Zveřejněno: 17.11.2020 14:37,Kategorie: Návod,Zhlédnuto: 1125x,Komentářů: 3x,Hodnocení: 5.00 od 1 uživatelů
Nastavení rozvodu
Tak jsem konečně sehnal hlavu 160cm3 pro svůj upravený válec. Trochu popíšu nastavení rozvodu, kdyby to někdo dělal. Na setrvačníku je popis IT, což značí polohu horní úvratě pístu. Musí se to natočit tak, aby byl popis u výstupku na karteru. Vačka se navlékne na řetěz větším otvorem nahoru a menší otvory v rozvodovém kole jsou rovnoběžně s válcem.Pro kontrolu- výstupky vačky mýří směrem do válce.Po nasazení kozlíku se zdvihátky nastavit vůli a to 0,1 sací a 0,15 výfukový ventil.Potom namontovat napínák řetězu. Prvně se musí šroubovákem stočit váleček ne nejmenší vysunutí. Potom povolit a pružinka váleček vysune a dopne řetěz. namontovat zpět karburátor a výfuk. Zpět plasty chlazení a je hotovo. Trochu fotek napoví.
Jak se Vám líbil tento článek?
Díky
Ahoj.
Nedá se to vůbec srovnat. Zátah za plynem je razantní. Do všech kopců tady na vysočině to lehce dá 80km a po rovině 90-100.Trochu se krotím, aby to přežila klika (originál). Ale s tou hlavou pro obsah 150-170cm jde motor kultivovaně. Hlava má proti origo větší ventily kvůli plnění. Já jsem dal ještě sportovní vačku,která má lepší odezvu při středních otáčkách. Vstřikování to zvládlo dobře. Ze začátku svítila kontrolka motoru. Musel jsem vyndat baterku a nechat řídící jednotku bez proudu aby se resetovala.Potom si načetla nové údaje a již nesvítí.Co pozoruji, tak klesla i spotřeba, protože běžně jezdím jen na čtvrt plynu. Před tím skoro pořád na 3/4.Dal jsem za to cca 12000kč, ale vzhledem k ceně skutru je to snesitelné. Variátor jsem osadil těžšími válečky a do spojky dal tvrdší kontrastní pružinu. Ale to je normální hraní a odlaďování při každé úpravě na motoru.
čau Ivan
pěknej popis Jak to jede? Zajímalo by mě, co na to říká vstřikování a jestli si to řekne o odladění? Zatím jsem podobný věci dělal jen na karburátorovejch skútrech, tak nevím...