Komentáře
Nalezeno 42 záznamů
26.10.2019 | Článek | Mě se to líbí, včetně toho displeje Bral bych to hned, nebýt to drahé jako "oholené" Sandero. |
11.10.2019 | Článek | Já ti nevím, zrovna můj skůtr má 270kg, už i pád z minulého roku mám za sebou, naštěstí to dopadlo dobře (dobrý hadry) a jenom naražený koleno trochu déle bolelo... Když by jsem jel do krámu pro rohlík, nebo vedle do vesnice v parnech, určitě by jsem si kvůli tomu nešel obléknout kalhoty a kotníkové boty. Ale to je každého věc. |
11.10.2019 | Článek | Hunyady máš recht, taková ta okamžitá použitelnost v kraťasích, když je hezky v létě neskutečná "lehkost" a maximální využitelnost kdykoliv potřebuješ pro cokoliv zajet velkému maxiskůtru i motorce prostě chybí Přiznám se, že i já rád jedu jen v kraťasích a triku uprostřed parného léta i když následky pádu mohou být fatální... |
21.9.2019 | Článek | Alesmoto má recht u těchto malých olejových náplní půjde motor brzy do kytek, když budete měnit olej po 12Tkm. Je to nesmysl a jde vidět, že výrobce jde těmto nesmyslům v dnešní době rád naproti. Výměnu by jsem prováděl nejpozději při 5Tkm/nebo rok. U auta si taky měním co 10Tkm i když výrobce píše 25Tkm. +1 |
9.9.2019 | Článek | Já jen doufám, že Český národ bude co nejdéle vzdorovat těmto euroekohujero nesmyslům. Jak píší kolegové = rychlost 44km/h = bude vás "žehlit" i cyklista na silničce po dvou energeťácích, dojezd = nepoužitelné do našich "pahorkatin". 10"kola = totální brutus, toto není Vespa s jejím skvělým přepákováním. Celá ta "elektro šaškárna" = zhouba pro lidstvo. |
23.5.2019 | Článek | Pro toho, kdo nechce znovu do autoškoly a nechce být tlačen zezadu kamiónem je Forza s X-maxem opravdu skvělá volba! +1 |
22.12.2018 | Článek | Souhlas Pepajs, asi tak nějak to bude... |
22.12.2018 | Článek | Nejlepší na tom všem je, že většina nejzarputilejších kritiků maxíků v podstatě nikdy takový skůtr neřídila, natož vlastnila. Hlavně, že si neodustěj kecy typu jako, že je to plasťák pro slečinky apod... +3 |
21.12.2018 | Článek | Ještě k testu : Kymco už dlouho šlape na paty Japonské konkurenci, po přečtení testu už si začínám myslet, že je i v ledasčem překonalo Předchozí Xciting jsem měl krátce od kolegy půjčený a nejelo se na tom vůbec zle! +1 |
21.12.2018 | Článek | 2 mrberanek: Já osobně skůtry jezdím hodně dlouho, hlavní pozitiva jsou pro mě :ochrana před mizerným počasím, můžu jezdit v podstatě celoročně, další ohromné plus je velikost úložných prostor, aniž by jsem musel dokupovat nevzhledný kufr. bude to znít asi zvláštně, ale je to i v podstatě životní styl. A i když se mi ostatní motorky také dost líbí, ale nemám peníze, ani místo pro 2stroje, vyberu si raději praktičtější skůtr, než naháče, na kterém nebudu mít celý rok čas jezdit a bude jenom postávat v garáži. Na skůtru jezdím i do práce, na nákupy, sem tam na sraz (Skůtršňůra, Valašskem na skůtru atp.), kde člověk potká stejně postižené lidi a navíc skůtr používám téměř každý den - hlavně přes sezónu, kdy se na podzim, když sednu za volant osobáku kolikrát přistihnu, že mám tendenci mávat na všechny motorkáře +6 |
21.12.2018 | Článek | Testy skůtrů jsou moje oblíbená kategorie, jen tak dál chlapci. Sice by jsem proti Forze postavil nejraději Xmaxe 300, jako přímého konkurenta, ale testů s těmito dvěma rivaly je toho na youtube a zahraničních webech vcelku dost Dobrá práce |
12.10.2018 | Článek | Díky za vysvětlení. Jinak test jste udělali čtivý a je fajn. |
11.10.2018 | Článek | Vzhledem k tomu, že Xmax by jsem dal do srovnání leda tak s Forzou, mám z tohoto srovnání dalo by se říci "smíšené" pocity. Ale budiž, mě stejně potěší jakýkoliv test skůtrů. +1 |
7.9.2018 | Článek | Že to vypadá dobře a je to za polovinu originálu se přít nebudu. Jistě to bude mít úspěch. Bohužel já tam jistou podobnost prostě vidím. |
7.9.2018 | Článek | Tohle Kymco našlo svou tvář v Tmaxu. Dokonce i barvy napodobňujou. Tohle si zase koupí všichni, kteří nemají na Tmaxe |