Komentáře
Nalezeno 44 záznamů
20.3.2018 | Článek | tux je skvělý |
5.10.2017 | Článek | Taky jsem to uplně nepobral, takže podvozek tvrdej (do města na prd, na okrsky jak kde, trochu smula pač tam to výkonově patří), motor nejede ani tak jak má, brzdy asi špatný (třeba začít destičkama?), gumy na výměnu hned. Ok, vypadá fajn, ale na to to nejezdí. Záruka? Jo, ale lepší, když to funguje taky se to muže pěkně tahnout. |
19.3.2017 | Článek | Hlavním důvodem ukončení výroby bude, že už to není ani vzdáleně takovej kult jako první V-max a mizerný čísla prodejnosti. Každá modelová řada má nějakou životnost, něco končí něco začne. Pořád se dá koupit nová, tak nebrečte a kupte si jí dokud to jde. Místo nadávání je lepší si přečíst test. http://www.motorkari...15278.html?kid=12400 |
21.2.2017 | Článek | Jsem zvědavej až je uvidím naživo a co řeknou první testy a zkušenosti. 350 vypadá uplně v pohodě. 660 je podivnej stroj, ale to mně vlastně hodně baví. Dobrej základ - osobně by se mi líbilo zbavit se chromů a ladit to spíš do více stavebního, užitkovýho stylu. Něco jako Honda Zoomer nebo Yamaha TW, ale to je fakt soukromá ujetost. :) Nakonec army zelená jako švéd:) |
26.1.2017 | Článek | Tragický je ten způsob uvedeni, kdyby prostě fabrika komunikovala že je to ozkoušená (a třeba kvalitní) čína, která se po lehkých úpravách bude prodávat pod značku jawa, tak to nemusí fandové "odhalovat". Fabrika měla co nejrychleji pustit ven informace, udělat pěkný fotky a zveřejnit rozpětí cen. Tak by se nebylo o čem dohadovat. Případně ji rovnou nějaký cestovatel měl hned projet a popsat. Nejhorší je nedělat nic, tutlat a "těšit" na výstavu. Pokud to bude fungovat tak to muže být fajn počin, jednoduchá motorka na každodenní ježdění městem a na kochání po okrskách, klasika za dostupnou cenu. Lepší zkusit prodávat alespoň něco než jenom 350 a 650 což není takovej hit. Malá fabrika, kde se od 70tých let nepovedlo nic aktuálního nemá asi reálně jinou možnost než licenci nebo přeznačkovat, není to nic neobvyklého. |
3.10.2016 | Článek | Věřim, že je to na jízdu fajn, lehký, skvěle ovladatelný a s příjemným motorem, ale bohužel SV řadu se podařilo posunout trochu do nikam. Je tu er6, mt07, monster. SV z roku 2004 přitom pořád beru jako fakt pěknej stroj. |
13.9.2016 | Článek | Pěkná úprava, vždycky dostanu na chvilku nápad koupit si Jawu. Šťastnou cestu. |
18.1.2016 | Článek | Každej pokus mimo škatulky je minimalně zajimavej. Zacileny to jistě bude na lidi co jezdi autem a uvažuji o skutru. V zemích kde maji motorku na dojižděni do prace a už jsou všim přejedený to bude dávat smysl. Neni důvodu brečet, klasickejch motorek je furt dost. |
30.6.2015 | Článek | Ta proč ne, zajimavá studie. Jako obdivovaný http://fristcenter.org/misc/1930-henderson-kj-streamline |
9.6.2015 | Článek | Díky za vyrovnaný a zajimavý test. Krásnej stroj, který neni vlastnostma nic pro mně, ale třeba se k tomu někdy projezdím:). |
18.12.2014 | Článek | Skvělý, pěkný motorky, pěknej web, krásný fotky, fajn zboží v shopu, má to styl. +1 |
28.10.2014 | Článek | Krásná práce zajimavej odkaz http://www.xsdreams.de/ |
27.5.2014 | Článek | Pěkná jednoduchá 125, pokud to funguje jak má, tak to může být fajn motorka. Časem se ukáže jestli je to i spolehlivý a odolný stroj. Pro mně je překvapení, že se mi může líbit čínská motorka. |
12.4.2014 | Článek | Nerozumim co je na tom špatně, podvozek funguje perfektně, výkon asi bude na silnici 90% jezdců stačit. Osobně jsem dost opatrnej soudit design podle obrázku, v realu na mně motorky působí často úplně jinak. Vejfuk na straně mi vůbec nechybí a svody jsou super. Stroje jsou prostě jiný než před 15 lety. +3 -1 |
26.2.2014 | Článek | Hmm jedna čínská motorka je přeznačkovaná na x dalších, nuda. |