WSBK: ... voda teče, řeči se vedou.

Za soumraku letošní, současně fantastické ale bohužel i tragické sezóny světovvého šampionátu superbiků, létají éterem více či méně zaručené zvěsti.

WSBK:  ... voda teče, řeči se vedou.

Tak například panu Davide Tardozzimu, principálu tovární Ducati, se téměř podařilo nemožné. Troy Bayliss, úřadující pan průběžně vedoucí, se přiznal, že zhruba přede dvěma měsíci už skoro držel tužku a upsal se Ducati na další sezónu!  Nakonec se však definitivně rozhodl pověsit Suomy na hřebík a skončit. A co ho čeká? To je na tom to nejlepší. Bude si dělat, co bude chtít :-). Možná do toho zapadají i automobilové závody doma v Austrálii.
Místo něho se k Ducati "vrací" Nitro Nori.




Další zaručenou zprávou je návrat okruhu Kyalami do kalendáře WSBK. Pojede se tam 15. až 17. května. 
Naposledy se tady jelo v sezóně 2002. Oba závody vyhrál Baylisstic, který dával časy cca 1´42, jel i Jura Mrkývka (1x 18. a 1x nedojel) a sporty vyhrál Andrew Pitt na Kawě (1´47). Tehdy se jezdily se i sajdy. Jména vítězů Abbott + Biggs dnes nikomu nic neřeknou, ale jejich čas pod 1´41 ukazuje, že kluci v kárách jeli strašnou palici. 




Carlos Checa, který vletěl do bajků s razancí asteroidu (že, pane Neukirchnere :-) a dokázal dát double v Miller Motorsports parku v Americe, je v užším výběru pro MotoGP. Jorge Aspar Martinez totiž hledá jezdce pro svou Kawasaki.
Tím se ale ještě víc zamotává situace v Ten Kate. Tam určitě zůstane Kiyonari, vítěz tří z posledních čtyř závodů. Do litrů chtějí přejít i oba borci ze šestek, Andrew Pitt i Johnny Rea. Opačnou cestou, tady zpět do supersportů by se mohl vydat exmistr světa téhle třídy, Kenan Sofuoglu. A aby toho nebylo málo, ve hře jsou také Leon Haslam a Cal Crutchlow ze seriálu BSB, oba ukrutní paliči. 


Régis Laconi by se v příští sezóně rád vrátil do popředí celkového bodování. Proto chce odejít od Kawasaki se kterou se trápí už třetí rok. Nic se ještě neupeklo, ale Regis je v jednání s každým týmem bez jezdce. Hodně se mluví o Ducati a Sterilgardě, ze které odchází Ruben do BMW.
Régis je určitě hodně schopný pilot, chlapík který umí zatlačit na pilku, který ale taky v posledním, navíc domácím závodem sezóny v Magny Cours v roce 2004, přišel o titul. 
Tehdy jeli s Toselandem na továrních Ducati Fila a Laconi nastupoval do závodů s náskokem čtyř bodů. Dojel dvakrát na třetím místě, ale protože James dojel první + druhý, bylo z toho pro RL „jen“ celkové stříbro. 



Sterilgardy a Rubena se týká další záležitost. Týmový manažer se jménem týmu omluvil za chování Xause na Doningtonu. Ten si myslel, že navzdory pádu v kole odmávaném červenými vlajkami dojel třetí, tedy na místě na kterém byl kolo před svým pádem. 
Problém byl ale v situaci která vznikla po přerušení „první“ části závodu. V rozporu s pravidly se totiž RX nestihl vrátit s motorkou do boxů do 5 minut po tomto přerušení! Rubinho si pak vylezl na bednu a pořadatelé ho odtamtud nemohli vyhnat. Zuřivě vynadal všem, i parťákovi Biaggimu, který ho přišel na vyhlášení vystřídat. 

 

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist