Přenechám svoji malou italku. Koupil jsem jí v roce 2020 s nájezdem 62400 km, padáky, centrálním stojanem, vyhřívanými gripy Oxford a bočními kufry (viz můj další inzerát).
Po těch (téměř) čtyřech letech, co ji mám, už cítím, že je čas přesedlat...
Na první pohled si nejspíš řekneš, jestli jsem se nepo... v kině, když za takovou starou hydru chci nesmysl. Není to žádná voňavka, i ty roky jsou na ní znát, a jsem si vědom toho, za kolik se malé Brevy i s výrazně nižším nájezdem prodávají, i tady v bazaru nebo na bazoši.
Věřím ale, že cena je opodstatněná, protože jsem si jí dopřál omlazovací kúru a řadu vylepšení:
- crossover mezi svody od Mistralu (instalován 2021)
- klakson Denali Sound Bomb Mini (2021)
- zadní nosič Hepco&Becker a top-case na 2 helmy
- iridiové svíčky (2021)
- přední progresivní pružiny Hyperpro Fork Spring Kit (od 2021)
- zadní progresivní tlumiče IKON 7610-1623 (2022)
- pneu Contiroad Attack 3, najeto mají cca 9000 km (2022)
- vzduchový filtr BMC (2023)
- homologované koncovky výfuků Mistral s tlumivkami (2023), staré mám a klidně přibalím
- gelová baterka Fulbat (2023)
- přetěsnění předních tlumičů + prachovky (2023)
Elektrika - vyřešil jsem výrobní "kur*ítko" zvané startus interruptus, zrepasoval zahořelé konektory, přidal jsem externí voltmetr (takže vidím, jestli dobíjí) a na motorce je i držák na mobil s Qi nabíječkou.
Poctivě měním každý rok oleje. Letos před začátkem sezóny všechny (motor, převodovka, kardan) + seřízení ventilů a nové těsnění pod víka.
Abych dodal nějaká ta negativa o kterých vím, ale zatím jsem je neřešil:
- trochu se špiní spoj mezi motorem a prostorem spojky. V 1. kozí mi řekli, že dokud to neteče, mám to ignorovat. Ale je možné, že bude třeba vyměnit gufero mezi klikovkou a spojkou.
- je to ročník 2003, to znamená "hlučná převodovka" (zvuk jako když jede šalina přes výhýbku); toto mnozí guzzisti považují za charakterový rys, nikoliv vadu.
- při delší jízdě v dešti se rosí budíky
- není to žádná leštěnka, má na sobě pár šrámů a oděrek, padla mi jen jednou a v nulové rychlosti (odnesl to padák)
- utrhl jsem jeden ze dvou šroubů, co fixují osu předního kola, jelikož dotahuju na moment, byl už asi načatý a já si toho nevšiml
- tuhá spojka, Guzziny to mají, ale ta moje nějak víc... (zkoušeno a porovnáváno s jinými)
- po zimě jsem si všiml trochu nervóznějšího volnoběhu, asi by to chtělo synchro klapek
Motorku je potřeba vidět, slyšet a hlavně projet. Fotky ještě dodám další a detailnější a klidně si napište, o co máte zájem. Vedu si poctivě evidenci spotřeby i nákladů a vím toho o ní fakt hodně. Jsem ochoten se o ceně v rozumné míře pobavit, ale musí být smysluplné. Nechci nikoho oškubat, ale nechci ani být oškubán.
Jo, a sice to je ten nejmíň důležitý údaj, ale spotřeba je kolem 5,1 l / 100 km. |