PROFIL UŽIVATELE

Skype:rendazase

Adresa profilu:http://rendazase.motorkari.cz (Sdílet)

Jak vyjet na výlet na Jawičkách a dojet na Báwu

Kamarád kaskadér stuntrider pořádá akce pro dětičky s ukázkama motorek kamarádů. Slovo dalo slovo a ukecal mě a pár dalších. Nakonec padl návrh, že vytáhnu svojí 50ti letou Panelku s Pávíkem a kolegovi půjčím svou druhou Jawu 350. Děti jsou zvyklé na různé nové stroje, ale tohle ještě neviděli :-) A to doslova. Vše dopadlo úplně jinak. Startuju obě mašiny před garáži a ještě trochu doladím zapalování v Panelce. Z Aše vyrážíme napohodu v půl třetí. Do Chebu je to v klídku půl hoďka. Takže ve tři tam musíme být jako na koni. Já sedlám Panelku a kolega třindu 632. A aby jsme nebudili pozornost a byli tak nějak sladěný tak oblékáme i starší dobové helmy - žaludy. Razíme a když už míjíme cedule konec Aše tak Panelka začne kuckat. No paráda. Odstavuju na cyklostezku a narychlo hledáme závadu. První co mě napadá je, že jsem se vrtal v tom zapalku. Tak s ním ladím doleva a doprava a pořád šlapu a pořád nic. Benzín tam jde. Sytič vyplej a pořád nic tak vzdáváme. No nic říkám. Zajedu na 350ce do garáže pro lano a odtáhneme to. Tak se i děje a volíme náhradní plán. Odtáhneme potupně na lanu. Máme už málo času tak beru z garáže Bemewuchu GSo 800. Pořád panuje skvělá nálada a říkám, že raději ty lana vezmu sebou. Kdyby náhodou :-) Jedeme opět směr Cheb s tím, že hold přijedeme trochu později. To jsem ještě netušil. V úrovni Frantových Lázní ujeto asi 15 kiláků rupne něco v Jawičce. Kolega odstavuje skoro smykem na benzíně a já s Báwem za ním. Zkoušíme prošlápnout startovačku a jde to natvrdo. Teda spíš nejde. Čas nás už dost tlačí. Nu co, bereme lana a opět potupně táhneme. Naštěstí je kamarád ve Frantovkách tak tam Jawičku necháváme. K dětičkám na ukázku jedeme místo na dvou krásných Jawičkách jako dva teplouši na jednom Baworáku a s žaludama na hlavách :-) Ještě teď se nám smějou :-) Ale co, takovou srandu jsme dlouho nezažili. A konec dobrý všechno dobré. Panelce odešla svíčka. To jsem fakt nečekal a ani na ní nekoukl. Amatér. A třindě prasknul píst. :-( Oprava něco kolem deseti tisíc. Mašinky už zase jezdí a už se těším co srandy spolu zase zažijeme.

Komentáře k článku
Leoš73 napsal 12.04.2016 v 20:52

Pěknej článek

tramp57 napsal 20.03.2016 v 22:21

Za 10000 bych ti dal na třindu novej motor

mokomido napsal 26.02.2016 v 04:52

Stávají se i horší věci...