WSBK: V Intermotu na kafi před cestou do Německa

Před závody v Nürburgringu jsme se krátce setkali s Joskou Kubíčkem, manažerem týmu Intermoto Czech z Hradec Králové.


Tým prožívá skvělou sezónu, máte před sebou poslední tři letošní závody. Co se dá očekávat v Německu.
Oba jezdci, jak Gino, tak Massimo mají Nürburgring rádi a tak se určitě budou chtít ukázat. Hlavně Gino nám dělá radost, prožívá výborný rok a jede naprosto v pohodě. Tak se nechme překvapit ...


Chystáte nějaké technické novinky?
Je sice skoro konec sezóna, ale přesto se na technice maká stále. Teď do Německa máme nachystané nové modifikované hlavy motoru, takže oba kluci je budou zkoušet. Pokud se osvědčí, mohly by přinést další desetinky.

Obvyklá otázka v tuhle roční dobu, co příští sezóna?
Obvyklá odpověď v tuhle roční dobu - jednání se samozřejmě vedou, ale nic ještě není upečené. Samozřejmě že bych byl rád, kdyby se nám podařilo domluvit všechno pro další bezproblémový rok s Supersportech. Probírali se i další možnosti, ale zatím vychází nejlíp právě závodění v tomhle šampionátu. Jednak finančně, a to i proto, že díky skvělým výsledkům jsou ve hře dost zajímavé bonusy od promotéra, tak i vhledem k našim zkušenostem i pozici týmu, který je v zákulisí WSBK brán čím dál vážněji.

Co jezdecké obsazení?
Je víc možností. Jednou z nich je ta, že změny nebudou. Vedeme jednání s lidmi okolo Gina a to jsou velmi tvrdí ale féroví chlapíci. Jde o to, jakou cestu si zvolí. Pokud půjdou k továrně, je pravděpodobné, že dostanou jen roční smlouvu. A pokud by Gino z jakéhokoli důvodu neuspěl ... 
Když ale zůstane u nás a odjede dobrou příští sezónu, bude jeho pozice pro jednání na rok 2012 úplně jiná. Měl by šanci na tříletý kontrakt a to už je úplně někde jinde. 
Kdo bude druhým, jezdcem se také stále řeší. Ve hře je jak Massimo, tak i další. Třeba takovému Mattovi se vyloženě stýská :-) .


Co takhle nějaký domácí jezdec?
To by se nám moc líbilo, ale tak jednoduché to není. Jde jednak o peníze a taky o to, kdo by to měl být. Lidí kteří by mohli jet na téhle úrovni u nás zas až tak moc není. Ale nějaká jména ve hře jsou. Ono to je tak, že i výběr jezdců je podřízený cílům. Potřebujeme bodovat a k tomu vedou dvě cesty. Buď jednoho skvělého fáru, který má na dojíždění dejme tomu do pětky a k němu klidně nějakého, dejme tomu nadějného, ideálně domácího jezdce, který ale taky bude dojíždět na bodech. Nebo dva piloty kteří pojedou oba stabilně do desítky.

To se už trochu dotýkáme samotného fungování týmu. Mnozí zaznamenali častý výskyt tvého komentátorského kolegy v týmovém zákulisí, jak to tedy je?
Všemi omílaná krize dostihla i nás a vše vyústilo v jednání s Jirkou Hanykem a Milošem Čihákem. Výsledkem byl finanční vstup firmy Prorace do Intermota. K tomu se váže pochopitelně i jejich vliv na fungování týmu. Ve zkratce, k Intermotu se přidal Prorace a v tomto „novém“ týmu je polovina naše a polovina „Pražáků“. Nicméně zůstávám hlavním manažerem týmu.

... a poslední zprávy přímo z okruhu
... zdravím Motorkáře.cz. Tady je všechno připravené k vyjetí do tréninků, jen stále nevíme na jakých gumách. Zatím je sucho, ale vypadá to všelijak. Tak zatím ...


Informace o redaktorovi

Tomas Mysliveček - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):



TOPlist