V AZ tuningu,kde jsem dal přebrousit hlavu a seřídit ventily u své Kawy mi řekli,že by již bylo vhodné vyměnit ventily a strojně zabrousit sedla.Ventily už jsou dost zaklepané dokulata.Ještě jsem to neviděl,ale cena 7000,-Kč za ventily+4000,-Kč zabroušení sedel,to se mi moc dát nechce.
Řešil to už někdo levnější opravou?
Děkuji!
1 reakcí na tento příspěvek Zaklepané ventily-je možné opravit?
RUTAN píše: na tomhle se moc šetřit bohužel nedá. můžeš to neřešit a pak ti hrozí rozpadnutí ventilu nebo jeho netěsnost a hlučnost..To je na tom KZ že? ta mašina má už po těch letech na to právo a slušnou hlavu nikde ze starších dílů neseženeš...
Bohužel máš pravdu ....tahle oprava nejde obejít nějakým "lepením"...
Ale nemění to nic na tom, že jsi Teplooooouš
1 reakcí na tento příspěvek Zaklepané ventily-je možné opravit?
Brousím i titanové ventily,ale to už je trošku rus.ruleta tak 50na50 na délku životnosti. A celou repasi bych viděl cenově hodně jinde než cifry které píšeš.
1 reakcí na tento příspěvek Zaklepané ventily-je možné opravit?
Na mou Kawu ventil za 250 a přebroušení za pár korun.
Naposledy editováno 12.01.2011 18:04:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaklepané ventily-je možné opravit?
PETARDAK píše: Samozřejmně je nutné vidět stav tvé hlavy(teda té z kawy ) ale u tohoto motoru, s ventily z poctivého kusu železa, bych se přebroušení ventilů a sedel nebál
Brousím i titanové ventily,ale to už je trošku rus.ruleta tak 50na50 na délku životnosti. A celou repasi bych viděl cenově hodně jinde než cifry které píšeš.
To asi nevíš,že na titanové ventily se nesmí ani šáhnout,jinak je to pak otázka minut provozu a už to ani nenastartuješ.Jedinou vyjímkou je,pokud vyměníš sedla za sedla ze specielního materiálu.(např.beriliová bronz)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaklepané ventily-je možné opravit?
PETARDAK píše: Murkin>ale vím, dělám docela uspěšně 30let závodní motory. Ale ty asi nevíš co to je ušmudlanej kluk s 6-8 let starym CRFem kterej chce jezdit a nemůže pochopit že dva sací ventily stojí skoro 6t .Musíš trochu "diferencovat" Do motorů na "republiku" nebo "evropu" fakt běžně ventily nebrousím....
No ono je jedno,jestli zavodis nebo s tim jezdis po poli,titan se nesmi ani lapovat,natoz brousit. Konkretne do CRF se daj ze statu poridit ocelove.
1 reakcí na tento příspěvek Zaklepané ventily-je možné opravit?
sací - 668,- Kč
výfukovej - 1.003,- Kč
gufero - 181,- Kč
Takže já bych řek, že tu cenu ti nabídli docela kulantní.
Co se práce týká, tak samozřejmě zabrousit ventily si můžeš i sám, otázkou je jestli ne to máš nervy, jestli máš pasty, pokud ne tak jestli se ti vyplatí je sháně a kupovat a další. Já si tyhle práce sice dělám sám, ale pokud to má k něšemu vypadat, tak je to fakt piplačka. Se strojním zabrušováním sice nemám zkušenosti, ale předpokládám že by mohlo přesnější.
Ono je taky pravdou, že u takhle starejch motorek hodně záleží na Tobě co k tý konkrétní motorce cejtíš. Pragmaticky a čistým ekonomickým kalkulem vzato se to určitě nerentuje, takže je to především na tom, co jsi jí ochotnej dát sám ze sebe.
Což Tě ale nemá vyprovokovat k depce, já jsem na tom se svým motoparkem jen o pár měsíců líp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaklepané ventily-je možné opravit?
Na Parts Depot jsem se mrknul sám a napsal tady levnější cenu,-tak jak to máš rozepsané ty.S poštou tedy zhruba 7000,-Kč.
Ale díky!
Jde o to,že na Kawě najezdím počítám 3000-5000 km za rok,což není moc,proto se mi nechce příliš investovat do oprav,stačí že za TP dám kolem 15000,pokud se vše podaří.
Proto bych volil raději levnější opravu,pokud by byla možnost.Ale samozřejmě záleží,v jakém stavu bude,-ještě jsem ty ventily a sedla neviděl.Zítra ji vyzvednu.
P.S. Ty mě připadá, že na to kolik s tou moto chceš ročně najet, že se s ní celkem se.es ...hele, je to stará vrána, ten litr oleje na 1000 km si vezme stejně
Pokud by sedlo bylo zaklepané tak moc, že by nešla seřídit vůle (to si nedovedu moc představit), pak vylisovat nebo vytočit sedlo a dát nový.
Pokud to žere olej, tak nejprve vyměnit ventilová vodítka, protože po jejich výměně se stejně musí frézovat sedla kvůli souososti ventilu (vodítka) s dosedací plochou sedla.
Anti píše: Zkus se zeptat tadybrusirnapavlicek.cz/index.php
Na mou Kawu ventil za 250 a přebroušení za pár korun.
Tak k tady tomu "mistorovi" bych si nedal ani zabrousit hlavu na pincka!!! Pár věcí sem u něho měl, a ne jen ze své motorky a vždycky se všechno běhěm chvíle vysralo. Ještě když sem byl ve škole, tak sme k němu dávali taky pár věcí a nic nevydrželo, všechno šlo vždy do kytek Takže za mě p. Pavlíček
1 reakcí na tento příspěvek Zaklepané ventily-je možné opravit?
Já na svojí ZXR řešil obdobný problém. Prodejce se mě ještě dušoval jak je tam nově dělaný celý vršek(hlava) dokonce mě zmrd ukazál i doklad s razítkem ze servisu. A když sem pak motor rozdělal nestačil sem divit
[URL= with [URL= "udělaný vršek" sem si teda představoval něco jiného A takle vypadalo skoro všech 16sedel v hlavě. Výfukové ventili byly tak zaklepané že na nic nebylo co zabrušuvat. Co sem se tehdá informoval tak za opravu(výměnu)sedel mě řekli taky cca 4000Kč a 8 nových výfukových ventilů by mě vyšlo na 8000Kč, takže to máš 12000Kč, nakonec se mě podařilo sehnat jetou hlavu která měla sedla udělané, dokonce měla upravované sací kanály kvůli lepšímu proudění směsi a dostal sem k ní i skoro nové zabroušené výfukové ventily a to vše za 3000Kč!!! Ventily sem pak v sedlech jen zalapoval, ale i to byla práce na nějakých 5 dní po odpolednech... No takže tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaklepané ventily-je možné opravit?
[URL= with [URL= to sedlo je úplně zdravý
1 reakcí na tento příspěvek Zaklepané ventily-je možné opravit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaklepané ventily-je možné opravit?
Dřík píše: U Pavlíčka jsem taky pár věcí nechal dělat a žádnej problém... Ale byly to víceméně výbrusy.
Tak to si asi vyjímka potvrzující pravidlo Když sem byl ve škole nechávali sme u něj dělat kliku na Zephyra 750(zadřená na ojnici), borec na tom najel pár km a zedřelo se to znova, tak se to zavezlo zpátky k Pavlíčkovi, zadřelo se to podruhé a to to zrovna vychytal borec když byl v Alpách tak zpátky ho museli dovézt na vozíku a jak kdyby to nestačilo tak když se to nechalo znova udělat zadřelo se to i potřetí(možná ještě po čtvrté, ale už sem nebyl na škole nevím, ale nedivil bych se )To samé s TLku na kterém se tam nechala dělat klika. Já tam nechal kámošovi opravit vačky na DR650 a po 14dnech ježdění, se to mu vačky totálně rozsypaly že na nich chybělo několik mm materiálu Už to ani nebylo v podstatě vačka ale kruh No a moje ZXR to samé, nechal sem si u něj opravit zadřený čep a ojnici a nenajel sem ani 1500km a zadřelo se to znova A to sem to fakt pěkně pozvolna zajížděl, na poloviční otáčky, po 1000km sem pomalu začal přidávat a občas vytočil na k omezovači. Ale prostě pohoda pijánko a stejně ten čep znova kleknul. A kámoš co už hafo let dělá zase auta, tak ten co mě o Pavlíčkovi říkal, tak mě fakt stačilo, prostě k němu už bych nedal nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaklepané ventily-je možné opravit?
Jenže komu to dát? Ing. Černohorský? U něj jsem nechal dělat ZXR400 kliku, zadřenou na ojničním čepu. Odešlo to po 500km. ty návary jsou dobrá věc, musejí ale mít dobrej podklad. A taky čep nesmí být už moc ojetej, dost se ohýbá a to dělá taky svoje (průměr je obsaženej ve vzorci na druhou).
Co Gelnar? Jednou mi dělal XV250 a to bylo úplně v klidu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zaklepané ventily-je možné opravit?
Na jednu stranu Tě chápu, ale jak jsem říkal, záleží na tom, jak tu motorku chceš provozovat, jestli si ji chceš nechat delší dobu, nebo jestli to pustit z baráku. Jeslti chceš teď jenom tu opravu odložit kvůli brokům, tak počítej ještě s jednou věcí: udělat ventily, to nejsou jenom ventily a samotná práce na nich. To je taky vyhodit motor z rámu - jeden den v hajzlu a pokud se Ti to nepodaří sladit s výměnou oleje, tak plus olej. Shodit hlavu = těsnění víka + těsnění makovice. Pár dalších drobotin se Ti na to bez jakýchkoliv problémů nabalí a ta dnešní jedenáctka se hbitě vyhoupne klidně taky ke dvojnásobku, protože když už uděláš pořádně tohle, tak se Ti nebude moc chtít ojebávat něco jinýho. No a pokud si skočíš na pivo, tak se dozvíš, že by si měl udělat ještě tohle a tamto a stejěn se z toho střelíš. Takhle si toho infarkťáka odbudeš jedním vrzem.
Ale zase Tě trochu zkusím potěšit: nezoufej, já teď do jedný svý Kawy (GPZ500S, devadestátrojka) budu zřejmě cpát alternátor (starší a rozumnej není k sehnání) a pár drobotin (plasty) jejichž cena v součtu zjevně přesáhne cenu ojetiny na dnešním trhu. Počítáno samozřejmě bez práce. A mám jí taky jenom na lítání okolo komína.
Možná to na první pohled postrádá sebenepatrnější známky zdravýho rozumu, ale: kdybych koupil něco o málo novějšího, tak mám pod prdelé něco co neznám s naprosto reálným rizikem že se tam taky něco vybleje. Akorát že já nebudu vědět co to může bejt.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Kz1000 police Kawasaki KZ 1000 Police | Maxveell | 26 | 8.5.2021 v 15:13 Jelen126 |
Za studena nestartuje Kawasaki KZ 1000 Police | Raub | 4 | 11.3.2013 v 21:54 sandokan007 |
Brzdové desky od oleje-nutná výměna... Kawasaki KZ 1000 Police | reno.H-D | 25 | 8.3.2013 v 15:33 reno.H-D |
Renovace přední vidle-kde znovu poc... Kawasaki KZ 1000 Police | reno.H-D | 9 | 2.3.2013 v 00:09 StachoMacho |
Dají se koupit samostatné články ře... Kawasaki KZ 1000 Police | reno.H-D | 12 | 22.4.2012 v 11:52 reno.H-D |