WSBK 8. Misano ... po

V san marinském stánku silničních radovánek trať pomalu chladne a další dva závody superbiků, stejně jako supersportů a velkých štoků jsou minulostí.

WSBK 8. Misano  ... po

V san marinském stánku silničních radovánek trať pomalu chladne a další dva závody superbiků, stejně jako supersportů a velkých štoků jsou minulostí. Co nám přinesly? Určitě fajnovou podívanou na bandu jezdců s velikou chutí závodit. 
Tu největší měli Max Neukirchner v prvním závodě a Ruben Xaus ve druhém, když si řekli o nejvyšší místo na bedně. Viděli jsme Maxe Biaggiho, který v první rundě skončil v prachu po té co ho sestřelil Fabrizio, zatím co ve druhé všem až na Rubena vyprášil kožich a dojel si pro stříbro. 
Viděli jsme Troye Baylisse chybovat a přesto doje dvakrát třetí a upevnil si tak vedení v šampionátu, trápícího se Hagu i Checu. 
Všichni ale asi sledovali hlavně #96. Kuba startoval ze sedmé příčky, ale to mu nezabránilo v tom, projet cílem prvního kola jako 16.! Pak ale zatopil pod kotlem, a po jedenáctém kole byl sedmý ! (pravda, trochu to před ním popadalo, ale na to se historie neptá). Moc hezky se na to koukalo, a je jen škoda že nedošlo v výraznějšímu souboji s Checou a Lanzim. Ve druhém závodě to bylo podobné – první kolo 12., čtvrté a páté 14. a v posledním devátý. Celkově vzato dobrý výsledek, ale Kuba už asi pošilhává výš. Budiž mu to přáno! 




wsb
první závod
1 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R1000 39'27.918 (154,197 kph)
2 11 Corser T. (AUS) Yamaha YZF-R1 0.542
3 21 Bayliss T. (AUS) Ducati 1098 F08 2.249
4 111 Xaus R. (ESP) Ducati 1098 RS 08 3.028
5 7 Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR 5.408
6 57 Lanzi L. (ITA) Ducati 1098 RS 08 5.518
7 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098 RS 08 6.202
8 36 Lavilla G. (ESP) Honda CBR1000RR 18.279
9 38 Nakatomi S. (JPN) Yamaha YZF-R1 19.072
10 41 Haga N. (JPN) Yamaha YZF-R1 19.132
11 34 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R1000 28.098
12 10 Nieto F. (ESP) Suzuki GSX-R1000 34.385
13 88 Aoyama S. (JPN) Honda CBR1000RR 34.572
14 23 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 34.902
15 94 Checa D. (ESP) Yamaha YZF-R1 39.979
16 194 Gimbert S. (FRA) Yamaha YZF-R1 44.669
17 44 Rolfo R. (ITA) Honda CBR1000RR 49.290
18 54 Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR1000RR 59.304

druhý závod
1 111 Xaus R. (ESP) Ducati 1098 RS 08 39'19.710 (154,734 kph)
2 3 Biaggi M. (ITA) Ducati 1098 RS 08 1.035
3 21 Bayliss T. (AUS) Ducati 1098 F08 4.158
4 41 Haga N. (JPN) Yamaha YZF-R1 5.466
5 11 Corser T. (AUS) Yamaha YZF-R1 6.759
6 57 Lanzi L. (ITA) Ducati 1098 RS 08 13.468
7 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R1000 15.221
8 7 Checa C. (ESP) Honda CBR1000RR 16.687
9 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098 RS 08 17.030
10 10 Nieto F. (ESP) Suzuki GSX-R1000 17.681
11 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098 F08 21.356
12 34 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R1000 28.676
13 23 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 31.304
14 36 Lavilla G. (ESP) Honda CBR1000RR 32.339
15 38 Nakatomi S. (JPN) Yamaha YZF-R1 33.716
16 94 Checa D. (ESP) Yamaha YZF-R1 34.171
17 86 Badovini A. (ITA) Kawasaki ZX-10R 40.638
18 44 Rolfo R. (ITA) Honda CBR1000RR 41.136
19 88 Aoyama S. (JPN) Honda CBR1000RR 49.699

sst 1000
1 53 Polita A. (ITA) Ducati 1098R 23'37.092 (150,301 kph)
2 51 Pirro M. (ITA) Yamaha YZF-R1 1.471
3 21 Berger M. (FRA) Honda CBR1000RR 2.382
4 155 Roberts B. (AUS) Ducati 1098R 5.234
5 19 Simeon X. (BEL) Suzuki GSX-R1000 6.999
6 8 Antonelli A. (ITA) Honda CBR1000RR 7.826
7 89 Colucci D. (ITA) Ducati 1098R 11.349
8 78 Foray F. (FRA) Suzuki GSX-R1000 K8 13.493
9 23 Seaton C. (AUS) Suzuki GSX-R1000 K8 14.110
10 88 Foray K. (FRA) Yamaha YZF-R1 15.238

29 90 Drobný M. (CZE) Honda CBR1000RR 59.213

31
RET 96 Smrz M. (CZE) Honda CBR1000RR


wss
1 88 Pitt A. (AUS) Honda CBR600RR 37'08.387 (150,198 kph)
2 18 Jones C. (GBR) Honda CBR600RR 5.347
3 65 Rea J. (GBR) Honda CBR600RR 9.183
4 99 Foret F. (FRA) Yamaha YZF-R6 13.784
5 127 Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 15.863
6 8 Aitchison M. (AUS) Triumph 675 15.967
7 55 Roccoli M. (ITA) Yamaha YZF-R6 21.689
8 77 Veneman B. (NED) Suzuki GSX-R600 24.070
9 47 Clementi I. (ITA) Triumph 675 26.075
10 23 Parkes B. (AUS) Yamaha YZF-R6 30.387
11 105 Vizziello G. (ITA) Honda CBR600RR 32.578

17 37 De Angelis W. (RSM) Honda CBR600RR 40.960
RET 24 McCoy G. (AUS) Triumph 675 
RET 14 Lagrive M. (FRA) Honda CBR600RR 

... a jak to viděl Jakub
Uplynulý víkend nám z pohledu motocyklového sportu nabídnul další možnost srovnání mezi dvěma motocyklovými šampionáty, a sice MS Superbiků a MotoGP. Ti z Vás jenž si závody obou motocyklových šampionátů nenechali ujít, musí po nedělním odpoledni uznat, že zpotit se dá i v klimatizované místnosti. A to právě díky dvěma superbikovým jízdám, jenž se odehráli v pekelném italském dusnu. Misano Adriatico, závodiště jenž leží kousek od italského letoviska Rimini, bylo posledním zastavením světového šampionátu superbikerů před závodem v Brně, který nás čeká za tři týdny. A český jezdec Kuba Smrž poslal všem motocyklovým fanouškům dychtícím po napětí, bitvě kolo na kolo a pořádně zvýšené hladině emocí a adrenalinu tu nejlepší virtuální vizitku, co by pozvánku na 18.-20.července na Masarykův okruh v Brně. Od úvodních tréninků se pohyboval hodně vysoko, možná trefně řečeno v té nejlepší společnosti, pokud tak lze druhé a třetí místo z obou kvalifikací nazvat. Zlepšený výkon předvedl pak i v sobotním Superpole, ale stačilo to jen na sedmou příčku na startu. Nedělní dvě jízdy dali světu jasné poselství jak má vypadat silniční motocyklový sport, také však ukázaly českému jezdci, že stále ještě mu do kompletní mozaiky, jenž by dotvořila konečný obrázek jeho kvalit, chybí ten pověstný poslední dílek.

Jakub Smrž: „Byl to náročný víkend, ale rozhodně patří k těm nejlepším v letošní sezóně. Tedy aspoň prozatím. Po celý víkend jsem se pohyboval mezi těmi nejrychlejšími a v první jízdě jsem zajel dokonce i nejrychlejší kolo závodu. Vím, že mi však chyběl právě rychlejší začátek první jízdy, abych mohl bojovat o stupně vítězů. Stíhačka to však byla nádherná. Ve druhé jízdě už byl úvod o něco lepší, ale tentokráte to stačilo jen na devátou příčku v cíli. Jsem každopádně rád za dvě trefy do desítky, navíc před mým domácím závodem. Mám radost i z toho, že na trati kde se velmi těžko předjíždí byly oba výsledky opravdu vybojované.“ 



Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist