WSBK: Provizorní startovní listina obsahuje 23 pilotů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 19.01.2010 v 13:15

Marex - Je tedy fakt, že toho pro diváky moc nedělají!

Marex (2570) napsal 18.01.2010 v 19:56

Akro: To spíš oni vymění diváky. Ti staří si na ně otevírají hubu...

AKRO (-498) napsal 18.01.2010 v 15:17

Marex - Jen by to chtělo asi u WSBK vyměnit šéfy! SBK už moc od MGP daleko nejsou a zřejmě se to za čas srovná! Nevýhodou bude to, že zase budou SBK o něco dražší. Mě by zase dva šampionáty vyhovovaly, každý týden by bylo na co koukat.

AKRO (-498) napsal 18.01.2010 v 15:12

Desmo69 - V podstatě souhlasím! Je to asi tak jak jsi napsal!

Marex (2570) napsal 18.01.2010 v 11:20

Desmo: Jenom čas ukáže, jestli máš pravdu, nebo se pleteš. Pokud dojde na má slova, budou stroje z WSBK za pár let stejně rychlé jako mašiny z GP. Tím praskne ta nafouknutá mediální bublina a jestli 46 a 27 odejdou z GP do WSBK, tak si to můžou hoši v Dorně rovnou hodit. K čemu by měly továrny krmit 2 šampionáty, kde jsou stroje stejně rychlé a ty levnější nabízejí více soubojů a zábavy?

desmo69 (638) napsal 18.01.2010 v 00:34

Akro, nebýt pitomci (a to je ještě težce slabý slovo) ve vedení sbk, tak je ze superbiků nejlepší šampionát na planetě. Dám svůj krk, co svůj, všech okolo, že vlastnit sbk Dorna, tak je z sbk národní sport i v Mongolsku. To že prototypům doba nepřeje, s tím neudělá nikdo nic. Když si fabriky prostě a jednoduše nepřejí omezení např. elektroniky, tak se prostě neomezí a pořád to bude stejně drahý. Sám musíš uznat, že Dorna je neskutečnej spolek, když z totální "nudy" dokáže udělat atrakci pro celý svět a dokonale to prodat. Kdežto infront, který vlastní rádoby nejatraktivnější mistrovství (ikdyž sporty a nižší kategorie jsou absolutně jiná palba) jezdí 13 okruhů z toho 10 evropských s přenosem jen na italské kabelovce, no prostě děs a hrůza. Tak nevyužitej potenciál nikde jinde prostě nepotkáš

AKRO (-498) napsal 17.01.2010 v 21:45

Desmo69 - Proč by měla v MGP být drahota už předem dána? Kde je psáno, že tam musí značky dát jen to nejlepší a nejdražší, co dokážou vyrobit? Nějaká omezení nebo spíš pravidla tam být musí! Jinak ta drahota ještě stoupne a nebude kdo by to jezdil! To by se mohly nakonec zavést dvoutakty 1000 ccm a výkon by byl přes 300 koní a a skoro celý podvozek z materiálů z kosmického výzkumu a celý motocykl by vážil pod 100 kg. Byl by to ideální motocykl, ale kdo by to zaplatil? Dobře to tady píše Marex, že se Superbiky hodně blíží MGP výkonem a jízdními vlastnostmi. Navíc se už taky hodně liší od série. Jedině se v SBK vrátit k upraveným Stockům a MGP udělat podobně jako jsou dnes Superbiky. To by bylo asi jediné řešení! Nakonec MOTO 2 je až na ty drahé podvozky taky něco jako Stock600.

Marex (2570) napsal 17.01.2010 v 17:06

MotoGP musí být rychlejší, než WSBK, jinak postrádají smysl. Na druhou stranu mi uchází důvod, proč jsou Superbiky tolik odlišné od série. V podstatě to s ní má společnou jen siluetu, rám a blok motoru. V MotoGP se snaží jezdce zpomalovat a tím se WSBK nebezpečně přibližuje. Nebezpečně přibližuje. Jaký má potom GP smysl? Svazující pravidla jsou jenom lopatou hlíny na hrobě se jménem GP. Další lopata- krize a poslední lopata (spíš kolečko) jménem Dorna s panem Ezpoblboletem. Jen tak dál panstvo, uvolníte místo schopnějším.

desmo69 (638) napsal 17.01.2010 v 14:40

Akro, jenže motogp je soutěž prototypů. Tam mají značky ukázat to nejlepší co jsou schopny vyrobit. A pokud to začneš omezovat xx pravidly, tak už to nebude to nejlepší co kdo vyrobí, ale to "nejlepší" co dovolují nějaký pravidla. Superbiky by se dali určitě zlevnit, tka jak říkáte těma stockama (taky jsou to mnohem zajímavější závody..) ale motogp? Tam je ta drahota snad už dána tím principem soutěže stejně jak u F1..prostě prototypy.

Marex (2570) napsal 17.01.2010 v 13:55

Problém je v tom, že Dorna i Infront vybírají penízky od týmů, pokud by ten poplatek překonal 1000x cenu týmu, asi by do toho nikdo nešel. Takhle je to jenom kus koláče. Pochopitelně je to mnohem složitější a nebudu tady psát elaborát... určitě bych na něco zapoměl a všechno o tom taky nevím...

AKRO (-498) napsal 17.01.2010 v 13:17

Ale Desmo, ty přece víš dobře, že ta parta zlatokopů v MGP nechce nic zlevňovat a když, tak jen proto, že už to nejde táhnout dál. A když zlevnit, tak o co nejmíň! Přece by se neokradla o zisk! Pětkrát a možná ještě víc bys zlevnil třeba těmi Stocky, jak navrhuje Marex, nebo jinou úpravou sporťáků, ale to ti mafiáni, co vedou MGP nikdy neudělají!

desmo69 (638) napsal 17.01.2010 v 12:34

"Přitom by se ten celý cirkus dal pořídit za pětinu dnešních cen." Kurňa Akro, jestli skrýváš nějaký tajemství jak to udělat tak rychle s ním ven čoveče Možná budem svědky historické chvíle, kdy čech z motorkari.cz vyřeší ekonomickou situaci v mistrovství světa...jenom jestli netlacháš tak, jak by se ti to líbilo, ale sám víš že je to těžce nereálný:)

AKRO (-498) napsal 17.01.2010 v 12:12

Desmo69 - Já sice chápu, že celá DORNA je fabrika na prachy, ale i v dřívějších dobách tomu tak bylo a nikdo nebyl takové nenažrané prase, jako je Ezpeleta! Já sice chápu, že když je někdo u koryta tak chrochtá, ale on nejen chrochtá nahlas a navíc ještě mlaská! A nakonec se mu ta fabrika na prachy taky zasekla a hledá taky cesty jak to zlevnit! Sice blbě, viz MOTO 2, které bude ještě dražší než 250tky a spolehni se, že ani tísícovky nebudou levnější, než dnešní osmistovky a to naznačuje, že už to je tak drahé, že to nejde dál financovat! Přitom by se ten celý cirkus dal pořídit za pětinu dnešních cen. A mělo by to úroveň úplně stejnou! A třeba by pak zbylo i na ty slony v Africe, jak píšeš!

Marex (2570) napsal 17.01.2010 v 12:04

Kua to by bylo supr. To by mohl jet každej a na bedně by stál ten nejlepší.

AKRO (-498) napsal 17.01.2010 v 11:53

PityGPX - Marex má pravdu! Já si myslím, že to MS Stocků by bylo právě ONO!

