WSBK Aragonie – Superbikům vládne Bautista, Španěl vyhrál devátý závod sezony

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ivos (109) napsal 11.04.2019 v 02:18

Karingu=ty už dokonce podvodně píšeš

KARING (245) napsal 10.04.2019 v 23:51

ChenziiR1 - Karing Na Akra nemám ani náhodou!

KARING (245) napsal 10.04.2019 v 23:49

Ivos - tebe musel děatl asi taky nějaký podvodník!

ChenziiR1 (158) napsal 10.04.2019 v 21:03

Ahoj Akro - porád stejně průhlednej ?

Ivos (109) napsal 10.04.2019 v 04:13

Karingu=on umí jezdit furt Jen díky těm podvodníkům na podvodně pomalých strojích to vypadá tak brutálně

KARING (245) napsal 10.04.2019 v 00:25

Rosičko, Barbera už skoro nikoho nezajímá, své šance už dávno pohřbil! Ale je fakt, že kdysi jezdit uměl a dobře!

Rosička (982) napsal 09.04.2019 v 21:31

Něco se zase děje okolo Barbery Nejdříve si stěžuje, že v týmu nejsou peníze na součástky-motor. Pak když v neděli ráno šéf týmu Toth odemkne box, nebyla tam Barberova motorka Yamaha R6 - zmizela Mezitím si Barbera domluvil, že příští závod Superbik pojede na Kawasaki místo zraněného Mercada (speedweek.com dnes)

KARING (245) napsal 09.04.2019 v 18:36

MXer - Koukám, že tobě stačí ke štěstí málo...

MXer (140) napsal 08.04.2019 v 20:12-1+1

KARINGU,Ty budeš mít letos hodně zkurvenej celý rok a to mě na tom baví nejvíc .Horší je to s Tvojí hlavou,když si ještě za celou dobu nedokázal pochopit,že Ducati jen využila daný pravidla.To mohla i Kawasaki a další a nikdo jim nebranil,ale ono to není asi úplně prdel takovou motorku vyrobit,ale spíš ještě prodat.Jeď si tu Tvojí písničku,ale zamysli se nad sebou,ať se ještě víc neprozradíš...

ptakopysk (37) napsal 08.04.2019 v 16:26

Pročetl jsem poctivě všechny komentáře a musím uznat,že některé příspěvky jsou velmi originální,hlavně příspěvky Karinga o podvodné Ducati,podvodníkovi Bautistovi,nejlepšímu Reovi a 60kg chcípácích. Předpokládám,že v případě Karinga o Akra nejde,ten používal termín koncentráčníci.

BSA (338) napsal 08.04.2019 v 15:00

jeden komik lepší než druhý , ale nejlepší fór je ten, že Alváro
dostal tuhle wsbk duknu za trest, protože než se loni v dubnu rozkoukal,
tak všechny sedačky v motogp byly rozdaný, takže si za to může sám
dneska bych chtěl vidět ty ksichty manažerů od aprilije, co vyhodili
Bautistu a Bradla za neadekvátní výsledky na špičkové technice

TopSBK (86) napsal 08.04.2019 v 11:58-1+1

Před rokem, možná déle, tu někdo psal, že se sešla dobrá kombinace Rea, Kawa, tým. Letos to platí pro Bautistu a Ducati. Jsem rád, že má Ducati naději na další legendu typu Foggyho, Baylisse.
KARING taky, žejo

Biker_xx (2319) napsal 08.04.2019 v 11:40+3

Ještě jednou jsem se díval na záběry z různejch zatáček, jaký jsou mezi jezdcema rozdíly. Oproti ostatním je Alvaro dýl na brzdách, hloubějc do zatáčky, pak v maximálním náklonu stráví opravdu jen minimum času a je zas okamžitě na plynu. Ten rozdíl je na spoustě míst vidět. Aspoň tak mi to přijde z toho, co dokážu z televize nakoukat, což je dost ošemetný a ruku do ohně za to nedám...

Biker_xx (2319) napsal 08.04.2019 v 11:34+1

jan26: Dostat se v MotoGP na továrnu je souhra spousty věcí. Perfektní dlouhodobej management jezdce, sponzoři, který stojej za jezdcem, osobní kontakty, lobbing ze stran značek sponzorů i Dorny, načasování, štěstí a spousta politiky okolo. Vlčáků je spousta a sedaček málo. Když cokoliv z toho, co jsem psal, není na 100%, nemáš šanci, i když jsi dobrej.

motokawasaki (153) napsal 08.04.2019 v 09:57+1

Chudák Rejc, zdá se, že je tu v klatbě Ani netuší, kolik lidí potěšil, že je druhej. Ale rve se slušně.

jan26 (3624) napsal 08.04.2019 v 08:52+1

No nazdárek to není jak jsem psal v předešlém komentu,kde jsem si nevzpomenul na jeho účinkování u aprilii.
Potom tedy je otázka proč takový jezdec výjimečných kvalit jak se tady píše nedostal ve třídě Mgp pod zadek prvořadou motorku ?
Že se sedačky nerozdávají jen na základě jezdeckého umění to se ví,ale na druhou stranu dostat do týmu někoho,kdo vám je schopen zajet titul ...

Takže AB19 se stane ještě horkým zbožím na trhu motogp?

martin1 (658) napsal 08.04.2019 v 08:39

Bautistova převaha je jasná, nový stroj, nové dráhy, letos má titul...dřív jsme lamentovali, že zelení do ZX10R sypou prachy po vagonech a je to vlastně stroj GP tak to letos dopřejme Ducati i když jak se často mění pravidla tak regulernost vzala za své...

oxygen (489) napsal 08.04.2019 v 00:37+3

Ač jsem Bautistu nikdy nemiloval, musim uznat, že teď je na jeho jízdu krásný pokoukání a je vidět, že si to i on užívá - v driftech nálety do zatáček, v driftech i na výjezdech je fakt, že k tomu bude mít Duc t.č. asi ze všech nejlépe vyladěny motorovou brzdu i kontroly slidu a trakce, prostě celý ten kompletní balíček vč. křidýlek... Jéžišku, naval mi pls jednu tu v4r pod stromeček, nejlíp už teď pod ňákej ten kvetoucí!!!

Biker_xx (2319) napsal 08.04.2019 v 00:19+15

Že je letošní Ducati rychlá a povedená motorka je prostě fakt. Nicméně je třeba se podívat, jak na ní jezděj ostatní. A taky je třeba si uvědomit, že Bautista neni žádnej nazdárek. Nikdo z těch kluků tam nemá za sebou, snad kromě Melandriho, to co on. Bautista strávil v GP 16 let, na 125 mistr světa (2006), na 250 druhej (2008). V MotoGP v sezóně 2012 skončil na netovární Gresiniho Hondě celkově 5. za Lorenzem, Pedrosou, Stonerem a Doviziosem. V r. 2013 šestej za Marqezem, Lorenzem, Pedrosou, Rossim a Crutchlowem. Víc se u Gresiniho tehdy zajet nedalo. Pak přešli na Showu a byl konec. Nicméně i na zdechlý Aprilii skončil v r. 2015 celkově 12. Jak jel loni v Austrálii na Lorenzově motorce asi neni třeba připomínat. Upřímně si myslim, že moh předjet i Doviho, jen prostě nechtěl. Ten kluk v MotoGP nebyl hvězda, která by byla vidět, jen proto, že na to nikdy neměl pod zadkem to správný železo. Jsem si jistej, že Alvaro má v rukách, jako málokdo (teda spíš nikdo) ve WSBK. A je to vidět. A ano, tentokrát má poprvé v životě to správný železo pod zadkem. A ještě jedna věc. Všech 9 závodů jsem viděl a mám za to, že Alvaro jede viditelně jinak. Podívejte se na to, jak projíždí zatáčku, jak je přesnej ve všech fázích, jak má motorku neskutečně pod kontrolou. Na brzdách (zejména) uprostřed zatáčky i na výjezdu. Myslim, že i když by Ducati byla pomalejší motorka, budou s ním mít ostatní velkej problém tak jako tak.

blackblues (1507) napsal 07.04.2019 v 23:48

Mrkaktus:jj mas recht trochu jsem to nezvladl,priste budu chytrejsi

blackblues (1507) napsal 07.04.2019 v 23:41+2

Th:no hele az se s tim nauci Chaz jezdit ,tak nevim co vymyslis priste
Dulezite je si pripustit dve skutecnosti a zasadni :1)technika ducati je v tuto chvili best a za 2)bautista je vybornej
3)Rea nema techniku na to, aby s Bautistou dokazal drzet krok a je jedno ,kdo na tom bude sedet,kawa masina to z principu neda a v tuhle chvili porovnavat souboj ci kvalitu Bautista vs Rea je nesmyslem.

blackblues (1507) napsal 07.04.2019 v 23:35+2

Mrkaktus:jj chybama se clovek uci a naivita v mem pripade nekonecna pravda
No evidentne se toho neboji a cekam ,kdy se objevi nick AKRO opet a rekne ze ozil
Ze podvodnik tzv untrwaserman ho probudil a donutil k navratu
Ale me je to tak nejak jedno,co se tyce KARINGA a to jak tady pise,uz to beru ppvetsinou s usmevem a v par vecech ma pravdu,ale s podvodnikem nesouhlasim to da rozum.

ThomasHewitt (244) napsal 07.04.2019 v 23:34-2+1

dark-demon, podívej se laskavě kde jezdí další Ducati, ještě ani jednou Reu neporazili, takže v těch rukách nas.ráno asi nebude mít ani Bautista...že se Bautista na rozdíl od Rei s nikým netahá může bejt jednoduše dáno tím že je prostě lepší jezdec než Rea, Bautista byl doposavad zvyklí jezdit proti esům v motoGP...

Blooma (203) napsal 07.04.2019 v 23:15+3

WSBK se už po desetiletí potýká s nastavením pravidel tak, aby byly regulérní. V některých obdobích to opravdu vypadalo, že má pravidla někdo zaplacený a bohužel to mělo i velmi smutný dopad na vývoj motocyklovýho trhu. Momentálně jsou závody nejregulérnější za posledních mnoho let, protože přinejmenším mají všechny motorky stejnej objem. Měly by pravidla co nejvíc vycházet ze sériových motorek. Nechápu, proč by se měla Ducati nějak škrtit. Když vyvinuli výjimečnou sériovou motorku, tak maji právo s ní vítězit i v závodech. Spíš je to o nastavení definice sériového motocyklu.
Ironií osudu je, že Ducati nyní vítězí s motorem, kterej v minulosti vyštípali z WSBK. Zde už je prostor pro konspirační teorie

dark-demon (13) napsal 07.04.2019 v 22:59

ThomasHewitt- ano, a dokazal by to na motorce podle pravidel ktera dokonce musela bejt omezovana kvuli tomu jak jela takze v tech rukach asi nasrano nema. Na Alvara sem se tesil, do chvile nez sem zjistil ze vsechna pravidla let predchozich najednou pro ducati neplatej.
Ono Rea by sice vyhral, ale kazdej zavod se do poaledniho kola a nekym taha

Mr.Kaktus (1294) napsal 07.04.2019 v 22:51+1

blackblues > jestli si dobře vzpomínám, tak si tady skoro brečel , když tragicky umřel - a vidíš to, máš ho zpět . God exists

blackblues (1507) napsal 07.04.2019 v 22:17

Akro is back

Motofighter (471) napsal 07.04.2019 v 21:59-1+1

Tady vidite, ze jen super jezdec nestaci, kdyby nemel Alvaro superstroj nevyhrava viz. aktualni stav .u JR. Az Dorna prikaze nutne zmeny u mota Dukny, zacnou byt zavody normalni.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 07.04.2019 v 20:26

Řekl bych, že snížit v některé kategorii počet jezdců na startu (aby
tak bodoval málem každý který dokončí závod) patří k oblíbeným
trikům Dorny, protože tohoto nejsme svědky poprvé ...

JR na tom zatím není nijak špatně, když má po devíti vítězstvích AB
(jak to zdůrazňoval "vytetováním" NINE na jeho prstech) ztrátu 26 bodů,
jak jsem vyčetl ve zdejší statistice Průběžné pořadí WSBK
Uvidíme, jak se situace bude vyvíjet na dalších tratích ...

Rado_ (555) napsal 07.04.2019 v 20:11

Thomas Hewitt - ..to by si ti, kteří kvičí nyní brali jako samozřejmost a plácali se po ramenou

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist