WSBK: Kawasaki ukončila testování v Jerezu
Text: Jiří Mikšík | Foto: Kawasaki Bird | Zveřejněno: 26.12.2009 | Zobrazeno: 1 366x
Celkem šest dní testování absolvoval tým Kawasaki v prosinci na třech různých španělských tratích. Naposledy to bylo začátkem tohoto týdne v Jerezu. Zde byla v pondělí trať úplně mokrá, v úterý se střídaly dešťové přeháňky se sluničkem.
Chris Vermeulen byl ovšem velmi spokojen a říkal: "Ujel jsem v pondělí 45 až 50 kol na mokru. Poprvé jsem testoval s Kawasaki v dešti a s pneumatikami Pirelli do deště, Znám Jerez velmi dobře a tak jsem mohl opravdu pořádně poznat motocykl Kawasaki i za těchto podmínek. Byl jsem překvapen, jak byl motocykl i na mokré trati stabilní a kolik měly pneumatiky gripu".
Testována byly různá nastavení elektrotechniky, motoru a podvozku. "Zkoušely jsme různé varianty do deště. Samotný motocykl ale můžeme zlepšovat až v okamžiku, když bude sucho. Příští test bude koncem ledna v Portimao a tam se poprvé střetneme i s ostatními týmy a poznáme, kde vlastně stojíme", řekl 27-letý Australan.
Doposud se Kawasaki "vyhýbala" jakémukoliv srovnání s konkurencí, nebyla totiž ani ve Valencii, kde testovaly tovární týmy Yamaha, Honda, Suzuki a Aprilie.
"Měli jsme celkem tři dvoudenní testy a měli jsme také - na prosinec - štěstí na počasí. Cítím se nyní na motocyklu stále lépe a lépe a líbí se mi způsob, jakým společně pracuje celý tým. Zlepšila se i komunikace uvnitř týmu a my budeme stále lepší a lepší", řekl ex-mistr světa supersportů a bývalý tovární jezdec Suzuki v seriálu MotoGP.
Na okruhu měly také testovat některé týmy Moto2 jezdící se šasím Suter MMX, jako třeba jezdci Roberto Rolfo, Dominique Aegerter, Jules Cluzel (na snímku) či Stefan Bradl a Vladimír Ivanov - testy však byly odřeknuty: "Byl nahlášen dlouhotrvající déšť a tak by to nemělo smysl. Proto jsme je před týdnem odřekly", vysvětlil důvod neúčasti Eskil Suter.
Chris Vermeulen byl ovšem velmi spokojen a říkal: "Ujel jsem v pondělí 45 až 50 kol na mokru. Poprvé jsem testoval s Kawasaki v dešti a s pneumatikami Pirelli do deště, Znám Jerez velmi dobře a tak jsem mohl opravdu pořádně poznat motocykl Kawasaki i za těchto podmínek. Byl jsem překvapen, jak byl motocykl i na mokré trati stabilní a kolik měly pneumatiky gripu".
Testována byly různá nastavení elektrotechniky, motoru a podvozku. "Zkoušely jsme různé varianty do deště. Samotný motocykl ale můžeme zlepšovat až v okamžiku, když bude sucho. Příští test bude koncem ledna v Portimao a tam se poprvé střetneme i s ostatními týmy a poznáme, kde vlastně stojíme", řekl 27-letý Australan.
Doposud se Kawasaki "vyhýbala" jakémukoliv srovnání s konkurencí, nebyla totiž ani ve Valencii, kde testovaly tovární týmy Yamaha, Honda, Suzuki a Aprilie.
"Měli jsme celkem tři dvoudenní testy a měli jsme také - na prosinec - štěstí na počasí. Cítím se nyní na motocyklu stále lépe a lépe a líbí se mi způsob, jakým společně pracuje celý tým. Zlepšila se i komunikace uvnitř týmu a my budeme stále lepší a lepší", řekl ex-mistr světa supersportů a bývalý tovární jezdec Suzuki v seriálu MotoGP.
Na okruhu měly také testovat některé týmy Moto2 jezdící se šasím Suter MMX, jako třeba jezdci Roberto Rolfo, Dominique Aegerter, Jules Cluzel (na snímku) či Stefan Bradl a Vladimír Ivanov - testy však byly odřeknuty: "Byl nahlášen dlouhotrvající déšť a tak by to nemělo smysl. Proto jsme je před týdnem odřekly", vysvětlil důvod neúčasti Eskil Suter.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?