Začaly testy superbiků v Imole

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 01.07.2010 v 18:52

On je to bordel i dnes, Pirelli má novou sérii pneumatik, pro SBK, jsou prý rychlejší na 1 kolo o 0,5 vteřin, ale dostanou je jen tovární týmy!

AKRO (-498) napsal 30.06.2010 v 12:54

Mamba54 - To je fakt, určitě SPZku nepotěší, že se provalí, že Bůh Valentino, skoro všechny tituly vyhrál díky tomu, že používal speciální pneumatiky, které nebyly pro ostatní jezdce k dispozici a vydržely o něco víc a proto ty pověstné Valeho závěry závodů! To se mu to vyhrávalo, když ostatní měli gumy na konci životnosti a on je měl ješte v dobrém stavu!

mamba54 (1340) napsal 29.06.2010 v 23:27

Tak já bych vůbec takové ty různé TZ týmů a prohlášení jezdců nabral vůbec vážně Tým pustí ven jen to,co mu mediálně prospěje a jezdec?Ten je vázán smlouvou a když si občas pustí hubu na špacír,jako nedávno Melandri,je hned zle.V tomto jsou všichni stejní a drží basu.Loajalita především.Nikdy dopředu totiž neví,kdy se jim to při novém angažmá může hodit.

AKRO (-498) napsal 29.06.2010 v 19:25

SoulTrain - Máš nějak slabé nervy! Na článek, že Burgess nabízí pomoc Lorenzovi k titulu, jsem reagoval - asi takto! Teorie tady taky rozvíjíš, např. o Smržovi a je to v pořádku, každý má nárok na svůj názor!

Rado_ (555) napsal 29.06.2010 v 18:05

Ogg > kdo nechce, nepochopi... byl bych rad, abych krom Biaggiho mohl fandit doma i Jakubovi, bohuzel je to asi nerealne. Je to jak rikas, na sekyru Ti ze stare znamosti daji v kazde hospode ale kdyz uz ji zatnes, musis zaplatit, jinak susis hubu...

SoulTrain21 (753) napsal 29.06.2010 v 18:02

radši už nebudu reagovat

Rado_ (555) napsal 29.06.2010 v 17:58

Soul > to myslis vazne, ze je koser objet jedno kolo a zapichnout to? Hmm, tak kvuli tomu jezdci zavodi a my divaci na to koukame a platime nemale vstupne... prima, na to bych v zivote neprisel, jsem rad, ze jsi uvedl, o cem maji zavody byt!!!

SoulTrain21 (753) napsal 29.06.2010 v 17:44

Já tomu taky nerozumím,já si taky hraju jen na chytráka a vůbec se neurážim,nemám důvod

Ogg (387) napsal 29.06.2010 v 17:41

Tak jsem si to opět tady přečet, a nestačím se divit. Ano, někteří z vás jsou blízko k pravdě. Já už o tom psal v neděli po závodech, průměrně inteligentní člověk, co pravidelně sleduje závody a superpole šampionátu Wé eS Bé Ká musí vědět, oč celou sezonu běží. Kuba používá loňský druh motocyklu Ducati. Pročpak asi?
Ano, tým má peníze, jak Kuba v rozhovoru na FaceBooku, u kterého jsem živě byl, ale na co peníze? Na cestu na závody a na nějaké to testování, které bylo před sezónou. Kubův tým se zúčastnil všech podniků v letošním roce, narozdíl od jiných týmů, kteří vypadaly na oko finančně silněji (DFX).
Věc se má tak. Kuba používá loňskou motorku Ducati, kterou sám potvrdil, krom nové vidlice, Kubův tým má peníze na letošní sezónu, aby odjel všechny závody. Avšak tento tým, vedeným pány Mirka Guandalinim a Marcem Boccianim, dluží peníze továrně DUCATI. A každý, průměrně inteligentní člověk ví, že nejen ve sportu, ale i v normálním životě, ve službách, v ekonomice, v obchodech platí jedno pravidlo. Aby jsi dostal nové zboží, zaplať za to stávajicí, které používáš. A tady je kámen úrazu!
Ten tým stále dluží x mil. Eur továrně za loňskou motorku, a dokud nebude tato částka uhrazena, tak ta továrna týmu PATA B&G Racing novou motorku prostě NEVYDÁ.
A jelikož tým stále nezaplatil, tak nejen, že tým nedostane novou motorku, ale nedostane od továrny ani ty potřebné náhradní díly jako je nový motor, nová spojka, nový rám, hydraulika a další potřebný materiál. A o tom to celé je!
Takže ano, Kuba říká, že tým má peníze, ale pouze na cestování po závodech a možná i na nějaké náhradní díly, které by si ten tým mohl koupit, ale na zaplacení dluhu nemá! A dokud nebude uhrazen dluh, nebude nová motorky ani nové díly! A co tedy zbývá? Stále oprašovat, oživovat ty stávající díly, které tým používá po celou sezonu, jenže s tím je konec. Závod v Jihoafrické republice byl poslední závod, kde tým ještě fungoval jakž takž, kde tým měl ještě zálohu v podání náhradních dílů, ovšem do Ameriky už jeli s prázdným skladem! A tedy motorka nemohla být updatována. A ten cyklus pokračuje přes Misano, kde opět motorky přijely bez náhradních dílů. A jaký je výsledek? Čtyři po sobě jdoucí nuly. Tři technické poruchy, protože motorka už zkolabovala z těch dílů, které byly dávno mrtvé! Jestli i ten čtvrtý start, tedy druhý závod v Misanu skončil kvůli technické poruše, či kvůli nemotivovanosti Kuby, že byl poslední ve druhém kole, to už se nedozvíme, ale mohlo se opět zase stát, že ta motorka začala vynechávat a tak Kuba postupně ztrácel na předposledního, než získával, v takovém případě Kuba jel dobrovolně do boxu. Aspoň ty díly úplně neodrovnal, ale i kdyby nezajel, byla by to jen otázka času, kdyby se z té Ducati začalo hustě kouřit jako v předchozích třech případech.
Jaká je tedy situace před Brnem? Tým musí prostě získat nějakým způsobem náhradní díly, (nejlépe však úplně novou Ducati) které namontuje do Kubovi motorky, pokud tak neučiní, Kuba se sice víkendu zúčastní, avšak po prvních kolech zase odstaví motorku! To je jisté na 100%. To je fyzicky dáno, všechen materiál má prostě svou časovou životnost a nic nejde opravovat věčně! Závod v Brně je myslím vypsán na 20 kol, a Kubova motorka s těmi díly, které tam momentálně jsou nemá šanci celou závodní délku vydržet!
Kuba nelže, když říká, že tým peníze má. To jistě má, jinak by nemohl tým zaplatit drahou cestu do USA a nemohl by se zúčastnit všech závodů. Další otázka je, zda všechny finanční prostředky jdou pouze na aktivitu Wé eS Bé Ká. Před týdnem jsem si prohlížel oficiální stránku týmu, v tomto týmu nefiguruje pouze Kuba jako jediný jezdec, jsou tam další dva, kteří aktivně pod tímto týmem závodí v jiných šampionátech. První je Lorenzo Baroni (Stock1000) a druhý je Marco Borciani (CIV), tedy pravděpodobně sám velký šéf tohoto týmu a i tato aktivita těchto dvou jezdců něco stojí!!! Navíc oba italové...
Takže, pokud někdo tvrdí, že v týmu je všechno v pořádku, že tým má dostatek peněz na náhradní díly, že nálada, atmosféra v týmu je OK, tak patří do bláznice, který je například tady v Mostě.
Kuba těžko celou pravdu napíše veřejně kamarádům a přátelům na FaceBook, a těžko českým fanouškům bude pravdivě odpovídat. Takže pokud sám Kuba říká, či píše že vše je OK a že peníze jsou, tak to není tak pravda. Ano, peníze jsou, na cesty, možná i na mzdy, ale na zaplacení loňské Ducati rozhodně nejsou! O tom jsem už koneckonců psal přece v neděli po závodě, který mě neskutečně zklamal a jen potvrdil mou teorii. Tohle všechno se dá ale vyčíst z celé té sezóny, respektive od té doby, co se začala řešit otázka motorky na rok 2010.
A to, že Aprilie krachla jen z důvodu, že šéf či jezdec Aprilie nechtěl, aby na startu byla jedna satelitní Aprilie pilotována českým jezdcem, tomu přece snad nikdo nemůže věřit! Vždyť by Aprilie byla sama proti sobě. O tom koneckonců napsal pěkně soudruh Rado. Opravdu si myslíte, že šéfové Aprilie by měli bezesné noci z toho, že by jejich stájovou jedničku porážel český jezdec na satelitní Aprilii? Jestli jo, tak patříte do blázince.
Ta situace se dá úplně krásně vyčíst z toho jak tahle letošní sezóna je rozjetá. Loňská motorka, 4x za sebou technické poruchy. To něco znamená! Pokud by byly peníze, tak už tým má dávno zbrusu novou Ducati minimálně na úrovni, jako to má DFX či Supersonic. Jestli ve druhém závodě v Misanu opravdu Kuba skončil, že byl poslední, možná dobře udělal, aspoň tu motorku neodrovnal úplně, a nebylo by co získat. Koneckonců, v MOTO2 Lukáš Pešek po problémech s brzdami taky radši ukončil závod. V takovém případě se opravdu nevyplácí dojíždět závody, když to na body není. Přesto si myslím, že v tom druhém závodě Kuba cítil, že s motorkou není vše OK a radši zajel do boxů. To koneckonců je v i tom prvním prohlášení, kde říká, že kvůli technickým problémům nedojel ani jeden závod, a tomu já věřím. Inu, na Brno se těším, avšak pokud tým nezaplatí starou Ducati, tak je jasné, že Kuba se Brna zúčastní s tím, co používal v USA a v Misanu, tedy s motorkou, která potřebuje každé druhé či třetí kolo přijet do boxů na kontrolu a na oddech. To pravidlo, zaplať a pak používej nové zboží patří obecně na celém světě ve všech odvětvích. Jakmile něco dlužíte, nemůžete počítat s tím, že dostanete nové zboží jen tak zadarmo. A to mám pouze učňák s maturitou.
Vím, že někteří k tomu přišli na kloub, jak jsem četl diskuzi, ale stále si myslím, že většina nechápe co se děje a že věří tomu, co se dnes objevilo na FaceBooku Kubíka Smrže.
Je škoda, že Pata Racing Team nevede někdo, jako Božský Kája. To je pán na správném místě. Ten zajistil pro svého synka slušnou motorku a najednou se výsledky dostavily. Všechno je jen o materiálu, jakmile nemáte odpovídající materiál, tak v závodech na úrovni MS nemáte žádnou šanci na perspektivní budoucnost. BOHUŽEL. Howgh.
Těším se na vás na SRAZE! Doufám, že jste pochopili to, co jsem tady napsal a máte tak definitivně jasno.

Marex (2570) napsal 29.06.2010 v 17:38

Soul:Tak třeba k natestování. Nebo i kvůli jednomu bodíku. Třeba by se i odhalil další technický problém. Nebo i k tomu,aby si trochu připoměl, jaký je to vidět cíl, když technika protestuje tak často a čas od času se zadaří pád. Ale já tomu stejně tak moc nerozumím a jen tady nezávazně kafrám s fandama motosportu, tak se neuraž, jestli to ode mě zní nějak "chytrácky". To nechci. Jsem z Kuby smutnej.

SoulTrain21 (753) napsal 29.06.2010 v 17:27

MArex:za předpokladu,že ma takhle chatrné díly a ma jich sakra málo,je asi lepší vzdát zaávod a šetřit tak techniku,než se snažit dotahovat chvost startovního pole na který mohl ztrácet třeba i 10 sekund,po dvou výletech z traťe,nemysliš? Kčemu by bylo kdyby dojel třeba 18tý a odrovnal tak další techniku?

Marex (2570) napsal 29.06.2010 v 16:47

Sabotáž je krásný slovo a vystihuje mnoho způsobů jednání. Podle mě je to celkem jedno, kde je chyba. Výsledkem je, že Kuba nemá body. A tím pomalu padá dolů tabulkou.

Marex (2570) napsal 29.06.2010 v 16:44

Co se tedy vlastně při druhé jízdě stalo? To jako jezdec smí sám o sobě ukončit závod, protože je momentálně poslední? Nejenže mi to ke Kubovi nesedí,ale kdyby to udělal, tak bych byl možná ještě víc nasr., než kvůli tech. poruše. Nenutí jej Guandalini k takovému prohlášení pod pohrůžkou tytyty, nebudeš s náma jezditi?

Rado_ (555) napsal 29.06.2010 v 16:06

Nuvolari > lépe bych to neřek... přitom právě Aprilia by byla setsakra ráda za další data z dalšího týmu a vždy, když se chce někdo svézt a má děngi, tak jim mašinu na víkend poskytnou... Jenže u BG ty prachy prostě nemají...

Rado_ (555) napsal 29.06.2010 v 16:04

Nemám důvod si o Kubovi myslet něco špatného ale on si opravdu myslí, že jsme všichni hloupí tak, jak on je chytrý? je do nebe volající hloubka s.r.a.č.e.k, ve kterých se BG pohybuje a jen patolízalský bezmozek uvěří tomu, že to není o penězích... Bez urážky

Rado_ (555) napsal 29.06.2010 v 16:02

Soul > ale o poruše ve druhé jízdě to vůbec není... Je to o tom, jak tým GB pojal celou sezonu... nalijme si čistého vína... je to zázrak, že vůbec nastoupí aspoň do kvaldy. Tým funguje ze setrvačnosti a všichni jeho zaměstnanci jen mlží a lžou, ale těch blbých a naivních, co jim věří závod od závodu ubývá...

Nuvolari (2329) napsal 29.06.2010 v 14:37

Asi by se mělo odlišovat, co je povinné P.R. prohlášení a co je fakt.
Od začátku se "odněkud" ozývá, že B a G mají peněz dost atd. Fajn. A teď následující fakta:
Aprilii nekoupili, protože její prodej údajně nejspíš "zatrh" Max. Fakt jeho vliv je úžasný... a asi se bál, aby mu Kuba někde nenadělil kolo.
Novou Ducati taky nekoupili. Nevím kdo jim to zatrh tentokrát, jestli Fabri nebo Haga.
Starou Ducati nejsou schopni doplnit dílama natolik, aby jela.
Takže teď si to představte, ten bohatý tým, všude mávají výpisem z účtu s milionama Eur zůstatku a nikdo jim zaboha nechce prodat ani cihlu. Takový učebnicový tržní případ!

desmo69 (638) napsal 29.06.2010 v 14:02

SoulTrain, dobře ty

SoulTrain21 (753) napsal 29.06.2010 v 13:56

akro:ja si hraju na chytráka? Já se řídím informace,které má smrtelník jako já možnost se někde dozvědět,at už s tiskovyhcprohlaseni,ci z článku na webu popř.na fcb jezdců.Ale ty?Ty se řídíš podle svých vykonstruovaných teorií.Já ti napíšu,že Iannone měl až 36.top speed v Mugellu a přesto vyhraál a zajel bestl lap a ty mi nato napíšeš,že měli asi rozbité čidlo Tak co si mám o tobě jako myslet?Stejně tak ty tvoje teorie o satelitech,kdy si text vyložís jen tak aby odpovídal tve teorii ale to,že se tam výnamově píše uplně neco jiného už nevidíš,nebo sdpíš nechceš vidět.Nebo když si tady strašně prohlašoval,že Burgess a jeho tým mechaniku by záměrně škodili Lorenzovi ale když se tady(a nejen tady)oběvil článek otom,že Burgess rád pomůže Lorenzovi k titulu,tak si radši ani nereagoval.A takových tvých chvilek by se tu našlo nepočítaně,za tu dobu co se tady oběvuju.Promin ale stebou fakt nemám na nějakou diskuzi absolutně nervy ani chuť.
desmo
pity:aha tak to sem špatně pochopil ztoho tvého příspěvku

PityGPX (949) napsal 29.06.2010 v 13:43

Soul: jo ja nemyslel ten první výlet ale ten druhý výlet kt. je v této vete "o dvě kola později jsem při předjízdění byl delší a opět vyjel mimo trať a po tom všem jsem radši zajel do boxu." tohle jsem si v tv nevšiml pri závode (a v highlitech taky nic).

PityGPX (949) napsal 29.06.2010 v 13:31

soul: jo? tak mrknu :) asi jsem nedával při závodech pozor, thx. (hajlajty tady v článku jsem nepouštěl, koukam hned live na eurosportu kdy to je v rámci přenosu). Pokud tedy vyjel tak je pravda ze moh zajet do boxů bo to nemelo cenu, kdyz byl posledni a na body by to asi nestacilo. Tim padme u racinga ta veta asi neni uplne presna kdyz tam ma napsano ze nedojel kvůli technice oba zavody, ale jen jeden :)

AKRO (-498) napsal 29.06.2010 v 13:30

SoulTrain - Tak koukám, že si tady taky poslední dobou hraješ na chytráka, který všemu rozumí a všude byl! Taky by tě mohlo napadnout, že přesně to, co tak rád kritizuješ u druhých děláš sám?

desmo69 (638) napsal 29.06.2010 v 13:29

SoulTrain, a co proboha píšu? Děláš si snad ze mě srandu?! "Však už i ty peníze v tom bincu tam neznamenají nic" Není to snad jen můj přepis věty "ale kdyz nejsou dily, ktery ti nikdo neproda ani kdyz bys mel vagon penez"

PityGPX (949) napsal 29.06.2010 v 13:28

Soul: jj to vím, ze má kuba profil na FB. Jenže na druhou stranu ono je snadnější říct nějakému fanouškovi z čr na FB, ze zajel sám do boxů než aby řekl ze se mu motorka opět porochouala. Právě proto logicky řekne ze zajel sám než aby to hodil na poruchu protože by pak už bylo každému jasné, v jakém stavu ta motorka je. Ale to je jen má dedukce, pravdu neznám :) (jen uvažuji )

SoulTrain21 (753) napsal 29.06.2010 v 13:24

Desmo: tady máš to co ktomu píše Kuba na fcb...
"jak jsem se docetl, tak je problem v penezich, tymu, majitelich, dokonce prej i sabotaz...ja jsem jen rekl, ze nic z toho neni pravda a pokud nikdo da na svoje domnenky, navic pokud vi kulovy, tak at si to mysli dal. Jen jsem rekl, ze problem neni ani tym a ani penize, tot vse!!!"

"nahoda to neni, ale kdyz nejsou dily, ktery ti nikdo neproda ani kdyz bys mel vagon penez, tak ty motory asi z niceho nepostavis...navic v druhy jizde se s motorkou nic nestalo, takze 3x"
Ted koukám,že je to v rozhovoru s Belou

PIty:já jsem si toho výletu všiml,jak pří závodě tak i v highlightu...je to i tady v článku tak nato mrkni.Je to hned v první zatáčce...

desmo69 (638) napsal 29.06.2010 v 13:20

SoulTrain, tak mě to zdůvodni? Když teda tým má pořád tolik peněz a v penězích problém není, tak proč si nepořídí lepší, novější nebo kdo ví jaky díly? Proč si na to v diskuzích každej stěžuje že jezdí na střepu? Však už podruhé Smrž říká, že problém s penězi není, tak s čím? No?

PityGPX (949) napsal 29.06.2010 v 13:16

OGG: >> No, pravda je taková, ze u racinga to prohlaseni bylo prvně, a vetšinou ty prohlášení bývaj stejná jak u racinga na webu tak na fansof96. Včera jsem na té stránce sam byl ale to prohlaseni na fansof jeste nebylo. A další věc je ta, ze jsem pri tom druhém zavode zadny vylet kuby mimo trat nevidel a neukazovali to ani jak ze záznamu tak to nebylo zarazeno ani v hajlajtech a v tech hajlajtech vetsinou bývaj vsechny takové výlety, pády jezdců, ale tím nechci rikat ze to prohlášení na fansofsmrz je fejk - lež. Já do toho nevidím. Každopádně dobrá připomínka.

SoulTrain21 (753) napsal 29.06.2010 v 13:15

koukám desmo ty už jsi taky takový chytrák s podobnýma "rádobychytrýma" názorama jako tvůj kolega se kterým si tady tak rád povídáš a kritizuješ ho ale sám už píšeš stejné hovna jako on

SoulTrain21 (753) napsal 29.06.2010 v 13:12

Ale na fejsbuku píše Kuba na dotaz nějakého fanouška taky to,že vtom druhém závodě se s motorkou nic nestalo a že odstoupil sám.A ten profil na fejsbuku je 10000% Kuby,takže ztěch dvou prohlášení bych se přikláněl spíš ktomu,co je na jeho officiálních stránkách.SOudruhu

desmo69 (638) napsal 29.06.2010 v 13:11

Hold asi ho už nebavilo jezdit jako jeden z mnoha kroužilů o poslední místo. A když jsou teda peníze, proč si nekoupí lepší díly? Asi to nebude tak krásná přátelská pohádka kde si všichni pomáhají a mají se rádí, jak si někteří představují. Však už i ty peníze v tom bincu tam neznamenají nic

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist