renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Amík

Offline: 11.2.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Brno-Brno Město
Lokalita: Brno-město Ji...
Pomohl: 1x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 127x
Body komentářů: 5 / 1
ID uživatele: 15418
Registrace: 28.2.2008

Adresa profilu:http://amik.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 32 záznamů

20.3.2022 Článek Článek potěšil. Před 18 lety jsem značce Buell propadl a po celou dobu se jim věnuji. A jsem za to rozhodnutí pro Buell fakt rád, jsou to hravé návykové hračky pro dospělé. Spokojenost maximální!!!!
23.2.2021 Článek Děkuji H-D za starý a bezproblémový Buell XB12X Ulysses a vůbec celou řadu XB. Toto si mé sympatie bohužel nezíská, přestože se kluci v H-D viditelně snažili. Ten předek je designově jako se světlem z Žigulíka z krásných 80-ých let, avšak s nepochybně lepší účinností osvitu. Oceňuji však, že šli v H-D svou cestou. I tak jim přeji úspěšnost v prodeji. Už jen za toho "Bullíka" z jejich dřívější produkce.
2.2.2021 Článek Davide, slušný kus práce do detailu provedený. Sice ty tvary krytu airboxu nejsou úplně můj šálek kávy (promiň tu drzost ), ale je to jiné a je na tom vidět sakra kus odvedené práce a přemýšlení. A je to pořád Buell. Brýle jsou luxusní, komplet podsedlák rovněž, přední světlo k tomu pasuje perfekt, svody se tvarem pěkně hodí, kotouče super, elektrika mazec.... Už Ti ho (nebo spíše majiteli) pomalu v myšlenkách odmašluji a z dílů bych viděl sestavený další kousek oblejších tvarů malinko okopírovaný XB od Paolo Tesia (Texdesign). Ten zadeček ze snímku (oba) mi teď nedají spát. Jen si pěkně kluci hrajte, ať je o Bullíkách pořád slyšet. Moc chválím odlišnost a jedinečnost celku, množství odvedené práce, smysl pro detail. Kritizovat je jednoduché, ale když si představím to množství stráveného času, mnohdy jen u řešení prkotin, které si hned neuvědomíš, s minimálním posunem vpřed, zbytečný čas strávený čekáním na odvedení práce jiných, bezedný průtok financí..., tak v konečném výsledku můžete být spokojeni, je to koukatelný a funkční kousek. Ať se Ti (a týmu) jen daří i v novém projektu s XB, na který jsem už teď zvědav.
+3 
5.11.2019 Článek Úsměvná náhražka H-D za Buell XB12S a XB12X. Musím se podívat na ty "obludky" na fotkách ještě jednou, abych se pousmál.
18.4.2019 Článek sekáčmagor - souhlasím s tebou, super enduro to opravdu není, jde o přiblížení té univerzálnosti, kterou nabízí z modelové řady Buellů rozhodně nejvíc. Na každé super moto by se něco vždy negativního našlo - značná váha, spotřeba, vzhled, vysoká pořizovací cena, neohrabanost, nedostatečná dostupnost náhradních dílů, poruchovost...
18.4.2019 Článek Tak pokud si s Banditem troufnete i na takové kousky, jako níže v odkazech, tak smekám.

https://www.youtube.com/watch?v=dUVeMGbvYbs

https://www.youtube.com/watch?v=iVQVoTuAMa4

https://www.youtube.com/watch?v=vee-2KM-KBE

https://www.youtube.com/watch?v=1Rryx-VLHP4
12.2.2019 Článek Překrásná umělecká díla! Až neskutečné, kolik šikovnosti a chuti něco vytvořit může být obsaženo v jednom jediném člověku. Respekt. Díky za takové lidi!
+1 
5.1.2018 Článek Tato značka mě tak zklamala, když nedokáže dealer zajistit ani základní náhradní díly. V mém dalším rozhodování při koupi je tím mimo hru, i kdyby byly přilby pozlacené a design nadčasový.
6.2.2017 Článek Po přečtení některých příspěvků jsem se až ulekl, že jsem se omylem naboural na stránky znalců - expertů z odvětví konstruktérství, kteří odborně a bez servítek hodnotí přestavěný motocykl a nad rámec i dřívější originál produkty od E. Buella, jehož výrobky mnohdy ani na vlastní oči neviděli, natož aby si na něj sáhli nebo dokonce se i projeli. Klasika. Můj názor je, že na rozdíl od stereotypně a uniformně vyhlížející japonské i další produkce, měl Erik koule udělat vše jinak a po svém. A světe div se, naprosto funkčně. A stejně tak, jako si našla značka BUELL své příznivce - srdcaře, kteří na něj nedají dopustit (viz můj příspěvek ), našly si i vaše stroje, které zase některé motorkáře nechávají naprosto v klidu a bez zájmu, příznivce a srdcaře zase své krevní skupiny. A o tom to je. Každý má odlišný vkus i finanční možnosti. Za mě téměř originál stav "minibiku Buell XB" doplněný jen drobnostmi k obrazu i radosti majitele je přijatelnější. K úpravě na motorce: kola - nádhera, zlaté vidle - pěkné, sání na vrchním krytu airboxu taky O.K. a ty nedoladěné drobnosti, co už někdo namítal, svádí k doladění majitelem. Pro někoho výzva a zábava, pro někoho otrava nebo neřešitelný problém. Světlo je pěkné, "svářečskou kuklu" bych tam nedával. Ale chápu onen styl, ke kterému taková maska patří. Hned bych ji a rád zmršil trošku jinak. Ale tisíc lidí = tisíc názorů. BUELL FOREVER!
28.9.2016 Článek Ale jo, "Roland Sands" by si už s tím polotovarem poradil a vkusně ji doladil. Základ je více než hodně dobrý. Cena je taky světová. Za to by už byly dva sbírkové kusy od Confederate Motorcycles - Fighter i Wraith. A to už je jiná (mimozemská) liga.
+1 -1
21.9.2016 Článek Helma je lehoučká, velmi pěkná, akorát Vám z ní nesmí nic ulítnout. Nikdo Vám nedokáže zajistit ztracený díl (osloveno 6 dovozců těchto helem) a koukáte se pak akorát na otvor po ulítlém bočním regulačním krytu vzduchu, který by měl držet. Vlastní zkušenost. Myslím si, že když toto zboží prodávám, dokážu zajistit i případné díly a nemusím kupovat hned další helmu.
25.6.2014 Článek Předražená Honda s pěkným kabátem.
+1 
25.6.2014 Článek Sora? Sorry, no...
13.6.2014 Článek To nééé. Jak značku Buell můžu, tak toto už jen pro ten laciný předek a nevzhledné detaily je šlápnutí vedle. Stará litrová MZ100SF měla maskou už větší charisma než tato napodobenina masky VUNu od SR&S. Ten motor si zaslouží vzhlednější dílo. Zlaté modely XB. Třeba příště...
12.4.2013 Článek Poutavým způsobem napsaný článek srdcaře s pěknou reklamou i pro servis H-D. Osobně nemám najeto na XB12 tolik desítek tisíc km, ale pár desítek tisíc dohromady na 3 ks Bullíků XB12 už jsem dal a to včetně kufrů i spolujezdce. S rychlostí se zase nějak moc neomezuji , naopak si rád zařádím, kotouč jsem zatím neměnil. Možná by to přišlo až při opravdu delší štrece a neustálých výkyvech v teplotě kotouče (brzda - plyn + nadváha, déšť...), nemůžu soudit. Řešil jsem za 7 let (co si vzpomínám) pouze drobnosti - ložiska v napínáku řemene, čidlo teploty zadního válce, 2x prasklý šroub stojanu a preventivně race oil šnek. Jinak dřou jak mezci za minimální mzdu! Přeji Ti dalších x desítek tisíc km v sedle tohoto "minibiku", ať slouží a dělá jen radost! Cestuj, foť a piš, protože Ti to opravdu jde! Hodně štěstí!
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist