VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 16.04.2013 v 21:13-3+1

Freitag: Nezlob se na mne,ale z tvojí gramatiky je mi na šavli!!!

josef58 (823) napsal 16.04.2013 v 20:08+1

Kubát
Bosso
Bože, sem ráno napsal ale blbost Samozřejmě sem myslel rok 1993 a 1996, jinak to nedává ani žádný smysl.

Paulo (2561) napsal 16.04.2013 v 19:46-1

Odpověď na otázku v titulku článku: - Nezachránil

JP (206) napsal 16.04.2013 v 18:11

Bez peněz se neuskuteční nic a naše nářky na tom nic nezmění. Jen bych si dovolil zdůraznit jedno slovo - přístup. Pokud je pozitivní přístup a zájem tak věci (většinou) fungují, pokud zájem není, odráží se to na přístupu těch zainteresovaných a pak to samozřejmě nefunguje. Je to jednoduchá rovnice ze které vyplývá, že pokud by měl někdo zájem zvýšit prestiž WSBK tak by to dělal, vzhledem k tomu, že se tak neděje myslím, že není třeba více dodávat.

VIZI (1419) napsal 16.04.2013 v 15:49

Romanko: optimista tady

Romanko (1206) napsal 16.04.2013 v 14:00

Vizi: Buď optimista. Třeba se po odchodu tlusté žáby na prameni ČTsport do důchodu vztah k motosportu v ČT zlepší. I když ti jeho byvalí podřízení taky mají většinou rozhled na úrovni fotbalisty.

Romanko (1206) napsal 16.04.2013 v 13:56+1

Upřímnou soustrast Bosso, myslel jsem, že to víš. Bylo to i ve zprávách a novinách, tak jsem ti už nepsal.

freitag (-412) napsal 16.04.2013 v 11:36

TyD- 60-70 tisíc ale to jen za neděly, za víkend 90-100 tisíc lidí

VIZI (1419) napsal 16.04.2013 v 11:14+3

Ja bych chtel timto poprosit Bossa aby byl tak hodnej a dal dohromady spolu s tymem nejaky clanek o AMK ,,Jecminek,, jak podporuje a propaguje tento sport jak jim dela reklamu a jak se snazi tento sport dostat do TV. A to predevsim na obrazovku.Nebot tento sport za 5 roku zmizi z oci a z CR a absolutne zakrni. Uz mam dost toho, ze na CT sport je kde jaka koulovana,lakros,autokros,pindikros a ja nevim kde jaka saskarna. Na to je samozrejmne nabaleno mega ,,mega,, sponzoru, ktere v MOTO chybi. Rad bych pod timto clankem nechal vsechny hromadne reagovat aby se to dostalo mnohem dale nez za hranice tohoto webu. Protoze pokud na to nepoukazeme nic se nezmeni. Vzdyt si zapnete hazenou, tam je sponzoru, ze se jim to nevejde na halu ani na tricka...a my tady brecime...Na kombineze KS se krci malej Budweiser Budvar (alespon tak dekujeme, panu Bockovi, je skoro jedinej, a jeste samozrejme firme Cardion ) Je mi z toho zle !!!

freitag (-412) napsal 16.04.2013 v 11:02-1+1

Motofighter- jak u koho, např. u rossiho by byla vysoká popularita i kdyby jezdil celou sezonu na posledním místě, u marca to bude za 2-3 roky stejné, pedrosa nikdy nebyl ve španělsku nějak zvlášt oblíbený, a je to dáno jeho kamenným výrazem a neochota vůči fanouškům, přišel lorenzo a začali všichni fandit jemu, tet přichází marquez nástupce rossiho, a všechny je dá do kapse. A je to dáno tím jak se k fanouškům chová, nikdy vám neodmítne dát podpis nebo se z ním vyfotit, u pedrosi aby se vám podepsal tak před něj musíte dát zábrany, a i tak budete mít problémy

TyD (69) napsal 16.04.2013 v 11:01-2+1

A kolik lidí chodí v Aragonu na motogp?

freitag (-412) napsal 16.04.2013 v 10:54

rozhodně by návštěvnost zvýšil, předpokladám že 40000 diváků by za víkend přišlo jen kvůly němu, vyděli jsme simoncelliho tuším v monze kdy zvýšil navštěvnost o cca 20000 diváků

opic26 (457) napsal 16.04.2013 v 10:20-1

..asi nezachránil a je mi to úplně jedno. Aragon je krásný a pro WSBK cenově přijatelný okruh. Pokud ale španělského fanouška zajímá jen jeho "figurka", pak s tím nic neuděláme. Kdysi jsem se smál názoru jednoho neználka, že moto závody jsou podplaceny. Dnes je na tom něco pravdy. Kluci a jejich týmy se bijí jako psi, ale ostatní je lobby a finan.interest skupiny, která točí kormidlem. Potřebujeme biky ve Španělsku? Tvrdím že ne, protože Evropa má plno jiných tratí.
mj.Petr Šalé na Hranické osmě ... to byly časy

Motofighter (471) napsal 16.04.2013 v 09:49-1

No u lidi to nemas nikdy na dlouho, jednou nahore jednou dole, popularita a stestena je vrtkava.

freitag (-412) napsal 16.04.2013 v 09:30

na faceboku to není o moc lepší, o marcovi tam mluví 72000 fanoušků a o pedrosovi 3000 fan

freitag (-412) napsal 16.04.2013 v 09:23

myslim že marc je ve španělsku už teť populárnější než pedrosa, stačí se podívat na twitter pedrosa ma 60000 fanoužků a marc 240000, pedrosu si za poslední týden přidalo 500 fanoušků a marca 8000 fanoušků, marc začíná hobita porážet nejen na trati ale i mimo ni.

Bosso (344) napsal 16.04.2013 v 07:20+2

1993 - se jelo v Brně poprvé. Superbikové Brno bylo v pořadí 6. závodem seriálu a v první jízdě zvítězil legendární britský superbiker Carl Fogarty na Ducati před dvojicí jezdců na motocyklech Kawasaki, v pořadí Američan Scott Russel a Novozélanďan Aaron Slight. Čtvrtý byl klasifikován Ital Fabrizio Pirovano na Yamaze před svými krajany Giancarlo Falappou a Mauro Lucchiarim – oba na Ducati. Brněnský jezdec a jeden z prvních našich pionýrů této kubatury, Petr Šalé (Ducati) skončil 23., zatímco Marian Troliga (Kawasaki) do cíle nedojel.

Druhá jízda pak byla soubojem trojice Fogarty, Russel a Falappa, ze které odstupuje po pádu Falappa a o chvíli později i za nimi jezdící Slight. Jízdu vyhrává suverénně Russel před Fogartym a Belgičanem Stephanem Mertensem na Ducati. Za ním dojíždí jako čtvrtý Pirovano, pátý pak Američan Fred Merkel na Ducati a šestý končí Ital Piergiorgo Bontempi s Yamahou. Petr Šalé dojíždí na 18. místě, když Troliga ani tentokráte šachovnicový praporek neviděl.
A ten rok se jely sajdy v Brně dokonce dvakrát.

Pak byla přestávka a superbiky se jely až 1996. A vrátily se až po 9 letech, 2005!

Kubát (1404) napsal 16.04.2013 v 07:06

josef: ogg má pravdu. v brně se jezdilo v 90 letech, někdy do tuším 96 a pak byla přestávka a v roce 05 se tam jezdilo nanovo. první vítěz v 2005 byl troy corser. pamatuju si to z telky. měl docela velký náskok a v posledním kole zkoušel drifty jj, zlatý troy

josef58 (823) napsal 16.04.2013 v 06:40+1

Ogg 20:20
co to plácáš?, že WSBK začaly v Brně až v 2005? Si myslím, že MS SBK tam bylo už v roce 2003 společně se side a pak ještě v 2006 Ale jak píšeš, v tu dobu jsi byl v Mostě.

josef58 (823) napsal 16.04.2013 v 06:31

Nevíte, že v tom Aragonu měli zrovna Koridu V 60.-70.tých letech, kdy ještě nebyly stanoveny pevně začátky startů daleko slavnější F1, tak i tam se to načasovalo, aby to nekolidovalo s býčími zápasy

michal.michi (33) napsal 16.04.2013 v 05:42

Proč to do toho Aragónu pořád cpou tam nebývá plno ani na Moto GP zrušil bych to max testy

Fullgas1 (746) napsal 16.04.2013 v 00:49+1

No mne je celkom jedno kto by vo wsbk jazdil. Nech je tam Ferko, Majko, Janko, Pepa, Gerhart ale chcem vidiet vyrovnane zavody! A hlavne v mojom dosahu. Teoreticky keby sa namiesto Aragonu islo na Slovakiaringu tak navstevnost je tak 2 ci 3x vacsia... Ty spanieli si to proste nezasluzia...

Ryuichi (49) napsal 15.04.2013 v 23:44

Valemu to zase jede,ten do SBK nepůjde,Cal, Ben a Colin už tam byli,takže zbývá Dani (jestli letos nedá titul),Nicky,Randy,Hector,Tony Elias...

Bosso (344) napsal 15.04.2013 v 22:49

To Lajk: To moje je ale úplně jiná. Ta moje byla skutečná - opravdová ze ZOO Lešná, Ogg má pouze jednu napodobeninu z restaurace v Brně na Hlinkách a jen se trapně opičí, prostě Ogg

bobus (255) napsal 15.04.2013 v 22:46

Marex: Ty sis u žádnýho modelu Škody nevšiml, že Volkswagen nedovolil Škodovce použít nejmodernější koncernový motorizace a jiný technický vychytávky

desmo69 (638) napsal 15.04.2013 v 22:41-2

A co když zpomalení wsbk je právě ta šance na přežití? SBK musí být výjimečný jinou věci než je rychlost a hi-tech srandy. Od toho už tu jedna série je..
Na co jim budou rychlý motorky když nebudou týmy co by je provozovali? :)

Marex (2570) napsal 15.04.2013 v 22:22+1

Desmo 22:17: Na výsledky našich jezdců z posledního závodu teda moc pyšný nejsem.

Marex (2570) napsal 15.04.2013 v 22:18+1

Desmo: Škodovka vs Volkswagen je výborný příklad toho, jak lze využít koupi konkurence, k zlepšení pozice matečné značky na trhu a ještě na tom vydělávat. V podstatě jsi to trefil. Rozdíl je jen v tom, že Škodovka se výrazně zlepšila, zatímco WSBK ... zatím zkoušejí jen zpomalit, což Volkswagen Škodovce kupodivu z nějakého nepochopitelného důvodu neudělal.

desmo69 (638) napsal 15.04.2013 v 22:17-1

Jezdí se zde motogp, máme tam dva jezdce, dalšího v moto3 a dalšího v RBRC. Stejně ale je to některým málo a jde vše do pr...Kterej 10mil stát se může chlubit něčím podobným? Do toho Prokop ve WRC a Král časem možná F1.
...Jo, všechno je tu nahovno

Lajk (92) napsal 15.04.2013 v 22:16

Pouziva take avatar gorilu.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist