Změny v superbicích?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Paťan (361) napsal 30.03.2012 v 16:53

a jde vám o to vidět tam EXhvězdy z motogp, který už na motogp nemají nebo atraktivní závody plné soubojů? když jezdí checa nebo biaggi na prvním fleku s 10ti vteřinovým odstupem na druhého tak je to špatně, ale když by se daungrejdovali wsbk na pravidla stohů a přibylo by soubojů tak je to taky špatně. asi byste si měli všichni ujasnit co od wsbk, potažmo od závodů jako takových chcete. atraktivní souboje o výtěztví a o pozice a nebo vyčpělé hvězdy z mgp? já jsem jednoznačně pro souboje. účast makarónisima biaggisima a jiných mi je absolutně volná

miramara (1558) napsal 28.03.2012 v 13:01

Myslím že tankovací zařízení by až tak rozpočet týmu nenabouralo,páč ho každý tým stejně má(20 litrovej kanystr s rychloplněním)víc pěněz by asi dali za pneu-ale zase takovej balík to nebude .

Fantom40 (320) napsal 26.03.2012 v 19:05

Tankovat, to snad NE,to by byly další investice. Ale výměna pneumatik? to by byla zábava.

Evo (411) napsal 25.03.2012 v 23:27

Mohli by tam treba vsadit nejaky vedomostni test pro jezdce. A taky skousku technickych znalosti(rozborku a zborku motoru, nebo nektere casti), a test prvni pomoci a fyzicke zdatnosti.

Marex (2570) napsal 24.03.2012 v 22:53

Soul: Vidím to trošku jinak. Pořád to bude třída Superbike, i kdyby byla pravidla pro techniku finančně šetrnější. Lidi na to přijdou, i když to pojede o pár desetinek pomaleji.

pasolini (260) napsal 24.03.2012 v 18:44

ST21:

PityGPX (949) napsal 24.03.2012 v 14:08

Já teda nevím, ale mám pocit, že už od roku 2012 mají být wsbk motorky na takové technické úrovovni, jako jsou teď stocky, tedy, že ty motorky wsbk se downgraduji...tahle změna neoficiálně přišla když bylo oznámeno že Infront bude vlastnit Bridgepoint.

mamba54 (1340) napsal 24.03.2012 v 08:53

Jedno prastaré přísloví říká, že: " Lepší být v Římě senátorem, než na dvorku císařem".

desmo69 (638) napsal 24.03.2012 v 03:36

SoulTrain, a kam by ty hvězdy s velkým jménem chodili, když by pro ně SBK alá pravidla Stock, byli málo? To by raději jezdili japonský SBK? Teď samozřejmě mají na výběr tak si raději vyberou SBK který jsou pro tyhle extra borce lepší než relativně ""nudný"" sériovky. Jenže když by bylo MotoGP a pak až SBK s pravidlama Stock...tak by to bylo jak říkals s NHL. Raději NHL v třetí lajne na shit bruslách, než českou extraligu s etra bruslama v první lajne mistrovskýho týmu.

Biker_xx (2319) napsal 24.03.2012 v 01:10

ST21: Já chápu, co říkáš a chápu tu roli politiky a prestiže. Na druhou stranu, pokud by ty nižší série zůstaly opravdu nižší, hierarchie by zůstala a v tý nejlepší třídě by zas jezdili jen ti nejlepší. Asi by nás to opravdu stálo nějaký dnešní jména, ale přišly by nový a jsem si jistej, že by bylo na co koukat. Ale jak říkám, nepopírám, že by se to muselo udělat asi hodně citlivě.

mamba54 (1340) napsal 23.03.2012 v 23:52

To Soul, celkem jsi to vystihl přesně. Ale mě zaujala ze všeho nejvíc ta úplně první věta.Připomeň ji prosím někdy např. Radovi a spol, až zase budou tvrdit, že opravdovou KRÁLOVSKOU třídou motocyklového sportu jsou SBK a nikoliv Moto GP. Od tebe to spíš vemou, než ode mne.

SoulTrain21 (753) napsal 23.03.2012 v 23:05

biker:Podle mě,tady nejde jen o nějakou atraktivitu ale taky o prestiž...Nějakých x stovek tv stanic po celé zemi si těžko koupí práva na závody litrových štoku,kde nebudou chtít jezdit jezdci typu Melandri,Bayliss,Hopkins atd...Takových serií je po světě totiž xy...AMA je taky velice atraktivní šampionát ale proč o něj nemají zájem evropské stanice?A proč na ně kouká třeba z Čr jen malé procento lidí? Kolik lidí by na ty štoky koukalo,kdyby nejezdili v rámci víkendu WSBK?Těžko by na ně přišlo 80 tisíc lidí,kdyby jezdily v jiném termínu.

I na příkladu některých jezdců z MGP je vidět,že je pro ně nezajímavé jezdit na strojích CRT pač jsou přiblížené serii,pro některé i WSBK a to samé panuje určitě i v hlavách některý ve WSBK..Haga by taky určitě nešel do BSB,kdyby tam jezdily obyčejné štoky...Nynější hvězdy WSBK,které tam jezdí,jezdí taky určitě z důvodu,že už to nejsou obyčejné štoky jako tomu bylo dříve,ale ta jezdecka uroven tam prostě stoupla a ty limity těch motocyklu se posunuly někam dál a nedokáže tam prostě vyhrávat jen tak někdo Hvězda z NHL,ti taky nepůjde hrát českou Extraligu,pokud bude mít na NHL. A proto je i o WSBK takový zájem jaký je... Když by se to všechno vrátilo o 20 let zpět,tak se to promění v nějaký "amaterský" šampionát, o který nebude mít zájem nikdo s "velkým jménem", a pak ani sponzoři či televize a tím pádem to muže jít do zadnice.Takhle to dneska je.WSBK jsou tam kde jsou právě díky tomu,že jsou odlišné a něčím výjimečné.Toť můj názor...Současně i říkám,že já osobně mám rád i štoky a koukám na ně pravidelně,ale jsem rád,že jsou karty rozdány,tak jak jsou...

Biker_xx (2319) napsal 23.03.2012 v 21:39

Nuvolari: Přijde ti, když koukáš na závody litrovejch štoků, že by to bylo míň přitažlivý, než SBK?

Marex (2570) napsal 23.03.2012 v 20:28

Co to Flamoš hulí za matroš?

Superbiker (245) napsal 23.03.2012 v 20:12

Já souhlasím s Bikerem xx i Honzunou

Nuvolari (2329) napsal 23.03.2012 v 18:45

Honzuna, Biker xx: hoši, to z toho chcete udělat volnou do 1000?

Honzuna (12) napsal 23.03.2012 v 18:35

Přesně jak říká Biker xx, Superbikům stocková pravidla a stocky totální série.

SoulTrain21 (753) napsal 23.03.2012 v 16:42

Mamba

Biker_xx (2319) napsal 23.03.2012 v 16:22

Mně to přijde jako blbost, která si vyžádá další investice. Měli by se soustředit spíš na zlevnění. Dejte superbikům stockový pravidla a stocky nechte jako úplně sériový motorky se sundanejma zrcátkama a otevřenym vejfukem...

pasolini (260) napsal 23.03.2012 v 15:33

mamba54: já za sebe znovu říkám - blbost. Podle mě z toho ani jezdci samotní nebudou nadšení.

mamba54 (1340) napsal 23.03.2012 v 15:27

Opravdu upřímně. Zajímaly by mě reakce zdejších diskutérů, jak by tento nápad hodnotili, kdyby s ním přišel Ezpeleta?

Dejvid17 (1088) napsal 23.03.2012 v 14:40

jeden dva závody jistě ano jako spestření, i do SSP bych to zavedl do jednoho či dvou závodů... možná né palivo, ale určitě povinnou výměnu pneumatik, všichni nasadí to nejměkčí nejpřilnavější a v půlce je vymění... to by byly závody na krev :) kurde já to chci!

Superbiker (245) napsal 23.03.2012 v 14:22

Kubát: Ok, proto jsem se ptal odkud to máš - jestli ti to třeba nevysvětlil nějaký "odborník z fóra". Každopádně je to docela zajímavá informace. Hlavně ať se daří oběma sériím.

Kubát (1404) napsal 23.03.2012 v 14:17

superbiker: znovu říkám, že jsem to chápal stejně jako ty, ale bylo mi to vysvětleno člověkem, který do toho vidí.

pasolini: tím delším závodem určitě není myšleno zlevnění, ale určité zatraktivnění soutěže, což by určitě nebylo od věci.
a investovat do doplňovací nádrže a tankovacího kanystru určitě nikoho nezruinuje
navíc ta délka závodu by musela být rozumná, má-li to ujet jeden jezdec

SoulTrain21 (753) napsal 23.03.2012 v 14:00

edit:Vlastně pátým rokem..

SoulTrain21 (753) napsal 23.03.2012 v 13:45

Za mě určitě palec hore Už jsem o to psal sice vedle ale...Pokud by to byl orpavdu jen jeden,dva závody,tak já bych to uvítal.Už čtvrtým rokem jsem letos viděl závod Daytony 200,a je to vždy takové zpetření.Mě se ty zastávky v boxech líbí s tím,jak pak jezdec naskočí na motorku a ještě na ni ani nesedí a už je roztlačován Má to něco do sebe a jak říkám,kdyby to byl jeden,dva závody,tak mě by se to líbilo.Navíc v Daytoně se předjíždělo i na té uzké cestičce z boxu,tak se toho třeba dočkáme i ve WSBK

pasolini (260) napsal 23.03.2012 v 13:34

kubát: podle mě ptákovina, takhle to určitě nezlevní. Museli by se extra jen pro dva závody upravit nádrže a týmy by si musely nakoupit či pronajmout tankovací zařízení.

Superbiker (245) napsal 23.03.2012 v 13:31

Kubát: To by mě zajímalo, kdo ti to vysvětlil, protože uveřejněná fakta jsou taková, jak jsem popsal níže. Majitel Dorny se stal zároveň majitelem Infrontu. Tedy Dorna nevlastní Infront

Je jasné že WSBK se muselo podřídit v tom, že už dále nenapadá legálnost CRTeček, což je logické - kdyby jsi byl vlastníkem 2 firem v oboru, asi by jsi nechtěl aby se navzájem napadali u soudu a nebo aby proti sobě vedli marketingovou kampaň. To ale platí jak pro WSBK, tak pro MotoGP.

Se zbytkem tvého příspěvku souhlasím, možná to není až tak šílený nápad udělat jeden dva vytrvalostní závody. Pokud jde o reformy, já pořád čekám kdy WSBK konečně více "zestockovatí", aby startovní pole narostlo přes 30 kusů a vyrovnalo se. K WSBK přes 30 motorek patří.

Kubát (1404) napsal 23.03.2012 v 13:11

superbiker: já jsem měl na to stejný názor jako ty, ale bylo mi vysvětleno, že dorna opravdu ovládá infront
na druhou stránku si myslím, že aspoň nějaké dílčí změny se pořád dělají. naposledy pravidlo o jednom motocyklu. upřímně, bez toho by bylo letos na startu tak tři čtvrtě stávajícího pole.
zrcátka a podobné capiny, které chtěli zavést je podle mě utopie a zajést nějaký jeden dva vytrvalostní závody by taky nemuselo být mimo. vždyť jakou sledovanost má třeba bol d or, či le mans...

Superbiker (245) napsal 23.03.2012 v 12:53

Kubát: Není. Firma Bridgepoint vlastní firmu Dorna, kterou vede SPZ, a firmu Infront, kterou vede Flammini. Vztah mezi Infrontem a Dornou a tedy mezi Flamminim a SPZ proto není vertikální, ale horizontální (obě jsou ve vlastnické struktuře o stupeň níž než Bridgepoint, na stejné úrovni). Já nevím kde se vzala ta pověra, že MotoGP vlastní SBK. To je holý nesmysl a kdybych to řekl naopak, bylo by to stejně špatně. Ten vztah je takový, jako by jsi ty (=Bridgepoint) byl vlastník 2 konkurenčních pekáren (pekárna SBK a pekárna MotoGP).

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist