Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex - Kdysi vyvíjel Bavorák tisícovku boxera pro Superbiky, to bylo v dobách kdy jezdily 1000 2V proti 750 4V a pak tam s nimi byly i 900 3V. I přes veškterou snahu nedostali z boxera 1000 víc než 162 koní a museli vývoj ukončit a konstatovat, že se boxer svou koncepcí na vývoj závodního derivátu nehodí! 750 4V měly v té době okolo 175-180 koní a tovární 2V 1000 Ducati něco přes 180 koní.
Dalibor: Při produkci strojů ala Japonci je levnější vyrobit 4v řaďák. Véčko je nákladnější na výrobu. Prostě někdo musí nosit do sklepa uhlí a někdo jiný brousí diamanty. BMW véčko neumí a boxer by na dráze asi dlouho jiskřit nevydržel. Současná pravidla WSBK nutí twiny být více sérií, než je to pro 4válce (přesně ti to ale nepovím).
Marex>To nebrání,ale tak mi vysvětli proč krom dukny ostatní jezdí čtyřválce? A nemluv mi nic o tradičním výrobci V2 to je Aprilia a BMW taky.Není to tak,že čtyřválce v přímém porovnání vycházejí líp a nemusí se spoléhat jaké výhody se jim podaří vyjednat? Protože pokud je poměr v SBK 4-vál vs. 2-vál 6:1 tak asi těžko může někdo bude tvrdit,že V2 je lepší.A když odbočím...proč v MotoGP nejede V2 a i Ducati postavila Desmosedici RR?!
Dalibor: Vidíš to prostě jinak. Nikdo nebrání ostatním výrobcům využít "výhod" twinů a poslat do výroby pořádný stroje pro chlapiska, co se nebojej ostřejšího projevu motoru. Neber to jako zvýhodnění značky, protože je to zvýhodnění koncepce. Honda to právě s SP udělala a je to taky jedinej stroj, kterej bych si od okřídlených koupil.
AKRO: Přesně tak,souhlasím s tebou do puntíku I s tím,že se zvednou..o tom není pochyb.Zase do toho nasypou 5x víc než ostatní,ale pojede jim to Nebo si vybrečí nějakou tu výhodičku To,že je ale V2 na ZÁVODNÍ úrovní již dávno překonaný ja pravda.Znova opakuji,že ani tradiční výrobce V2 Aprilia a BMW do toho nešli a dali jednoznačně přednost čtyřválci.Tak jako před lety Honda s úžasnou VTR SP.To nemůže nikdo zpochybnit- teda mimo zdejšího ortodoxního Ducatisty (viděl on někdy vůbec nějakou?) memphis.unv. - Já Ducati nešetřím...to je pravda,ale žádná jiná továrna není tolik roků zvýhodňovaná- dá se to srovnat snad jedině s Ferrari v F1- a to je unfér .A její majitelé jsou druhá kapitola,nepoznal jsem jediného v pohodě- teda jednoho jo,ale ten už pilotuje Hayabusu -takže ať mi memphis.unv řekne proč bych do ní "nekopal?"
DaliboRR - Já si myslím, že se Dukny ještě zvednou a že ten dvouválec ještě není na konci z dechem! Na druhou stranu by se jim i když snaživě pláčou, nemělo už dávat další objemové zvýhodnění a nakonec pokud se jim dnešní objemové poměry 2V/4V nelíbí, mají také možnost postavit litrový čtyřválec, stejně Aprilia.
memphis.unv>...a na to jsi přišel po přečténí mého příspěvku? To mě mrzí...moc to bolí nebo jen občas? Po dnešku snad nikdo nepochybuje která evropská značka je top!
PityGPX: sakra, zapomněl jsem tam napsat že to je pro DaliboRRa.
a u něho jsem narážel na to že snad podle něho dělá ducati motorkám ostodu a nejlíp kdyby ji celou zakázali
Hoho, tož když dal Pedrosa 350km/h v Mugellu, tak tady by to bylo kousek od rychlosti světla. No ještě že tam motogp nejezdí, to by z toho diváci na cílovce nic neměli
Jo tak ta kvalda - superpole asi na těch stránkách www.la7.it neběžela jak jsem četl vedle v diskuzi, hehe. Ale zítra už to tam poběží, viz můj navod kt. jsem dal v 21:49
Memphis: co myslíš?? Kuba a BMW???
Padre: ano, tak jsem o tom psal v návodě, ale jde mi o to, zda ten přenos běžel i přímo na of. stránce www.la7.it (zítřejsí zavody tam poběží už přímo na stárnce takže nemusíte přes justin.tv). Ve Valencii a v Assenu to superpole běželo jen přes justin.tv a tak mě jen zajímá zda to tak běželo i dnes nebo zda už la7.it pustila live stream přimo na sve strance jako to dela v nedeli v den závodu :) jen ať vím, abych popř. mohl upravit návod, hehe. Zde je.
Hodně lidi už asi četlo ale tak co už. //www.motorkari...?ft=85940&fid=25
Marex - Kdysi vyvíjel Bavorák tisícovku boxera pro Superbiky, to bylo v dobách kdy jezdily 1000 2V proti 750 4V a pak tam s nimi byly i 900 3V. I přes veškterou snahu nedostali z boxera 1000 víc než 162 koní a museli vývoj ukončit a konstatovat, že se boxer svou koncepcí na vývoj závodního derivátu nehodí! 750 4V měly v té době okolo 175-180 koní a tovární 2V 1000 Ducati něco přes 180 koní.
Dalibor: Při produkci strojů ala Japonci je levnější vyrobit 4v řaďák. Véčko je nákladnější na výrobu. Prostě někdo musí nosit do sklepa uhlí a někdo jiný brousí diamanty. BMW véčko neumí a boxer by na dráze asi dlouho jiskřit nevydržel. Současná pravidla WSBK nutí twiny být více sérií, než je to pro 4válce (přesně ti to ale nepovím).
Marex>To nebrání,ale tak mi vysvětli proč krom dukny ostatní jezdí čtyřválce? A nemluv mi nic o tradičním výrobci V2 to je Aprilia a BMW taky.Není to tak,že čtyřválce v přímém porovnání vycházejí líp a nemusí se spoléhat jaké výhody se jim podaří vyjednat? Protože pokud je poměr v SBK 4-vál vs. 2-vál 6:1 tak asi těžko může někdo bude tvrdit,že V2 je lepší.A když odbočím...proč v MotoGP nejede V2 a i Ducati postavila Desmosedici RR?!
Tak to já měl různé motorky od všech Japonských výrobců a nikdy jsem s tím neměl problém! Všechny vyhovovaly, jak jsem si představoval!
Dalibor: Vidíš to prostě jinak. Nikdo nebrání ostatním výrobcům využít "výhod" twinů a poslat do výroby pořádný stroje pro chlapiska, co se nebojej ostřejšího projevu motoru. Neber to jako zvýhodnění značky, protože je to zvýhodnění koncepce. Honda to právě s SP udělala a je to taky jedinej stroj, kterej bych si od okřídlených koupil.
Rado: Ty ne čéče ty jsi Ducatista s nadhledem Jinak mrkni na moje webovky...3.7.tě čekám s hojným doprovodem
DaliboRR > nejsem v poho? Beru si to osobně )))
AKRO: Přesně tak,souhlasím s tebou do puntíku I s tím,že se zvednou..o tom není pochyb.Zase do toho nasypou 5x víc než ostatní,ale pojede jim to Nebo si vybrečí nějakou tu výhodičku To,že je ale V2 na ZÁVODNÍ úrovní již dávno překonaný ja pravda.Znova opakuji,že ani tradiční výrobce V2 Aprilia a BMW do toho nešli a dali jednoznačně přednost čtyřválci.Tak jako před lety Honda s úžasnou VTR SP.To nemůže nikdo zpochybnit- teda mimo zdejšího ortodoxního Ducatisty (viděl on někdy vůbec nějakou?) memphis.unv. - Já Ducati nešetřím...to je pravda,ale žádná jiná továrna není tolik roků zvýhodňovaná- dá se to srovnat snad jedině s Ferrari v F1- a to je unfér .A její majitelé jsou druhá kapitola,nepoznal jsem jediného v pohodě- teda jednoho jo,ale ten už pilotuje Hayabusu -takže ať mi memphis.unv řekne proč bych do ní "nekopal?"
DaliboRR: ještě jsem neviděl od tebe nic v souvislosti s Ducati kde by ses do ní nesnažil kopat, magore
to už vypadá jako obsese
DaliboRR - Já si myslím, že se Dukny ještě zvednou a že ten dvouválec ještě není na konci z dechem! Na druhou stranu by se jim i když snaživě pláčou, nemělo už dávat další objemové zvýhodnění a nakonec pokud se jim dnešní objemové poměry 2V/4V nelíbí, mají také možnost postavit litrový čtyřválec, stejně Aprilia.
memphis.unv>...a na to jsi přišel po přečténí mého příspěvku? To mě mrzí...moc to bolí nebo jen občas? Po dnešku snad nikdo nepochybuje která evropská značka je top!
PityGPX: sakra, zapomněl jsem tam napsat že to je pro DaliboRRa.
a u něho jsem narážel na to že snad podle něho dělá ducati motorkám ostodu a nejlíp kdyby ji celou zakázali
Co se stalo v těch Stockách 600, že z dvaceti jezdců na startu dojelo jen 9?
dobrej závod , jen ty ducati jsou nějaký vydechlý
Docela solidní závod!
MAX!!!
Nevíte co se děje, že Kuba nevyjel do warm-upu? Zatím to teda tak vypadá
Memphis: no reagoval si "dá se tě vůbec brat vážně?" tak mě zajímá na co narážíš? To je celé hehe.
desmo > v testu 249 km/h... nasimulovat se dá cokoliv... Superpole/kvalda nebo závod ale ne
PityGPX: počkat, co myslíš?
Hoho, tož když dal Pedrosa 350km/h v Mugellu, tak tady by to bylo kousek od rychlosti světla. No ještě že tam motogp nejezdí, to by z toho diváci na cílovce nic neměli
Honda? Těm to nejede ani z kopce, natož po rovině )))
Rado - kolik by tam po rovině asi jela Honda s trpaslíčkem Pedrosou?
Grande MAX Biaggi & Aprilia superpole a Monza...che vola a 331 km/hod... Grande il nostro corsaro, grande Max!
jo to je SBK,nej zavody ze vsech!!!91,3,35 a KUBAJZ co NEJLIP!!!
Biaggi 331 km/hod... šílenec )))
Jo tak ta kvalda - superpole asi na těch stránkách www.la7.it neběžela jak jsem četl vedle v diskuzi, hehe. Ale zítra už to tam poběží, viz můj navod kt. jsem dal v 21:49
Memphis: co myslíš?? Kuba a BMW???
dá se tě vůbec brat vážně?
Padre: ano, tak jsem o tom psal v návodě, ale jde mi o to, zda ten přenos běžel i přímo na of. stránce www.la7.it (zítřejsí zavody tam poběží už přímo na stárnce takže nemusíte přes justin.tv). Ve Valencii a v Assenu to superpole běželo jen přes justin.tv a tak mě jen zajímá zda to tak běželo i dnes nebo zda už la7.it pustila live stream přimo na sve strance jako to dela v nedeli v den závodu :) jen ať vím, abych popř. mohl upravit návod, hehe. Zde je.
Hodně lidi už asi četlo ale tak co už.
//www.motorkari...?ft=85940&fid=25
To JirkaCS: Absolutně v pohodě.