Změny v časovém harmonogramu WSBK 2014

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PacienT.cz (687) napsal 26.12.2013 v 09:28

A koho bych měl hájit, Nakamota? Ani omylem. Nepokoušej se mě podsouvat, že se toho kam to teď Dorna tlačí zastávám jen proto, že to vyhovuje Rossimu. Ten to podle mě stejně brzo zabalí a tady jde o to, do jakého stavu se to dopracuje pro rok 2016 - 2017.
A přečti si mimochodem třeba toto, tam to Nakamoto jasně říká //www.rossi-yamaha.cz/rozhovor-se-shuhei-nakamotem-o-budoucnosti-motogp/
Mimochodem nečekal bych, že někdo, kdo si buduje renomé člověka, který tomu rozumí, může stlát takové záměrné nepravdy a ještě smutnější je, že Ti to někdo věří ...
A podotýkám, že to co si o tom myslím já, je jen a jen můj nezávislý názor.

PityGPX (949) napsal 25.12.2013 v 16:44

Někdo tvrdí že ty paliva si vydupala Honda

AKRO (-498) napsal 25.12.2013 v 11:49+1

PacienT - Snad ještě nebudeš hájit takovou škodnou, jako je SPZka? No jo, vlastně to je takový Valeho skoro otec!

PacienT.cz (687) napsal 25.12.2013 v 09:50

Tak to bych čekal, že se v tom orientuješ lépe a spousta toho co píšeš jsou jen provokace, ale asi jsem se zmýlil...

AKRO (-498) napsal 23.12.2013 v 21:55-1+1

PacienT - To si děláš prdel ne? Snížení paliva je zcela práce největší brzdy a škodné v historii motocyklových závodů SPZky. V Hondě budou asi takový blázni, aby si sami navrhovali snížení paliva!

PacienT.cz (687) napsal 23.12.2013 v 15:24

@AKRO 20.12.13 v 22:35: Kecáš! Přečti své nadšené souhlasy ve vedlejším článku, kde dáváš zapravdu Nakamotovi, který jak se v článku píše, si to snížení paliva za Hondu prosadil...

AKRO (-498) napsal 23.12.2013 v 02:29-1

101!

PityGPX (949) napsal 21.12.2013 v 14:03-1+1

100

AKRO (-498) napsal 21.12.2013 v 13:24-1+3

Dědek je prostě zhouba a neštěstí!

PityGPX (949) napsal 21.12.2013 v 12:16+3

No ale když chtěla sůza opustit GP tak spzetka řekl že mají smlouvu a že min. jedna motorka musí jezdit i přšít rok, takže suza původně nechtěla ale dle smlouvy musela chtě nechtě nasadit bautistu na rok 2011. Kdyby smlouva nebyla tak by byla fuč už tenkrát.

Rado_ (555) napsal 21.12.2013 v 11:40-1+1

AKRO - nikdo tam jezdit nemusí. Pokud se těch závodů týmy zůčastní, tak zcela jistě ne proto, že by je tam někdo nutil býti násilím, nebo že by to dotovali z rodinných rozpočtů...

AKRO (-498) napsal 20.12.2013 v 22:35-2+2

Pacient - Co je super? Dědek dře okruhy o peníze plus práva na všechno možné, vydírá továrny nižší spotřebou a 5 motory proti 12 motorům jeho paskvilu CRT, ART a OPEN, vymýšlí kraviny i když ničemu nerozumí, no nevím co na tom vidíš pozitivního!

AKRO (-498) napsal 20.12.2013 v 22:31-2+2

Pity - Poncharal je SPZkův prdelka a nohsled! Přece bys nečekal, že ho bude kritizovat?

PacienT.cz (687) napsal 20.12.2013 v 16:50-1

@EVO: " Takže rozdíly mezi jezdci budou stejné, i když budou mít motorky o 80% levnější."
No však právě, když ty rozdíly budou stejné, ale bude to stát o 80% víc, tak je to přece super ne? Muset shánět jen 20% ze současného objemu peněz, to je vlhký sen každého majitele týmu. Ostatně čím více se to přiblíží dobám, kdy si mohl slušnou motorku na závodění pořídit téměř každý zkušenější tým, tím lépe pro všechny.
@Pity: hele nespamuj ...

IvanDvoutakťák (5047) napsal 20.12.2013 v 16:49+2

Zná někdo nějaký"rozhovor" s Poncharalem, ve kterém by
Spzku nechválil ??

PityGPX (949) napsal 20.12.2013 v 15:51

Tady pěkný rozhovor s Poncheralem, který spzetku chválí!



//www.rossi-yamaha.cz/rozhovor-s-herve-poncharalem-o-budoucnosti-motogp/

SPV (816) napsal 20.12.2013 v 15:38+1

PcienT.cz: tolik ty tovární motorky stály ale vždycky. Už v 90. letech měl tovární tým Honda rozpočet 8 milionu Liber ! Kawa měla třeba kolem 1,5-2 mil. Liber. Myšlenka na zlevnění a přiblížení více sérii není špatná. Ale to, že motorka ke koupi bude mít limit třeba 200tis. EUR ještě nezaručí vyrovnanost šampionátu, protože jen tovární tým bude mít updaty. Takže rozdíly mezi jezdci budou stejné, ikdyž budou mít motorky o 80% levnější. Však nikdo nikoho nenutí, aby si dneska nekoupil sériovku a poladil ju za málo peněz. Závod nikdy nevyhraje dnes, ale ani když budou mít ostatní motorky limit na prodejní cenu.

PacienT.cz (687) napsal 20.12.2013 v 13:30-1+1

Chlapi neblbnětě, přeci nemůžete považovat za dobré, když motorka na vyhrání titulu ve WSBK přijde na 1,5 milionu Eur ročně? Kolik týmů tolik peněz v současném ekonomickém průseru sežene? Moc ne, podle toho jak kolik bylo vloni za "starých" pravidel motorek na roštu...

SPV (816) napsal 20.12.2013 v 12:51

Vyrobit minimálně sérii 2000ks ? Zatím to bylo podle toho, jakou měl výrobce celkovou roční produkci. Proto Ducati mohla udělat jen 500ks série. Takhle už limitované edice eRek už nebudou tak jedinečné jak původní R série.

Rado_ (555) napsal 20.12.2013 v 11:34+1

Pity > ale sledování MGP není nic nárokového. Je to SPZkův produkt a může si s tím dělat co chce, a i ty, pokud bys byl na jeho místě, tak bys dělal tak, abys měl co nejvíce prachů, ne co nejvíce diváků. Od doby, co se mi MGP přestaly líbit, tak mě prostě nezajímají, a věř, že je mi opravdu lépe než tydýti, co furt něco řeší... Na světě nejsou jen závody motorek, ale pro někoho asi holt ano... a to je celé

PityGPX (949) napsal 19.12.2013 v 18:44-1+3

Fakt je ten, že pan Ezpeleta tomu moc nerozumí a celý kolotoč motogp poblaznil svými nápady, myšlenkami. Jak si člověk dokáže vysvětlit, že příští rok pojedou tři různé druhy motocyklů v jedné třídě? To je jako kdyby fotbal hrali fotbalisti s kopačkami, pak hokejisti na bruslích, a do toho basketbalisti v bráně.

josef58 (823) napsal 19.12.2013 v 18:34+2

Ale mambo, o jaký vlastní úspěch jde Hondě?, a o jaké malé-velké vydírání? Jediný kdo tu vydírá a to ve všem a ve velkém je dědek (výpalné, práva na vše možné atd...) Honda "podniká" jen v tom jako každý druhý, a to co jim dovolí už tak po tech. stránce ukrutně svázané ruce od SPZky A že jí jde o vlastní úspěch?, samo, s tím tam snad jdou všecí, nebo né? To, že umí vyrobit v SPZ tech. okleštění i s elektronikou jeden z nej bajků jim přeci musí jít jen k dobru a né je kritizovat, že nechtěj tu "geniální SPZ-ECU"

mamba54 (1340) napsal 19.12.2013 v 16:42-3

Ale Josefe, snad si naivně nemyslíš, že jde Hondě o něco jiného než vlastní úspěch. Já bych to spíš nazval takovým malým (velkým) pokusem o vydírání. Proto je třeba pevná ruka a nepovolit, když si nějaká továrna usmyslí kde co. Vše je vždy o domluvě a rozumném kompromisu. Nakonec odchod Hondy z MS není nic nového pod sluncem. V minulosti už si "trucování" vyzkoušela, tak jako Yamaha a pak se po čase rádi vrátili do "lůna" MS.

josef58 (823) napsal 19.12.2013 v 15:14+2

SPZka je nejvíc škodná v celé historii motocyklových závodů Dnes už těch jeho schizofreních výplodů má plné zuby i Honda a pohrozila odchodem z motogp. Honda říká to samé co já tu už několik let, tedy že dědula svými "megavýtvory" vrací technologii v motogp o půlstoletí zpět No a pokud mu už konečně někdo netipne "ústa", tak se díky jemu technologie motogp dostane o nekolik levelů za sériové bajky z krámu. Zřejmě tohoto se Honda nechce účastnit.

mamba54 (1340) napsal 19.12.2013 v 13:57

I2T- FIM Europe je bývalá UEM, čili Evropská motocyklová federace, pořádající např. ME, A-A.

PacienT.cz (687) napsal 19.12.2013 v 13:50-1+2

@AKRO: Měl by jsi vážně zauvažovat nad kandidaturou do FIM & FIA. Evidentně máš spoustu námětů na zlepšení spolu s jistotou, že je taky dokážeš prosadit do praxe

PityGPX (949) napsal 19.12.2013 v 12:39

Konečně mají wsbk v teto diskuzi klid.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 19.12.2013 v 09:21

A co je teda to "FIM Europe" ?
Italové mají taky FIM, ale to je v italštině ...
Kdyby byly (v rybníku ryby((-: ) změny v BSB, byly by diskuse na bajkerských
serverech v UK .

AKRO (-498) napsal 19.12.2013 v 00:57+1

Ecklestone a SPZka jsou tvorové velice škodliví a FIM a FIA to samé!

PityGPX (949) napsal 18.12.2013 v 22:04+1

josef: půjdeš si v lednu koupit lístky zase na okruh ? Třeba se tam budou rozdávat řízečky jako posledně!

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist