renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Picasso

Offline: Včera v 15:32 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 56
Město: Benátky nad
Lokalita: Mladá Bolesla...
Napsal příspěvků: 11x
Body komentářů: 1
ID uživatele: 8686
Registrace: 17.2.2008
ICQ:401900548

Adresa profilu:http://picasso.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 28 záznamů

18.3.2024 Článek No... těch keců, jak je hnusný... proč? Všichni víme, že na fotkách je to mnohdy úplně jiné než v reálu. Mám rád KTM, měl jsem od nich spoustu modelů od 125 do 1290, ale Brabus je podle mne špica. Líbil se mi na fotkách a měl jsem štěstí ho vidět i v reálu. Nebylo to jednoduché, ale je doma v garáži. A věřte mi, že jen v obýváku stát nebude!
18.3.2024 Článek No... těch keců, jak je hnusný... proč? Všichni víme, že na fotkách je to mnohdy úplně jiné než v reálu. Mám rád KTM, měl jsem od nich spoustu modelů od 125 do 1290, ale Brabus je podle mne špica. Líbil se mi na fotkách a měl jsem štěstí ho vidět i v reálu. Nebylo to jednoduché, ale je doma v garáži. A věřte mi, že jen v obýváku stát nebude!
24.2.2012 Článek Hezky napsaný článek ... A k DCT musím podotknout pouze jedno: nehaň dokud nevyzkoušíš. První generace stála opravdu za prd, ale tohle je absolutně jiná třída. Já jsem na tom jel něco okolo 150 km a přesvědčilo mě to dokonale. A spotřeba? Jukni na video, výlet to tedy nebyl.
17.4.2008 Článek Nejsem na zmrzliny, ale opovažuju se prohlásit, že tohle je hezký a pokud i BMW vstoupí do WSBK, určitě bude zase na co koukat.
to s4r: každej chce prodávat a svůj typický artikl si BMW ponechává tak proč ne. Navíc řadový čtyřvál v kombinaci s litým rámem není až tak špatný a k tomuto segmentu tak nějak už patří. Dukna 1098 je vyjímkou, ale je to exluzivní kus, který si nemůžu koupit. Do tohohle bych šel. Sorry.
14.3.2008 Článek
3.3.2008 Článek Viděl jsem ji in nature v MMB a až na druhý pohled jsem pozal, že se jedná o dvácu. Podle mého s vzhledově s CBR vůbec nedá srovávat, je o dvě kategorie výš (vzhledově). Nádherný kundolap pro tenageery A dvoutakty? Samozřejmě kdo se kdy a výkoném dvoutaktu svezl, těžko přesedlává, ale ještě snad přijde jejich čas, vývojáři vymyslí jak odstranit jejich nedostatky... Potom to dát do tohohle hezkýho kabátku
10.3.2007 Článek Nenech se odradit... Někteří zapomínají na své začátky, pokud už u nich nějaké proběhly. Ne všichni si v 16-ti letech kupují CBR 1000R 25kW, Držím palce, za pár let si určitě přečtu o jiné tvé přestavbě, kde již bude více lichotivých poznámek
10.3.2007 Článek Už jen i jako výstavní exponát dobrý. A když to i jezdí, nezbývá než dát klobou dolů. <br />
Jen bych se bál o body, ne všichni cajti jsou chápaví. Hodně štěstí!!
10.3.2007 Článek Musím jedině souhlasit. Ducati totálně zklamala, lepší expozici by si jistě zasložila i Benelli, obě nechť si vezmou příklad ze své itelské &quot;soukmenovkyně&quot; Moto Guzzi či Aprilia potažmo Cagiva (Moto Morini, MV Agusta, Husquarna). Japončíci jako obvykle expozice super, není divu, že tak dobře prodávají, potenciálního zákazníka může uchvátit motorka až při nasednutí. Přece jen je obrovský rozdíl mezi obrázky a skutečností. Příkladem je Griso či SuperDuke, na obrázcích nic moc ale posaďte se... Hustý. Jak jsem byl nadchnut pro MV Agistu 910 Brutale, že si ji objednám přímo z výstavy za jiný penízky, chování prodejce a hlavně nádherné expozice Moto Guzzi, Triumphu a Aprilie mne zlomily. Moc hezký, jen těch lidí....
30.10.2006 Článek Stačí se podívat na komentáře na těchto stránkách. Pohlédněte na příspěvek z 26.10.: Honda Pan Europan. Příkladem je např. komentář od &quot;Blade RR&quot;, který ani nenašel odvahu se ukázat, cituji: &quot;Musel bych se stydět sám před sebou,abych se zařadil mezi Vás - nudné hltače kilometrů,kteří jen tupě,jako berani čumíte před sebe a hlídáte si na tacháči předepsanou rychlost a protože nemáte na to,aby jste si odírali slidery v zatáčkách,lítali po zadním a podobné radosti,které k mašině a OPRAVDOVÉMU motorkáři patří,sedláte tyhle děsný obludy a ještě se snažíte někoho přesvědčit,že to je super&quot; To je jeden z těch, kteří tu reputaci kazí. Musím souhlasit s ducatissem, pravdou je, že ještě docela nedávno bylo vlastnictví silné motky spojeno s větší hromádkou peněz a proto se posouvalo do vyššího věku a ačkoli to nebývá pravidlem, tam už člověk dokáže lépe zhodnotit míru rizika. Motorky mne provázejí celý život, ale protože strávím většinu života v plechovce, umím si představit pocity automobilistů. Opravdu se stydím mnohdy přiznat, že jsem motorkář a s takovou chutí bych roztřískal držku těm frajerským floutkům, kteří si v běžném provozu hrají na Rossiho. Je málo míst, kde to lze dělat, ale to nikoho neopravňuje k tomu, aby ohrožoval životy jiných. K Dubé pouze to že to tam mám cca půl hodinky a letos jsem tam byl pouze dvakrát. Ono stačí totiž ty úseky mezi obcemi, a v obcích opravdu přibrzdit a máme pokoj, ale tam se to děje obráceně. I s tím oblečením má Ducatiss pravdu, mladík na GSXR někdy z poloviny devadesátých let mě předjede v obci přes plnou (a vytlačí protijedoucí auto až na krajnici) snad stopade a na pumpě se potom podíváš, gumy nadoraz, plátno venku a za sebou sedmnáctku v tričku s krátkým rukávem. Ale ani starší motorkáři nebývají vždy rozumější. Po nabytí platností nového zákona jsem si ohnul značku, protože mi postihy připadaly úplně úchylné. Teď ale vidím, že stejnou taktiku zvolila i skupina těchto bezohledných hovádek a já značku narovnal. Nechci být s nimi v žádném případě spojován. Je škoda, že tak malá část lidí dokáže utvořit obraz té většiny. Bojím se, aby to nedopadlo jako s fotbalem. Těšil jsem se, že budu se svými syny chodit na víkendové utkání. Bohužel bych je tam dnes nikdy nevzal... Přišel jsem o tři body a vyfasoval bůra, tedy maximum, že jsem mimo obec překročil rychlost (z Mohelnice na Uničov - nádherná přehledná silnice...). Policista mi upřímně řekl, že tomu rozumí, že nejde na takovéto motorce jezdit devadesát, ale za ty skutky, které pácháme v obcích jsou vděčni za každou příležitost, kdy nás mohou postihnout. A teď po posledních víkendech? Chápu je.
29.10.2006 Článek <br />
to k1200gt: promiň, na gt jsem nějak pozapoměl... ale na registrovaných jsem ho nenašel, rád bych se dověděl informace od někoho jiného, než od redaktora po 500 km, nebo tovární propagandy. Proto ještě jednou díky Rudovi a já jdu hledat více o gt
29.10.2006 Článek Klobouk dolů . Fandím...
28.10.2006 Článek Já zabrousil na tento článek, protože je nejvhodnější doba na pořízení motorky na další sezónu. Pár jich už mám, protože jsem dospěl do věku, kdy už prachy nejsou až takový oproblém a prodat tu svou mi je vždycky líto. Mám od každého něco, můžu brousit slidery na SV, hrabat bláto na TE, brousit boty na SM či jen tak volně si ofukovat pleš na M800. Chtěl jsem pro změnu GS Adventure, ale v prodejně mi pro jeho okamžitou absenci půjčili na víkend ukázkové 1200RT. Prvních 100km jsem toužil ho vrátit(vyjížděl jsem z Prahy okolo 16 hod ven...) a jen stud mi v tom zabránil. Jenže po 300km jsem si začal zvykat a po čtyřech dnech a dvou tisících km (ti byli nadšeni...)vím, že se na motorce dá i cestovat i ve dvou, aniž se večer cítím zlámaný jak gřešle. Rozhoduju se mezi LT, RT, FJ a ST, snažím se vyhledat maximum informací. Jsem vděčný za každý článek a názor a Rudovi děkuji. Jen aby se další nenechali znechutit přiblblými poznámkami fundamentálních &quot;čistých motorkářů&quot;. Já okruhy miluju, poslední dobou jezdím i SM a těsně po Vorlovi jezdím na trať v Milovicích se pokoušet o jeho napodobení a je to přinejmenším stejný adrenalin. Ale proto neodsuzuju &quot;páprdy&quot; na chooperech (ten jediný mi moc k srdci nepřirostl)nebo cesťácích. Svezte se chlapci a pak suďte. Já sám byl překvapen, jak moc se mi to líbilo. Jen čekat od jablek jinou chuť než od hrušek...
27.10.2006 Článek Mohu o sobě říct, že jsem opravdu motorkář. BMW se mi za posledních 10 let vůbec nelíbily, kachní zobáky, prapodivné tvary, hrozné krabice... Na šoupátkách mi kamarád ukázal své nové 1200GS a já poprvé opravdu začal uvažovat o BMW. Při návštěvě zastoupení v Praze zrovna nebyla GS k vyzkoušení a já abych neurazil jsem si vzal na prodloužený víkend 1200RT. Prvních 100 km jsem se toužil vrátit, ale bylo mi to blbé. Po příjezdu domů (300km) jsem si pomalu zvykl a pak uslyšel slova mého syna: Tati, teda, fuj! Ty sis koupil Goldwinga, ne to je hnusnej bavorák... Reakce ostatních členů mé rodiny byly mírnější, ale podobné. Vyjadřují názor většiny přispívajících. Pro zkrácení: v neděli večer jsem měl najeto 1800 km a celá moje motorkářská rodina netrpělivě čeká, že přivezu nové RT. Ale já je překvapím a bude to asi GT a věřím, že podlehnou jeho kouzlu stejně jako u jeho dvouválcového bratra. Nehaňte a vyzkoušejte, i když si ho zrovna nebudete muset koupit, pochopíte, že je sice jiný a ale je dobrý. A moc...
11.10.2006 Článek Jezdím spoustu let a ještě loni bych řekl, že ABS je na prd (i když určitě slušnějším způsobem než čuča). Vyzkouel jsem si ho na BMW 1150GS a připadly mi ty prodlevy prostě dlouhý. Ale loni jsem v noci najel po dlouhé jízdě na vodu z vypouštěného bazénu v celkem pomalé rychlosti cca 80km/hod. Hned za tím byla zatáčka nic moc, ale zatáčka. Při dobržďování oběma brzdama mi ujelo přední kolo a já s hrůzou zjistil, že jsem na vodě. Předek jsem jakžtakž udržel, ale zadkem jsem si udusil motor. V těch setinách prostě člověk nestíhá zmáčnout spojku a nastartovat. Dnes vím, že pokud bude možnost, další má motorka ABS mít bude a vůbec se za to nebudu stydět. Jiná situace je s duálem. Měl jsem Varadero a šlo pryč především kvůli tomu systému, asi už jsem starý, ale nemohu si zvyknout, že nemohu pomoci při otáčení trošku smykem zadního kola. A ležet na boku mě prostě nebaví. Ale pokud s tím někdo jezdí od mládí, určitě získá jinou zkušenost. K Hondám pouze to, že čas opravdu běží a holt se musíme smířit s novými tvářemi mašinek. Nový Hornet není zase tak ošklivý, myslím že si na něj zvykneme a bude opět hezký. Vzpomeňme na Hayu, tenkrát vzbudila hodně rozporuplné reakce, slova o kosmických korábech... A dnes je to jedna ze stálic, přestože její omlazovací kůry s vizáží moc nehly. Doufejme, že pro stárnoucí bikery (nezlobte se za ta slova), tedy pro nás budou na trhu stále noví krasavci starých tváří typu Kawasaki W650 či jiných retro. Vždyť i Honda se vrací do desingu osmdesátých let se svojí třináctistovkou. Nové motorky se budou vyrábět podle vkusu budoucích majitelů, my si holt koupíme buď tu svoji, nebo se přizpůsobíme. Já se přizpůsobuju a musím říct, že tak jak na mne působila FZ1, GSR600 či B-King hrozně, dnes odpovědně prohlásím, že jsou opravdu hezké. Přesto pochopím lidi, kterým se to líbit nebude a ani mne nenapadne jim spílat. Vždyť motorka je především synonymum individuality. Buďme tolerantní.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist