Motorka by měla být uživatelsky nejvstřícnější a nejcestovnější ze současné produkce MV. Bude mít např. jednodílné sedlo, širší zrcátka atp. K dispozici bude ve dvou barvách - černá nebo bílá. S červenou se nejspíš nepočítá. Cena by měla být v ČR přibližně 300 - 320 000 Kč (přepočet z oficiální ceny 12 000 euro).
Motor by měl být odvozen od Brutale 1090RR. Tedy řadový čtyřválec s celkem 16ti ventily a radiálním uspořádáním a chladičem oleje. Zdvihový objem 921 ccm (z původního motoru upraveno tedy vrtání i zdvih), výkon 96 kW (129 koní) a točivý moment 95 Nm. Řízení motoru Magneti Marelli 5SM, průměr sacích hrdel 46 mm. Navíc tato jednotka disponuje dvěma zapalovacími mapami. Režim Normal nebo Sport a osmisťupňovou kontrolou trakce. Jak je přesně řešená nevím.
Rám je kombinovaný ocelový s hlinovými profily. Podvozek je osazen vpředu plně nastavitelnou USD vidlicí Marzocchi, průměr kluzné trubky 50 mm. Vzadu centrální jednotka Sachs. Rozvor 1430 mm a stopa 103,5 mm. Brzdy Brembo (vpředu s radiálními třmeny). Hmotnost motocyklu bez náplní je 190 kg.
edit: Článek o nové Brutale 920 na motorkari.cz.
A aby byl výčet novinek pro rok 2011 kompletní přidám i článek o nové F3 675.
Kompletní technická data v AJ zde:
SPECIFICATIONS
ENGINE
Type Four cylinder, 4 stroke, 16 valve
Timing system “D.O.H.C”, radial valve
Total displacement 921 cm3 (56.2 cu. in.)
Compression ratio 13:1
Starting Electric
Bore x stroke 73,0 mm x 55,0 mm (2.87 in. x 2.17 in. )
Max. horse power - r.p.m. (at the crankshaft) Full power version: 96 kW (129 HP) at 10500 r.p.m. - Lim. 11600 r.p.m. / Restricted power version: 72 kW (97 HP) at 10500 r.p.m. - Lim. 11600 r.p.m.
Max. torque - r.p.m. Full power version: 95 Nm (9.5 kgm) at 8100 r.p.m. / Restricted power version: 87 Nm (8.7 kgm) at 5500 r.p.m.
Cooling system Cooling with separated liquid and oil radiators
Engine management system Magneti Marelli 5SM ignition - injection integrated system with Mikuni throttle body; induction discharge electronic ignition; sequential timed “Multipoint” electronic injection
Clutch Wet, multi - disc
Gear Box Cassette gearbox; six speed, constant mesh
Primary drive 50/79
Gear ratio (Full power version)
First gear: Speed* 13/38 109.7 km/h (68.1 mph) at 11600 r.p.m.
Second gear: Speed* 16/34 150.8 km/h (93.6 mph) at 11600 r.p.m.
Third gear: Speed* 18/32 180.3 km/h (111.9 mph) at 11600 r.p.m.
Fourth gear: Speed* 20/30 213.7 km/h (132.7 mph) at 11600 r.p.m.
Fifth gear: Speed* 22/29 243.2 km/h (151.0 mph) at 11600 r.p.m.
Sixth gear: Speed* 19/23 265.0 km/h (164.5 mph) at 11600 r.p.m.
Final velocity ratio 15x40
ELECTRICAL EQUIPMENT
Voltage 12 V
Alternator 350 W at 5000 r.p.m.
Battery 12 V - 8.6 Ah
DIMENSIONS AND WEIGHT
Wheelbase 1430 mm (56.30 in.)
Overall lenght 2045 mm (80.51 in.)
Overall width 775 mm (30.51 in.)
Saddle height 825 mm (32.48 in.)
Min. ground clearance 140 mm (5.51 in.)
Trail 103,5 mm (4.07 in.)
Dry weight 190 Kg (418.9 lbs)
Fuel tank capacity 23 l (6.07 U.S. gal.)
PERFORMANCE
Maximum speed* Full power version: 265 km/h (164.5 mph) / Restricted power version: 245 km/h (152 mph)
FRAME
Type AlS Steel tubular trellis (MAG welded)
Rear swing arm pivot plates: material Aluminium alloy
FRONT SUSPENSION
Type “UPSIDE - DOWN” telescopic hydraulic fork with external and separated adjustment of rebound and compression damping and of spring preload
Rod dia. 50 mm (1.97 in.)
Travel on leg axis 125 mm (4.92 in.)
REAR SUSPENSION
Type Progressive, single shock absorber with rebound damping and spring preload adjustment
Single sided swing arm: materiale Aluminium alloy
Wheel travel 120 mm (4.72 in.)
BRAKE
Front brake Double floating disc with Ø 310 mm (Ø 12.2 in.) diameter, with steel braking band and steel flange
Front brake caliper Radial with 4 pistons - Ø 32 mm (Ø 1.26 in.)
Rear brake Single steel disc with Ø 210 mm (Ø 8.27 in.) diameter
Rear brake caliper With 4 pistons - Ø 25,4 mm (Ø 1.00 in.)
RIM
Front: Material / size Aluminium alloy 3.50 ” x 17 ”
Rear: Material / size Aluminium alloy 6.00 ” x 17 ”
TYRES
Front 120/70 - ZR 17 M/C (58 W)
Rear 180/55 - ZR 17 M/C (73 W)
FAIRING
Material Thermoplastic
(zdroj)
Naposledy editováno 29.12.2010 15:45:28
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
ale komu tluče pro Agustu srdce, ten tyto věci promine, ostatně moje jepka je na tom ještě hůř..
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
ale jo, křivky má hezký a ty kola jsou takový Ducatí, krásný, já chci takýýýýý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
Tak hlavně je to matná černá. Což je hnusný. Ale kde sehnat ty kola nevím. Na starší verze bych věděl i přibližný ceny.
e: Marchesini, ale tyhle tam zrovna nejsou.
Naposledy editováno 27.12.2010 15:55:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
hm, asi se gůza novejch kol nedočká..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
No a to se radši ani nedívej kolik stojí titanový výfuk na F4.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
kolik stojí ten lauf na F4?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
Jako jetá F4. Originál MV Agusta Corse Ti koncovka 2 900 liber, svody 1 800 liber. Teda včetně EPROM. Tedy cca 140 000 Kč. Ale ten zvuk.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
tak a teď si do mě kopněte....
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
Tafi. píše: Jako absolutní neznalec, potkat tohle někde ve městě zaparkovaný třeba na druhý straně silnice (nevidim mco na dálku ) tak si řeknu "Hmm, FZ1, nějaká pěkná :)" a jdu dál :D
Naposledy editováno 28.12.2010 08:01:16
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
Můžu dotaz. Jak moc funguje zastoupení MV (dodací lhůty)? Je provoz MV nějak výrazně dražší než u japonce, ideálně i nějakej ceník dílů kdybys měla (běžný ND - filtry atp).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
Poggy píše: Kudlanka>
Můžu dotaz. Jak moc funguje zastoupení MV (dodací lhůty)? Je provoz MV nějak výrazně dražší než u japonce, ideálně i nějakej ceník dílů kdybys měla (běžný ND - filtry atp).
Zklamu tě zastoupení bylo odebráno nejmenované firmě. Takže, když něco potřebuji na brutalku manža vše sežene přes ebay. Dodání dílů se různí (z naší zkušenosti od zaplacení max. 14 dní). Provoz MV je stejná jako u ostatních, jen servis a cena dílů je dražší......takže doporučuji nepadat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
Z1000,FZ1N,CB1000R a Benelli TnT jsou na tom tedy vzhledově rozhodně lépe...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pirelli Diablo Rosso III [1, 2] MV Agusta Brutale 920 | pycha | 49 | 23.9.2016 v 23:55 bflame |
Kufry na brutale 920 MV Agusta Brutale 920 | Morsy | 1 | 6.2.2016 v 12:00 Dablicek200Mph |
Co to je? MV Agusta Brutale 1078 RR, MV Agusta Brutale 1090, M... | pycha | 7 | 24.9.2015 v 15:34 tomasd. |
Uchycení řídítek - dily MV Agusta Brutale 1090, MV Agusta Brutale 920, MV Ag... | pycha | 0 | 4.8.2015 v 01:17 pycha |
MV Agusta Brutale - spolehlivost/servis [1, 2] MV Agusta Brutale 920 | jurcajosef_com | 32 | 26.6.2014 v 12:49 Rubi |