Komentáře
Nalezeno 17 záznamů
8.3.2024 | Článek | Dneska je to už úplně jinak. Respektive co je psáno platí i nadále, ale vlastní převod jde již udělat částečně online vygenerováním QR kódu pro kupujícího. Je smutné, že online periodikum nevyužívá možnosti dodatečné editace. Asi článek kategorie zadarmo, no. +1 |
10.12.2023 | Článek | V jednu dobu byl Čechách jeden kus ZX10, který byl tím pádem nejrychlejší motorkou na zdejších silnicích. Zde je: https://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik&menu=23&pos=zx10 |
22.10.2023 | Článek | Asi by to chtělo dané téma vždy trochu víc nastudovat. Stačí projít pár starých Světů motorů a hned je jasno, že Matchlessy byly dovezeny v květnu roku 1964. Vyšel o jich celý článek. Pro dokreslení doby je dobré přečíst hned následující článek: Dvě stě tisíc km s Pionýrem |
9.8.2023 | Článek | Tak já na rozdíl od autora článku tu motorku mám. Typ GS1000E z roku 1980. Takže vzduchové tlumiče a nové brzdy a rovnotlaké karburátory Mikuni. Napíšu o ní článek, protože dnešní čtenáři si zaslouží přiblížit tuto techniku trochu jinak. Totiž ne vše co se uvádí jako progresivní nápady přineslo požadovaný efekt. A to je na dlouhé povídání. Třeba laborování s tlaky v tlumičích, palivový Kohout jehož funkci nikdo nedokázal pochopit, přední brzda nejsložitější v dějinách. Ale. Je to poslední Suzuki, na které byla normální ergonomie. Kromě tedy úzkých řídítek. +1 |
8.2.2023 | Článek | To množství použitého super drahého materiálu. Proboha proč? Kdyby to byl raketoplán, nebo alespoň závodní motorka. Ale na prdítko s pár kilowatty dávat titan? To mi hlava nebere. Původní Kawasaki W800 je motorka, která v podstatě nemá smysl vylepšovat. No prostě nechápu. +2 |
27.11.2022 | Článek | Koho zajímá historie a zkušenosti s TL nechť se podívá sem: https://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik&menu=23&pos=tl1000s |
28.9.2022 | Článek | Trochu bolest české novinařiny. Články bez osobních zkušeností autora s danou motorkou. prostě jen sezbírané informace, které jsou dnes volně přístupné na internetu. Jako napsáno dobře, ale tato motorka si zaslouží víc. Je natolik specifická, že na to, aby ji člověk pochopil, musí jí vlastnit a užívat. Nevěříte? Tak si to zkuste. +2 |
19.1.2020 | Článek | Kamil je prostě borec |
8.11.2015 | Článek | Dovolím si zveřejnit můj příspěvek k tomuto tématu: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=motoskola |
4.2.2015 | Článek | Koho by zajímalo, kdy započal úpadek Jawy, proč je Jawa v Týnci nad Sázavou a co se dnes nachází na bývalých místech výroby motocyklů Jawa, nechť se podívá na tento článek: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=californian&menu=21&pos=dodatek03 |
3.2.2015 | Článek | Článek o ušlechtilém odpadu: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=sberny |
3.2.2015 | Článek | http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=jawa2014 |
29.1.2015 | Článek | Joint jsem neměl nikdy v životě. Nefetuji. Stačí? Viděl jsem tam toho poměrně dost. Dost na to, abych pochopil, že Jawa chce něco dělat. Je to její práce, její cesta. Na výsledek si prostě musíme ještě počkat. Zveřejňovat pirátské fotky mi přijde minimálně nečestné. |
29.1.2015 | Článek | Proč asi žádný výrobce nechce zveřejňovat fotky z vývoje? Většinou proto, aby nějaký chytrák nedělal rozbor něčeho, co třeba se nikdy nebude vyrábět. Nechápu, proč redakce tento článek ihned nesmazala. Naopak umožňuje debaty nad něčím, o čem nikdo nic neví. Je to vůči Jawě podraz. Je to podraz vůči české fabrice, která chce přežít. Proč neměl redaktor alespoň trochu cti v těle a nepožádal Jawu o autorizaci článku? Já osobně jsem prototypovou dílnu Jawy navštívil a mohl si tak o nových modelech udělat vlastní obrázek. Samozřejmě, že jej nebudu veřejně prezentovat dokud sama Jawa neuvolní informační embargo. Já bych si přál, aby jí byl dopřán čas pro dotažení rozdělané práce do konce. Dokud není dílo hotovo, netroufám si a ani nechci vypouštět žádné kritiky a to ani pochvalné. Proč? Protože se to prostě nedělá. +4 -6 |
20.5.2013 | Článek | Přesně tak |