PityGPX (949) napsal 17.01.2010 v 08:40

Akro: Moto2 já zatím nějak neřeším, už jsme psali že nám fanouškům je jedno kolik moto2 stojí, startovku maj nejvíc nabušenou tažke zájem o to je, a ty týmy /tím že jsou tam upsáni/ počítají s tím že to něco bude stát ale asi počítají i s tím, že další sezona už bude levnější. My jako fandové budeme v moto2 hodnotit ty závody ve srovnáni 250, to že pro někoho je to honda cup je stejné jako že pro někoho 250cc byla aprilie cup... neřeším. Zatím na moto2 nemam žádný názor, uvidím po katarské noci.
Ano, vím že v historii bylo méně mechaniků u motorky, že motorky byly levnější, že fandové si mohli sednout na motorku a vyfotit s tím jezdcem atd, takový malý přehled o historii mám, teď je to jiné. Vaše (tj tvá a třeba JV) toto zažila, má generace zaživá něco jiného. Ber to tak :)
Marex: já si nemyslím že tvá idea je blbost, v podstatě proti tomu nic nemám, ale jak si uved důvody níže, asi se to jen tak hned nestane aby se z toho stalo MS :o)
Jak to chodí ve světě, každá stránka má své + i -. Tak je u to unovodobé MotoGP, u novodobých SBK a i u novodobé Moto2 :) Hojte.

desmo69 (638) napsal 16.01.2010 v 23:21

a do třetice..tohle je článek k startovní listině sbk, a samozřejmě se to tady zas přesměřuje na motogp...jde vidět, co je mezi diváky prioritou

desmo69 (638) napsal 16.01.2010 v 23:19

btw. Akro, pokud ti to ještě po takové době a po tolika kecech Ezpelety, Poncherala, Suppa a těch japonských šoumenů, nedošlo že celý ms je vesměs řízeno továrnama, tak se ani nedivím tomu co tu děláš. Myslíš, snad (stejně jak Pity), že kdyby ze dne na den motogp skončilo a za rok začalo pod vedením továren, tak to bude lepší? Že by si řekli "dáme zpět 2T, vyserem se na elektroniku, tu přece nepotřebujem, 500ccm, do koloběhu dáme každej 10 motorek ať nás startuje sto, a po sezóně vše řádně prodáme a výtěžek dáme na slony v africe"...Jó bomba, hlavně hodně reálný . Spíš by to byla ještě větší beřčka bez žádných satelitních týmů apod...

desmo69 (638) napsal 16.01.2010 v 23:12

Akro, a co očekáváš? Že tyhle sporty budou víst "srdcoví" motorkáři s dvaceti mašinama v garáži, bývalí závodníci a dělníci z továren? Podiv se na stránky dorny a hned v první větě uvidíš, co to je za firmu. Už vesměs to, že tam je obsaženo slovíčko marketing znamená, že to nedělají pro nic jinýho než pro peníze (což je logický, pro co by to asi dělali? Pro děti v Africe? ) Prostě je to fabrika na prachy co zrovna podniká v motorismu,..no a? Někdo podniká v pekařství...a to že má tým 30 lidí. Kua však ty si myslíš, že tohle by uřídili dva lidi? Aby se tenhle sport vysílal na celým světě, aby se o to zajímali sponzoři a celý svět, tak to musí mít nějakou úroveň...Jo můžeš založit mistroství o týmu s třema lidma, motorkou z pobočky v Prdelovicích a zázemím o jednom stanu z komunistických manšestráků, ale nevím, jestli se o tom dozví někdo víc než tvoji příbuzní, ne tak celý svět, desítky televizních stanic po celé planetě, a hlavně jezdci určitýho kalibru.

Marex (2570) napsal 16.01.2010 v 21:45

Pity: Ápropó...co to MS Stocků, ještě pořád se ti to jeví jako blbost?

AKRO (-498) napsal 16.01.2010 v 21:32

Pity GPX - Dokonce jsem někde četl, že motocykl MOTO 2, který by měl být schopen jet špičku přijde na 10 - 11 milionů korun. Trochu drahé, když to jede o maličko líp než motorka za 250 tisíc z prodejny a nestačí to na Supersporty, které jsou podstatně levnější! Přičti si náklady na tým, režii, cestování po světě, náhradní součástky, pneumatiky atd. A to si představ MOTO GP, kde je vše xkrát dražší! Jak ještě dlouho to jde takhle dělat? Nediv se potom, že vždy píšu, že celé vedení MGP a dnes už i WSBK je stádo volů a zlatokopů, žeroucích ze zlatého koryta! Je to i docela slušná paralela s naším státem, kde to vedou podobně!

PityGPX (949) napsal 16.01.2010 v 21:30

Akro: jak s tebou občas nesouhlasím tak v poslední větě s tebou souhlasím, to si přeji já aby celé MGP krachlo a začlo se od nuly i když by měla být rok pauza a MGP by se nejezdilo :)
Marex: souhlas.

Marex (2570) napsal 16.01.2010 v 21:08

Pity: Sice nejsem ekonom,ale celkem se o situaci zajímám. Je to totiž celkem důležité. Pokud se totiž naše zem a i ty ostatní v EU nezačnou chovat jinak ke svojim financím, tak za 10 let přijde krize znova a bude MNOHEM hůř. Lidi nebudou mít na žrádlo. Skepse, možná?!

AKRO (-498) napsal 16.01.2010 v 21:03

PityGPX - Není žádný důvod být optimista! Krize sice k tomu stavu, co teď je, jistě částečně přispěla, ale myslím si, že by k tomu srabu stejně došlo o rok nebo dva později. Hlavní důvod podle mě je, že náklady na motocykly, týmy atd, už dosáhly neúnosného stavu a nejde to pomalu, ale jistě utáhnout finančně. Na vině jsou magoři typu Dorna a spol, snažící se udělat z MGP něco jako Formule 1. Prostě dřív stačili v týmu 2-3 mechanici a 1-2 technici, dnes je v týmu 30 lidí i více. Je to prostě takový bezedný moloch na peníze. A když se zruší 250tky, tak na jejich místo přijde ještě dražší MOTO 2. Přitom štáb lidí v každém týmu zůstane stejný. Jediná šance je asi krach a pak začít znovu a se zcela jinými pravidly hry.

PityGPX (949) napsal 16.01.2010 v 20:22

Akro: seš až moc skeptik nechapu proč maš na motocyklové závodění takové skeptické pohledy. Ekonomická situace může pomalu ale jistě zas růst takže by nemuselo po tomto roce ubyvat motorek. Ti slabé tymy jsou out ale ti co na to maj tak jezdí a jezdit budou .o) Prostě musíš doufat jako 99% lidí že vše se obrátí k lepšímu, proto se všichni těšíme na rok 2012 až budou MGP o 1000ccm jako dřív. U MGu musíme počítat ještě dva roky s nudou, ale pak... to bude nej!

Marex (2570) napsal 16.01.2010 v 11:08

Pity: Spíše ne. Důvod je jediný. Nikdo do promotéra nenarve takový love, jako ve WSBK, či GP. To bychom se do toho museli pustit sami a to navíc pouze jako neoficiální MS, pže by to kolidovalo s právama Infrontu...ale zase by to byla prča, kdyby se to chytlo a ten název Neof. MS Stock...

AKRO (-498) napsal 15.01.2010 v 22:11

Walli - Ale proč maraton? Ono je to trochu jiné! 24 jezdců letos bude nakonec stačit, ale příští rok jich bude 19, další už 16 a další rok se to nepojede!

PityGPX (949) napsal 15.01.2010 v 14:13

Marex: jj a Reach chce být zas mistr světa wsbk
njn, toš nevím zda se někdy ze stocků uděla MS. Třeba jo :)

Marex (2570) napsal 15.01.2010 v 13:07

A proto: Chci mistrovství světa Stocků!!! Bez drátů a bez šílených požadavků na peněženky jezdců.

Kryšpín (7) napsal 15.01.2010 v 12:05

Z pohledu historie to upadá, to je fakt. Jednak atmosféra starého okruhu v Brně byla pro mě daleko lepší, stihly se 50 (potom 80), 125, 250, 350, 500 a sajdy (což byla krásná podívaná) a jezdců bylo v jednotlivých třídách dost. Ale 24 kousků v WSB mi nepřijde jako taková katastrofa, kvalita tam jednoznačně je jak jezdecká tak i technická. A v dnešní době je to skoro zázrak, že tam vůbec nějaký "soukromníci" jsou a musíme za to být rádi, bohužel. V tom kolotoči peněz, kterej ani některý fabriky nezvládaj, je to fakt úctyhodný.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist