WSBK Phillip Island – Zlatý double v Austrálii slaví Melandri

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Blooma (192) napsal 02.03.2018 v 10:59

To tomasd.: No tak závod ze záznamu, sestřihanej na půl a i tak polovinu zaberou reklamy a upoutávky na olympiádu, komentář jenom takovej nucenej základ. Na cizích televizích a streamech je spousta doprovodných a odborných komentářů, vysílaj to i s gridem a pódiem, necpou do toho reklamy, a když někdo někoho předjede, tak si toho dokonce všimnou. Já mám Eurosport HD zaplacenej, přesto se radši dívám na nějakej trhanej stream v Angličtině, nebo třeba německej Servus..

IvanDvoutakťák (5044) napsal 26.02.2018 v 11:59

Jj, Virago - "vydechlej" Macio ...
a ještě víc "vydechlej" tatík Troy Bayliss ...

tomasd. (35) napsal 26.02.2018 v 11:58

Blouma> Eurosport průser jako co se komentáře týká? Já vloni zvažoval, že to odhlásím (mám Eurosportplayer), protože českej Nekomentář se mi fakt nelíbil a nešlo to přepnout na anglickej. Což se letos zase vrátilo a tak poslouchám anglány, kde sice rozumím polovině, ale i tak z toho mám 3x víc, než na český verzi. Hlavně v A verzi komentujou závod.

tomasd. (35) napsal 26.02.2018 v 11:54

Nemají Ducati i Kawa cca totožný omezení díky výsledkům vloni? Jinak ohledně těch pravidel nesmíme zapomínat, že je to hlavně kšeft, reklama na motorky, a jde o sledovanost, protože sponzoři, takže vyrovnanost je třeba. Hnát to přes prachy, na to je MotoGP. Hnus ale je, že si nechali otevřený vrátka a můžou restrikce prohloubit v průběhu sezóny!

Mně se závody líbily a až bude Rea příště zdráv (a gumy budou OK), bude to možná zase o něčem jiným.

Ohledně toho vlnění, pokud jsem dobře pochopil anglický komentář na Eurosportu (J.Witham), má na to vliv výjezd ze slipstreamu.

Kamikadze-Ace (3262) napsal 26.02.2018 v 07:02

1100Virago > dík za info to vysvětluje toho borce u Jonatána se stopkama

blackblues (1502) napsal 25.02.2018 v 23:49

Nekdo wsbk chce asi opravdu odrovnat...aby na to koukalo min srdcaru a keci o duvodech vyrovnanosti a zlepseni souteze
Urcite
To pohrbeji a prave motogp a system jak to cele wsbk meni je tim duvodem a ani evidentne se za to nestydi a nevadi to nikomu.
Je to videt ,chteji to zkundit lidem,kteri wsbk sledovali a uznavali z doby minule, aby koukali a marketingove presli na motogp,protoze wsbk mela zrejme pred roky super cisla a aktualne ma i super rychlost...musime regulovat v ramci bussinesu a odradit lidi od pro jejich zrejme ne az tak podstatne vynosne znacky wsbk.
To je moje teorie,trochu vice tento rok hosi zabrali...a jak me to sere je presne cileny zamer a nasmerovani na dojnou kravu...

blackblues (1502) napsal 25.02.2018 v 23:28

Nikdo by proste nemel snizovat behem probihajici souteze maximalni strop otacek na motoru a mit moznosti korekci dle aktualni vykonnosti mozna i korupcne poradi v sampionatu a motorky tim teoreticky spomalovat.
Kde jste tohle videli???
Absolutne spatne.

Blooma (192) napsal 25.02.2018 v 23:17

Tej Dukárně neni nic platný to letmý zadní kolo, když jim ta výměna v boxech trvala všem dýl než Camierovi

Blooma (192) napsal 25.02.2018 v 23:15

Ten Eurosport, to je taková parta hovad, to se opravdu nevidí
To se stokrát radši dívat na Servus i když neumím německy, než na tenhle výsměch platícímu divákovi.

S těma pravidlama mi připadá, že by to nemělo bejt tak složitý. Stanovit max. objem a maximální povolené úpravy. Buď stocky, nebo nepatrně větší úpravy, který nevyžadují závratný investice.

blackblues (1502) napsal 25.02.2018 v 23:10

Komunistou jsem te nenazval jen moje prirovnani pohled na vec jak vidim aktualni upravy tlacil jsem to na system a prirovnani prave k rizeni social.systemem aktualni upravy a nesouhlasem s vasim nazorem.
Mimo nejsem,protoze to vim a pisu ze regule byt musi...a to ze se tvori regule pro spesl znacku a ne celkove pro vsechny je samozrejme spatne a tam to zacalo a o tom take vim...meli by byt jednotne pro vsechny a tuhle skutecnost znam ne ze ne.
Nicmene tyhle upravy-parametry stroje a rozdily se neridily zrejme behem sampionatu,ale pred startem povetsinou(,ale jistej si uplne nejsem ,)tady uz pokrocili a jdou zase o kousek dal.
Jasne jsem tam napsal prave mrkveze ,extrem k uvedomeni si problemu a kam az to treba muze zajit nebo vysvetlit jak to vidim prave u neho a cilem nebyla soutez motogp ,ale prave Mrkvez a jeho mozna degradace umeni a klidne srovnani ze je neco spatne ,kdyz te nekdo zarizne od stolu!!
Ja tvemu textu rozumim, jenze ja mam proste problem s upravou otacek u jednotlivych znacek a operativni zmene v prubehu souteze dle aktualni vykonnosti...
Tohle je pro me za hranou a nejsem naivni,co se tyce fairplay penez atp.to mi nikdo rikat nemusi, jak to asi funguje,ale konkretne pro vas,co se to snazite tlacit k srovnani pole nebo nekam timto smerem k vysvetleni tohoto a techto zasahu...
Znovu se ptam na veskerou moji podstatu reakci co jsem uvedl :je normalni jednotlivym znackam sahat na max.otacky motoru dle jejich vykonnosti operativne behem sampionatu na zaklade nejakych oduvodneni oficialne tusim nadvlady tovarnich znacek? a zohlednovat pritom zasah pro vetsi vyrovnanost ci nazyvat to duvodem??
Markez priklad byl proto,aby jsme si ukazali kvalitu jeho rukou a nefer do sveta vytroubenych bez pardonu a studu zmenenych pravidel konkretne max otacky ,,jak muze byt jezdec obecne poskozen (i kdyz zmena max otacek nema zrejme fatalni vliv na celkovy vykon motorky) a uvedomeni si vubec rizik takovych operativnich zmen na nejasnych zakladech,nepruhlednych dle aktualni potreby.
Zrovna ted si nevzpominam ,kdy tohle nekdo ve sportu provadel kor v motoristickych soutezich, ze si jentak nekdo menil dle neceho(tady asi zrejme dle postaveni v sampionatu a pokud ne tak ma prostor sachovat s poradim a vysledky a oficialne pekne,klidne se to takto da vylozit nebo tam to riziko proste je).
Sry tohle se neda obhajovat rovnanim vykonnosti stroju v soutezi preci.
Ano shodneme se ,ze upravy pravidel pro jednotlive znacky...ulevy atp.jsou take spatne.
Ale v ramci prubehu sampionatu je proste spatne to timto zpusobem rovnat a popira to podstatu zavodeni a nese spoustu rizik.
Dnes vyhral Melandri zavod...o absolutne min.rozdil,vezmeme v uvahu ,ze toto se stane na konci sampionatu a rozhodne o titulu,jenom proto ze nekdo si zahral s max. otackama te ci one motorky,kdy to muze sehrat roli,ze si stim jen tak nekdo hejbal...
Nepripustne.

1100Virago (3013) napsal 25.02.2018 v 21:55+1

Kamikadze-Ace 18:59: To kafe u Kawy bylo nejspíš dáno tím, že týmy měly předepsaný minimální čas, který musí v boxech strávit. Takže pokud stihli výměnu rychleji, museli počkat, dokud neuplyne předepsaná doba. Blbé, ale realita

IvanDvoutakťák 20:38: Taky jsem čučel, jak se to Melandrimu celou dobu zmítá. Ale kupodivu dokázal být rychlý i tak a měl nejvyšší maximálky. Asi vsadil na trochu divočejší setup, který ale nakonec přinesl výsledky.

Na jednu stranu jsem rád, že MM vytírá zrak těm, kteří předloni psali, že nechápou, proč Ducati podepsala smlouvu s "vydechlým Melandrim, který už nezajede nic" (nebo tak nějak). Na druhou - jak se většinou s Rado_ neshodnu téměř v ničem, tak tady souhlasím, že pravidla dostávají na prdel. Pokud je někdo po zásluze lepší, tak ho pravidly zkrouhnou, aby ti horší dostali šanci? To je jako by Bolt musel závodit v zatěžovací vestě. Ještě bych chápal, kdyby pravidla zněla "4V řadový maximální otáčky XXX, 4V véčko YYYY, dvouválec ZZZ", ale jakmile je to cílené na konkrétní značky, je to prasárna.
Jak by to řešili, kdyby jedna značka nasadila dvě různé koncepce jako kdysi Honda?

Paprik23 (284) napsal 25.02.2018 v 21:48

A řečma ohledně MGP jseš úplně mimo. Protože pokud sis nevšimnul, tak regule pro továrny jsou už dávno zavedeny a světe div se, taky existuje co továrna to extra regule. A proč asi vznikly ? Ze stejných důvodů, o kterých píšu díky tobě ve dvou komentářích . Jaké to jsou regule si počti za DÚ. Jestli jsou, dle mě to pravé ořechové, už jsem taky napsal, tak mě zas pls nenazývej komunistou.

