renocar_unor



PROFIL UŽIVATELE

Klasik

Offline: 25.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Poděkoval: 3x
Založil témat: 12x
Napsal příspěvků: 80x
Body komentářů: 7
ID uživatele: 106923
Registrace: 7.11.2009

Adresa profilu:http://klasik.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 17 záznamů

8.3.2024 Článek Dneska je to už úplně jinak. Respektive co je psáno platí i nadále, ale vlastní převod jde již udělat částečně online vygenerováním QR kódu pro kupujícího. Je smutné, že online periodikum nevyužívá možnosti dodatečné editace. Asi článek kategorie zadarmo, no.
+1 
10.12.2023 Článek V jednu dobu byl Čechách jeden kus ZX10, který byl tím pádem nejrychlejší motorkou na zdejších silnicích. Zde je: https://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik&menu=23&pos=zx10
22.10.2023 Článek Asi by to chtělo dané téma vždy trochu víc nastudovat. Stačí projít pár starých Světů motorů a hned je jasno, že Matchlessy byly dovezeny v květnu roku 1964. Vyšel o jich celý článek. Pro dokreslení doby je dobré přečíst hned následující článek: Dvě stě tisíc km s Pionýrem
9.8.2023 Článek Tak já na rozdíl od autora článku tu motorku mám. Typ GS1000E z roku 1980. Takže vzduchové tlumiče a nové brzdy a rovnotlaké karburátory Mikuni. Napíšu o ní článek, protože dnešní čtenáři si zaslouží přiblížit tuto techniku trochu jinak. Totiž ne vše co se uvádí jako progresivní nápady přineslo požadovaný efekt. A to je na dlouhé povídání. Třeba laborování s tlaky v tlumičích, palivový Kohout jehož funkci nikdo nedokázal pochopit, přední brzda nejsložitější v dějinách. Ale. Je to poslední Suzuki, na které byla normální ergonomie. Kromě tedy úzkých řídítek.
+1 
8.2.2023 Článek To množství použitého super drahého materiálu. Proboha proč? Kdyby to byl raketoplán, nebo alespoň závodní motorka. Ale na prdítko s pár kilowatty dávat titan? To mi hlava nebere.
Původní Kawasaki W800 je motorka, která v podstatě nemá smysl vylepšovat. No prostě nechápu.
+2 
27.11.2022 Článek Koho zajímá historie a zkušenosti s TL nechť se podívá sem: https://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik&menu=23&pos=tl1000s
28.9.2022 Článek Trochu bolest české novinařiny. Články bez osobních zkušeností autora s danou motorkou. prostě jen sezbírané informace, které jsou dnes volně přístupné na internetu. Jako napsáno dobře, ale tato motorka si zaslouží víc. Je natolik specifická, že na to, aby ji člověk pochopil, musí jí vlastnit a užívat. Nevěříte? Tak si to zkuste.
+2 
19.1.2020 Článek Kamil je prostě borec
8.11.2015 Článek Dovolím si zveřejnit můj příspěvek k tomuto tématu: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=motoskola
4.2.2015 Článek Koho by zajímalo, kdy započal úpadek Jawy, proč je Jawa v Týnci nad Sázavou a co se dnes nachází na bývalých místech výroby motocyklů Jawa, nechť se podívá na tento článek: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=californian&menu=21&pos=dodatek03
3.2.2015 Článek Článek o ušlechtilém odpadu: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=sberny
3.2.2015 Článek http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=jawa2014
29.1.2015 Článek Joint jsem neměl nikdy v životě. Nefetuji. Stačí? Viděl jsem tam toho poměrně dost. Dost na to, abych pochopil, že Jawa chce něco dělat. Je to její práce, její cesta. Na výsledek si prostě musíme ještě počkat. Zveřejňovat pirátské fotky mi přijde minimálně nečestné.
29.1.2015 Článek Proč asi žádný výrobce nechce zveřejňovat fotky z vývoje? Většinou proto, aby nějaký chytrák nedělal rozbor něčeho, co třeba se nikdy nebude vyrábět. Nechápu, proč redakce tento článek ihned nesmazala. Naopak umožňuje debaty nad něčím, o čem nikdo nic neví. Je to vůči Jawě podraz. Je to podraz vůči české fabrice, která chce přežít. Proč neměl redaktor alespoň trochu cti v těle a nepožádal Jawu o autorizaci článku?
Já osobně jsem prototypovou dílnu Jawy navštívil a mohl si tak o nových modelech udělat vlastní obrázek. Samozřejmě, že jej nebudu veřejně prezentovat dokud sama Jawa neuvolní informační embargo. Já bych si přál, aby jí byl dopřán čas pro dotažení rozdělané práce do konce. Dokud není dílo hotovo, netroufám si a ani nechci vypouštět žádné kritiky a to ani pochvalné. Proč? Protože se to prostě nedělá.
+4 -6
20.5.2013 Článek Přesně tak
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist