámoš na něj jezdí léta, nic jinýho do spojky nedává a šlape pořád jak má
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
LuVo píše: Jakub86> spínačku můžeš dát na každou motorku, ale tady to nebude mít asi žádnej efekt. Leda bys tu spínačku přidělal nějak bytelně, aby se zespod nedaly utrhnout dráty a spojit. U týhle motorky to bude o jednom drátu o tlačítka startéru
Spíš bych řešil tlačítko chcípáku. Protože když budeš řešit startér, nakopneš to kickem.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
LuVo píše: Mas pravdu, úplně jsem zapomněl ma kick. Ale pokud se nepletu, tak ten chcipak je tlačítko, který vlastně jen zkratuje zapálil tím, ze ho drzis delší dobu. Když ho zmacknul jen lehce a hned pustím, tak motorka jen vynechá.
No a v čem je problém? V zamknutém stavu to bude zkratovat (sepnuté kontakty) a odemčeném budou rozpojené kontakty. Ideální by byla spínačka, se spojenými kontakty v odemčeném stavu (startér) i zamčeném stavu (chcípák).
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Daval nekdo uz podlozky pod predni pruziny ?
Kam a o kolik vypodlozit ? Pocitam ze hned pod to horni víčko vidlice a dal bych na zacatek treba 1cm ?
Mam titanove podlozky a nebo duralove muzu je tam dat nebo sehnat jiny ?
Naposledy editováno 18.02.2015 09:41:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
ktm525smerák píše: Ahoj potrebuji radu,
Daval nekdo uz podlozky pod predni pruziny ?
Kam a o kolik vypodlozit ? Pocitam ze hned pod to horni víčko vidlice a dal bych na zacatek treba 1cm ?
Mam titanove podlozky a nebo duralove muzu je tam dat nebo sehnat jiny ?
je to to k ničemu...osobní zkušenost.
pokud tam máš standartní pružiny na 85 kg(takže na 75kg kluka+ 10kg výstroj) a vážíš více,tak prostě nic jiného nepomůže,než koupit tvrdší pružiny-na odpovídající hmotnost.
veškeré ladění a pod. je k hovnu,pružina je prostě základ.