VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 31.10.2011 v 23:01

Ivan: Každý je tak mladý, jak se cítí.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 31.10.2011 v 12:09

Jako malí kluci...
Snad najde Marex sílu přestat !?

Marex (2570) napsal 30.10.2011 v 22:05

Josef: Vidíš. A já se ptám:" Kdo způsobil, že i já jsem hlásal tak zvrácené věci?"

AKRO (-498) napsal 30.10.2011 v 13:12

Marex -

josef58 (823) napsal 30.10.2011 v 12:42

Marexi- zdravím 20:58
Tak ty sis vzpomněl na ŽGRSR? (ŽGRyndy a SRa čky)

Marex (2570) napsal 30.10.2011 v 12:34

Akro: Jsem moc rád, že se shodneme. Koukám, že tvůj negativní postoj v 01:11 byl zjevně ovlivněn noční hodinou a možná i něčím dobrým v bříšku.

AKRO (-498) napsal 30.10.2011 v 12:14

Mám stejný pocit Marexi! Zrcátka na Superbicích se zatím nekonají!

Marex (2570) napsal 30.10.2011 v 09:33

Akro: Neuznávat názory druhých je špatné. Nikoliv mít jiný názor. Připadá mi, jako bych se bavil s malým klukem.
Ps: Já tady nebojuji. Chodím sem diskutovat.

AKRO (-498) napsal 30.10.2011 v 01:11

Marex - Zase špatný názor! To co jsem ti poslal na PM je pravda, kterou ty prostě nechceš vidět! Ale to je tvůj boj!

Marex (2570) napsal 29.10.2011 v 22:05

Akro: Zaujatý? Odmítám tvoje stanovisko o mojí zaujatosti vůči tobě. Zaujatý bych byl, kdyby jsi byl "v pohodě" a "normální". Ty prostě provokuješ svýma výlevama v diskuzi a je ti jedno, do koho se pustíš. To, co jsi mi poslal PM, mne přesvědčilo, že prostě "NEMÁŠ". Se zaujatostí to nemá nic společnýho. Jsi prostě provokatér. K tomuto nemusím být zaujatý.

AKRO (-498) napsal 29.10.2011 v 21:31

Hlavně nebuď zaujatý Marexi!

Derny (2) napsal 29.10.2011 v 21:02

Ale právě jezdci s Ducati ve stocích hřešili na ty motory a měnili je jako fusakle. A ty méně majetné týmy měly smůlu. A stoky jsou a budou proto, aby ti nejlepší chodili do superbiků, nebo ne?

Marex (2570) napsal 29.10.2011 v 20:58

Akro: V hromadách tvých ŽGRSR se čas od času rozjitří a vypadne z tebe něco, co bych od tebe nečekal...pak to ale znova zahnojíš těmi ŽGRSR.

AKRO (-498) napsal 29.10.2011 v 20:54

Kubát - Abych řekl pravdu, myslím si, že závody by měly být plnohodnotné, jako byly před dvaceti a více lety, kdy vítězství a Mistrovství světa mělo svou váhu ve všech třídách! I když samozřejmě, titul v nejvyšší třídě byl nejvýše! Dnes se z MGP i WSBK hodnotí jen nejvyšší třídy a ostatní většinou mnohem zajímavější a dramatičtější třídy, jsou podvědomě považovány za něco podřadného, jako přípravka na vyšší třídy, dorostenecký závod 125ky, nebo juniorka, což jsou stocky 1000 a Supersporty! Z MGP a částečně z SBK se dělá něco, jako je v autech FORMULE 1 a myslím, že to není dobrá cesta!

Marex (2570) napsal 29.10.2011 v 20:46

Kubát: No ale to je celkem průšvih, pže Stocky by měly mít mistrovství světa. Bylo by to dostupnější a zajímavější pro všechny. Věk bych neomezoval taky. Alespoň v tomto se s Akrem shodneme.

AKRO (-498) napsal 29.10.2011 v 20:44

Myslíš něco jako přípravka ve 125kách pro MGP? To je ale zatracený rozdíl, přípravka na litrech o 200 a více koních! Nakonec, proč řešit věk, pokud na to někdo má, prosadí se třeba ve dvaceti nebo ve třiceti letech! Navíc víš, jak to chodí, v SBK i MGP nejde ani tak o umění, jako o materiál! Jezdci to jedou skoro stejně!

Kubát (1404) napsal 29.10.2011 v 20:27

akro: přece stocky mají sloužit jako přípravka. co by to pomohlo, kdyby jezdil s těma mladýma klukama třeba checa nebo biaggi? stejně tak je tomu i ve 12ř _pro moto 3 už to myslím chtělí zrušit)
prostě ti nejlepš ať jdou jezdit superbiky. stocky jsou řekl bych nejlepší škola

AKRO (-498) napsal 29.10.2011 v 19:39

KUBÁT - Tady vůbec nejde o nějaký rozptyl 10 let! Špatné je už to, že tam vůbec nějaký věkový limit je! PROČ A K ČEMU? Stejně jako možnost použít na sezónu jen tři motory!

Kubát (1404) napsal 29.10.2011 v 19:22

akro: rozptyl 10-ti let ti příjde diskriminační? přečetl sis to dobře?

AKRO (-498) napsal 29.10.2011 v 18:42

Ten věkový limit u Stocků 1000 se mi zdá HODNĚ diskriminační!

mike99 (322) napsal 29.10.2011 v 17:12

SoulTrain21: diky

SoulTrain21 (753) napsal 29.10.2011 v 17:12

edit:Tzn,že z 16ti jezdců,kteří postoupí z kvalifikace do superpole jich po té první části vypadne hned 8 a ti zbývající postoupí do té 2. závěrečné části.

SoulTrain21 (753) napsal 29.10.2011 v 16:57

Za mokra postě nebudou 3 části superpole ale jenom 2.Tzn,že z 16ti jezdců,kteří postoupí z kvalifikace do superpole jich po té první části vypadne hned 8 a ti postoupí do té 2. závěrečné části.Do ted to bylo tak,že ti z kvaldy postoupilo klasicky 16 jezdců do první části superpole a do 2. části ti postoupilo 12 jezdců a do 3.části 8 jezdců

mike99 (322) napsal 29.10.2011 v 16:42

Marex: vysvetli mi to pravidlo s tym mokrym Superpole. Nejako som to nepochopil s tymi 2 polcasmi

martin1: asi tak nejak

martin1 (658) napsal 29.10.2011 v 11:55

častýmy změnami se docílí kvalitního šampionátu...

Marex (2570) napsal 29.10.2011 v 11:47

Frki: To by bylo strááášně o držku. Jako v MGP! To je prasárna. Dojet v ostrým tempu na slickách kolo na namokající trati- to je snad to nejhorší!!!

Frki (0) napsal 29.10.2011 v 10:28

Mno, s tím přerušením závodu při prvním náznaku deště, to bude asi trochu chaos...
Byl bych spíš pro, aby měli k dispozici adekvátní kola s obutými mokrými pneu, a ty si zkrátka během závodu buď zajeli, nebo nezajeli vyměnit.

Marex (2570) napsal 29.10.2011 v 09:17

Pro Panigale pochopitelně tento trest zatím nehrozí, pže 2012 pojedou "starý" bike... ale jsem zvědavý...

Marex (2570) napsal 29.10.2011 v 09:16

Ducati vyřadila tovární tým a už tu máme změnu váhového limitu. Pomsta? Trest? Mám dojem, že když z Panigale sundají světla, blinkry atd, budou na ni věšet závaží. : )




TOPlist