WSBK Katar – Rea sezonu uzavřel vítězstvím, Davies je vicemistrem světa

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BSA (338) napsal 06.11.2017 v 19:53

tento problém vyřešili v motogp, o třídu lepší jezdec a seriál je napínavý až do posledního závodu,
Rea zpátky na hondu a udělá zase max. 2 vítězství mezi kroužily

blackblues (1507) napsal 06.11.2017 v 18:40

Rosicka

JollyJoker (1004) napsal 06.11.2017 v 12:51

Ale houby. Superbiky už se dávno utrhli někam daleko,že už jsou na úrovni horších MotoGP strojů a to je špatně. Jsem pro návrat k základnějším bajkům z krámu. Kawa si s vývojem letí pořád do nekonečna a kromě Ducati a teď Yamahy jsou ostatní týmy jen pozorovatelé. Prostě STOCKY by měli nahradit WSBK a WSBK buď zrušit a nebo jezdit jako další kategorie MotoGP,třeba v sobotu závod.

Rosička (982) napsal 06.11.2017 v 11:15

No a jsme u toho zase. Jak uvádí "unavix", kdyby to tak bylo, tak by klesla sledovanost WSBK, lidé dnes slyší na tovární značky a super jezdce, tak jak je to nyní. A sledovanost=PENÍZE.
"blackblues" se superG jsi mi dostal, na tu ráda koukám (pěkně to tam sviští a SKÁČOU) a regulovat vosk na lyže, to jsem netušila Asi určitá politika je všude ve sportu. Prostě všichni chtějí naše peníze. Musíme se s tím smířit a brát to v legraci, CO JINAK

1100Virago (3052) napsal 06.11.2017 v 10:49

unavix 07:30: Já bych klidně zásahy do motoru povolil, ale zase jen komponentama dostupnýma "v krámě". Takže pokud bude někdo dodávat třeba kované písty nebo ostré vačky nebo programovatelnou ŘJ, klidně - ale ať si to může koupit kterýkoliv tým, pokud na to má.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 06.11.2017 v 07:53

Doplním Viraga 5.11.2017 / 22.35 co do "šíleností" (Dorny ! ) :
taky jednotné motory, "schválené" oleje, bodový systém za "nebezpečnou" jízdu
a možná by se našly další ...

unavix (595) napsal 06.11.2017 v 07:30+3

Bohatě by stačilo kdyby se wsbk vrátilo ke kořenům.
1 - žádné tovární týmy
2 - motorky z krámu - žádné zásahy do motoru a elektroniky. Umožnit pouze laděný výfuk
3 - pneu z krámu, žádné závodní speciály
4 - možnost výměny pérování ale pouze sériové komponenty z krámu.
5 - volná úprava kapot
6 - finanční limit na sezónu
7 - 1 motorka pro jezdce ( volitelně možno druhá v náhradních dílech)

Tohle by bohatě stačilo aby se na roštu objevilo 40 jezdců.

josef58 (823) napsal 06.11.2017 v 06:14

Tak jsem koukl zde na M.cz na výsledky tipovačky wsbk a gratuluji .. Tom-76 Jinak z první pětky znám dva.

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 23:08

Vidim v tom vsem takovy jednoduchy vzorec a troufnu si tvrdit pravda,proc se tak deje.
Vyrovnanost motorek=vic akce teoreticky zrejme i prakticky ve vysledku na trati=divacka atraktivita=vice zajmu ci reklamy=magnetismus na lidskou masu=vzrustajici pocet lidi,divaku=spotreba vseho,protoze clovek je spotrebni masina=PENIZE
Jim dohajzlu nejde o nas!! Zapomente na keci v zajmu divaku ci keci delame to pro vaaas...hahahahaha,pred 60ti lety bych tomu mozna i veril,bohuzel vse je jinak,doba se zmenila.
My jsme jen ti druzi...

To je jen takova moje uvaha a vysvetleni toho vseho a vztahuje se to i na jiste snahy v molochu motogp...

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 22:58+1

A co takhle naridit ci zavest tohle v motogp??
At to tedy zavedou v kralovske a bude,aby se nam tak skvela pravidla sjednotila a nepletla samozrejme v ramci cisteho a transparentniho zavodeni,rovnych podminek pro vsechny
I kdyz snahy tam jsou,ale citlivejsi
Za vsim hledej prachy...necisty a zadelany

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 22:40

Tohle neni proste cisty...
Mozna blbej priklad,ale blizi se zima (mozna)
Sjezdar super G Mayer c.2 v budoucnu tri sezony neda nikomu cuchnout,vyhraje 50% zavodu v sezone a je trikrat za sebou mistrem...ma nejdrazsi lyze a premium firmu,ktera k temto lyzim a jejich rychlosti dospela povolenym zpusobem a penezi z kasy firmy a za ucasti pravidel federace.
Federace lyzarska da hlavy dohromady a po nekolikatem zasahu co nic neresi, jezdec stale vyhrava ,naridi mazaci vosk a jen teto firme (zduvodni to ze je proste moc rychla), ktery je v praxi overen na rychlosti o -10% dle nejakeho ekvivalentu ci vzorce,ktery nikdo nevidel a nespocita?...a ostatnim,horsim povolim ten rychlejsi.
Otazka zni :kdo za tento stav muze do teto doby a za dalsi je toto ta spravna volba regulace a nehlede na objektivitu dle ceho se tak vlastne rozhoduje..
Co jezdec,ktery to ridi a jede na tech lyzich...nezabiju jeho potencial?=je tohle fer pro jednotlivce? Co kdyz je opravdu lepsi nez ostatni a oni ho neopravnene budou regulovat,co by na to rekl Markez?
A dalsi dulezita skutecnost-Je tato regulace ci princip v jinem sportu?

1100Virago (3052) napsal 05.11.2017 v 22:35

Ono je dost komické, že léta bývali v motocyklových šampionátech "sérioví vítězové": Hailwood, Agostini, Roberts, Rainey, Doohan, Rossi, teď skoro Marquez... A nikdo to neřešil, pravidla byla pevně daná a jen se jemně dolaďovala. A pak začalo šílenství s "jednotností" komponent (pneu, elektronika...) a zakazováním všeho, co by někomu mohlo poskytnout dočasnou výhodu (křidélka...) ve jménu vyrovnanosti. Ano, závody jsou pro laika zajímavější, ale příšerně to dusí technický pokrok, který byl důsledkem tohohle soupeření

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 22:14+1

Rosicka:no rozumim ti jako laik jsem ti roven i jako clovek,ale tohle proste ridit timto zpusobem preci nejde...ja chapu,ze kawa je nekde jinde a ma na to jezdit gp.
Ale myslim,kde bude jezdit by si mela v prve rade urcit sama- ridit preci jen ona dle vlastniho uvazeni a kor ne touto v uvozovkach regulaci(pro me.nejhorsi mozny zpusob ovlivnovani vysledku)
Nezapominej na to,ze to kde jsou nyni bajky aktualni stav je prima zodpovednost vsech tech blbcu ,ktery to ridej a dalsi paskvil absolutne nekorektni jak k top znacce a jejich know how ,tak k skvelym jezdcum ktere maji a nici to jejich osobni um a vykon!!-pridanou lidskou hodnotu.
Ona za to nemuze preci ani Ducati ze ma tak skvele vysledky ani Kawasaki-nemuzu preci jejich um a uspech posuzovat negativne a na tom zaklade a i lidskou stranku tedy umeni jezdce (on za to muze ze je lepsi a treba to tak v praxi bude) a poskozovat ho a znacku za jejich um...
Lidi kde to zijeme je tohle normalni mysleni??
Panenko skakava to snad neni mozny tohle...
Zacalo to smrdet dvema zavody a odsunem jezdce v 2.zavodnim dni nekam kam nepatri a zrejme to nekonci touhle kravinou

motokawasaki (153) napsal 05.11.2017 v 22:11

Prdel by byla, Kdyby to přesto byla zase Kawasaki-Rea
Ono jde spíš o to, že tenhle systém zohledňuje lidský faktor, protože přece nejlepší motorka neexistuje, jinak je Sykes v pohodě vicemistr.
Spravedlivější by bylo spíš něco takového jak píše Fullgas. To snad nakonec, ani nebudou továrny chtít nejlepší piloty, aby jim to nekazili

Rosička (982) napsal 05.11.2017 v 21:23

Zatraceně ještě si dovolím předpovídat sezonu 2018: Zapnete televizi se závodama WSBK s tím, že 1. bude zase Kawasaki -Rea, to nás už ani nebude zajímat, budeme sledovat 2. - 6. pozici

Rosička (982) napsal 05.11.2017 v 20:56

blackblues: Jsem jen pouhý amatér-fanda, ale podle selského rozumu z mého pohledu takto: Co se týče stroje je na takové úrovni, že v MotoGP konkurenceschopný je. Jezdec také. Co by dále zabíral místo ve WSBK a bral chuť ostatním? Když jeho místo má už teď být jinde. Dorna to ví, a láme Kawasaki. Jistě, pro ně by bylo pohodlnější zůstat tam kde je. Ale pak je dobře, že tu Dorna je. Mělo by to být přirozené=posun, NÉ pohodlnost. (Nevím zda mi je rozuměno). Ať tam Kawasak jde, bude mít podporu, určitě. Vždyť i pro nás pro fanoušky to bude lepší, takhle by to bralo chuť vědět dopředu, že zase vyhraje Kawasaki- Rea.

Fullgas1 (746) napsal 05.11.2017 v 20:48

Pre wsbk by mali platiť jednoduché pravidlá. Rám a motor bez úprav, výmena elektroniky, kolies, bŕzd a tlmičov. Samozrejme výfuk a kapoty to je jasné. Všetky vymeniteľné veci by mali byť dostupné pre každý tím od každého dodávateľa. Nie že jeden tím bude do toho rvať milióny € a stále vyhrávať a ostatný sú radi keď prežijú sezónu do posledného závodu. Dostupné diely pre všetkých a samozrejme finančný strop aby to niekto nezneužíval...
A to by sme videli závody. Aj jazdcov na divokú kartu by pribudlo.

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 20:40

Na jednu stranu nevim ,jak tohle mohlo u fabrik projit a co jim bylo slibeno...proste jestli to tak bude nechapu,proc tohle nebojkotovaly!

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 20:33

Rosicko,ale tohle je preci spatne nemyslis?
Otazka je pouze moralni!!
Tady vubec nejde o vysledek v tomto pripade ,treba se vyrovnanosti dosahne ok,ale tady jde o moralni pohled jak toho dosahnou.
Tobe to neprijde ujety??
Me teda hodne at je vysledek jakykoli!
Tohle uz jsou zasahy vetsiho charakteru kdy sahas na vykon jezdce a skrtis ho jak karburator chapes to vubec??

Rosička (982) napsal 05.11.2017 v 20:28

1100Virago. Jen jestli to není jednoduchá taktika od Dorny např. Kawasaki a Rea (nemůže nic víc vyvíjet měnit motor atd.) aby právě přešli do MotoGP? A nejen argument aby WSBK byla více vyrovnaná? Pak by to nebyl trest ale posun dopředu.

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 20:19

Virago:ja to proste nechapu ...

1100Virago (3052) napsal 05.11.2017 v 20:11

Hmm... hendikepy jako na dostizích, kdy úpěšnému koni naloží kila navíc Jaký má potom smysl se snažit být lepší, když za to přichází trest?

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 20:06

Ivan: v tomhle ohledu jsem moc neveril a spise se snazil brat vec s nadhledem...ale jestli opravdu planuji tyto zmeny,tak se mi rozsvitilo,zarucene.

Rosička (982) napsal 05.11.2017 v 19:53

Už mi z toho "třeští hlava" . Ví se kolik mozků v té Dorně je? Třeba to takové nebude!

IvanDvoutakťák (5069) napsal 05.11.2017 v 18:52

Jj, Blacku - "odťial to tak vyzerá" , že WSBK jsou do sraček
A ubraň se potom myšlenkám, že Dorna toto vlastně chce od samýho
začátku, kdy se stala promotérem i WSBK ...

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 16:34

Presne...fullgasy plne seriove motorky jedina uprava bez zrcatek!Treba by i ta kawa do gp musela a donutilo by ji to tam vstoupit, aby mohla testovat novinky...hovada!
Kde jsou ty doby,kdyz nebylo lobby...
Je to vrchol vseho svet je proste tak nejak jinaci!

Fullgas1 (746) napsal 05.11.2017 v 16:03

Tie novinky sú úplne zbytočné a komplikované. Úspešný budú potrestaný. WSBK ide do prdele. Kalendár s hroznými prestávkami, nevyrovnané štartové pole, závody rozdelené do 2 dní, prenosy v TV plné reklamy(eurosport) a často krát zo záznamu.
Kde je ten sľubovaný návrat ku koreňom WSBK - motorka z obchodu trochu poladená a na nich sa závodilo???

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 14:33

Proste kdyz to nejde nesmyslem vymyslime dalsi...ted uz na to jdou rafinovane,zjistili ze presunuti jezdce pozicne v 2.zavode nepomohlo (pouze jeden pad Rejce nedavno diky tomu nesmyslu),tak jdou uz pres zasahy do vykonu ofiko a bez pardooonu s moznosti operativniho sachovani...to uz je kurva regulace...lidi tohle uz nejsou zavodnici ,ale figurky na provazku.
Tuhle privazem pane vys a tuhle zase min,dle divadelka,ktere hodlame hrat no je to normalni??
Takhle proste by zavody fungovat nemeli a nechapu ,co je tohle za zkazenou dobu,kdy zcela jasne skutecnosti respektive hovadiny se aplikuji jako kdyz by se nechumelilo bez spetky zdraveho rozumu.
Wsbk jdou totalne do sracek.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 05.11.2017 v 13:25

KONCESNÍ BODY ... Asi přijdou ještě DALŚÍ "body"
A pak koncesní poplatky, jako v obchodě ...

blackblues (1507) napsal 05.11.2017 v 12:57+1

Zlaty komunisti v nadsazce

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist