WSBK 2016 nabídne nový formát závodního víkendu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rado_ (555) napsal 19.12.2015 v 09:48

samsung740 > jenže všechny sporty se primárně dělají pro diváky, ne pro aktéry

Maxiobr (257) napsal 18.12.2015 v 22:12

Myslím si, že víc lidí to na trať určitě nepřitáhne, spíš naopak. Většina lidí jezdí jen na neděli a když uvidí, že se jede jen jeden hlavní závod (a co si budeme povídat, SSP jsou jen doplněk, o SSTK nemluvě), tak se na to vykašlou úplně. Takže se bude jezdit před prázdnými tribunami.

Pro mě osobně jako televizního diváka to ale plus je. Start v jednu je podle mě ideální, navíc se člověk bude mít oba dva dny na co těšít. Jak už píší gentlemani pode mnou, výsledky by měly být různorodější - dnes jsou ty dvě jízdy často jako přes kopírák.

samsung740 (38) napsal 18.12.2015 v 21:52

Nechápu co tady brbláte.Určitě dobrá zpráva je to pro jezdce a mechaniky.Pokud se někdo chce dívat tak se dívat bude,a kdo ne tak nebude.Já akorát mám obavy z přenosů na eurosportu.Stalo se kolikrát ,že přenos SBK byl vysílán později než bylo uvedeno.Pokud šlo o záznam,tak byl sestřihaný tak ,že se na to nedalo dívat.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 18.12.2015 v 13:43

Jj, Romanko - viz moke 3 komentáře 16.12. a včera 14:06 ...

Romanko (1190) napsal 18.12.2015 v 13:16

Nuvolari, přesně jsi to vystihl. Naředěný víkend. SBK vždy měli zajímavější a delší program než GP a teď? Ve dvě , ve tři odpo konec . To nestojí za to. Jedině tak zajet na některý závod do Itálie a tam pak odpo dát ještě pěknou vyjížďku třeba po Toskánsku.

1100Virago (3026) napsal 18.12.2015 v 09:15

JP: Mě to například zajímá.

Nuvolari: Podle mě si víkend zkrátí jen místní diváci. Málokdo, pokud jede z daleka, jede jen na závodní neděli. Takoví návštěvníci jedou většinou rovnou na celý víkend.

JP (206) napsal 17.12.2015 v 21:35

Já nevím, fakt se česká motocyklová veřejnost zajímá o to, jak si povede KA? Kdyby to bylo podpořeno dobrými výsledky a dávalo by to předpoklad očekávat, že zajede třeba do top 10, tak bych tomu možná věřil. Díky penězům se dá sehnat zajímavé angažmá, třeba v Milvaukee BMW , ale stát se špičkovým a uznávaným jezdcem to není jen o penězích

Nuvolari (2320) napsal 17.12.2015 v 21:18

Ogg: na to budou kašlat diváci po celém světě. Nový formát je toho zárukou. na ty - jak píšeš - tatínky - se vždycky rádo podívá dost lidí, ale málo kdo tomu obětuje celý uměle naředěný víkend. Holt jsou soudruzi ze Španělska zase o krok napřed! Jenom nevím, jestli to bude stačit...

Ogg (387) napsal 17.12.2015 v 20:51

Ty superbiky jsou složité, je to šampionát, kterýmu vládnou tatínci, a chybí tam nějaké to jméno. I ten Abraham s Haydnem tomu moc nepomůžou.

Ta doba, kdy to sledovaly masy lidí když tam jezdil Bayliss, Corser, Haga je pryč. A ještě, když se tam čase přidali Biaggi s Checou tak to byl absolutní vrchol, co jméno to pojem, teď to je jen o tatíncích a ti získavají titul ale nejsou to žádné star a nikdo je ani pořádně nezná.

Jako sledovat šampionát tatínků je fajn, jsou to hezké závody ale nebudou stát za to, aby se na to lidé divali po obědě v přímém přenosu, když můžou být s rodinou u vody, na výletě apod.

Za mě si myslím, že sledovanost bude jen v neděli, v sobotu budou sledovat jen skalní fandové a těch tady zas tak moc není.
A pokud Karel v prvním závodě bude jezdit lucernu tak pak na další závody už na to budou čeští fandové kašlat.

ZdenyGSXR (127) napsal 17.12.2015 v 19:37

Také se mě to líbí

Rado_ (555) napsal 17.12.2015 v 19:16

Oggu > zrovna jsem si taky otevřel

To rozmělnění je na pytel, kvůli 3/4 hodiny si nechat rozm*dat sobotní program je blbost stejně jako ubrání nedělní jízdy, protože nepočítaje v mých očích relativně nezajímavé Stocky, tak zůstanou jen dvě "světové" jízdy a ani to už není 2x zajímavé aby (nejen) bajker dřepěl v létě doma...

Ogg (387) napsal 17.12.2015 v 19:13

Souhlasím, že ranní záznamy jsou k ničemu, na druhou stranu, budete v sobotu venku, v dnešní době není problém příjít k PC, vlízt na racingfor.me stáhnout Torrent právě uběhlého závodu a za 15 min sledujete závod s britským komentářem. Pak se podívate do diskuze a máte to ! :)

S tou lahví si pamatuji, že když jezdil Max, tak tu Rado psával "jdu otevřít další láhev"

Samozřejmě, že pokud člověk chce v neděli jet, láhev otvírat nesmí.

Uvidíme, jaké budou závody, pravda je, že díky Karlovi ta sledovanost bude zajímavější.

Rado_ (555) napsal 17.12.2015 v 16:42

Jo, ještě k tomu záznamu ráno... to je kktina... Přiznejte si, kdo z Vás vydržel do nějakého záznamu a nenašel si výsledky na netu? Notabene člověk se tomu ani neubrání, ty výsledky závodů (fotbalu, hokeje, SP lyžování atd...) se k člověku dostanou tak či onak... Nežijeme ve vakuu, notabene záznam už přecejen nemá ty koule...

Rado_ (555) napsal 17.12.2015 v 16:39

Yosh Boy > a víš, že já jsem raději pravověrný motorkář, než gaučák? Každému, co jeho jest...

Rado_ (555) napsal 17.12.2015 v 16:38

dejavue > Dík za nahrávku...Právě že 45 minut, ve smyslu že kvůli 45ti minutám nezruším celodenní vyjížďku o 300-500 kilometrech, jakože pod 300km fakt nevyjíždím ani v ČR, natož v RF

gresini (4397) napsal 17.12.2015 v 16:24+1

Rado - taky s tím někdy bojuju a je fakt,že je celá neděle v kopru ,jak při moto gp,tak sbk! - sleduji už několik let vlastně jen čtyři závodníky hlavně v moto gp,teď by to mohlo v sbk být o něco zajímavější díky Karlovi,ale mám dojem,že už je načase s tím končit,využít čas lepším způsobem a mrknout na záznamy!! Ale bude to boj

Marex (2560) napsal 17.12.2015 v 15:26

Já si naopak myslím, že hodně lidí na WSBK nepůjde a buď to zkoukne u bedny, nebo se spokojí s jedním- nedělním závodem. Těch superpravověrných, kteří obětují každý závodní víkend celý závodům, bude jistě méně. Já tímto zřejmě odříkám závod v Německu, na který jsem chtěl jet. Času není nazbyt.
Ale na druhou stranu ušetřím za béňo, lístky, ubytko a za německý "pivo".
(už čtu ty vyčítavé cancy, jak nejsem opravdový fanda...no tak nejsem!)

Zazi (1006) napsal 17.12.2015 v 14:48

Oggu: mohl bys trošku rozvést tuhle myšlenku? asi mi něco uniká

"a v neděli se těšil jak se podívá na dva závody, dopije láhev a jde se projet "

IvanDvoutakťák (5047) napsal 17.12.2015 v 14:06

Zapomeň(me), Virago, žeby "car"CE kdykoliv a v čemkoliv uznal, že pochybil ...
Výsledek bude kýžený a definitivní = nižší atraktivita WSBK než MotoGP.
Dosud to bylo naopak, když se v neděli jely 4 závody oproti třem v MotoGP .
Řekl bych, Oggu, že i dosud MOHL v Race2 vyhrát někdo jinej ... !

Ogg (387) napsal 17.12.2015 v 14:04

Tenhle formát má dle nás na Hradě + a -.

Plus to má v tom, že by výsledky měly být různorodější takže když v Sobotu vyhraje Sykes, v neděli to může být úplně někdo jiný neboť bude panovat např. jiné počasí a nebo některý tým přes noc vymyslí jinačí setup či strategii. Letos bylo hodně výsledků stejných jako v první jíždě.

To mínus spočívá v tom že v sobotu byl člověk pryč a neřešil závody, výsledky kvalifikace si přečetl na netu a v neděli se těšil jak se podívá na dva závody, dopije láhev a jde se projet.

Takhle to je to, co píšou ostatní, věrní fandové budou muset si najít čas na závod. Dle mě by ale eurosport mohl v neděli ráno nabízet reprízu prvního závodu takže pokud vydržíte bez internetu od sobotního dopoledne, máte to jako re-live

Co se týče počtu díváků tak si myslím že to povede k tomu, že hodně lidí už přijede v sobotu a udělají si výlet na dva dny. Takhle by přijeli jen v neděli.

Časem se to třeba zavede i na MOTO GP, že moto 3 pojedou v sobotu a moto 2 to samé.

1100Virago (3026) napsal 17.12.2015 v 11:40

No fajn, přijdu o polovinu závodů Taky jsem měl ve zvyku někam vypadnout a vrátit se v neděli ráno na závody: Můj názor je, že je to změna k horšímu a doufám, že se to na sledovanosti projeví natolik, aby se konal návrat ke klasickému formátu.

Kouzlo toho nedělního dvojzávodu spočívalo i v tom, že vítězové do setupu většinou příliš nehrabali, poražení ho na druhý závod změnili a díky tomu se výsledky mohly podstatně lišit a získat double bylo obtížné a prestižní. Takhle to bude každý den od nuly a do setupů budou hrabat všichni.

Déjávu (58) napsal 17.12.2015 v 09:06-1

Rado> 45 minut denně? Ale no tak...

Veverčák (72) napsal 17.12.2015 v 08:20

Nuvolari > no jen tady to v celkem 20ti prispevcich musel napsat 2x, v diskusich to pise furt dokola .. neprijde mi to, ze by to nikomu nenutil (nebo si neco dokazuje)

Zazi (1006) napsal 17.12.2015 v 08:18

U evropských závodů mi to je jedno, stejně většinou vyjedu na víkend na motovýlet, závody nahrávám a pak se večer po návratu mrknu na záznam.

rogih (981) napsal 17.12.2015 v 07:27

Já to z časových důvodů stejně většinou nahrávám a v klidu zkouknu někdy včer nebo i druhý den, takže vlastně žádná změna...

desmo69 (638) napsal 17.12.2015 v 02:20+1

Rado, a koho to zajímá? Každej ať se věnuje svým koníčkům jak chce. Pokud má někdo koníček sledovat závody tak ať si je sleduje a obětuje tomu vše. Když chceš jezdit tak běž a obětuj tomu vše...já osobně za den stihnu víc věcí a protože závod jen výjimečně trvá od jedné do desíti večera tak si zajezdit půjdu až to skončí. Vychytaný že?...

Lepší to ale stejne bylo v nedělu :)

YOSH_BOY (51) napsal 17.12.2015 v 00:22

Rado tak asi nejseš spravnej fanoušek když s tim bojuješ když mám zájem a chut, tak si ten čas udělam klidně každej den... mě osobně to je jedno, kdy to davaj, si zajedu na žvanec na mašině kde davaj sbk a neřešim hovna..

Nuvolari (2320) napsal 17.12.2015 v 00:03

Veverčák: vypadá to, že máme s Radem podobný názor, takže zkusím odpovědět za sebe. Nepřijde mi, že někdo někomu něco vnucuje a jsou desítky a stovky způsobů, jak trávit víkendy. Ale prosedět je celé doma u bedny (protože jeden sobotní závod ti například překazí celodenní výlet) považuju za hovadinu. Takže řekl bych s trochou nadsázky, že skoro každý způsob trávení víkendu je lepší, než ho prosedět u SBK...

Veverčák (72) napsal 16.12.2015 v 23:56+1

Rado > a neni lepsi nechat kazdeho at si dela co chce a nepovazovat vlastni zpusob zivota jako ten jediny spravny?

Rado_ (555) napsal 16.12.2015 v 23:26

dejavue > není lepší si udělat čas na to, abys sám na motorce vyjel? Já už tak bojuju s tím se koukat v neděli, což je ideální čas na projížďku, ale obětovat i sobotu? prožít život u TV? Děkuji, odmítám...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist