WSBK Thajsko – Bautista pokračuje na vítězné vlně

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
omg (1412) napsal 18.03.2019 v 08:16+1

KARING ty jsi celá ta léta co nudně Rea deklasoval zbytek jezdců svou Kawasaki i přes evidentní převahu mu fandil že? Jen rukama to nebylo. Rea ochutnává vlastní medicínu. Jak Rea, tak Bautista jsou top jezdci,ale až jejich TOPové stroje je katapultovali na první místa.
Bez špičkové techniky by nezajel ani Rea! "viz SBK Honda+Rea" Vše je dle pravidel. Na kdyby se nehraje...

crxjet (258) napsal 17.03.2019 v 14:11

Bud v klidu, nejsem fanatickej ucmrndanec jako ty

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 12:53

Crxjet - Doufám, že tě ti podvodníci z Ducati a Bautista už párkrát přivedli k orgasmu!

crxjet (258) napsal 17.03.2019 v 12:43

Karingu, nedělej ze sebe uplnyho vola

JA-NE (767) napsal 17.03.2019 v 10:23

jak moze niekto tresknut taku kravinu ze Bautista nebol dobry jazdec..v gp nemal az tak dobry bajk. teraz ho ma.

Martin696 (6) napsal 17.03.2019 v 09:31

No jak to tady čtu tak Bautista je top jezdec motoGP? A umí využít potencial nové Ducati . Když potřebovali jezdce motoGP tak proč si nenechali Melandriho nebo je o tolik horší jezdec než Bautista a nebo je to tím že je Ital místo Španěl???

Meli (195) napsal 17.03.2019 v 08:19+1

V čem podvádí? Jaká pravidla porušuje? V GP má Ducati nepovolený deflektor pred zadním kolem a hned podali ostatní stížnost. ta byla zamítnuta ale stezovatele se odvolali. proč to někdo neudělá v SBK? už historicky WSBK japonci bojkotovali, zatím o stiznostech nevím.
jestli, tak bych to označil za špatná pravidla.
na atraktivitě to neubralo ani nepridalo... jen je před Reou ještě jedna motorka...

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 01:53-1

Plastky266 - Tak to nevím, co je na Bautistově stylu tak úžasného! Jede mu to jako z praku, nikdo se ho nedokáže chytit ani ze závěsu, proti Reovi mu to na maximálku jelo o 25 km rychleji a Rea ho stahoval jen za cenu rizika na brzdy! Ta Ducati je totální podvod!

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 01:32

JirikGSXR - Asi ta varianta č 2 bude správná, ono mu to i na rovině jede rychleji než ostatním Ducati!

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 01:30

Hans 1978 a Arutoro - To se určitě půjdu rovnou oběsit až si mě vy dva Ducati fanatici dáte do ignoru!

jarikGSXR (263) napsal 17.03.2019 v 01:29

No je to nějak podezřelé, jak si všechny Alvaro dává. Možná jsou jezdci WSBK skutečně o level níž, a nebo má Alvaro special bike. Kloním se k variantě č. 2. (zas tak famózní rider to v posledni době nebyl)
btw: můj subjektivní názor

KARING (245) napsal 17.03.2019 v 01:26-1

Bauista vlastně vyhrává podvodem! I když jako jezdec je vynikající... Ovšem na Reu by na rovnocenné motorce určitě neměl!

Majki (672) napsal 17.03.2019 v 01:10

Bautista titul, WSBK 2019 není co řešit

Meli (195) napsal 16.03.2019 v 21:58

Nemůžu si pomoct ale na Bautistu se mi dívá dobře. Tu (civilní) motorku za milion jsem viděl na výstavě a je to paráda. Trochu se bojím aby z toho nebyl zase do budoucna Ducati cup, každopádně nejsou pravidla o otáčkách tak, že Bautistu začnou omezovat?

