Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ducati se z WSBK stáhla protože příští roky by hořce polykala porážku od 4válcového biku, navíc italského, možná německého Ale až v sezoně 2012 nasadí supersqadratu nebo jak to pojmenovali, potencionální vítězství nebude tak sladké když ty WSBK jsou čím dál bídnější, pořád čteme jak na to nebo tamto nejsou prachy atd
Moc se musím smát, jak někteří z vás píší o protěžování Ducati. Protěžovaná je (větším objemem) koncepce 2 válců a nikdo nebrání Hondě, aby "převrtala" SP2, nebo aby jiné značky udělaly pořádný twin. Holt to Ducati umí se dvěma hrnky, tak je dělá.
No ale uvidíme co třeba za pět let, jaká bude budoucnost obou dvou nejprestižnějších motocyklových šampoionatů, kde bude více značek, jezdců a hlavně které závody budou atraktivnější. Nevěřím, že jedna serie skonči či tak...až do smrti budou jak MGP tak WSBK.
Navíc díky těmhle závodům vzniklo spousta čupr bajků. Kdyby ducati nenasadila dvouválce, neexistovaly by VTR(F,SP1,SP2), TRX,RC8,asi ani SS buelly, RSVčka a ducati by nebyla tam kde je.
WSBK jsou krásný závody. MotoGP je strašně přetechnizovaný.
navíc je krása vidět italskou, japonskou a německou techniku pohromadě, ještě bych rád viděl MV agustu třeba v supersportech s 675tkou tříválcem. BMW s boxerem je asi blbost,i když HP2 sport na papírech taky nevypadá špatně
KTM jsem zahlídl v IDM i superstoccích Benelli má velkej tříválec.. taky výzva. MotoGP ti nabídne tři konkurence schopný továrny a pět famózních pilotů.
Vale na Dukně je nej tahák jeho kariery-uvidíme jak bude úspěšný U mně si to s tím odchodedem z bajků pohnojili a bude to mít vliv i na prodej její produkce, snad to mají nanažeři dobře spočítaný...
Zas bych to tak nehrotil, nemyslím si, že změny na GP 11 budou stát miliardy...ty motky jsou tak vychytané. žě stačí detaily a začít stavět před vánoci nový podvozek je nesmysl.Akro-halvně, aby ta slepice snesla 10 titul
Né, Troy byl pořád rychlý, ale chtěl odejít nejspíš na vrcholu a věnovat se rodině. On tek konec kariéry oznámil docela už brzo, v průběhu sezony 2008 nebo před sezonou 2008 ? Takže s tím veřejnost počítala ale prostě se tak rozhodl. Získal titul pro ducati na všech možných typech Ducati. Dosáhl vrcholu. Těžko říct, jak by vypadal rok 2009 kdyby tam zůstal, kdo by byl lepší, zda Troy nebo Ben. To už se nedozvíme.
Troye jinak můžeme vídavat na italských závodech pořád, jak je s Ducati a v Austrálii též, jak předává trofeje jezdcům po superpoli. Do Brna na wsbk se už ale asi nepodívá.
Perfektní soupiska
A aspoň konečně vím jak to bylo s těma 750ma. Nevěděl sem jestli jezdili dohromady s litrama, nebo měli vlastní kategorii, na to sem byl eště moc prcek abych to bral za podstatné
BTW, proč že vlastně s kariérou seknul Bayliss, když ještě 08' neměl problém vyhrát titul? Jediné opodstatnění mě napadá věk (což se mě moc nezdá), nebo že už byl moc polamany...?
luborp: esli to neni tak, ze mistr sveta neznamena ze ma nejvic bodu i znacka, se podivej na rok 1993 kdy vyhral jezdec na Kawe, ale mistrovska znacka je taky Ducati. ono staci aby jeji jezdci byli celkove na 2. a 3. miste treba, nebo mnohem niz, pokud ma vic jezdcu
heh to je jak ze se stokrat opakovana lez stane pravdou ..ducati sla pryc hlavne kvuli omezeni prumeru sani vzduchu, kdyby to meli jak ti japoncici, tak je vykon jinde, nejaky objemy a snizovani hmotnosti m*dat... a na 2012 bude novy superbike Dvouvalec, kratsi zdvih, vetsi prumer valce, ram/neram.. na ty blafy o V4 uz zapomente, to se tady jednou nekdo v clanku sekl a ne a ne to vzit zpet
ChenziiR1 - No to máš určitě pravdu, ovšem teď asi budou muset investovat! Za pár měsíců se jim investice vrátí a Rossi bude taková slepice, která snáší zlaté vejce! On se ten kluk určitě vyplatil každému, kdo ho byl schopný zaplatit! Ale tady šlo spíše o možný vývoj SBK Ducati 4válce a ten asi příští rok u Ducati nestihnou!
Akro:jen aby to nebylo obráceně a Rossi a Burgessem nebyla zlatonosná slepice pro ducati.myslím,že yamaha by s Rossim o sponzory nouzi neměla.Tak jako teď
Ona ta dvanáctistovka na ty čtyřválcové litry pořád stačí, navíc si mohou vybrečet zase o nějaké "kubíky" navíc! V MGP teď budou muset nacpat všechny prachy do Rossiho a Burgesse!
Pěkný a zcela vyčerpávající údaje! Možná by jen chtělo doplnit, že už několik let není poměr mezi 2V a 4V 1000/750ccm ale 1200/1000. TENTO NOVÝ POMĚR JE ASI VYHOVUJÍCÍ! Ten původní jasně nadržoval dvouválcům resp. DUCATI.
Jirka Mrkývka dělá v Brně v autoservisu s jeho tátou, ovšem jirka tam dělá převážně motorky. Taky tam má v té jeho části dílny zdi úplně ověšený věncama a pohárama Já k němu moje moto vozím už nějakej ten rok a jsem s jeho prací maximálně spokojenej
Pod vedením Flamminiho to jinak dopadnout nemůže
Majki: Všude je to stejný. Všichni pláčou, že mají málo a budou mít míň. Budovatelský socialismus Evropě nic dobrého udělat ani nemůže.
Ducati se z WSBK stáhla protože příští roky by hořce polykala porážku od 4válcového biku, navíc italského, možná německého Ale až v sezoně 2012 nasadí supersqadratu nebo jak to pojmenovali, potencionální vítězství nebude tak sladké když ty WSBK jsou čím dál bídnější, pořád čteme jak na to nebo tamto nejsou prachy atd
Moc se musím smát, jak někteří z vás píší o protěžování Ducati. Protěžovaná je (větším objemem) koncepce 2 válců a nikdo nebrání Hondě, aby "převrtala" SP2, nebo aby jiné značky udělaly pořádný twin. Holt to Ducati umí se dvěma hrnky, tak je dělá.
No ale uvidíme co třeba za pět let, jaká bude budoucnost obou dvou nejprestižnějších motocyklových šampoionatů, kde bude více značek, jezdců a hlavně které závody budou atraktivnější. Nevěřím, že jedna serie skonči či tak...až do smrti budou jak MGP tak WSBK.
Krásenj článek
U mě budou WSBK na prvním místě,a nezapomenutelny stroje typu GSXR750R,ZX750RR,YZF750R,VTR-SP1,Duc 916 ktery mě poznamenaly
Navíc díky těmhle závodům vzniklo spousta čupr bajků. Kdyby ducati nenasadila dvouválce, neexistovaly by VTR(F,SP1,SP2), TRX,RC8,asi ani SS buelly, RSVčka a ducati by nebyla tam kde je.
WSBK jsou krásný závody. MotoGP je strašně přetechnizovaný.
navíc je krása vidět italskou, japonskou a německou techniku pohromadě, ještě bych rád viděl MV agustu třeba v supersportech s 675tkou tříválcem. BMW s boxerem je asi blbost,i když HP2 sport na papírech taky nevypadá špatně
KTM jsem zahlídl v IDM i superstoccích Benelli má velkej tříválec.. taky výzva. MotoGP ti nabídne tři konkurence schopný továrny a pět famózních pilotů.
sors v 02:16:
Vale na Dukně je nej tahák jeho kariery-uvidíme jak bude úspěšný U mně si to s tím odchodedem z bajků pohnojili a bude to mít vliv i na prodej její produkce, snad to mají nanažeři dobře spočítaný...
Zas bych to tak nehrotil, nemyslím si, že změny na GP 11 budou stát miliardy...ty motky jsou tak vychytané. žě stačí detaily a začít stavět před vánoci nový podvozek je nesmysl.Akro-halvně, aby ta slepice snesla 10 titul
Né, Troy byl pořád rychlý, ale chtěl odejít nejspíš na vrcholu a věnovat se rodině. On tek konec kariéry oznámil docela už brzo, v průběhu sezony 2008 nebo před sezonou 2008 ? Takže s tím veřejnost počítala ale prostě se tak rozhodl. Získal titul pro ducati na všech možných typech Ducati. Dosáhl vrcholu. Těžko říct, jak by vypadal rok 2009 kdyby tam zůstal, kdo by byl lepší, zda Troy nebo Ben. To už se nedozvíme.
Troye jinak můžeme vídavat na italských závodech pořád, jak je s Ducati a v Austrálii též, jak předává trofeje jezdcům po superpoli. Do Brna na wsbk se už ale asi nepodívá.
Perfektní soupiska
A aspoň konečně vím jak to bylo s těma 750ma. Nevěděl sem jestli jezdili dohromady s litrama, nebo měli vlastní kategorii, na to sem byl eště moc prcek abych to bral za podstatné
BTW, proč že vlastně s kariérou seknul Bayliss, když ještě 08' neměl problém vyhrát titul? Jediné opodstatnění mě napadá věk (což se mě moc nezdá), nebo že už byl moc polamany...?
luborp: esli to neni tak, ze mistr sveta neznamena ze ma nejvic bodu i znacka, se podivej na rok 1993 kdy vyhral jezdec na Kawe, ale mistrovska znacka je taky Ducati. ono staci aby jeji jezdci byli celkove na 2. a 3. miste treba, nebo mnohem niz, pokud ma vic jezdcu
.. v roce 2009 získala titul Ducati ?... myslel jsem že Spies na Yamaze ...
Na Bimotu se zapomnělo?
heh to je jak ze se stokrat opakovana lez stane pravdou ..ducati sla pryc hlavne kvuli omezeni prumeru sani vzduchu, kdyby to meli jak ti japoncici, tak je vykon jinde, nejaky objemy a snizovani hmotnosti m*dat... a na 2012 bude novy superbike Dvouvalec, kratsi zdvih, vetsi prumer valce, ram/neram.. na ty blafy o V4 uz zapomente, to se tady jednou nekdo v clanku sekl a ne a ne to vzit zpet
//www.youtube.com/watch?v=3i9Mg7l9DJk 999 VS CBR1000RR
pity: Ducati neumi postavit motorku, jen mela vetsi objem
ChenziiR1 - No to máš určitě pravdu, ovšem teď asi budou muset investovat! Za pár měsíců se jim investice vrátí a Rossi bude taková slepice, která snáší zlaté vejce! On se ten kluk určitě vyplatil každému, kdo ho byl schopný zaplatit! Ale tady šlo spíše o možný vývoj SBK Ducati 4válce a ten asi příští rok u Ducati nestihnou!
Akro:jen aby to nebylo obráceně a Rossi a Burgessem nebyla zlatonosná slepice pro ducati.myslím,že yamaha by s Rossim o sponzory nouzi neměla.Tak jako teď
Ona ta dvanáctistovka na ty čtyřválcové litry pořád stačí, navíc si mohou vybrečet zase o nějaké "kubíky" navíc! V MGP teď budou muset nacpat všechny prachy do Rossiho a Burgesse!
Pity: Tak teorie... teda teoreticky je možný i twin. Dost se o tom polemizuje. Viděl jsem kdesi čtyřválcový véčko duc,ale bylo to jenom narýsovaný...
Pity,ta jedna spekulace na tvé triko tě už nezabije
100% to nevím ale mám ten pocit že jsem to někde četl že to bude 4V? Pokud je to mylná informace tak sorry
4V Ducati-to víš určitě?
Tak v roce 2012 postaví Ducati taky 4V 1000 a všechny bajky (pokud nevstoupí KTMka do Wsbk) budou čtyřválce, ne?
Pěkný a zcela vyčerpávající údaje! Možná by jen chtělo doplnit, že už několik let není poměr mezi 2V a 4V 1000/750ccm ale 1200/1000. TENTO NOVÝ POMĚR JE ASI VYHOVUJÍCÍ! Ten původní jasně nadržoval dvouválcům resp. DUCATI.
Jirka Mrkývka dělá v Brně v autoservisu s jeho tátou, ovšem jirka tam dělá převážně motorky. Taky tam má v té jeho části dílny zdi úplně ověšený věncama a pohárama Já k němu moje moto vozím už nějakej ten rok a jsem s jeho prací maximálně spokojenej