WSBK Assen – Na vodě zajel nejlépe Lowes, Ježek je pátý

Kapitoly článku

Supersport – 2.volný trénink

Ve druhém tréninku si časy zlepšili všichni jezdci, ale pět z nich zatím ani odpoledne nesplnilo kvalifikační minimum. Trénink obdobně jak ten první předčasně ukončily červené vlajky. Tentokrát do konce druhých volných jízd zbývala jen necelá minuta.

Nejrychlejším jezdcem pátečních tréninků je Patrick Jacobsen (Honda World Supersport Team). Američan zajel čas 1'54,999 sekundy a byl jediný, kdo překonal hranici minuty a pětapadesáti sekund. V jedné sekundě jsou jen další tři jezdci. Druhý v pořadí Kenan Sofuoglu (Kawasaki Puccetti Racing) ztrácí 0,339 sekundy, třetí Anthony West (WEST EAB Yamaha) byl pomalejší o čtyři desetiny a čtvrtý Kyle Smith (CIA Landlord Insurance Honda) o šest desetin.

Český závodník Ondřej Ježek (Team GoEleven) si zatím v Assenu vede dobře, protože i po druhém tréninku figuruje na páté pozici s časem 1'56,634 sekundy. Je zároveň posledním jezdcem s časem do dvou sekund na maximum dne. Díky tomu má také přímý postup do druhého superpole.

Australan Anthony West, který jede Assen na divokou kartu, měl v závěru tréninku pád téměř ve stejném okamžiku, ale v jiné části okruhu, jak Randy Krummenacher (Kawasaki Puccetti Racing). Pak došlo na vyvěšení červených vlajek a zastavení, později ukončení druhého tréninku. Oba jezdci dnes odpoledne absolvovali po dva pády. Celkem havarovalo jedenáct jezdců a Ayrton Badovini (Gemar Balloons - Team Lorini) skončil ve zdravotním centru okruhu v Assenu.

Supersport World Championship – 2.volný trénink
11°C, dráha mokrá, 14°C, vlhkost: 85%
Výsledky tréninku - WorldSSP FP2 Assen 2016.pdf

1 - # 2 - JACOBSEN Patrick - Honda CBR600RR - 1'54.999
2 - # 1 - SOFUOGLU Kenan - Kawasaki ZX-6R - 1'55.338 - +0.339
3 - # 13 - WEST Anthony - Yamaha YZF R6 - 1'55.411 - +0.412
4 - # 111 - SMITH Kyle - Honda CBR600RR - 1'55.602 - +0.603
5 - # 69 - JEŽEK Ondřej - Kawasaki ZX-6R - 1'56.634 - +1.635
6 - # 55 - MIKHALCHIK Illia - Kawasaki ZX-6R - 1'57.090 - +2.091
7 - # 4 - REA Gino - MV Agusta F3 675 - 1'57.775 - +2.776
8 - # 25 - BALDOLINI Alex - MV Agusta F3 675 - 1'58.190 - +3.191
9 - # 87 - ZANETTI Lorenzo - MV Agusta F3 675 - 1'58.448 - +3.449
10 - # 19 - WAHR Kevin - Honda CBR600RR - 1'58.778 - +3.779
11 - # 11 - GAMARINO Christian - Kawasaki ZX-6R - 1'59.010 - +4.011
12 - # 88 - TEROL Nicolas - MV Agusta F3 675 - 1'59.294 - +4.295
13 - # 51 - SCHOUTEN Bryan - Yamaha YZF R6 - 1'59.329 - +4.330
14 - # 96 - ORELLANA Javier - Honda CBR600RR - 1'59.426 - +4.427
15 - # 81 - STAPLEFORD Luke - Triumph Daytona 675 - 1'59.606 - +4.607
16 - # 21 - KRUMMENACHER Randy - Kawasaki ZX-6R - 1'59.644 - +4.645
17 - # 71 - BERGMAN Christoffer - Honda CBR600RR - 1'59.678 - +4.679
18 - # 119 - CHROBAK Janos - MV Agusta F3 675 - 1'59.803 - +4.804
19 - # 35 - HILL Stefan - Honda CBR600RR - 1'59.978 - +4.979
20 - # 47 - BASSANI Axel - Kawasaki ZX-6R - 2'00.301 - +5.302
21 - # 77 - RYDE Kyle - Yamaha YZF R6 - 2'00.498 - +5.499
22 - # 44 - ROLFO Roberto - MV Agusta F3 675 - 2'00.829 - +5.830
23 - # 61 - ZACCONE Alessandro - Kawasaki ZX-6R - 2'01.122 - +6.123
24 - # 63 - KHAIRUDDIN Zulfahmi - Kawasaki ZX-6R - 2'01.261 - +6.262
25 - # 78 - OKUBO Hikari - Honda CBR600RR - 2'01.741 - +6.742
26 - # 64 - CARICASULO Federico - Honda CBR600RR - 2'01.817 - +6.818
27 - # 86 - BADOVINI Ayrton - Honda CBR600RR - 2'01.940 - +6.941
28 - # 74 - VAN SIKKELERUS Jaimie - Yamaha YZF R6 - 2'02.114 - +7.115
29 - # 6 - STIRPE Davide - Kawasaki ZX-6R - 2'02.911 - +7.912
30 - # 16 - CLUZEL Jules - MV Agusta F3 675 - 2'03.003 - +8.004

NQ - # 83 - EPIS Lachlan - Kawasaki ZX-6R - 2'03.296 - +8.297
NQ - # 7 - LICCIARDI Angelo - Kawasaki ZX-6R - 2'03.355 - +8.356
NQ - # 23 - TANGRE Cédric - Suzuki GSX-R600 - 2'04.266 - +9.267
NQ - # 10 - CALERO Nacho - Kawasaki ZX-6R - 2'04.674 - +9.675
NQ - # 84 - CRESSON Loris - Kawasaki ZX-6R - 2'05.042 - +10.043
NQ - # 41 - WAGNER Aiden - MV Agusta F3 675 - 2'05.690 - +10.691

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist