VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 23.11.2009 v 18:41

JV: Vždyť ti říkám, že mi bylo 6 let. A vžžžmmmm to teda už dávno nedělá, pže nesedím jako blbka v prostřed rovinky,ale na výjezdu, takže to je doslova symfonie. Ale jsem rád, že jsi mě opravil. Historie závodů mě nikdy nebrala, tak alespoň už nikde nebudu vykládat takový nesmysl. (nemohl to být nějaký jeho příbuzný?)

AKRO (-498) napsal 22.11.2009 v 17:21

JV - Marex napsal Havla, ale určitě nemyslel Gustava Havla. Marex se narodil 11 roků po Havlově smrti. Ale možná nějaký jiný Havel ten pouťák va Vranovicích jet mohl.

JV (68) napsal 22.11.2009 v 08:10

To Marex: To se ti asi něco zdálo, že? Jinde píšeš, že jsi mlád xx jar??? A Gusta Havel už mezi námi není od roku 1967!
Jinak to vžžžžmmmmm to dělá v každé době !

Marex (2570) napsal 21.11.2009 v 18:53

Akro: U nás to platí 100%. Na ostrovech by se s trakařem asi moc bojovat o úspěch nedalo.

Marex (2570) napsal 21.11.2009 v 17:57

JV: Na Monze jsem nebyl a Šťastnýho jsem na ní neviděl. K tomuhle ti nemůžu říct vůbec nic. Myslím, že jsem kdysi viděl jet Havla republiku (bydlel jsem ve Vranovicích),ale bylo mi tak 6 let, takže jsem stál na asi kilometrové rovince (uprostřed)a kolem nás to dělalo vžžžžmmmmm ...takže ani nevím, který z nich to byl.

JV (68) napsal 21.11.2009 v 13:30

To Marex: O tom to je ! Ale nechceš mi tvrdit, že třeba Monza je přírodní okruh, kde byl třeba Šťastný třetí s jawou, která zrovna neoplývala rychlostí,v půllitrech! Ohledně té opravy - já opravdu myslel až tu poslední! Tam přece srovnáváš !

AKRO (-498) napsal 21.11.2009 v 13:10

Marex - Ale na drom musíš mít špičkovou motorku a na přírodním okruhu se dá zajet i s horší motorkou.

Marex (2570) napsal 21.11.2009 v 11:46

Vizi: Se oznámkovali sami svými výsledky, ne?

VIZI (1419) napsal 21.11.2009 v 11:16

Místo těch nejapných dohadů radši oznámkujte nejlepšího ridera ve WSBK 2009 na crash.net, samozřejmě 10 pro Kubu Smrže !! //www.crash.net/world+superbikes/news/154815/1/vote_for_the_top_wsbk_rider_of_2009.html

Marex (2570) napsal 21.11.2009 v 10:22

JV: Ale já tě chápu. Jenom s tebou nesouhlasím. Pešek se Smržem by v době Šťastného totálně vyhořeli a Šťastný by vyhořel na dnešních dromech. Je to totiž úplně něco jiného. Mrkni jak dopadl Dunlop, nebo třeba Indi na dromu. Ps: Ta moje věta , o tom ne- srovnávání není poslední, ale předposlední, takže tě musím také malinko poopravit.

JV (68) napsal 21.11.2009 v 09:19

To Marex: Vždyť to taky nikdo nesrovnává, jen jsem Pityho lehce opravil! A on to pochopil na rozdíl od jiných nejmenovaných ! Jinak tehdejší jezdci by se dnes neztratili, tak jako někteří dnešní by se uplatnili i v minulosti!!! A hezká je tvá poslední věta - přece bys to nesrovnával !

Marex (2570) napsal 21.11.2009 v 08:25

JV Jojo. Čísla jsou čísla, ale když se podíváš ven na teploměr a uvidíš tam 20 Ć, neznamená to, že ti ledovej vítr nesebere tričko přes hlavu. Já bych ty doby nesrovnával. Šťastnýho konkurent je dneska spíš Dunlop, nebo Indi.

JV (68) napsal 21.11.2009 v 06:38

To desmo69: Tady přece nikdo mimo tebe nic nesrovnává! Historie má přes 60 let a čísla hovoří a je úplně jedno - kdy!
To PityGPX: To je ve hvězdách nad tajemným hradem v Karpatech ???

desmo69 (638) napsal 21.11.2009 v 04:47

Tak jiná konkurence byla někdy když se jezdilo na kachličkách a jiná konkurence je teď, kdy je tento sport víceméně byznys:) Jinak, nevím jak by si dnešní závodníci zvykli na skořápky místo helem a kožichy místo kombinéz z klokanů, ale velký rozdíly by to nebyly...leda že by to tenkrát byly bývaly vyšlechtění jedinci dr. Mengelem..tzn. nadlidi. Takže stejně srovnávat dvě naprosto odlyšný doby je totálně zbytečný

PityGPX (949) napsal 20.11.2009 v 22:38

JV: no jo, dostals mě. Tak je fakt že jsem tam moh napsat nejlepší jezdec současnosti v seriálu GP .o) Jinak, jsem rád že čeští jezdci maj už jasno pro příští rok, sem zvědav zda příští rok při SBK budeš zase říkat, že je Kuba tajemný jak hrad v Karpatech Asi jo, neboť v červenci těžko bude mít smlouvu na rok 2011 Dobrou (s kobrou).

JV (68) napsal 20.11.2009 v 22:06

To Pity: Nejlepší v seriálu GP je Franta Šťastný ! Asi musím zase napsati - muhehehe !!!