Plastky266 (657) napsal 16.03.2019 v 21:40

No jak koukám, tak Kawasaki a Yamaha asi maj motorky na stejné úrovni. Super. Akorát Rea holt dá ten level navíc. Ducny asi spíš o něco zpět. Ale maj Bautistu, který jezdí o dvě třídy líp než kdo jiný na Duc. Škoda, že už ji nevodi Melandri by mne fakt zajímalo jak by jel... Čtyři roky Kawa tezila z technického náskoku teď se to víc srovnalo, bohužel pro diváka zajímavé to je až od třetího místa... Ale Bautistuv styl je uzasnej ovšem jednou to nemusí vyjít. .. Uvidíme

JA-NE (767) napsal 16.03.2019 v 21:18

Ducna uuuplne inde..

Maxiobr (257) napsal 16.03.2019 v 21:12+1

Matess18: Biaggi dostával dva motory na jeden závodní víkend, ale lidi si obvykle nestěžovali, protože nevyhrával o 15 vteřin.

Arutoro (117) napsal 16.03.2019 v 20:37

@hans1978: V profilu uživatele dáš přidat do přátel a v následující možností dáš blokovat. Nemáš zač, taky už mi to fňukání lezlo krkem

blackblues (1507) napsal 16.03.2019 v 20:34

Jj mates na jednu stranu se muzeme rozcilovat jak chceme ,ale Ducna to udelala nejlip jak mohla a v souladu jak uz argumentovali jini
Proste stav je takovej jaky je a podle me zavahali ti,co vytvari pravidla a udelali z toho Western
Jenze ted uz neni moc cesta zpet...a omezovat Ducati ,ktera do vyvoje a reprezentace na vysoke zavodni urovni top stroje utratila v ramci pravidel plno financi a byl by nesmysl ji posleze nesmyslne skrtit.
Problem wsbk je na jednu stranu 2.profesionalove a zbytek se jen ucastni ...na jedne strane maximalni snaha uspet a na druhe jen jedeme a jsme v zavode,moc velke rozdili...

hans1978 (75) napsal 16.03.2019 v 20:30+1

KARING: byl jsem zvědav co za Moto jezdíš nebo jsem chtěl poznat co stojí za tvou flustraci vůči Ducati, bohužel jsem na tvém profilu nenašel nic, co by mi to objasnilo... ovšem velmi mě překvapil tvůj věk, protože dle kvality tvých příspěvku jsem čekal 20ti leteho tupeho smrada a ono přitom...
Nechápu jaká někdo muže psát formou jako ty, musím se asi nějak naučit ignorovat tvé příspěvky.

Matess18 (93) napsal 16.03.2019 v 20:13+1

Přesně jak říkáš blackbluesy, kdyby na Ducati neseděl tento rok Alvaro, tak by po ni neštěkl ani pes a nikdo by si nestěžoval, ale Ducati udělala dobrý tah a nasadila novou moto s top jezdcem, už si nepamatuju, že si někdo stěžoval, když jezdil u Aprilie Biagi, který dostaval dva motory na jeden závodní vikend. Když Dukna používá do sériovek z krámu technologie z MotoGP a top jezdce, tak neni divu, že zatím je tam kde je prostě do toho cpou velké prachy, jasně určitě je za chvili seknou po prstech, ale i tak určitě pojedou pořád špici, teda pokud do WSBK nezavedou do regulí třeba přeplňované motory, to by mohla mít Kawa h2R opět navrch

blackblues (1507) napsal 16.03.2019 v 20:05

A Rea bude zrejme rovnoceny souper Bautistovi a rad bych videl jejich super souboje,ale momentalne pri vyuziti pilotu obou znacek na 100% je kawa technicky nekde slabsi a nestaci treba je i Rea horsi vsak mozna ano ,muj odhad je,ze Ducati je technicky nejdal a to i v prodejni serii a poznate to i na cene serii, kdyz si kupujete uplne nejlevnejsi seriovku Ducnu ci Kawu...Ducna je o rad drazsi ,proc asi.
I seriove testy na okruhu V4 si da kawu jak malinu.
Zaklad je lepsi i drazsi nez konkurence a v zavodech tezi prave z podarene serie bez kompromisu.
Je to proste brko a Bautista tezi maximalni potencial vsechna cest

KARING (245) napsal 16.03.2019 v 19:50

103 příspěvků. to na SBK už dlouho nebylo! Ale asi to vzhledem k podvodné Bautistově suverénní Ducati v dalších závodech brzy klesne na obvyklých 20-30, jako za časů kdy vyhrával Rea a SBK pomalu přestala diváky zajímat!

blackblues (1507) napsal 16.03.2019 v 19:30

Jde o to ,ze Bautista ukazuje opravdovej potencial te motorky...to same Rea delal ted roky s Kawasaki=Ducati a hlavne jeji technika je aktualne nekde jinde a ani Rea strelec s tim nemuze nic udelat ani proti tomu bojovat.
Bautak sfoukne jeho rekordy jak svicku
Museli by mit opravdu rovnocene motorky,aby se mohli rovnat minimalne aby kawa mela na tuhle strelu,kdy Bautista z mnoha duvodu dokaze vyuzivat jeji potencial na 100%jako Rea kawu ,kdy kawasaki je proti tomu cajicek.
Tak to je a sezona je uz ted rozhodla.
Hold jak to chlapci nastavili,tak to je.

KARING (245) napsal 16.03.2019 v 19:21

Rogih - Jasný podvod ve prospěch Ducati a hlavně Bautisty jako Španěla! Proč nemohou mít všichni stejně např. 15-16 000 otáček? A pochopitelně stejnou váhu motorky a stejný objem motoru, který kupodivu ještě mají? Až se Davies naučí jezdit se čtyřválcem, budou to ještě trapnější závody než teď!

Matess18 (93) napsal 16.03.2019 v 19:11

Tak to má dle tabulky Ducati dostatečnou rezervu na celou sezonu. No z Jonatána ta frustrace jde poznat.

Jonathan Rea – 2. místo
„Na motocyklu jsem se cítil velmi dobře a z našeho balíku jsme dostali maximum, takže se těším na zítřek. Byl jsem hrdý na svůj výkon a závod jsem si užíval. Je skvělé závodit na takové úrovni, ale bohužel výsledek naši snahu neukazuje. Zítra můžeme udělat další malé zlepšení, ale cítím, že nejlepší výsledek jsme získali dnes. Na konci už nebyl důvod na to tlačit, takže jsem začal přemýšlet nad tím, abych přivezl 20 bodů. Dnes bylo druhé místo to nejlepší, co jsem mohl získat a byl jsem rád, že se mi to povedlo. Na zítřek se těším, zejména na sprint, protože cítím, že můžu jet deset kol bez problémů ve velkém tempu, možná můžeme bojovat až do konce.“

rogih (1000) napsal 16.03.2019 v 19:01

Tak jsem to právě skouknul ze záznamu a za mne docela dobrý. Měl jsem strach, že dlouhé rovinky dají Ducati větší výhodu. Dnešní závod mi připomínal krátký v Austrálii, takže se těším hlavně na zítřejší krátký závod. To by mohla být pěkná řežba!
Pokud někteří z vás nemají jasno o max. otáčkách, podívejte se na odkaz, tam to všechno je podrobně vysvětlené:
//www.motoforum.cz/sport/povolene-pocty-otacek-v-worldsbk-2019/

KARING (245) napsal 16.03.2019 v 18:50-2

ThomasHewith - No aspoň v něčem se shodnem, s těmi Spaněli máš naprostou pravdu!

KARING (245) napsal 16.03.2019 v 18:48-4+1

Gorkin - Doufám, že tě ty neférové Dukna-závody budou aspoň do konce sezóny bavit! Rea vyhrával jen svým jezdeckým uměním! Tak si tu Duknu, která vyhrává o parník užij!

ThomasHewitt (244) napsal 16.03.2019 v 18:45

Karing- máš pravdu, Ezpeleta je Španěl, Dorna je Španělská,Bautista je Španěl, Repsol je Španěl, Marquez je Španěl...atd. atd. akorát někde to vadí, někde ne

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist