PROFIL UŽIVATELE

Registrace: 25.1.2009

Adresa profilu:http://-had-.motorkari.cz (Sdílet)

Chopperstart 55 - S HADem na Hrad

Ani ve snu by nás nenapadlo, že se jednoho krásného dne budeme prohánět na burácejících strojích přímo před Pražským hradem a brázdit Václavák. Neskutečná atmosfera, která bere dech ...to se prostě musí zažít!!! Ne, my jsme se nezbláznili - jen jsme za

[color=#ff0000][b]CHOPPERSTART  55 – s HADem na Hrad[/b][/color] Tyhle  Chopperstarty pořádáme s HADem již pátým rokem, navštívili jsme mnoho zajímavých míst  a zúčastnili se [url=http://www.motorkari.cz/profil/?uid=86012&act=akce]spousty akcí[/url] . Vždy je prezentujeme na Motorkářích a našem webiku [url=http://www.chopperstart.cz/]Chopperstart.cz [/url], kde se účastníci na akce hlásí a vždy se tam rozpoutá živá debata na různá témata.   Pokaždé se oba nesmírně těšíme na tu bezvadou partu lidiček, která je (bez ohledu na povolání nebo společenské postavení) naladěna na stejnou notu.  Ale pořád nám tam jakoby něco chybělo...něco, co ještě nikdo před náma s větším počtem motorek nezkusil. Už loni jsme tak trošku laškovali s myšlenkou uspořádat svoji vlastní "noční Prahu"…no, a letos to konečně uzrálo.  Vzhledem k tomu, že nejsme s HADem rodilí Pražáci, chtělo to přátelskou výpomoc někoho schopného, koho dobře známe, jezdí s náma pravidelně a hlavně, kdo se v Praze dobře vyzná. Volba byla jasná - MacHoody. Začala tedy živá komunikace Pardubice-Praha (HAD-MacHoody). Jako obvykle organizace byla na nás, ale krásy  Prahy na MacHoodym. Ten se svého úkolu zhostil na jedničku! Připravil pro nás opravdu nádhernou trasu po Praze - Jižní spojka, Strahovský tunel, Loretánská ulice, Pražský hrad, Letná, Severojižní magistrála, Václavák, Nuselský most a zpět do Vršovic…přesně tudy nás všechny za vydatné pomoci  kamaráda Petra protáhl. Poprvé jsme tedy akci omezili na 45 motorek, zpravidla nás jezdí mnohem více. Někteří nás považovali za „blázny“, prohánět se s kolonou motorek po Praze. Ale většina z nás jezdí pravidelně, tak víme, co od sebe můžeme čekat. Tak jaképak obavy, pravidla jízdy v koloně jsou pro nás zákonem. A je tady den "D"…17.8. 2013 nemůžeme ani dospat, bude to super! V 8.00 hod srazík U Kulaté báby v Pardubicích, kde jsme se všichni pozdravili, občerstvili, já mezi řečí upletla HADovi culíky a v 9.00 hod. horda "drsných" motorkářů vyráží z Pardubic směrem na Čáslav. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175321_F01.jpg[/img] Naše první zastávka se uskutečnila u kamaráda Parního válce ve Vrdech , kde se nám vždy dostane vřelého uvítání společně s dortíkem, koláčem a kávičkou. Na oplátku místním trošku zaburácíme, Parní válec se přidá na konec kolony (někdo musí přece jistit akci vzadu) a jedeme dál. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175324_F02.jpg[/img] Cestu jsme si zpestřili další zastávkou „Na Marjánce“ hned vedle Sázavy. Kde nám, jako vždy, paní Kateřina zajistila pěkné uvítání a malé občerstvení. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175325_F03.jpg[/img] V Mukařově jsme všichni natankovali plnou, většina i „vytankovala“ a padly poslední pokyny než se i se svými nablýskanými stroji vnoříme do víru velkoměsta. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175326_F04.jpg[/img] Když jsme pokořili 19 semaforů jako jeden muž, dorazili jsme s celou kolonou do hospůdky „Na schůdkách“ ve Vršovické. Zde nás již čekal příjemný obídek, který pro nás zařídil MacHoody (jak jinak, přívětivá hospůdka je totiž jeho). [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175327_F05.jpg[/img] Po špičkovém obědě jsme tedy konečně vrháme vstříc nevšedním zážitkům. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175328_F07.jpg[/img] Přes Jižní spojku, Strahovský tunel [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175329_F08.jpg[/img]         a Pohořelec jsme přijeli na Loretánskou, [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175330_F09.jpg[/img] a pak už malebnou uličkou rovnou k Hradu. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175331_F10.jpg[/img] Zde jsme způsobili nevídaný rozruch - nejdříve bylo slyšet to nádherné burácení, poté jsme majestátně vpluli na svých strojích přímo před brány s hradní stráží. Užaslí turisté s vyvalenýma očima a otevřenými ústy se obrátili místo na Hrad na naší kolonu, jejich fotoaparáty cvakaly jako o závod a my si neskutečně užívali ty sladké okamžiky, kdy jsme veškerou pozornost všech návštěvníků strhli na sebe. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175332_F11a.jpg[/img] Tady jsme zaparkovali své nablýskané motorky, které nám zodpovědně střežil syn jedné z našich kamarádek a vydali se na prohlídku věhlasných památek. Rozpálená dlažba a horké slunce dohnalo mnohé z nás k tomu, že jsme odložili "kůži"... někteří z nás i mnohem více. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175333_F30.jpg[/img] Každý čelil tomu vedru po svém. Všudypřítomní paparazzi byli neskutečně pohotoví a nadupané foťáčky japonských turistů opět cvakaly o sto šest.  A hlášky, že právě teď zvadly všechny kytky na nádvoří, ve chvíli kdy se z černých motorkářských kanad vyloupla má miniaturní nožka č. 2 , se mi zdály poněkud nemístné. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175334_F31.jpg[/img]Pár společných fotografií před Pražským hradem, kde se mnohým z nás se vybavily vzpomínky z dětství. Zase jsme byli na chvilku ti malí kluci a holky, kteří jsou právě s paní učitelkou na školním výletě – stejná atmosféra, jen o století jinde. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175336_F12.jpg[/img] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175337_F13.jpg[/img] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175338_F14.jpg[/img] Vedle úchvatné gotiky chrámu Sv. Víta, nás zde ohromily  i nevšední krásy baroka. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175339_F32.jpg[/img] Všechny  nás uchvátila majestátná krása chrámové lodě Sv. Víta. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175340_F15.jpg[/img] Samozřej[img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175342_F16.jpg[/img]mě  jsme si počkali na výměnu hradní stráže. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175343_F15a.jpg[/img] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175362_DSCN9119.jpg[/img] Asi za hodinu jsme se přesunuli na Letnou. Zde jsme již pozornosti policie neunikli. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175344_F17.jpg[/img] Důvodem bylo setkání gayů a lesbiček, což se taky nevidí  každý den cestou do práce. Hoši od policie byli tedy v pohotovosti a téměř i v přesile. Jakmile jsme však vysvětlili,  že těch 50 "drsných motorkářů" nepřišlo nikoho vybouchat, nýbrž obdivovat krásy naší matičky, situace se obrátila. Příslušníci byli velmi vstřícní  a naše nablýskané stroje nebyly nikde tak dobře střeženy  jako zde. Pěšky !!! jsme došli  až ke kyvadlu, [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175347_F18.jpg[/img] kde jsme se pokochali krásnými výhledy na Prahu. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175348_F19.jpg[/img]Vsadili jsme další společnou fotku, jukli na zajímavě vyšňořené  tanečníky a pokračovali ve své cestě metropolí. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175351_F33.jpg[/img] Celí natěšení vjíždíme v plné sestavě  kolem Muzea  na Václavské náměstí. Zde jsme opět  zajímavou atrakcí nejen pro turisty. Myslím, že nejen pro nás, nevídaný zážitek. Ani ve snu by nás nenapadlo, že se budeme  jednoho krásného dne prohánět s hordou přátel na motorkách po Václaváku. Neskutečná atmosfera, která brala dech…to se prostě musí zažít! [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175353_F20.jpg[/img] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175354_F21.jpg[/img] [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175355_F22.jpg[/img] Odtud jsme si ještě projeli Nuselský most tam a zpátky, a hurá zpět do naší hospůdky „Na schůdkách“ na Vršovické. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175358_F23.jpg[/img] Zde jsme uhasili žízeň, horko bylo nevídané. Měla jsem v úmyslu namíchat jen příjemné slunečné počasí, ale nějak se mi to vymklo z rukou. Asi za hodinku jsme se rozloučili s pražskou odnoží, poděkovali za zdárný průběh té úchvatné okružní jízdy a vyrazili směr Pardubice. Jako „návratovku“ jsme zvolili dálnici D11. To děláme opravdu vyjímečně. Cestu jsme si zpestřili zastávkou v Poděbradech na náměstí ochutnat zmrzlinu. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175359_F24.jpg[/img] V Chlumci nad Cidlinou nás dostihla tma, tak volba jet po dálnici se ukázala jako velmi dobré rozhodnutí. [img]//img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/35/175360_F25.jpg[/img]Celou akci jsme  zakončili v Pardubicích „U Roháče“ Zde jsme se ještě občerstvili, dali pokec a plni dojmů jsme se již za naprosté tmy rozjeli do našich domovů. My s HADem jsme pak ještě dlouho seděli u svých počítačů, zpracovávali fotky, kochali se komentáři a milými vzkazy přátel, kteří dorazili domů před námi. K ránu jsme uléhali opět s příjemným pocitem z dalšího vydařeného Chopperstartu a otázkou na rtech, copak  pro vás asi připravíme na příště – laťka je dosti vysoko. Super den s bezvadnými lidičkami to pro nás byl! …za dlouhých zimních večerů budeme se slzou v oku vzpomínat. Naše poděkování patří MacHoodymu, Petrovi a vám všem, kteří jste vykouzlili tu báječnou atmosféru, bez nichž si naše Chopperstarty už ani neumíme představit. Tak zase na viděnou na příštím Chopperstartu !!! DARONKA a HAD Všechny fotografie naleznete [url=http://www.chopperstart.cz/index.php?page=rok-2013]zde:[/url]

Komentáře k článku
šéfíček napsal 15.09.2013 v 16:34

Bezvadný, jako vlastně vždy. Letos se už asi nesjedeme, ale těšíme se na příští rok! Motodědci nad 60 let - šéfíček

hana123 napsal 12.09.2013 v 18:00

Vždy je to s vámi super,bezva kamarádi a už se moc těším na další akce.Všechny moc zdravím.

Bretus napsal 06.09.2013 v 11:04

JJ. Hodnocení - za 1*. Nemá cenu opakovat co je tady již napsáno. Všechno je pravda. My pořádáíme vyjížky našim holkám dokud je pěkně.

Kocouři napsal 05.09.2013 v 10:56

Daronko, moc hezky jsi to napsala...přejeme "miliony" bezpečně najetých kilometrů...

Marau napsal 04.09.2013 v 11:58

Bohužel ne všude člověk může býti. Jen závist

Dragi napsal 04.09.2013 v 00:04

Opravdu krásně napsaný článek bylo to super

Vendis napsal 02.09.2013 v 21:09

Vypadá to, že jste taky fajn parta, jako naše K1400...tak ať se stejně parádně vydaří i všechny vaše další akce!

jk-cl-death napsal 02.09.2013 v 20:42

Moc pěkně napsaný článek a i ten den byl super

Brďas napsal 02.09.2013 v 20:19

Super článek, ten, kdo čte a nebyl s námi, určitě lituje

šéfíček napsal 31.08.2013 v 10:03

Paráda! Milá vzpomínka, bezva parta. Tak zase příště.

kilurt napsal 30.08.2013 v 18:56

Daronko krásně jsi to napsala!

Pepo11 napsal 30.08.2013 v 12:55

Tak tomu hovorim paraaaaada...