WSBK Aragonie – Superpole vyhrál Davies, první závod Rea

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Romanko (1206) napsal 03.04.2017 v 09:16

Marex, o tom to je. Jak píšeš, měly 2válce nějaké výhody. Největší byly ty zajištěné italskou agenturou ovládající WSBK. V současnosti to už jde. Těch 20% objemu navíc je tak akorát. Ale v dávné minulosti bylo to zvýhodnění o celou 1/3 a mínus kila na min. hmotnosti opravdu výrazné. Málem to skončilo rozpadem šampionátu. Japonci chtěli úplně odejít. Pak teda Flamminni trochu povolil a přišli litry pro 4válce. Ale to je už blízká minulost.

Marex (2570) napsal 02.04.2017 v 22:30

Romanko: Přesně tohle jsem čekal. Ale je to samozřejmě omyl! Ona totiž nebyla protěžována Ducati. Jednoduše měla dvouválcová koncepce nějaké výhody a jediná Ducati se toho drží. Honda snad neměla možnost jet s twinem? Viz SP2. Suzuki s TL. Prostě jsou to kecy. Všichni výrobci můžou jet twin a nemám žádnou informaci, že by někdo protěžova mezi twiny Ducati.

kawafil (1096) napsal 02.04.2017 v 21:14

Krom toho Aragon sedí ducati ,loni Davies vyhrál oba závody s obrovským náskokem jestli si dobře pamatuju

kawafil (1096) napsal 02.04.2017 v 21:12

Jak píše Romanko Honda jen reagovala na výsledky kde dominovala ducati 998 ,je to už pár let ,ale byl to ducati cup

Romanko (1206) napsal 02.04.2017 v 12:58

Ano, Honda udělala VTR právě kvůli výhodám 2válců. A Colin na ní dal druhý titul. Aprilka se neprosadila neboť mateřská firma neinvestoala a Suzuki totéž.

voloda.m (480) napsal 02.04.2017 v 12:28

Možná se pletu, ale když ještě jezdily čtyřválce 750-ky, tak litry dvouválce byly mám pocit taky Honda VTR a Aprilia RSV, nejenom Ducati. A snad i Suzuki TL.

Romanko (1206) napsal 02.04.2017 v 11:37

voloda.m: pravdu máš jen částečně a to o tom rozdílu objemu. Ale já měl na mysli doby ještě dávnější, kdy 4válce měly jen 750ccm a 2válce litr. To bylo o celou 1/3 více. To se to Duknám závodilo. A k tomu ještě hmotnostní zvýhodnění. Nějaký ten rok to bylo i 2O kg. No ale to je už dávno a je to naštěstí pryč i s Flamminim. Ne že bych obdivoval Dornu, ale proti Flamminiho agentuře je to zlaté. Jen v TV se to moc neprojevuje. ESP je fakt na dvě věci. Chtělo by to nějakou dostupnou konkurenci.

voloda.m (480) napsal 02.04.2017 v 09:45

Marex: Romanko měl zřejmě na mysli rozdíl v objemu ( Ducati 1098 vs litrový zbytek).

blackblues (1507) napsal 01.04.2017 v 22:50

Proste v Kawe do toho davaji vic a je to videt na vysledcich...kopejte spise do tech v uvozovkach neschopaku pod nima a ne nadavat na nejlepsiho,tuk tuk na celo

Marex (2570) napsal 01.04.2017 v 22:45

Romanko: Můžeš mi ozřejmit, jak byla Ducati zvýhodňovaná proti ostatním?

Marex (2570) napsal 01.04.2017 v 22:43

Škoda Daviesova pádu. Jel fantasticky a konečně donutil Reu jet na hraně. Jsem velmi zvědav, jestli se letos o podium poperou i jiní jezdci, potažmo jiná značka, než Kawa a Duc.

gresini (4459) napsal 01.04.2017 v 21:17

Iron - ty by jsi chtěl tak skvělého borce opravdu vyřadit ? A co v moto GP,tam by jsi jich musel vykopnout alespoň pět...

BlackSabbath (434) napsal 01.04.2017 v 20:43

Ducati už chytá taky na brnk, jako Kawa...

Johnny83 (228) napsal 01.04.2017 v 19:48

Já myslim že to neni úplně o značce, jako spíš o tom, že lidi chtěj vyrovnaný závody a boj o titul do posledního závodu... jestli Rea vyhraje co se dá a bude mít jasnej titul v půlce sezóny, je jedno jestli jede ducati, kawu nebo hondu, konec už bude o ničem

VFRMANIAC (15) napsal 01.04.2017 v 19:47

Neví někdo co je Westem? Po těch plamenech? Je mi toho kluka strašně líto...

indi750 (191) napsal 01.04.2017 v 19:40

Moto.it pise, ze od pristi sezony pojede ve WSBK tym V.Rossiho a N.Hagy s Yamahou.

Romanko (1206) napsal 01.04.2017 v 18:48-1+2

To je zajímavé. Když WSBK v minulých dobách válcovala značně zvýhodňovaná Ducati, to bylo v pořádku. I teď na to ducatisti vzpomínají se slzou v oku a nepřipustí si, že za regulérních podmínek by takovou převahu neměla. Když má teď převahu Kawasaki, tak je to najednou opruz. Mně se to líbí. Podmínky mají všichni stejné, jen chtít investovat. Spíše se předpisy snaží omezit Kawasaki, ale ta se rozhodla pro SBK a ne MotoGP. Jsem tomu rád. Doufám, že to tak ještě dlouho vydrží.

Samuel007 (376) napsal 01.04.2017 v 18:05

gorkin (4444) napsal 01.04.2017 v 17:47

Tak Ondra zítra nepojede...dochtoři ho nepustěj kvůli otřesu mozku

IronDave (87) napsal 01.04.2017 v 15:07-2

Ať jde Rea do prdele už.

Ozzy_ (1136) napsal 01.04.2017 v 14:53

Vi nekdo neco o Ondrovi ? Je celej ?

Spinks (34) napsal 01.04.2017 v 14:38+2

Yamahy vypadají letos líp než loni,nevím co vidíš na tom novém nóbl modelu hondy? Když otevřu hlavní stránku a vidím tam tu dě.ku,jak se plazí kozama po nádrži,tak sorry i když to sem nepatří,tak mě to připadne hodně trapný a musel jsem to napsat! Na jednu noc jo,ale doma bych to teda nechtěl Snad mě neumínusujete,ale nedalo mi to...

Orgovany (796) napsal 01.04.2017 v 13:58

Tak to vypadá, že se Davis nepřipravil jenom o titul, ale i o koule . Ale už mě ta nadvláda Kaw sere. Ani Jamahy nestačej. Hondy jsou totálně ve sračkách, hlavně že maj novej nóbl model ...

Johnny83 (228) napsal 01.04.2017 v 13:53

Ohledně Sykese mě to taky napadlo, ze 4 jezdců ducati a kawasaki se mi jeví nejslabší...

gorkin (4444) napsal 01.04.2017 v 13:48

ondra po padu v kvaldě
ale zítra prý nastoupí




gresini (4459) napsal 01.04.2017 v 13:48

Reův tlak byl veliký a Davies to neustál,ta Foresova pochodeň vypadala hodně nepříjemně

gorkin (4444) napsal 01.04.2017 v 13:43

Jinak si myslím že pomalu a jistě Sykes už není to co býval...

AfroRR (35) napsal 01.04.2017 v 13:42+1

Už mě Rea tou svou suveréností přestává bavit. Chaz jel skvěle, později brzdil oproti Reovi, no supr agresivní jízda mezi nima. Holt se Chaz dnes dostal za limit. Zítra mu to snad už klapne.

gorkin (4444) napsal 01.04.2017 v 13:40

Jonatan tlačil.. a viděl že má chaz zadní gumu na cáry...
je to mazááák

BSA (338) napsal 01.04.2017 v 13:39+1

jako loňská sezóna, Rea honí všechno před sebou jako zajíce a ke konci sezóny šetří sebe i stroj a kontroluje pohodlný náskok, pokud se nevysírá motor, nebo řazení, holt hondí šrot ho vyučil k mistrovství

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist