Komentáře
Nalezeno 72 záznamů
19.1.2024 | Článek | Velmi častá výmluva. Ono na fotkách a videích to vypadá dost zmateně, ale když máš plánek a chodíš po trati tak zjistíš, že ty figury na sebe navazují a naučit se to dá |
22.7.2012 | Akce | Hlasím se na gymkhanu |
14.9.2010 | Akce | Tento termín je bohužel zrušen! Další voný termín 2.10. |
31.8.2010 | Akce | Aktuálně ještě 4 volná místa... |
19.8.2010 | Akce | Aktuálně jsou ještě 4 volná místa! |
11.3.2018 | Článek | Škoda že nemáte žádnou fotku z Moto Gymkhany. Sobotní night show byla opravdu povedená +1 |
6.3.2017 | Článek | Pěkné fotky. Za MGCZ diky |
7.3.2016 | Článek | Přiznávám že v sobotu to byl masakr, ale to se ví vždy už předem, proto nechápu některé ty ryze negativní komentáře. Ve čtvrtek to bylo úplně klidný, v pátek večer taky a neděle tak akorát. Když si chci něco opravdu prohlídnout tak si najdu takovej čas kdy tam není tolik lidí ne? +2 -1 |
21.2.2016 | Článek | chvostík: Tímto úhlem pohledu by se dalo říct, že je vlastně každý článek svým způsobem reklama. Mou snahou bylo komplexně a erudovaně informovat laickou veřejnost o tom jaké zásadní změny od letoška nastanou a nastínit jak to asi bude v praxi probíhat. +1 |
17.2.2016 | Článek | To JohnnyS08: I když některé Vaše dotazy trochu odbíhají od tématu odpovím. Upozorňuji že se jedná o mé osobní subjektivní názory. Celkově ano, začátkem devadesátých let tady ještě moc silných motocyklů nebylo, takže kdo si udělal v 17ti řidičák A (bez omezení) jezdil většinou max. na JAWĚ 350, ovšem pak se sem houfně začali tahat silný stroje a začali na tom lítat čerství řidiči bez zkušeností, proto ta regulace omezeného výkonu od 18 a silný stroj až po nějaké té praxi nebo v "dozrálejším" věku. Zastávám názor, že postupný jezdecký vývoj a navyšování kubatury a výkonu je ideální. Zvýšené požadavky při zkoušce by byli v pořádku pokud by byli splnitelné. V současné době tomu tak bohužel není Jasné že to není úplně spravedlivé, ale řízení auta je přeci jen o něco jednodušší. Ale ona tam ta progrese přece je - právě tím ani ne tak výkonem jako hlavně rozměry a hmotností stroje. Rozhodně je snažší ty slalomy, osmičky apod. projet na 125 než na "velké" motorce. A brzdění nebo vyhýbání by měli umět všichni, bez rozdílu jestli jedou na skůtru nebo na 300kg hárleji. Nejsem osobně zastáncem všemožných regulací a usměrňování z EU, ale dokázal bych si to představit. Kdo má potřebu lítat víc než 160 by měl jezdit na okruhu a né po normálních silnicích. V těch rychlostech do 150 se to ještě tak nějak relativně bezpečně dá, ale v rychlostech okolo 200 a víc stačí opravdu drobnost a může to skončit fatálně. Možná se mnou spoustu lidí nebude souhlasit, ale myslím že motorky nejsou o tom lítat 250 na rovinkách. |
17.2.2016 | Článek | stráťa - řikal jsem si že na komentáře k článku reagovat nebudu, ale tohle mi nedá. Kde píšu že žák nese plnou odpovědnost? Bude to případ od případu. Přečti si pojistný podmínky a zákon o pojištění odpovědnosti než tady začneš vířit vody... Pokud žák způsobí škodu 3. osobě nebo jinému vozidlu tak se to normálně hradí z povinného ručení - je to řidič se vším všudy. O riziku zranění musí vědět a může si sjednat soukr. úrazové pojištění. Jediné dohady budou ve vztahu k poškození výcvikového vozidla a to už si musí autoškola s žákem nějak vyřešit... +1 |
7.1.2016 | Článek | Přiznám se, že jsem dalo by se říct "dakarový analfabet". O kategorii Maraton teď a tady čtu poprvé v životě... Bez mechanika? Pičo RESPEKT!!! |
3.11.2015 | Článek | Naprosto s Mírou souhlasím. -1 |
24.6.2015 | Článek | Tak vcera mi ji prodejce dovezl. Jel jsem na tom asi 5min v desti a 1. dojem dost dobry. Zatah odspoda na 125ccm celkem slusny a ty gumy take nejsou takova krize jak pisou. Na brzdach to i na vode celkem drzi. |
22.6.2015 | Článek | dejf.> myslim ze pro zacky to bude o 100% lepsi nez rozhrkana GN125 ktera se blizi ke konci polocasu rozpadu. I kdyz je to cina tajne doufam ze soudruzi z japonska si to dokazali ohlidat a par let na to nebudu muset chmatnout... Rychlost 90 a vykon pat zdechlych koni do autoskoly staci, ukazatel zarazenyho stupne je pro zacinajici trotly urcite+ a jednoduchost a zanedbatelna spotreba zas nahrava me jako provozovateli... Cas ukaze |