WSBK Magny-Cours – Nejrychlejší je prozatím Davies

Kapitoly článku

MS Supersport – 1.volný trénink

Krátce po první polovině tréninku jednomu z jezdců explodoval motor a trénink museli přerušit kvůli znečištění povrchu dráhy. Čištění se pak celkem protáhlo, protože ještě v době, kdy měl trénink skončit, probíhaly úklidové práce. Nejrychlejší čas měl v době vyvěšení červených vlajek Kenan Sofuoglu (Kawasaki Puccetti Racing) s maximem na 1'42,556 sekundy. Druhý v pořadí figuroval Niki Tuuli (Kallio Racing), který naposledy zazářil v Německu, kde v závodu skončil na druhém místě. Třetí byl Ayrton Badovini (Gemar Balloons - Team Lorini). Český závodník Ondřej Ježek (Team GoEleven) měl na kontě třináct kol s osmnáctým časem 1'44,702 sekundy.

Trénink pokračoval s téměř půlhodinovým zpožděním dál od 12:38 hodin. Nejlepší čas prvního tréninku je 1'41,673 sekundy a na svém kontě ho nemá nikdo jiný než Kenan Sofuoglu, suverénně nejrychlejší jezdec úvodních jízd. Druhý je jeho týmový kolega Randy Krummenacher (Kawasaki Puccetti Racing), který byl pomalejší o čtyři desetiny. Do jedné sekundy se vešel Jules Cluzel (MV Agusta Reparto Corse) a Niki Tuuli. Jezdec Kawasaki Ondřej Ježek je šestnáctý s kolem za 1'43,504 sekundy.

Supersport World Championship – 1.volný trénink
--°C, dráha suchá, --°C, vlhkost: --%

1 - # 1 - SOFUOGLU Kenan - Kawasaki ZX-6R - 1'41.673 - 25 kol
2 - # 21 - KRUMMENACHER Randy - Kawasaki ZX-6R - 1'42.070 - +0.397 - 24
3 - # 16 - CLUZEL Jules - MV Agusta F3 675 - 1'42.540 - +0.867 - 19
4 - # 66 - TUULI Niki - Yamaha YZF R6 - 1'42.652 - +0.979 - 18
5 - # 61 - ZACCONE Alessandro - Kawasaki ZX-6R - 1'42.762 - +1.089 - 22
6 - # 11 - GAMARINO Christian - Kawasaki ZX-6R - 1'42.792 - +1.119 - 24
7 - # 2 - JACOBSEN Patrick - Honda CBR600RR - 1'42.797 - +1.124 - 22
8 - # 55 - MIKHALCHIK Illia - Kawasaki ZX-6R - 1'42.841 - +1.168 - 24
9 - # 47 - BASSANI Axel - Kawasaki ZX-6R - 1'42.851 - +1.178 - 24
10 - # 4 - REA Gino - MV Agusta F3 675 - 1'42.995 - +1.322 - 22
11 - # 25 - BALDOLINI Alex - MV Agusta F3 675 - 1'43.125 - +1.452 - 25
12 - # 64 - CARICASULO Federico - Honda CBR600RR - 1'43.156 - +1.483 - 24
13 - # 86 - BADOVINI Ayrton - Honda CBR600RR - 1'43.249 - +1.576 - 10
14 - # 78 - OKUBO Hikari - Honda CBR600RR - 1'43.264 - +1.591 - 26
15 - # 71 - BERGMAN Christoffer - Honda CBR600RR - 1'43.303 - +1.630 - 25
16 - # 69 - JEŽEK Ondřej - Kawasaki ZX-6R - 1'43.504 - +1.831 - 26
17 - # 38 - SOOMER Hannes - Yamaha YZF R6 - 1'43.600 - +1.927 - 20
18 - # 111 - SMITH Kyle - Honda CBR600RR - 1'43.613 - +1.940 - 28
19 - # 80 - PINSACH Xavier - Honda CBR600RR - 1'43.797 - +2.124 - 27
20 - # 44 - ROLFO Roberto - MV Agusta F3 675 - 1'44.000 - +2.327 - 23
21 - # 6 - STIRPE Davide - Kawasaki ZX-6R - 1'44.112 - +2.439 - 26
22 - # 23 - TANGRE Cédric - Suzuki GSX-R600 - 1'44.159 - +2.486 - 25
23 - # 77 - RYDE Kyle - Kawasaki ZX-6R - 1'44.167 - +2.494 - 25
24 - # 10 - CALERO Nacho - Kawasaki ZX-6R - 1'44.294 - +2.621 - 25
25 - # 87 - ZANETTI Lorenzo - MV Agusta F3 675 - 1'44.394 - +2.721 - 18
26 - # 81 - STAPLEFORD Luke - Triumph Daytona 675 - 1'44.415 - +2.742 - 26
27 - # 26 - ANTIGA Guillaume - Kawasaki ZX-6R - 1'44.449 - +2.776 - 25
28 - # 65 - CANDUCCI Michael - MV Agusta F3 675 - 1'44.529 - +2.856 - 18
29 - # 63 - KHAIRUDDIN Zulfahmi - Kawasaki ZX-6R - 1'44.563 - +2.890 - 22
30 - # 12 - GOBBI Christopher - Yamaha YZF R6 - 1'44.778 - +3.105 - 19
31 - # 183 - POLESSO Peter - Yamaha YZF R6 - 1'44.951 - +3.278 - 24
32 - # 83 - EPIS Lachlan - Kawasaki ZX-6R - 1'45.396 - +3.723 - 20
33 - # 20 - LOUREIRO Dorren - Honda CBR600RR - 1'45.784 - +4.111 - 27
34 - # 42 - FROSSARD Stéphane - Yamaha YZF R6 - 1'45.820 - +4.147 - 22
35 - # 58 - STOLL Clement - Triumph Daytona 675 - 1'46.087 - +4.414 - 12
36 - # 35 - HILL Stefan - Honda CBR600RR - 1'46.538 - +4.865 - 27
37 - # 123 - PERON Felix - Yamaha YZF R6 - 1'46.559 - +4.886 - 22
38 - # 50 - ORTT Braeden - Honda CBR600RR - 1'47.886 - +6.213 - 12
NQ - # 7 - LICCIARDI Angelo - Honda CBR600RR - 1'51.347 - +9.674 - 21

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist