Komentáře
Nalezeno 28 záznamů
23.1.2024 | Článek | pěkné, ale chybí zde zapracování dvou základních pouček pro přežití na silnici. Nejsi vidět a Hlavní neexistuje => všechny auta co vyjížděli/křížili směr jízdy jsem se snažil marně označit za nebezpečí, ale nějak to nešlo +3 |
8.7.2022 | Článek | Zajímavé, hlavně si přesto zjišťují, jak moc se z toho dá vyždímat, jaké platformy mají podporovat a co mohou vyžadovat od sponzorů. Na druhé straně se snaží zjistit co nás bude bavit víc .... tak jsem jim nakonec napsal Don't try to turn MotoGP into something new. Focus on fairness, fun and racing. That's what we watch the sport for, that's what brings us enjoyment and adrenaline when we watch it on our screens. +3 |
10.1.2021 | Článek | Je to magor, klobouk dolu PS: jeho post na Insta popisuje tu skupinku jezdcu trosku jinak |
7.2.2020 | Článek | To bude sezona. KTM rychla, Aprilia taky a ceka se na Iannoneho, ktery dodal analyzu vlasu, ktera potvrdila ze nebral. Yamaha, Suzuki vypada ze to technicky zvladli. Ducati trosku preslapuje. Uz aby bylo po testech a prvni race nam ukazal jak to tedy bude. |
9.1.2020 | Článek | Spekulace spekulace, musí se počkat na FIM, a vzhledem k tomu, že docela otálejí, je možné všechno :D |
26.11.2019 | Článek | Jezdec MotoE za Avantii. Jen na testovani. Avintia stale resi dohody s Ducati. Zatim maji potvrzene dve motorky specifikace 2019 s nejnovejsimi updaty po celou pristi sezonu. |
14.11.2019 | Článek | Tak to jsem zvedav co z tohodle vznikne. Že by cestička pro Zarca +1 |
3.8.2019 | Článek | Skoda ze kluci spolu nepracujou a netahaj se po trati ... oba by z toho tezili +1 |
28.6.2019 | Článek | Jo kdo se nesveze nepochopi Moc zabavna zalezitost, a jak to zehli cesty je neskutecny. Na svizne cestovani do odlehlych casti sveta idealni. Yamaze se hodne dari zaujmout +1 -1 |
21.6.2019 | Článek | zajímalo by mě kde berete informace o tom, že to nepůjde dát pod kombinézu, když na stránkách výrobce chlápek s vestou pod kombinézou je. Každopádně konečně revoluce +1 |
11.4.2019 | Článek | Hoši fandíme vám. Kubo - nenechávej všechno na poslední kolo v hloučku pomalej - to ti prostě nefunguje Filipe - chyt se Kobovýho ocasu a vyjeď si za ním aspoň 1. desítku |
4.3.2019 | Článek | teším se na srovnávačku s T Scrambler 1200 XE +1 |
25.2.2019 | Článek | Podle vstupu Motogp.com tam hodne neprijemne foukalo a byla relativne zima. Jsem zvedav az budou idealni podminky o |
28.1.2019 | Článek | no nevím, na CESu bylo více takových pokusů. Bohužel vždy byla naobtíž výsledná váha. Víc jak 1500 - 1600 g je prostě moc. HUD displej od Shoei vypadá asi nejlíp. Ale pořad je to něco navíc, ikdyž je to průhledné, stále je to další vrstva před očima. Až to někdo dokáže promítnout na samotné plexi, vyhraje. Co se týče konektivity, myslím, že do toho půjdou se Senou stejně jako u GT-Air II. |
25.10.2018 | Článek | Mate v clanku mensi chybu. Predstaveny 1200 “bonnie” se oznacuje jako Speed Twin. Triumph taktez predstavil upgrade Street Twinu pro rok 2019, ktery ma stale 900 motor a lehce zvyseny vykon na 65 koniku ;) |