Komentáře
Nalezeno 32 záznamů
11.3.2012 | Článek | Gonzo> Tak to potom zcela mění můj názor na výstavu, když ty ponožky byly vedle (pokud nebyly pouze odložené stánkařem). Kdeže jsou ty časy kvalitní ucelené výstavy, ze které se mi ani nechtělo odcházet. Příště? |
11.3.2012 | Článek | Do poslední chvíle jsem se rozmýšlel, zda se jet mrknout opět na výstavu do Brna nebo Prahé. Po přečtení komentářů a shlédnutí fotogalerií jsem rád, že jsem tak neučinil a ušetřil si plnou nádrž do motorky na smysluplnější celodenní výlet, kde si mohu klobásku a dobrý sýr rovněž zakousnout a navíc koupit i teplé ponožky, které mi v nabídce výstav chybí. Myslím si, že by na výstavě "takové kvality" neměli chybět i sádroví trpaslíci, kteří se již stali nedostatkovým zbožím. Dokud se pořadatelé obou výstav z Brna i Prahé nedomluví, bude to stát pořád za finální výtvor řitního otvoru. |
6.12.2011 | Článek | Jak píše Marnej - Fighter a Wraith jsou vzhledově líbivější kousky. Za mě je typ Fighter z kolekce Confederate nejpovedenější. Toto je povedené (dle mého názoru) po zadní válec, motor nádhera, ale zadek nějakej nedotaženej, kyvka a toto sedlo k tomu taky moc zrovna nesedí. Protože jsem cvok do Buellů, tak se ztotožňuji a doplňuji názor DMC.motobikera, že s pěkně udělaným Bulíkem si člověk užije minimálně stejnou srandu a za podstatně méně peněz. Některé prvky od Confederate by byly moc pěkné na přestavbě XB12. |
20.2.2011 | Článek | Koukám, že spoustu lidí má určitě radost ze svých obohacujících příspěvků do komentáře. Říkám si, že kdybych se měl negativně vyjadřovat například k jízdním vlastnostem Bugatti Veyrona (anichž bych sáhl aspoň na kliku jeho dveří), musel bych být ostatním za Lojzu Kozíhobrka. Ale aspoň někdo dobře usíná. |
19.2.2011 | Článek | Na to už se zase dá dívat! Moc pěkná práce!!! Až na tu zmiňovanou koncovku. Stejně by tam šel hned laďák. Osobní zkušenost s Buellem 1125R "axa-pneu" beru, prostě mu nesedla, nenadchla ho. Jen mne zaráží, že to nezjistil ještě před koupí. Erikovi velké díky hlavně za XB12S, které mne dostalo. |
27.1.2011 | Článek | Srdcař a zároveň i velký optimista. Věřím (a moc mu to také přeji), že bude mít štěstí v získání kapitálu na realizaci dalších krásných strojů, ale stopro už v něm nebude bít H-D, což byl, alespoň pro mne, pravý Buell. Velká škoda. |
20.1.2011 | Článek | italšrot> Tak to beru. To nářadí se mi párkrát při běžné údržbě nebo nudě fakt hodilo. |
20.1.2011 | Článek | italšrot> tu sadu nářadí myslíš možná jen jako dekoraci do dílny. Nebo máš nějaké info z doslechu? |
20.1.2011 | Článek | Moc pěkná práce! Dokázal bych si v ní představit bublat i vidlicový dvoulitrový dvouvál s příznivější cenou pro širší veřejnost. |
20.1.2011 | Článek | Díky za to, že jich pár tisíců kousků stihl vyrobit, takže budou vidět na silnicích pěkně dlouho. Kdo je kočíruje, ten ví své... |
13.12.2010 | Článek | První generace Hellcatu F113 byla v zadní části mnohem hezčí. Tady došla trošku stavitelům nápaditost. Ale modely Wraith B120 a především nová vylepšená verze Fighteru P120-Black Flag Edition už stojí za pohled jako celek. Bohužel jen za pohled, cena je pro většinu obdivovatelů šílená i v dražbách starších modelů. |
21.6.2010 | Článek | Držím pěsti, ať se to podaří dotáhnout do úplného konce a finálního výrobku. Zatím je to však stejně mlhavá a obecná zpráva a fotografie, jako kdyby někdo viděl UFO. |
17.10.2009 | Článek | Velmi výstižne to napsal mbuell, radeCZECH, Rafan, Werny xb9sx, ale i johnboy, Marnej, SCOOTR, lordKakacek, Marex, memphis.unv, XB12... Buell je vyjímečná motorka a bude i za pár let i kdyby to bylo pouze v rukách milovníků této značky. Stále bude na co se koukat a kochat se monstrózním zvukem. S naprostým přehledem předstihla designem svou dobu. Jízda na něm je pravým požitkem. Ocenit to může jen příznivce této značky, člověk který pochopil, jaké skupině motorkářů je určen. Komu nepadl do oka nebo ruky, rozhodnul se pro jinou. Logické. Nikdo Buella nenutí. Komu padl, je spokojen. Pro mne je Buell stále no.1! Držím Erikovi palce, ať ze současné situace najde cestu a možnost dále realizovat své "bláznivé" nápady. |
9.9.2009 | Článek | Komentáře nakonec dospějí k tomu, že na jedné straně bude skupina lidí, kteří Buell milují a neodradí je žádná "prkotina", která se používáním stroje může vyskytnout a na druhé straně skupina lidí, kteří jsou stejně ujetí na jinou značku s obdobnými problémy. Je jen dobře, že je tolik výrobců zvučných značek a typů, ať si každý vybere dle svého gusta (nebo srdce) a nejezdí všichni jen na jednom stejném motocyklu. Za sebe jsem rád za Buella, ale stejně tak i za krásnou dunivou Ducati nebo jinou značku, kterou jsem také prošel a nedám na ně dopustit. Možná budu za nějaký rok psát jinak, ale prozatím mne ta "obluda a šperk" Buell řady XB dostal. |
8.9.2009 | Článek | Bulíka XB12S rovněž několik let (4 roky) vlastním a nic se doposud nepodělalo, olej nežere, super nízká spotřeba... Možná tedy vyjímečný kousek. Nejspíš kritici testovali ojeté neopečovávané a bourané hujdy. Za sebe mohu s klidem napsat - bezproblémový stroj. Ono to taky závisí na tom, jak se člověk k danému stroji chová. Podělat se může i superstroj. A článek mne potěšil. Jsem zvědav na novinky čistokrevné řady XB. |