Marex (2570) napsal 20.11.2009 v 19:49

Kryšpín: O tom to není. Věř mi

sors (52) napsal 20.11.2009 v 18:31

Kryspin: jo von je Pesek prazak? ...

Kryšpín (7) napsal 20.11.2009 v 17:23

sors:Hele a nebude to tím, že vy Štatlaři nemáte rádi Pražáky . Když tomu teda tak rozumíš, tak určitě víš, že Pešek měl k dispozici jen jednu motorku, což i Abrahám kdysi tvrdil, že je to zásadní problém. Prostě když s tím švihneš třeba v tréniku, tak můžeš jet domů. A to nemluvím o nastavení atd. Takže Abaja měl jednoznačně lepší podmínky a zázemí a jezdil +/- jako Pešek, spíš za ním. Nic proti Abajovi, klobouk je třeba smeknou před každým z kluků, co se dostanou takhle vysoko, ale podle mě je zatím lepší z těchto dvou Pešek. A to taky Pražáky nemusím Tak asi tak

Reeken (1) napsal 20.11.2009 v 16:48

plný souhlas Tom68,doufám,že to konečně někteří fandové pochopí,na blbé dotazy raději nereagovat,unavuje to!!!

Marex (2570) napsal 20.11.2009 v 16:17

sors: Když Kuba jezdil na Old White , tak měl výkony s Lukášem srovnatelné. Neřekl bych, že je někdo z těch dvou lepší...oba dva jsou stejní borci

sors (52) napsal 20.11.2009 v 16:09

desmo69: nerikam, co mas nebo nemas delat. Rikam, ze Smrz dal aspon jednu bednu, poleposition, zatimco Pesek byl nejlip sedmej a v sampionatu 15. z 24 lidi. Jeste jsem neslysel, aby se Smrz nebo Abaja vymlouvali na kasel. Abaja napr. jel Brno s pasovym oparem, loni jel zavod hned po operaci ruky, Peska nekde pichne a je z toho tragedie ..howgh.

VerkaH. (31) napsal 20.11.2009 v 14:55

Kornfeil - za pár - bez diskuze - špica kluk

VerkaH. (31) napsal 20.11.2009 v 14:52

Kuba Smrž pro mě NO l. a teď se, prosím, pohádejte, - kdyby to zkusil Indi (WSBK), kde by podle vás byl?! Slušně prosím, na sprostoty máme jiní WEB!!! Díky

PityGPX (949) napsal 20.11.2009 v 14:05

Beztak srovnáváme nesrovnatelné, tj jako když řekneme že nejlepší pivo je značky Radegast (jen příklad) a pak řekneme že nejlepší víno je třeba Chardonnay. A pak někdo řekne že nejlepší alkohol je Chardonnay a nebo zas někdo řekne že nejlepší alkohol je Radegast. PRostě to nejde takto srovnat. Nejlepší superbiker v historii ČR je (zatím) smrž, nejlepší závodník v seriálá Grand Prix je (zatím) Pešek, jednoduché :) Abyste měli obrázek kdo je lepší, dejte všichny tři jezdce do jedné kubatury -> do motokrosu a udělejte FP, QP a Race a uvidíte kdo bude nejrychlejší :)

desmo69 (638) napsal 20.11.2009 v 13:25

A protože měl "dobrou" sezónu tak se z toho mám oloupat a vymýšlet chvalozpěvy? Však už tam jezdí třetím rokem, tak bylo na čase mít aspoň tu podle tebe dobrou sezónu. A že se Smrž moc nevymlouvá? No nevím, jeho prohlášení a řeči sice neposlouchám, ale když už se k nějakýmu dostanu tak je věčně řeč o něčem špatným. Však počkej na příští rok. To po každým závodě uslyšíš jak si zvyká na novou motorku a že je to úplně něco jiný než Ducati A mimochodem. Pešek je pořád nejlepší český jezdec Jedna sezóna Smrža nemůže nic změnit

sors (52) napsal 20.11.2009 v 13:06

desmo69: no jo, jenze von Smrz nemel "nic moc" sezonu, mel dobrou sezonu ... Kuba ten je uz uplne jina liga, toho bych s Peskem vubec nesrovnaval.. a Abaja uz to Peskovi natre, kdy se mu zachce..navic se nevymlouvaji furt na nejaky problemy a kdo do toho trochu vidi a nenecha se Peskem zmast, tak vi, ze rozdil mezi tovarnou Abaji a motorkou Peska byl letos naprosto minimalni..

PityGPX (949) napsal 20.11.2009 v 12:55

Každý chvilku tahá pilku, do roku 2007 reprezentoval Lukáš, teď je víc vidět Kuba, no a za dva roky může být Abája jednička Česk. silnice. NO a za deset let to bude určo Kornfeil. He.
A otázka zůstava nad L.Šemberou. V současnostni nejrychlejší český jezdec je Kuba Smržů. Jednoduché. Jako jediný z čechů co jezdí MS udělal letos pole, bednu,...

Marex (2570) napsal 20.11.2009 v 10:32

Pánové: Pešek i Smrž jsou jediní současní jezdci, kteří solidně reprezentují (reprezentovali- bohužel se Lukášovi ve 250 z očividných důvodů nedařilo.) náš národ. Ať je máte rádi, nebo ne.

desmo69 (638) napsal 20.11.2009 v 08:25

sors, no vidíš to. Vyměň jména Pešek/Smrž a bude to příspěvek jako z mojí hlavy. Jenže když se to řekne o Smržovi tak je člověk grázl, jak o Peškovi tak se to tu vždy nějak "ztratí"...

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist