Komentáře
Nalezeno 23 záznamů
21.8.2023 | Článek | díky za potvrzení. Říkal jsem si, že to bude asi Libichov.. |
16.6.2023 | Článek | dokonce váha shodná s mt09. To je na takový objem motoru dost přes čáru. |
27.4.2023 | Článek | 13 minut jsem u videa usínal, než za to Honzis konečně trochu vzal. A hned podvozek na limitu. Ninja to neni ani z 10%, ale chápu, že s tímhle motorem a celkovým naladěním bude v oku úplně jiné sortě lidí, než její dnes už legendární předchůdce. Trochu mi připadá, že i Z650 chválí novináři co se týče jízdních vlastností více. A to jde o cestovní moderně pojatou klasiku. |
26.4.2023 | Článek | konkrétně proč? |
5.12.2022 | Článek | Honzi, díky za parádní první osvětu. Jak si stroj popisoval,hned se mi vybavil můj bývalí Shiver 750. Honda bude asi hbitější, lehčí a více friendly pro menší a lehčí osoby. Na první dobrou mě stroj zaujal a určitě využiji možnosti se někde svézt. Nepořídit letos Street Tripla,asi bych o téhle vylepšené mt07 uvažoval. Ještě jednou díky za další bezva test. |
16.11.2022 | Článek | Na vrtulce jsem nejel,ale s Duc krátkou zkušenost mám. Co bych vyzdvihl je motor,pak motor a pak brzdy. Agregát táhne jak lokomotiva a je i na danou kategorii pěkně točivý. Brzdy beze slov kritiky. Tam je účinek vysoko nad myšlenkou stylu jízdy na scrambleru. Co mi ale vůbec nesedlo je umístění sedla. Přišlo mi dost nízko a kvůli tomu Tribute malá. A to mám jen 180cm. Přitom to žádný drobek není.. Vybírat jen očima,tak mám jasno. Další italská perla, za kterou se musí každý otočit! |
4.10.2022 | Článek | Když už to není hezký,tak je to aspoň levná Honda. To by mělo předurčit motorce dobré vyhlídky do budoucna. Ma druhou stranu mě zaujala motorem, takže se nechám rád osobně přesvědčit, jak si nový model bude stát. +1 |
11.2.2022 | Článek | jel jsem obě a spíš než spcko by se hodila k Monsterovi do páru klasická Devítka. Ta má v základu také parádně naladěný podvozek, ale ten finanční rozdíl už tam je veliký a ikdyz je monster na živo hezčí a jezdí skvěle, devítka je větší rebel, lépe použitelná ve všech situacích a těch 60 tisíc k dobru asi přesvědčí větší část potenciálních kupců. Dokonce i ten nepovedený facelift už jsem jí odpustil, protože jinak je to fakt boží stroj. |
31.1.2022 | Článek | mel jsem 750 Shivera a to byla paradni motorka. cestovne sportovni,super brzdy, výkonu akorat, ja mel i komplet stavitelny podvozek. o 900 take premyslim,ale to uz bych sel spise do nove mt09,to byl vrchol litrových nahacu co jsem loni zkusil. skoda toho vzhledu,tam máa Shiver mega navrch. tak preju dobrou ruku pri výběru. |
31.1.2022 | Článek | čistě hypotetická otázka.. je někdo kdo vybíral přesně z těchto dvou motorek? A kolik se teda za guzzi dali? +1 |
1.1.2022 | Článek | uhlazený určitě ne, spíš lépe vyladěný a člověk co jezdí 2valce tak už ví jak dávkovat aby bylo zrychlení konstantní bez poskakování. Když se zatopí tak v 6k bouchnou saze a ma šílenou chuť do otáček. Tam se ukáže ta povaha rebela. |
9.12.2021 | Článek | naháč 6.5 jako by si vzal predlohu u Tridenta. a to včetně barvy. |
26.11.2021 | Článek | a také se dají asistenti vypnout či omezit |
9.9.2021 | Článek | jel jsem obě a krom vzhledu byla pro mě Yamaha jasný vítěz. Motor i podvozek parádní. Ale neříkám,ze by Monster nebyl dobrej. Obě velice živé a zábavné. |
17.7.2021 | Článek | Video pěkné, jak mě doteď motorka nezajímala, tak po shlédnutí bych si predvadecku nechal líbit. Už jen proto, že jsem z videa vůbec neslyšel zvuk motoru ani výfuku. To je za mě jediné malé minus. Jinak díky. |