Paprik23 (284) napsal 25.02.2018 v 21:40

blackbkues: Asi jsi mě nepochopil, co jsem chtěl říct. Taky jsem pro úplnou změnu - obrat k čistému fair play. Bohužel buďme realisti, nejspíš se nedočkáme. Proto jsem psal, že takovéto "špatné" regule jsou proto, aby fabriky nedávali soukromníkům 2 kola v závodě, což by vedlo k nezájmů fanoušků, tudíž ke krachu tohoto divadla. Chce to líp číst kamo a zkusit pochopit co druzí mají na mysli a ne hned někomu tlačit, že si něco plete se socialismem. Bych řek, že ty a Rado s tím máte spíš problém Pak to tu musí člověk zasírat defakto duplicitním konentářem.

deluxa (347) napsal 25.02.2018 v 21:20

Zijete v korporatnom kapitalizme a wsbk je produkt ako ktorykolvek iny. Treba sa na to pozerat ako obchodnik nie ako divak. Jeho podoba sa bude ohybat a upravovat ako majitel uzna za vhodne. Zije z reklam,sponzorov,okruhovych licencii,vysielacich prav... Rovny system? Kde presne ste taky videli v ktorom odveti na svete? niekto by mal obcas vyjst von z tej bubliny v ktorej zije a poobzerat sa okolo ako dnes veci skutocne funguju...

blackblues (1502) napsal 25.02.2018 v 21:13

Co tak poladit Markezovi motorku???
Je moc dobra navrhuji regulaci 20koni dolu a otacky v maxu minus 500 ot.,at ta honda porad ten sampionat nevyhrava a kdyz to nebude fungovat zkusime otacky snizit o 1000 no a Karel a jini jezdci na chvostu at maji nejakou sanci?
Co vy na to?

Asi jste se museli na okruhu nekde trisknout do skeble...

blackblues (1502) napsal 25.02.2018 v 21:02+1

To vas netrkne,ze ty kluci co na tom sedej za to nemuzou...a ze jejich osud za cisty vykon zacina nekdo jaksi dle vas ciste ridit???
Opet se opakuju...pridana hodnota chcete li kvalita jezdce muze byt degradovana ciste rizenim vykonu dle vxkonu v sampionatu jednotlivce a operativni upravy!!!
Chapete to vubec???
Je to absolutni vrchol a RADO to trefil...tohle je zaklad eurosocialismu jak ho dnes vidime v eu...
Lidi proberte se
Napravit to jde jen totalni zmenou a zadadni CISTOU zmenou reguli tzv navrat ke korenum.
To ja vidim jako reseni a ne tenhle humac...
Bleeer

blackblues (1502) napsal 25.02.2018 v 20:55+1

Rado:paprik to asi moc nepobral a plete si klasicke regule se socialismem...oni hosi nejsou v tomto pripade regule a regule a tohle proste takhle delat-ridit nejde...
Chudas:hele neni to proste rovny a fer...ano da se to otocit a urcite by si to napsal ,ze pro ty netovarni taky ,ale evidentne vam ujizdi podstata veci a zavodeni obecne.
Pravidla maji byt a regulace ano zajiste,ale ne takovou spinou,jak se deje ted a za stav fabriky vs tovarny kam to doslo muzou ty sasci, co to vedou a kam to nechali dojit,prima odpovednost.
Sorry ale to je proste moc...verim,ze je to absolutne nerovnej system pokrivenej a cekam.jen,az fabrikam zacnou teda primo sahat na vykon motoru dle vysledku v principu je to to same co se deje ted.
Jste hlupaci

IvanDvoutakťák (5044) napsal 25.02.2018 v 20:38+2

Maciova Duc se vlnila kolo co kolo (a nejen na cílovce!),
ale ten "starej mazák" tahal furt jako by se nevlnila ...

Kamikadze-Ace (3262) napsal 25.02.2018 v 18:59+1

k WSS - Yamaha dobře naladěné R6 , přínos jezdců typu Krumenacher, Cortese poslíček s kebabem tak toho dnes zradil stroj ... celkově sezona bude zajímavá a o řežbu nebude nouze

k WSBK race 2 - když pominu podmínky fabrik pro 2018 tak pro nezaujatého diváka dobrá podívaná tj.: spousta soubojů, chumel jezdců a celkově drama až na pásku - pokud to bude(doufejme) každý závod tak jedině dobře

no a zástávka kvůli bezpečnosti jezdců skrze pneu - u Kawasaki to vypadalo i na kafíčko podle tempa výměny a Jonatán docela ztratil čas, mohl si v klidu kroužit na čele s malým náskokem

Macio#33 dobře to udělal starej lišák ale jak se mu ducna na cílovce vlnila

gorkin (4347) napsal 25.02.2018 v 18:56

Hmm tak wild Card pro Brno prý Jakub Smrž s 2 bikem od Guandalíniho a 2 karta Pro Karla Haniku s IV racingem

Rosička (982) napsal 25.02.2018 v 17:02+1

I když to mohl být závod pěkný, myslím, že je zastíněný z pohledu českého fanouška něčím negativním. Prosím vás všichni, kdo máte nebo jste měli svoji motorku, jistě jste si na ní ledacos vyladili sami. Když by jste ji měli svěřit někomu spolehlivému na svezení, museli by jste přeci vědět, že je schopná něco ujet. U Ondry v týmu asi chybí zlaté ručičky mechaniků Připomíná mi to 1) Karla ve WSBK: "teče olej, nevadí postav se na start!". 2) Ondra-testy "nový motor, jak na tom je?, nevadí postav se na start!" 3) a teď tohle- hrůza! O n d r o opravdu pevné nervy. Jinak Kawa ve WSBK z finanční pohodlnosti zaclání, měla by jít do MotoGP! Úprava pravidel, k čemu to je, brzdí se vývoj nebo donucení k odchodu?

opic26 (451) napsal 25.02.2018 v 16:22

Závod to byl moc pěkný ale souhlasím s tím, že ta pravidla jsou na hov.o a parta okolo Lavily(jaká náhoda že byť bývalý superbiker, tak španěl) ten celý kolotoč uměle tlumí a skáče tak, jak Ezpeleta bičem práská.
Jen aby jsme nebyli v situaci jako v roce 2003 kdy byly SBK prototypy a celý kolotoč se motal tam. Oproti těm časům se dnes jezdí na sériích a v důsledku nejde o rozpočty. Myslím že jde o zájem fabrik jako je Kawa, Ducati apod na tomto šampionátu a pokud se chtějí zviditelnit takto, tak proč ne. Z jakého důvodu nemá zbytek jap.4-ky fabriky i tady? Dokola kolem je blbost mít tyhle 2 šampionáty zároveň. Buďto asi úplně jiné motory, nebo není špatná ta myšlenka s jen privátními týmy. Je to škoda aby ve světě jelo jen pár kluků, když třeba v ASBK jede 40 strojů.
Mj.se mi zdá, že se dnes pod Chazem sedačka na V4-ce lehce otřásla a bude zajímavé sledovat, kdo bude letos týmová 1-čka. 33 a 12 paráda, zelení by chtěli, ale regule nedovolí a Yamahy a Camier taky moc pěkně! Dominance R6 v SSP je markantní.

IvanDvoutakťák (5044) napsal 25.02.2018 v 16:01

A k SSP jen tolik, že kdyby do toho letos nešla Yamaha,
tak by, tak jako ve WSBK málem neměl kdo jezdit

IvanDvoutakťák (5044) napsal 25.02.2018 v 15:53

Konec éry SBK se blíží
Nepřipomíná Vám to "něco", když startuje 18 jezdců
a ti co dokončí závod (15), všichni bodují ??

Rado_ (560) napsal 25.02.2018 v 15:27

Jirikh75 > to máš teda pěkně nízké nároky, když tě uspokojí uměle zinscenované divadlo

Jirikh75 (930) napsal 25.02.2018 v 15:21

Regulace nebo neregulace, byly to pěkné a hlavně napínavé závody

Rado_ (560) napsal 25.02.2018 v 14:24

paprik23 - no ty máš dost

zdenyrr (726) napsal 25.02.2018 v 14:17

World SBK... top technika.. několik techniků a mechaniků.. a Ondrova R1 nedojede ani první kolo

Paprik23 (284) napsal 25.02.2018 v 14:16-1+2

Rado, Banik pro výhody se může třeba jít přihlásit do druhé ligy. Bohužel tento šampionát by meměl žáden význam nebýt regulí. Rozdíly v rozpočtech jsou tak markantní,že kdyby se neregulovalo, tak by za čas továrny dávali dvě kola soukromníkům. A v ten moment by celý cirkus neměl diváky = nevydělával by a mohl by se zrušit. Je to jednou sportproduction a né GP soutěž. Celý tento cirkus má být jen pro soukromé týmy = bude vyrovnanost na trati a bude to pro nás diváky, potažmo kupce, atraktivní podívaná na bajky volně prodejné s pár racing upgreadama. Takhle se to blíží spíš GP soutěži a to je dle mě špatně.

Rado_ (560) napsal 25.02.2018 v 13:54-2

chuďas 999 - potom popíráš princip soutěžení. Baník má taky x krát menší rozpočet než Slavia, kde se mám přihlásit pro výhody?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist